Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa vedem cum se prezinta lorenzo pe hrc.

 

Jerez test 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bravo pentru topic! ✌️

asteptam deja!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cand cum unde 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

2019 o sa fie in regula dupa mijloc, pana atunci multi vor bajbai.

La inceput vor merge bine cei ce nu au schimbat echipa - MM , Dovi, Petr poate. Yama e cu "?" .

Poate vor fi si ceva surprize placute de la Suzuki..dar pt victorie nu se bate nimeni decat MM si Dovi.

Multe schimbari au avut loc anul asta, mi-ar placea sa vad direct sezonul Doua zeci doua zeci. Atentie "direct" nu "din rect" , am zis sa fie clar.

Editat de frigider

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Articol interesant despre stilul de pilotaj al lui Dovizioso.

Quote

 

How has your body position changed over the years?

Not so much – maybe I have changed my position on the bike less than the others. But this is something I’m always working on, even though I’ve not changed much. But look at my results!

If you look at the physics of racing and if you look at the riding style of all the young riders, like Marc and the Moto3 riders, it might seem that you cannot be fast unless you ride like they do. But in the end, it’s not like that. I think you can have some advantages if you ride like that, but I don’t think the same way that most people think about that.

Do you lean off more than you did?

Not so much. I tried, and I worked a lot on this, but it was very different for me to change the way I use my arms to get the right leverage on the handlebars

 

Lucru vizibil:

dovi_leads_marquez_in_thailan.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este undeva live testul de la Jerez? (in afara de motogp.com)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 hour ago, PzKpfW said:

Articol interesant despre stilul de pilotaj al lui Dovizioso.

Un punct de vedere chiar interesant... și calificat. Spune o grămadă de lucruri  prin prisma unui pilot și despre anvelopele Michelin, în timp ce pe aici lumea bate câmpii făcând diverse presupuneri.

Păcat că nu a zis nimic care să lumineze treaba cu distribuția maselor... :crack:

 

@sanyes: nu, nici Sky, nici BT Sport, plus că am încercat toate linkurile posibile.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, P T R a spus:

Sa vedem cum se prezinta lorenzo pe hrc.

Screenshot-2018-11-28-Jerez-Moto-GP-test

Cred ca se prezinta bine.Se pare ca (a cata oara?) Chel vorbea prostii cand a zis ca citez "o sa vada el Lorenzo cat de fizica e Honda si cum nu o sa se poata adapta pe aceasta motoreta".Raca mare,ce sa-i faci :P

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

Un punct de vedere chiar interesant... și calificat.

Un punct de vedere al unui (etern) loc 2.Aplauzi opiniile si stilul unui om care iese pe 2 si va fi pe 2,neluand in seama stilul celui care iese pe 1 si neincercand sa intelegi de ce iese pe 1.Si neluand in seama fizica.

Marquez face foarte bine ce face si asta se vede in rezultate.Si Stoner a facut-o inaintea lui,dupa cum bine mi-a atras atentia colegul.

Altii sunt de parere ca nu conteaza asa de mult si ca nu e o greseala sa mearga si "clasic",daca se poate spune asa,eu sunt de parere ca acest stil ii confera avantaje lui MM.Fiecare cu parerea lui,insa stii cine are dreptate,nu?Cine castiga :wink:

Ceea ce e interesant e ca spune ca a incercat da nu prea s-a obisnuit...asta nu inseamna ca acel stil nu da avantaje,ci ca nu a putut el sa il emuleze.

Iar pe partea cealalta,musiu Lorenzo si a lui renastere la Ducati (de scurta durata dar totusi nu mai putin semnificativa) este exemplul perfect ca schimbarea stilului functioneaza si da roade.

Deci astia de 34 de ani care spun ca stilul campionului nu e de fapt asa productiv....ei iesind de fiecare data cu succes pe 2...bai ma lesi?Cu alte cuvinte,l-as crede pe Dovi daca ar lua si el un campionat.El sau oricine altcineva mere clasic.Pana atunci,cainii latra a hateri,caravana trece.

 

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ba dar zarco :??!?!?!?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Franco f bine

Viniales pe 1 hmmmm

Rossi ...wtf???

