Sari la conținut

Motogp presezon 2019


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 512
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma intelegi gresit.Tocmai aia spuneam,ca performantele motoretei ar trebui subliniate,chiar daca poate anul asta pilotii nu vor fi asa sus ca si pozitie.E cea mai avansata de pe grila as zice eu.

Nu cauta hatereala si conflict acolo unde chiar nu e.

 

In alta ordine de idei : Lorenzo requires surgery after fracturing left scaphoid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.01.2019 la 15:39, Method a spus:

Intriga se ascute : Maverick cere o motoreta mai mica. ...avand in vedere ca actuala motoreta e facuta ca sa il acomodeze pe Rossi cu cei 1.80m ai lui,iar Maverick are 1.65m....sunt curios ce face Yamaha acum.

Belita treaba.

Eu v-am zis de acum 1 an ca pilotii la Yamaca sunt unul "hais" si altul "cea". Unul o are mai mare, altul mai mica.. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

Deocamdată o au la fel. Doar junele zice că e prea mare.

El o are mai mica, motocicleta e prea mare ca e facuta dupa aia a lui ROSSI.

 

Eu voiam sa subliniez ca lipsa de performanta a echipei din ultima vreme se datoreaza faptului ca ambii trag "dezvoltarea" motocicletei in directii diferite, daca nu diametral opuse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Method said:

E cea mai avansata de pe grila as zice eu.

Si eu sunt de parere ca stau cel mai bine la partea tehnica. Acu', sa vedem ce fac "chilotii". Dovizioso va fi acolo, in fata, sper ca si Petrucci sa dovedeasca ceva mai multa constanta anul asta. Acum nu mai are pe ce/cine sa dea vina.

Intre timp, hai cu Sepangu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Partea tehnică" este ceva foarte vag. Ducati au cel mai bun motor, probabil cea mai eficientă electronică și posibil cea mai bună aerodinamică. Nu au însă cel mai bun șasiu și se pare că și gabaritul motocicletei poate cauza probleme.

 

Până la urmă nu există un etalon absolut. Fiecare motocicletă are punctele ei pozitive și negative. Secretul performanței este maximizarea avantajelor și negarea pe cât posibil a neajunsurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca a vrut sa spuna "reducerea", "minimizarea" etc.

@PzKpfW: general idea este ca - in opinia mea - Ducati are cea mai buna motocicleta de pe grila. Adica, sa ma exprim mai detaliat, dupa ce insumam "avantajele" si scadem "neajunsurile" obtinem motoreta cea mai performanta, cred eu.

@Buggy: mai prost este ca rahatul ala pe care l-a rupt Lorenzo se vindeca foarte greu. Asta se pare ca il va afecta si la inceputul sezonului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Buggy said:

cum adica negarea neajunsurilor? 

 

Fiecare motocicletă are puncte bune și mai puțin bune. Yamaha de exemplu are un șasiu foarte bun, dar tot timpul au avut un deficit de putere, iar recent au probleme și cu uzura gumelor (în principal datorită electronicii). Ducati are un motor foarte puternic, dar un șasiu care nu virează la fel bine ca cel de la Honda sau Yamaha. Ecuația câștigătoare pentru ei este de a eficientiza modul în care motocicleta pune puterea jos (prin electronică, aerodinamică) și astfel de a-și mări avantajul pe partea asta. În același timp, lucrează la modalități pentru a pierde cât mai puțin acolo unde știu că au deficit - pe curbe. De-asta frâna spate a devenit atât de importantă pentru Ducati, piloții fac spatele să derapeze la apex pentru a orienta botul motocicletei spre ieșire. Este doar un exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa descriere... te pricepi la compunere :))... dar lucrurile astea le stiam si eu de ceva vreme... 

Asa cum a zis si Kagemusha.. si banuiam si eu... e vb de reducerea punctelor slabe... ca daca le negau cred ca era cam grav... desi au cam facut asta in trecut...

Una peste alta cred ca cea mai mare problema la Ducati ramane la capitolul piloti...sau macar sa nu o mai dea pe jos Dovi cum a facut in 2018... ca sa "are" si el sanse cu Marq... :))) 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu Loredana,e comunicat HRC cum ca va lipsi de la Sepang.Incepe beton batalia cu Marcel,deja are handicap.DAca nu reuseste sa "prinda" motoreta repede inca din primele curse,il mananca Marcel pe paine.Da nu exact la acelasi os si l-a fracturat in Tailanda anul trecut?

