Admin l.u.v Postat Iulie 15, 2019 Admin Share Postat Iulie 15, 2019 Sunt bulletproof. Partea sensibilă este ABS ul, trebuie schimbat lichidul la 2 ani. O unitate nouă sh este în jur de 400 euro. În rest, să nu aibă joc la grup și cam aia este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 Multumesc frumos! Accelerează ca o japoneză de aceeasi cilindree? Ca un xx sau zzr 1200 , fjr 1300 ?? Partea frumoasă, din ce am citit , cuplu frumos de jos ...am citit , inca nu am probat...1200 LT are acelasi motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 15, 2019 Admin Share Postat Iulie 15, 2019 Nu știu asta. Nici nu cred că are importanță care trage mai tare. GT ul este un motor sport touring, care vine echipat de serie cu coburi integrați, ABS, parbriz electric, tempomat. Japonezele au rafinament și fiabilitate. Dar nu au ce am enumerat mai sus. Lt ul are același motor, 98 /118 cp vs 131 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iulie 15, 2019 Share Postat Iulie 15, 2019 Multumesc mult! Mi-a trimis cineva un video scurt cu moto pornită, si se aprinde pe rând, continuu, in stânga neutralului , semnul ABS si semnul exclamarii. Este normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 16, 2019 Admin Share Postat Iulie 16, 2019 Da. ABS ul se resetează când pleci de pe loc, peste 5 km/oră. Ca să îți faci o idee, acum sunt la un amic din Tg Jiu care a avut în trecut 1200 RS, identic la mecanică cu GT ul de care discutăm. Are de câteva luni 1200 GT generația de după - 2007 - dar nu e mulțumit de cum se comportă în treptele 1 și 2, accelerația este neregulată, prea violentă și nemodulabilă. Îmi spunea aseară că dacă nu se învață cu ea o vinde și revine la GT ul vechi, aia da motocicletă perfect adaptabilă! Discutam de un om peste 40 ani, cu foarte multă experiență pe două roți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 Multumesc mult pentru răspunsuri, cand devin plictisitor poti sa nu mai răspunzi. Pun atatea intrebari deoarece am experiente foarte plăcute cu japoneze mari (cbr 1000f sau xx, Suzuki rf 900, Kawasaki gpz 1100). Ma gandesc la BMW daca va fi la fel de bun la fiabilitate, plăcerea valului masiv de cuplu...Trebuie sa-l probez, ce sa mai...parca ai avut un zzr 1100... Nenea de la Tg-Jiu este Ivan Pedala? Nea Dan Nastase cred că a avut moto din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 17, 2019 Admin Share Postat Iulie 17, 2019 Este vorba despre Emanuel - varugica pe forum. Dacă ai de unde ia și probează, poate să îți placă sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 (editat) Salut, Ma poate ajuta cineva cu procedura de schimbare a lichidului de frână pt k1200s sau dacă are cineva manualul de mentenanță. Ms, Editat Iulie 23, 2019 de BogdanSB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Salut. Uite manualul aici . Atentie este varianta veche , nerevizuita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 (editat) La 30.07.2019 la 1:04, varugica a spus: Salut. Uite manualul aici . Atentie este varianta veche , nerevizuita . Multumesc! Editat August 2, 2019 de BogdanSB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adipopescu88 Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 La 23.07.2019 la 22:35, BogdanSB a spus: Salut, Ma poate ajuta cineva cu procedura de schimbare a lichidului de frână pt k1200s sau dacă are cineva manualul de mentenanță. Ms, schimbare lichid : https://www.ukgser.com/technical/nick/Brake bleeding (All BMW EVO systems, '04-'07).pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Salutare Motocicleta mea nu are ASC. Din ce am vazut exista posibilitatea de retrofit la reprezentanta. Din ce am studiat este vorba de butonul pentru dezactivare si un cod pentru activarea optiunii in calculatorul mobrei. Stie cineva daca este vorba de calculatorul motorului (ECU control unit ) sau de calculatorul electronicii (Central chassis electronics) ? Cred ca o sa ies mult mai ieftin daca cumpar un calculator cu asc activat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Septembrie 4, 2019 Share Postat Septembrie 4, 2019 (editat) Salut! Am si eu nevoie sa stiu cat lichid de racire intra in circiut la K 1200 R din 2006. Si daca se poate umple si aerisi clasic fara scula aceea de vacuum. Multumesc! Editat Septembrie 4, 2019 de mishu_canishu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Capacitatile le poti gasi pe louis, dar fara scula aia e greu sa scoti tot aerul... Vezi ca sunt si scule mai lesne da numa dai degeaba banii pe ele. O scula buna te duce multa vreme... Sau: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Acum 16 ore, mishu_canishu a spus: Salut! Am si eu nevoie sa stiu cat lichid de racire intra in circiut la K 1200 R din 2006. Si daca se poate umple si aerisi clasic fara scula aceea de vacuum. Multumesc! Service Refill Capacity: 2.55 Litres A nitrite, phosphate and amine free, fully formulated, corrosion inhibited, ethylene glycol based coolant which has been designed to meet the requirements of the major European engine manufacturers. Particularly recommended for use in heavy duty European vehicles. AERISIRE nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k. Procedura este urmatoarea: 1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el) 2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa. 3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul. 4. se monteaza capacul radiatorului la loc. !!