20181128_185710.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zarco a calcat steagul...e si un circuit foarte intortocheat ce favorizeaza o moto de manevrabilitate f buna,ceea ce nu e cazul la ktm si asta se vede.Foarte mare gap'ul orium.Si,la fel ca si la Valencia,lui Rossi nu ii plac circuitele de genul acesta,adica fix alea care ii plac lui Lorenzo : intortocheate mici inghesuite si tehnice.

Timpii sunt foarte buni avand in vedere ca recordul de cursa e 1.38.7 iar cel de quali 1.37.6.

Acuma na,cine stie care cum au mers,poate unii au incercat cateva tururi rapide de quali pentru a vedea de ce performante sunt capabili,altii nici nu s-au sinchisit si au facut long runs...nu avem de unde sa stim,de asta timpii nu inseamna mare lucru.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul lui lorenzo

Screenshot_20181128-202155_Samsung Internet.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, Ribo a spus:

Ba dar zarco :??!?!?!?

DA! E alt kktm deasupra lui? Un fel de "mig21, doar pamantul e deasupra"!

In continuare pianistii (de la tehnic, nu primadonele) sunt pe nicaieri, mm on top, ma surprinde dear george! Tre' sa rebranduiasca, nu stiu cum s-o spune "dear" in spaniola Repsol, ca in jafoneza nici nu vreau sa aud.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
4 hours ago, Method said:

Un punct de vedere al unui (etern) loc 2.Aplauzi opiniile si stilul unui om care iese pe 2 si va fi pe 2,neluand in seama stilul celui care iese pe 1 si neincercand sa intelegi de ce iese pe 1.Si neluand in seama fizica....................

Încă o mostră de gândire “methodiană”, cum ar spune colegul nostru @xt…
Te-ai aruncat ca rața la muci, doar să mă contrazici pe mine, fără să te gândești o clipă la ce a răspuns Dovizioso în interviul ăla. Mă întreb dacă ai avut răbdare să citești până la capăt. Păcat de efortul lui @P T R.


Să vedem ce a zis Dovizioso:

Cum s-a schimbat tehnica de pilotaj de la venirea ta în MotoGP în 2008?
Tehnica de pilotaj s-a schimbat foarte mult. Motocicletele s-au schimbat foarte mult, și efortul fizic de a le pilota a crescut, de aceea este necesar să fii mai bine pus la punct din punct de vedere fizic, pentru că, să fi rapid 45 minute în condițiile unui asemenea efort este imposibil dacă nu ești foarte bine pregătit fizic. Asta e prima, a doua ar fi electronica. Electronica s-a schimbat foarte mult: este mult mai bună și modul în care noi o utilizăm este mai eficient; asta e cea mai mare schimbare și afectează stilul nostru de pilotaj.
De asemenea, cursele s-au schimbat pentru că au apărut foarte mulți piloți aproape la fel de rapizi ca cei mai buni. Nimic greșit în ceea ce spune, până aici, nu?

Anvelopele au și ele un mare impact asupra tehnicii de pilotaj și set-up-ului motocicletei, ce importanță a avut trecerea de la Bridgestone la Michelin?
Nu este important faptul că anvelopele sunt mai bune sau mai proaste, sau că acest producător este mai bun sau mai puțin bun; simplu, este un alt mod de a pilota. Dacă facem comparație între timpii obținuți pe turul de circuit, observăm că uneori suntem mai rapizi cu Bridgestone, alteori cu Michelin. Nu putem deci vorbi de care e mai bun sau mai slab; este diferit. În cazul unei asemenea schimbări nu cred că este important dacă e mai bine sau mai rău, pentru că sunt niște reguli și fiecare trebuie să se adapteze, este doar diferit. Cu cuvinte puțin diferite, exact asta a spus și Marquez de vreo două ori anul ăsta.
Cu Michelin, lucrurile mărunte au căpătat o mare importanță. De aceea, uneori piloții și echipele sunt “în ceață”, chiar dacă soluția este în fața lor. De cele mai multe ori este greu să înțelegi ce trebuie să faci și am auzit adesea piloți spunând “suntem în rahat până la gât, asta chiar nu se poate”, dar nu cred că e adevărat. E doar impresia că totul e aiurea, dar, de fapt, soluția este aproape. Asta e chestia cu pneurile astea – cu Bridgestone era complet diferit.

