mihai263788 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Salut! A schimbat cineva acumulatorul AGM cu acumulator cu Lithium? Daca da - sunteti multumiti de performante? De unde ati luat si la ce pret? Eu imi amintesc ca la toate targurile moto din ultima vreme au fost niste baieti cu baterii cu lithium dar acum nu reusesc sa mai gasesc cum ii chema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 A schimbat cineva acumulatorul AGM cu acumulator cu Lithium? Daca da - sunteti multumiti de performante? De unde ati luat si la ce pret? Vezi aici. Nu am pe K, am pe Aprilia. Foarte mulțumit. Face toți banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Le-am raspuns ca daca imi sare distributia le-o pun in curte Si vezi ca a existat un recall in care s-a montat acel "cam chain jump guard", tocmai ca sa nu sara distributia, poate vrei sa verifici daca a fost facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Si vezi ca a existat un recall in care s-a montat acel "cam chain jump guard", tocmai ca sa nu sara distributia, poate vrei sa verifici daca a fost facut se verifica usor. desfaci "capacul" ala cu un torx sau imbus mai mare si ar trebui sa se vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 De curiozitate, a instalat cineva asta: https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-k1200s-201p.html si ne poate spune o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 interesanta ,chestia asta ...Citisem pe k-forum ca aveau montate si povesteau despre ele ,erau multumiti de rezultat daca cumva o sa iti comanzi asa ceva zine si noua diferentele care se simpt ...real ma refer nu din date technice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 interesanta ,chestia asta ...Citisem pe k-forum ca aveau montate si povesteau despre ele ,erau multumiti de rezultat daca cumva o sa iti comanzi asa ceva zine si noua diferentele care se simpt ...real ma refer nu din date technice La anu...revenim cu update ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 sunt tare curios ce face. defapt sunt doi senzori de temperatura(unul extern si unul air intake temperature), face CEVA si da informatia mai departe. Cum nu poate controla presiunea aerului sau temperatura aerului , nu vad cum ar produce o modificare in mersul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Placebo sau cand olteanul nu are ce face se dezbraca si isi pazeste hainele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Placebo sau cand olteanul nu are ce face se dezbraca si isi pazeste hainele. Pai ce treaba am eu cu ecuatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Victima colaterala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 sunt tare curios ce face. defapt sunt doi senzori de temperatura(unul extern si unul air intake temperature), face CEVA si da informatia mai departe. Cum nu poate controla presiunea aerului sau temperatura aerului , nu vad cum ar produce o modificare in mersul motorului. https://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html - aici zice ce face in teorie. Eu eram curios daca in practica a simtit cineva diferente care sa merite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 20, 2018 Admin Share Postat Septembrie 20, 2018 Ce nevoie ai avea de asa ceva la o mobra de 160 cp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 A true plug and play solution that will solve the dreaded stalling and rough idle problems and make your bike so much better: - Soft and smooth throttle response- Better acceleration- No more low speed surging or stalling problems- Stronger and more reliable Idle- Little to no popping in your aftermarket exhaust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 https://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html - aici zice ce face in teorie. Eu eram curios daca in practica a simtit cineva diferente care sa merite Cel mai probabil elimina limitarile impuse de poluare, probabil ca se simte ceva la mers dar banuiesc ca mai sare si la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Asa ma gandesc si eu, nu m-ar deranja un consum mai mare (care probabil e nesemnificativ mai mare) pentru a face mersu' mai placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 - Soft and smooth throttle response: oricum are - Better acceleration: subiectiv și greu de demonstrat (marketing)- No more low speed surging or stalling problems: probabil singurul avantaj, dacă funcționează- Stronger and more reliable Idle: este legat de punctul de mai sus; l-au spus eparat ca să fie mai persuazivi probabil- Little to no popping in your aftermarket exhaust: ...de ce ar fi asta deranjant?! Asa ma gandesc si eu, nu m-ar deranja un consum mai mare (care probabil e nesemnificativ mai mare) pentru a face mersu' mai placut Legat de consum: dacă nu o faci deja, bagă benzină de 99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 - Soft and smooth throttle response: oricum are - numa' mie mi se pare ca are lag la acceleratie? trag de gaz, accelereaza putin si dupa 1 sec zici ca intra turbina ) - Better acceleration: subiectiv și greu de demonstrat (marketing) - oricum nu cred ca face mare lucru aici si nici nu consider necesar - No more low speed surging or stalling problems: probabil singurul avantaj, dacă funcționează - asta suna interesant, da - Stronger and more reliable Idle: este legat de punctul de mai sus; l-au spus eparat ca să fie mai persuazivi probabil - mie imi fluctueaza destul de mult relantiul, probabil nu e fix acelasi lucru cu punctul anterior - Little to no popping in your aftermarket exhaust: ...de ce ar fi asta deranjant?! - nu l-am subliniat, pentru ca imi plac rateurile de pe decelerare Legat de consum: dacă nu o faci deja, bagă benzină de 99. - dada, mi-a zis fostul proprietar, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Dacă bagi mâna-n gaz de la 2000, are lag. Dacă o bagi la 4-5000, pleacă de patinează spatele. N-ai ce-i face, e 4 în linie chiar dacă e de 1200. Vrei cuplu, ia V2. Fluctuarea relantiului se accentuează și poate duce la calare/oprirea motorului (surging or stalling). De-asta spuneam că problemele sunt legate. Oricum motorul ăsta nu merge foarte rotund la relanti, ca japonezele. Mai "întrerupe" din când în când. Și la 1300 e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Dacă bagi mâna-n gaz de la 2000, are lag. Dacă o bagi la 4-5000, pleacă de patinează spatele. N-ai ce-i face, e 4 în linie chiar dacă e de 1200. Vrei cuplu, ia V2. Fluctuarea relantiului se accentuează și poate duce la calare/oprirea motorului (surging or stalling). De-asta spuneam că problemele sunt legate. Oricum motorul ăsta nu merge foarte rotund la relanti, ca japonezele. Mai "întrerupe" din când în când. Și la 1300 e la fel. Am inteles, multumesc pentru clarificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Probabil e un piggy back care altereaza semnalul de la un senzor. O fi o rezistenta care minte ecu si ii da un semnal de temperatura mai scazuta facandu-l sa imbogateasca amestecul. N-ar fi primul tuning box cu 1-2 rezistente inauntru si care costa cateva sute de €, pt auto erau puzderie acum cativa ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 De curiozitate, a instalat cineva asta: https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-k1200s-201p.html si ne poate spune o parere? Tu nu ai ce face cu banii! Mai bine îi aduni și îți iei același model, dar 1300. Legat de lag, probabil că la un moment dat ne obișnuim cu acel cuplu fenomenal și după un timp avem tendința să băgăm mâna în gaz la turații nici, nepotrivite unui răspuns pe măsură! Despre mersul neregulat la ralanti, dacă nu mă înșel, au încercat să rezolve ceva la un re-call din soft... Sau asta o fi fost doar la GS, nu îmi amintesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Voi folositi ceva sa va protejati carenele in zona de contact dintre rezervor si abdomen? la alte motociclete poti pune un tank-pad lipicios dar la K1200S ... daca as gasi ceva pe forma ornamentului din mijloc tot nu mi-ar proteja si marginile laterale ale capacelor adiacente. De cand a venit frigul folosesc mai des geaca de piele si am costatat ca mi-am cam "julit" marginea unuia din capace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 eu folosesc asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.