Acum 2 ore, Buggy a spus:

Una peste alta cred ca cea mai mare problema la Ducati ramane la capitolul piloti...sau macar sa nu o mai dea pe jos Dovi cum a facut in 2018... ca sa "are" si el sanse cu Marq... :)))

:agree:    Dovi a rupt-o in fericire de 4 ori anul trecut,deci...singur singurel s-a eliminat din cursa pt campionat.Acuma pe langa maestrul Dovi,vine alt mare maestru in balbe - Petrux.Om vedea ce o fi insa nu ii vad bine pe niciunul.Ducati in opinia mea trebuia sa ii dea o sansa lui Miller.Ok,si asa e bine ca i-a dat o sansa,anul asta Miller are GP19 la dispozitie.Pt mine vor fi mult mai interesante evolutiile lui Miller decat ale lui Dovi sau Petrux.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha MotoGP project leader Kouji Tsuya has stood down from his role ahead of the 2019 season. Tsuya will be replaced in the role by Takahiro Sumi, who up to now has been the head of Yamaha's chassis division. It follows another sub-par season for the factory Yamaha MotoGP team, which scored only one victory in 2018 with Maverick Vinales in Phillip Island and slumped to third in the manufacturers' standings behind Ducati. The nadir of the Iwata brand's campaign came in Austria, where Tsuya was forced to make an excruciating public apology to Vinales and Valentino Rossi after neither were able to breach the top 10 in qualifying. Tsuya became Yamaha's technical chief in 2017, succeeding Kouichi Tsuji, but his tenure has been marked by disappointing results in relation to chief rivals Honda and Ducati. Yamaha endured its worst-ever premier class victory drought of 25 races before Vinales' sole victory last year. By replacing Tsuya with Sumi, it is hoping to recreate the leadership of past chiefs Masao Furusawa and Masahiko Nakajima that yielded seven MotoGP titles with Rossi and Jorge Lorenzo. Yamaha will unveil its 2019 colours - which are expected to be heavily influenced by new title sponsor Monster Energy - at a launch event in Jakarta, Indonesia on February 4, before pre-season testing resumes in earnest at Sepang on February 6. Its main focus will be on fine-tuning its new-specification engine, which was at the root of its troubles last year.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

 

Fiecare motocicletă are puncte bune și mai puțin bune. Yamaha de exemplu are un șasiu foarte bun, dar tot timpul au avut un deficit de putere, iar recent au probleme și cu uzura gumelor (în principal datorită electronicii). Ducati are un motor foarte puternic, dar un șasiu care nu virează la fel bine ca cel de la Honda sau Yamaha.

Si Honda il are pe Marquez. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Buggy a spus:

@Method... lasa ca nici cu Miller nu imi este rusine... nu zic... are potential dar nici el nu e prea constant... eu zic ca anul asta are o sansa buna sa desmonstreze ceva.. daca are ce :))... 

True.Si Miller e la fel de inconstant si zapacit,dar sa nu uitam ca Miller de abia se urca pe monstruletzul Ducati in 2018.Adica altii au stat 1 an si pana  sa inteleaga motoreta,baeatul asta mi se pare deja competent cu ea din primul sezon.Pt mine a fost o surpriza f placuta sa il vad ca mere asa din primul an.E adevarat ca Petrux e demult pe Ducati si el "era la rand" ca sa zic asa,dar nu cred ca va rupe gura targului.Miller in schimb...dar ai zis bine,ii dau si lui un GP19 deci totusi nu poate sa se planga.

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Da, cel mai mare atu al lor. Și știu foarte bine asta.

Au si recunoscut in scris...era un interviu cu ala mare de la Honda care a spus pe gura ca ei nu s-au ridicat in multe randuri in acest an la inaltimea evolutiilor lui Marquez.

Seems fair.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun facts:

  • Repsol Honda este singura echipă din campionat care are în componență doi campioni mondiali.
  • Dacă-l excludem pe Stoner care nu mai concurează (și care oricum a fost pilot HRC), actualii piloții Repsol Honda au câștigat toate campionatele din ultimii 9 ani.

Repsol-Honda-MotoGP-team-unveil-2019-30.

 

Dacă e relativ competitiv Lorentho, le dau până la jumătatea sezonului să-și sară la beregată.