Cum afectează schimbarea pneurilor modul în care ataci un viraj?
Cu ambele, modul în care o fac este cam la fel. Și dacă am fost bun cu Bridgestone, acum sunt mai bun cu Michelin. Diferența cu Michelin este că mulți piloți au început să simtă limitele atunci când blochează fața la sfârșitul unei linii drepte, ceea ce nu se întâmpla în epoca Bridgestone. Asta e ceva ce mulți piloți nu au experimentat înainte. Ceva greșit aici? Ori te pricepi mai bine ca el?

Deci trebuie să fi foarte atent cu frâna față și anvelopele?
Da. Încerci să nu pierzi aderența și să fi rapid fără să riști. Nu pot forța atât de mult cum o făceam cu Bridgestone, dar pot forța mai mult decât alții. Frânez foarte tare, iar atunci când faci asta forțezi fața mai mult decât ceilalți, deci ai mai mult feedback de la roata față, așa că înveți să te descurci cu asta. Cu Michelin frânezi doar când nu ai înclinat motocicleta.
Marea diferență cu anvelopele astea este că trebuie să dovedești foarte multă finețe. De exemplu, dacă frânezi foarte tare cu fața până la mijlocul virajului, trebuie să fi foarte fin atunci când slăbești frâna și accelerezi deoarece schimbarea de comportament între frânare și accelerație este foarte mare cu Michelin. La fel ca mai sus...

Deci trebuie să lași pneurile să revină la forma lor normală mai ușor?
Da, mult mai ușor decât cu Bridgestone. Cealaltă mare diferență este că în epoca Bridgestone foloseam fața pentru orice pentru că nu prea aveam aderență spate. Cu Michelin, trebuie să faci totul cu spatele – trebuie să folosești mai mult spatele decât fața pentru frânare, virare și accelerație. No comment again.

Trebuie să protejezi cauciucul spate chiar tot timpul în cursă?
Învăț zi de zi cu Michelin, pentru că de fiecare data când te urci pe motocicletă înveți câte ceva. În sezonul 2017 am învățat cum să folosim cauciucul spate și asta a fost cheia rezultatelor mele. Acum toți sunt rapizi, cel puțin zece piloți pot obține același timp pe tur, dar nu ăsta e modul de a câștiga curse în MotoGP. Modul în care se câștigă cursele este acum diferit și nu totdeauna este același: uneori trebuie să conservi cauciucurile încă de la începutul cursei, alteori poți forța de la start. Este diferit de fiecare data, depinde de ce fel de anvelope pune la dispoziție Michelin. La fel, nicio diferență față de modul cum gândește Marc.

După primele curse din 2018 ai spus că anvelopa spate slick s-a schimbat. Cum?
Cred că aderența spate a scăzut față de 2017, dar derapajele la intrarea și ieșirea din viraj sunt mai lineare – deci sunt lucruri bune și rele. Trebuie să ne adaptăm, ca totdeauna; ăsta e MotoGP. Trebuie să schimbi modul în care folosești frâna față și spate, să-ți schimbi trasele și așa mai departe. Totul se schimbă de fiecare data. Asta e munca noastră, să învățăm ce trebuie să facem pentru a obține maximum de la motocicletă și cauciucuri.
Pe anumite circuite nu poți scoate totul din anvelopa spate pentru că, dacă forțezi la intrarea și ieșirea din viraje vei distruge anvelopa, ca atare nu poți accelera cum vrei, trebuie să ai răbdare… Diferențele sunt așa de mici… Dar lucrurile mărunte se pot dovedi importante când alergi la limită. La fel, ceve greșit în ceea ce spune? Nu mi se pare.

Știi cam cum stai înainte de o cursă, cam prin FP4?
Niciodată nu știi foarte bine, de aceea te folosești de comportamentul anvelopelor ca să faci într-un fel sau altul. Dar în cursă este aproape imposibil să-ți dai seama și dacă ajungi la situația în care cauciucul tău este dus, atunci ești în rahat. Bănuiesc că are dreptate. De aia stă Marquez în spatele lui, să vadă cum se tocesc gumele...

Preferi tipul ăsta de curse, cu Michelin și software-ul unic, pentru că ești genul de pilot calculat?
Da, îmi place așa. Dar nu e doar asta. În MotoGP fiecare pilot e foarte, foarte rapid, dar mai puțin de jumătate din ei sunt capabili să fie rapizi fără să distrugă cauciucurile. Asta e marea diferență. Nimic mai adevărat.