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata. 5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune. 7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator. 8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa. 9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta. L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 Acum 8 ore, Dan Cata a spus: Capacitatile le poti gasi pe louis, dar fara scula aia e greu sa scoti tot aerul... Vezi ca sunt si scule mai lesne da numa dai degeaba banii pe ele. O scula buna te duce multa vreme... Sau: Acum 6 ore, Dan Nastase a spus: Service Refill Capacity: 2.55 Litres A nitrite, phosphate and amine free, fully formulated, corrosion inhibited, ethylene glycol based coolant which has been designed to meet the requirements of the major European engine manufacturers. Particularly recommended for use in heavy duty European vehicles. AERISIRE nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k. Procedura este urmatoarea: 1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el) 2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa. 3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul. 4. se monteaza capacul radiatorului la loc. !!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata. 5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune. 7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator. 8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa. 9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta. L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri. Multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 5, 2019 Share Postat Septembrie 5, 2019 (editat) Pentru tine Mischu, intotdeauna cu placere ! Editat Septembrie 5, 2019 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adipopescu88 Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 A schimbat cineva amortizorul antivoblaj la k1200s? Recomandari, preturi, dificulatati/potrivire montaj? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 20 minutes ago, adipopescu88 said: A schimbat cineva amortizorul antivoblaj la k1200s? Nu prea văd de ce ai face asta. Unul reglabil e mai bun, dar motocicleta asta nu cred că are nevoie de așa ceva. Apoi, locația lui nu-ți permite un acces facil la el. De ce ai vrea deci să-l schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adipopescu88 Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 E greoi la manevre pe loc... La al meu cred ca s`au dus oringurile. Gasesc praf in capatul tijei. la r1 l`am dat jos sa vad cum e fara si nu mi`a venit sa cred ce diferenta face, la viteza pe curbe cu denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 11 minutes ago, adipopescu88 said: E greoi la manevre pe loc... La al meu cred ca s`au dus oringurile. Gasesc praf in capatul tijei. la r1 l`am dat jos sa vad cum e fara si nu mi`a venit sa cred ce diferenta face, la viteza pe curbe cu denivelari. Stai ba potolit ... asa mergea e pe loc...greu, ca e vaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Eu am pus un Hyperpro reglabil, pe 1200GSA, e alta mobra Cel original nu prea parea ca opune rezistenta, da asta... ii alta bicicleta, mult mai precisa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 1 hour ago, adipopescu88 said: E greoi la manevre pe loc... La al meu cred ca s`au dus oringurile. Gasesc praf in capatul tijei. Cum zice @Ribo, nu are treabă cu amortizorul de ghidon, ci cu greutatea motoretei în sine. Dacă vrei neapărat să-i faci ceva, servisează-l. Nu-i scump. Just now, Dan Cata said: Cel original nu prea parea ca opune rezistenta, da asta... ii alta bicicleta, mult mai precisa! Din câte înțeleg, @adipopescu88 se plânge de prea multă rezistență la cel stoc. Iar problema la K12/13S este accesul la el pentru reglaj. Pe GS e la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Mai revin si eu cu o intrebare: am desfacut capacul la ambreiaj, am comandat suruburi noi si garnitura noua, dar pe motocicleta am avut o garnitura din aluminiu cu ceva mastic/silicon pe ea. Cea de am comandat-o pe original este din klingerit sau ceva asemanator (gen carton prespan). La montare trebuie sa mai pun mastic pentru etansare? Daca da, de care? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adipopescu88 Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Cu garnitură nouă nu a trebuit să pun mastic la niciun atelaj. Ce ai schimbat la ambreiaj de ai desfăcut acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.