Tot la subiectul Repsol Honda, se pare că Perdosa și-ar fi dorit să continue ca test-rider cu ei, dar că ar fost refuzat din cauza staturii. Frumos. Elegant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

When Jorge Lorenzo joined MotoGP with Yamaha in 2008, it was as team-mate to five-time champion Valentino Rossi 'in the peak of his career'. Fast forward to 2019 and Lorenzo finds himself joining Repsol Honda as team-mate to reigning five-time champion Marc Marquez. It's a similarity that has not been lost on Lorenzo. "During my career in MotoGP I've shared a pit box with four riders; Valentino first, then Spies, then Dovi and now Marc," he said. "The situation now is quite similar to the when I started in MotoGP in 2008, because at that time Valentino was in the peak of his career. "He didn’t win [the title] in 2006 and 2007 but he was fighting for the title and he knew the [Yamaha] a lot. "So it is more or less the same situation that I have now. "I have come here to a new team with Marc who is a very, very strong team-mate. A world champion who knows a lot about the [Honda]." Rossi had been at Yamaha for four seasons when Lorenzo arrived, while Marquez has spent his entire six-year MotoGP career with Honda. Lorenzo won his first MotoGP title as team-mate to Rossi in 2010, took a second alongside Spies in 2012 and third as team-mate to Rossi again in 2015. That 2015 crown is also the only time Marquez has lost a MotoGP title. The Spaniard described younger countryman Marquez as having a 'phenomenal' partnership with the RC213V and says he has a lot to learn from the #93. "Now it is very difficult to adapt in MotoGP as the bikes are very complicated, as I found out with the Ducati. So it is not simple [to change bikes] but my adaption with the Honda, even if it wasn’t feeling [perfectly] right, was going quite well in Valencia and Jerez. "For sure in that area Marc has an advantage. I’d say he is phenomenal, and I have a lot of things to learn from him. So I come into the team with a lot of happiness and proudness but also a lot of humility to try, little by little, to understand everything and get results. "Let’s see how it goes." The triple MotoGP champion underwent surgery on Monday for a broken scaphoid bone in his left wrist, following an 'unlucky' dirt-track training accident, an injury that will rule him out of the forthcoming Sepang test. "In Valencia, it was all about body position and trying to do as many laps as possible while knowing I wasn’t fit. Then in Jerez, we started testing new parts, especially on the second day, so we could see some new little parts that were better than the previous ones," Lorenzo said of his two Honda outings so far. "In Sepang, there will probably be even more new pieces to test, but I will not be able to test. Anyway, I will do it at the [last] test in Qatar." 2019 MOTOGP CALENDAR CONFIRMED PETRONAS YAMAHA CAME ‘VERY CLOSE’ WITH PEDROSA MOTOGP: WHICH TEAM NEEDS WHAT IN 2019? While it's a big blow to miss the three-days in Malaysia, Lorenzo knows 'it could be worse'. "More or less I will have the same number of tests (three) as when I went from Yamaha to Ducati, so it could be worse," said Lorenzo, who was denied an additional test for Ducati while still under contract to Yamaha. "It could also be worse as in [the injury] could happen during the middle of the championship or missing four races in a row." Lorenzo, who took 44 victories for Yamaha and then three for Ducati, missed four races near the end of last season when he suffered damage to the radius bone of the same left wrist in Thailand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

 Dacă e relativ competitiv Lorentho, le dau până la jumătatea sezonului să-și sară la beregată.

Tot la subiectul Repsol Honda, se pare că Perdosa și-ar fi dorit să continue ca test-rider cu ei, dar că ar fost refuzat din cauza staturii. Frumos. Elegant.

Da,un mare daca.Dar daca acel lucru se intampla,e prea mult jumatatea sezonului,vor fi la cutite foarte rapid.

Dupa cum da si colegul citat mai sus,Lorenzo vine cu un scop clar,la fel ca si in 2008 - sa provoace campionul : "The situation now is quite similar to the when I started in MotoGP in 2008, because at that time Valentino was in the peak of his career. "He didn’t win [the title] in 2006 and 2007 but he was fighting for the title and he knew the [Yamaha] a lot. "So it is more or less the same situation that I have now. "

Atitudinea e de aplaudat,si Lorenzo/2019 este un pilot clar mai bun decat Lorenzo/2008 insa cred ca de data asta are un adversar mult mai puternic decat in 2008.Mult mai puternic.Ramane de vazut.

 

Despre Pedrosa si Repsol...Pedrosa nu mai e competitiv la acest nivel de cativa ani,si totusi Honda l-a tinut,acum sa il tina si ca pilot de teste...imi pare cu regret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...