Cum ți-ai schimbat poziția pe motocicletă de-a lungul timpului?
Nu prea mult – poate mai puțin ca alții. Dar mă străduiesc, chiar dacă nu am schimbat multe. Privește ce rezultate am!
Dacă analizezi dinamica curselor și stilul de pilotaj al celor tineri, ca Marc și cei din Moto3, pare că nu poți fi rapid decât dacă faci ca ei. Dar nu e chiar așa. Cred că ai ceva avantaje dacă pilotezi așa, dar eu am o părere puțin diferită despre asta. Mă gândesc la asta și mă străduiesc, dar la sfârșit îmi dau seama că nu aceasta e cheia. Da, totul e important, de aceea fiecare pilot caută să se perfecționeze peste tot. E adevărat, Marquez e campion mondial, dar nici ăsta nu e un oarecine. A câștigat ceva curse în ultimii doi ani, iar anul trecut a fost cât pe ce... Vezi că ia în seamă ce se întâmplă și chiar înțelege, se pare.

Tot mai mulți piloți apleacă foarte tare partea superioară a corpului pentru a vira mai ușor, dar crezi că dacă faci așa vei avea dificultăți în a ridica motocicleta de pe viraj?
Nu, nu cred. Când te apleci mult, de obicei motocicleta nu este atât de înclinată, de aia este bine. Uite că înțelege și ceva fizică...

Te înclini mai mult decât înainte?
Nu prea. Am încercat din greu, dar a fost cam dificil să schimb modul în care-mi folosesc brațele pentru a manevra motocicleta. No comment.

A influențat schimbarea anvelopelor modul de frânare și accelerare?
Da. Acum nu prea mai vezi piloți care ridică spatele pe frânare așa cum se făcea cu Bridgestone. Asta pentru că în epoca Briggestone spatele nu ajuta la frânare, pe când cu Michelin trebuie să folosești și aderența spate pentru a frâna. Ceva greșit?

Cum e cu lupta cu ceilalți piloți – cum a fost afectată de schimbarea asta cu pneurile?
E un pic mai complicat. De exemplu, e mai dificil cu frânarea pentru că mai toți ating foarte ușor limitele pneului față. Asta înseamnă că nu mai poți face prea multe pe frânare pentru că poți pierde aderența. Ai o marjă mica cu care poți jongla, de aceea nu-ți poți asuma riscuri. E foarte greu.
Pe de altă parte, ai tracțiune bună pe viraj, deci poți pregăti mai bine ieșirea decât cu anvelopele Bridgestone, ca atare, pe timpul ieșirii din viraj ești deja într-o poziție favorabilă pentru depășire. Frumos explicat, nu? Unii pot înțelege mai bine acum cum a fost cu luptele dintre Marquez și cei doi de la Ducati anul ăsta.

Deci te pregătești de depășire încă din viraj?
Da. Ai mai multă tracțiune decât înainte la înclinare mare, deci poți câștiga timp la ieșire și să fi mai aproape de cel din față când frânezi pentru următorul viraj. No comment again.

 

În legătură cu stilul de pilotaj, după cum vezi și pot vedea și alții, omul n-a zis nicio clipă că Marquez face ceva greșit, A zis chiar că a încercat și el dar nu i-a ieșit, nu mai înveți calul bătrân la buiestru... Cât despre mersul "clasic", ce înseamnă "clasic"? Probabil că nu știi, bănuiesc că nu te uitai la curse pe vremea aia, dar până la Kenny Roberts (senioru'), nimeni nu punea genunchiu' jos. Ăla era stil clasic, de atunci s-a mai schimbat oleacă, dar nu e cazul, cred, să divagăm despre asta.

2 hours ago, Method said:

Timpii sunt foarte buni ........................

Acuma na,cine stie care cum au mers,poate unii au incercat cateva tururi rapide de quali pentru a vedea de ce performante sunt capabili,altii nici nu s-au sinchisit si au facut long runs...nu avem de unde sa stim,de asta timpii nu inseamna mare lucru

Și aici încă una. Timpii sunt foarte buni, da' unii nu s-au sinchisit. Io nu prea sunt lămurit... Nu sunt lămurit cu postul ăsta, că știu prea bine ce a fost acolo.:grinbandit:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Kagemusha : Pai te contrazic pt ca o dai in haterisme.In fine,nu incerc aici sa fac o discutie de dragul contrazicerii.Pe maestrul xt il am la ignore pt ca nu stie sa poarte o discutie civilizata si nu ma intereseaza parerea lui despre nimic.

Iti dai seama ca nu citesc aia ca e mult prea lunga...am citit citatul colegului cu nume nepronuntabil prin care nea Dovi o da din fanta in cola cum ar veni "sa se revizuiasca primesc dar sa nu se schimbe nimic" adica e bine si cum face Marquez si ca ar putea parea dpdv al fizicii  ca are dreptate (deci si omul intelege clar ideea asta),da nu numai asa poti fi rapid.Pai daca fizica iti spune ca astfel ai un avantaj...mai e ceva de zis?

Ok,si eu sunt unul din "most people" care cred ca fizica guverneaza totul si ca nea MM profita mai bine decat restul de legile fizicii si prin urmare are castig de cauza.Si mai ales,sunt de parere ca niciodata nu exista 2 raspunsuri corecte la aceeiasi intrebare - exista 1 corect si 1000 gresite.Iar in racing se aplica cel mai bine aceasta treaba : din moment ce nu pot castiga toti,castiga cel care are "the right ideea" despre pilotaj.Si acela e (deocamdata) Marquez.Inainte a fost Lorenzo,Stoner,Rossi samd.Fiecare a avut aproach'ul lui,ideea lui despre cum se poate merge la maxim,iar in momentele cand au castigat au fost cei mai avansati si dpdv al racecraft'ului la acea ora,nu a venit nici un ageamiu ca in F1 sa castige doar pe baza utilajului(doar haterii sustin ca vreunul din astia a fost campion doar datorita motoretei,eu niciodata nu voi putea crede asa ceva).Acum e Marquez,iar parerea mea e ca el are cea mai buna tehnica la ora actuala.Dovi poate sa zica ce vrea el,ca e capitan (vorba lui Jean Constantin),dar pana nu castiga un campionat in fata lui MM,folosindu-si tehnica,racecraft'ul, spusele sale vor avea tot atat de multa greutate cat ale lui Cracilow...sau Vinales.

Clasic inseamna Rossi - elegant frumos cu juma de buca afara dar fara acel overhang accentuat pe care il fac cei din noul val.

Nu ma uitam la curse pe vremea lui Kenny Roberts ca nu eram nascut atunci,imi pare rau.Insa nu Kenny Roberts a fost primul cu genunchiul jos,ci Jarno Saarinen.Finlandezul a fost primul care a inteles ca aruncandu-ti corpul pe interiorul curbei poti influenta pozitiv comportamentul motoretei si a pionierat aceasta tehnica,tehnica ce implica si genunchiul scos in afara si invariabil knee dragging'ul ca si consecinta.Saarinen nu o facea atat de "extrem" ca Roberts pentru ca nu avea gumele necesare in 72.Kenny Roberts a inteles ca Saarinen are the wright ideea,si l-a imitat.Saarinen nu a mai avut timp sa castige vreun campionat pentru ca a murit datorita unei greseli banale pe un circuit periculos,Roberts a castiga parca 3 campionate cu tehnica lui Saarinen.Si toata lumea i-a preluat tehnica.Mi se pare situatia putin similara cu a lui MM,pentru ca si atunci erau multi contestatari ai acelui stil "extrem".

 

Despre Jerez,poate m-am exprimat gresit,spuneam ca timpii sunt foarte buni pt niste teste mai ales daca s-a mers in regim de cursa - long runs.Una e regimul de cursa alta e cel de calificare,e vreo secunda intre ele.Iar noi uitandu-ne doar la acei timpi nu putem cunoaste cum au fost obtinuti -  cu pilotii mergand in regim de quali sau de cursa.unii din piloti (si aici il suspectez pe MM) nesinchisindu-se sa mearga in regim de quali pt ca stiu ca pot fi rapizi si nu ii intereseaza viteza pe un tur,ci long runs.

Iar de unde stii tu "ce a fost acolo" e peste puterea mea de intelegere.In fine,fiecare cum crede de cuviinta...

 

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca e liber maine sa pot sa va citesc postarile ;)

Editat de P T R

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Epic

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 hour ago, P T R said:

Noroc ca e liber maine sa pot sa va citesc postarile ;)

Nu are rost, nu vezi? Eu îl întreb ce a zis Dovizioso greșit în interviul ăla și îi pun și traducerea, iar el, recunoscând că nu a citit interviul, mă face hater. Haterul cui? Eu îi spun că Roberts punea genunchiul iar el zice de Saarinen. Dacă spuneam că Saarinen făcea și dregea, el probabil venea cu Hailwood, care de fapt a început să aplece motocicleta și așa mai departe...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma frend,nu are rost sa batem apa in piua,si sa umplem paginile aiurea,ti-am zis cu ce greseste Dovi,e foarte simplu :

Eu NU sunt de acord cu ce a implicat Dovi acolo si anume ca el poate fi mai rapid decat Marquez chiar daca nu ii adopta stilul.Scurt.Pentru ca de fapt asta a zis nea Dovi, indiferent cat il aplaudati voi,eu spun ca greseste.Nu conteaza ce spun eu insa,conteaza ce spun rezultatele,clasamentele.Are dreptate cel care castiga.Adica Marquez.Si btw sa nu uitam ca pe langa Marquez,pe nea Dovi l-a batut de 3 ori anul asta si Lorenzo.So...mai usor cu etalarea tehnicii.

Intotdeauna am fost de parere ca Dovi e un om foarte echilibrat si nu spune niciodata prostii,insa acum nu sunt de acord cu el.Voi fi de acord cu el daca utilizandu-si tehnica va reusi sa castige un campionat.E parerea mea,tu desigur ca poti sa ai parerea ta,asta este.

Referitor la Kenny Roberts,ai spus ca nimeni nu punea genunchiul jos inaintea lui Kenny,te-am contrazis - Saarinen a fost primul cu genunchiul pe jos.Kenny insusi a zis-o. :peace:

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 16 ore, Ribo a spus:

Ba dar zarco :??!?!?!?

ce e cu zarco?

Acum 13 ore, P T R a spus:

Rezervorul lui lorenzo

Screenshot_20181128-202155_Samsung Internet.jpg

incep sa cred ca a dezvoltat un fetish pt rezervoare. 😀

Acum 12 ore, john17 a spus:

DA! E alt kktm deasupra lui? Un fel de "mig21, doar pamantul e deasupra"!

In continuare pianistii (de la tehnic, nu primadonele) sunt pe nicaieri, mm on top, ma surprinde dear george! Tre' sa rebranduiasca, nu stiu cum s-o spune "dear" in spaniola Repsol, ca in jafoneza nici nu vreau sa aud.

georgica sta bine aparent. sper sa iasa ok si sa se acomodeze repede.

 

vorba aia - 'onda e mai motocicleta decat ducati.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 54 minute, Kagemusha a spus:

Nu are rost, nu vezi? Eu îl întreb ce a zis Dovizioso greșit în interviul ăla și îi pun și traducerea, iar el, recunoscând că nu a citit interviul, mă face hater. Haterul cui? Eu îi spun că Roberts punea genunchiul iar el zice de Saarinen. Dacă spuneam că Saarinen făcea și dregea, el probabil venea cu Hailwood, care de fapt a început să aplece motocicleta și așa mai departe...

Si uite ca nu a trecut mult timp si ai primit reply. Te lupti cu morile de vant cu @Method, oricum le invarte de-ți iese pe urechi. Observi cum inevitabil si invariabil toti cei care intra in "clinciuri" cu el, ajung sa renunte in cele din urma? Si uneori il mai baga pe câte unul la ignore ca, vezi doamne, se simte el ofensat. Nu pricep de ce nu il ignorați toti, asta e singura varianta de a-l reduce la tacere si de a scapa de pagini pline de postari kilometrice pline de un sentiment de trufie si autoflagelare. 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cal crutchlow de ce nu e pe lista?

nu de altceva da cineva tre sa mai si cada :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@george05, @Method se autoflageleaza? P3rv3rsu'!🤪

Mie mi-e dor de niste mese altadata nelipsite din postarile lui. Nu de alta dar mi-e cam foame :D

Crashlow a... cazut si de pe lista! :lol:

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×