Jump to content
Sign in to follow this  
Alex_reg

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

Recommended Posts

Nu sunt cam rigide? De metzeler roadtec zic...

Am avut șansa să le testez pe un motor de închiriat în Turcia și nu mi s-au părut cine știe ce, dar nu m-ar mira să fi fost niște unele made in Turkey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mi s-a parut.. Din contra, le-am recomandat unui prieten cu vfr 800 si la randul lui e multumit de ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este interesat cineva de cutie, ambraiaj de K1200R stiu pe cineva cine dezmembreaza un K 1200 R. Vor mai fi si alte piese dar doar dupa ce incepe dezmembrarea. ( moto a fost trantit si nu se mai poate repara.)

Ceva nou despre asta?

Ma interesează șaua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un tester pt un bmw K1200GT in AG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si La Multi Ani!

 

Ce ulei sa cumpar pt k1200s si de unde as putea sa cumpar?

Atesez o poza cu uleiul la care m-am gandit sau pot pune castrol 5w-40 4t care il pun si la masina?

 

post-89462-0-05917700-1515237529_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul asta controversat bmw e tot castrol, pe orice buson de ulei te uiti scrie castrol plus ca toate manualele recomanda castrol.

 

Acum mi-am amintit ca am facturi cu ce s-a schimbat pe la moto inainte sa il cumpar, 3 facturi sunt cu ulei si pe toate scrie 10w40 castrol power racing 4T. Pun tot de asta in continuare sau sa incerc un 5w-40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus 5w40 căci așa e recomandat și am ales să fie de la Belray, oricum...poveste fără sfârșit.

 

Eu mă lupt cu alta poveste, ce anvelope să îmi iau...! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, o sa pun 5w-40 cum e recomandat dar de ce pana acum fostul proprietar a pus 10w-40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5w sau 10w este vâscozitatea la rece.

40 sau 50 este vâscozitatea la cald.

Cifră mai mare, vâscozitate mai mare la aceeasi temperatură.

La rece nu prea contează, dacă nu pornești motorul sub 0 grade Celsius.

La cald, in românia unde temperaturile ajung la 35 de grade vara, iar în aerul de deasupra asfaltului la 40 și ceva, ar fi bun cel cu 50.

In tot cazul, nu un ulei de mașină.

Alea de motor sunt speciale, au ambreiajul, cutia de viteze și motorul într-un ulei comun.

Cu alte cuvinte, în afară de ungerea motorului trebuie să fie și rezistent la presiuni extreme între roțile dințate din cutie si sa permita si placilor din ambreiaj să patineze cât trebuie, dar să transmită și cuplul cand ambreiajul nu este acționat.

Am 10w-50 la un K 1600.

Ieri la 8 grade a mers excelent până la mare.

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiam lucrurile astea cu vascozitatea, oricum la temperaturi de sub 5 grade nu il folosesc.

O sa pun uleiul mentionat mai sus dar 10w-40 cum este si acum, daca este obisnuit cu asta si probleme nu mi-a facut asa ramane.

Multumesc de ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiam lucrurile astea cu vascozitatea, O sa pun uleiul mentionat mai sus dar 10w-40 cum este si acum,

Daca le stii cu vascozitatea si cu controversele, cred ca, desigur, ai observat ca BMW recomanda 10W-50 nu 40

post-70075-0-02441400-1515501217_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mă lupt cu alta poveste, ce anvelope să îmi iau...!

 

In caz ca te ajuta cu ceva sa iei o decizie testul din Motorrad de anul asta...

 

post-9546-0-24694000-1515501623_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua. Sper ca ma postat acolo unde trebuie. Intentionez sa cumpar un BMW k1200 si am posibilitatea de a alege intre un GT si un RS. In teorie am vazut ca este o diferenta de sea si de parbrizul deflector, mai este vreo diferenta semnificativa intre ele? A doua intrebare este legata de comportamentul ei in oras, probabil mai mult de 50% o voi utiliza in oras. Si nu in ultimul rand as vrea sa va cer parerea despre cei de la MOTOMUS Cluj(una din motociclete e de la ei).

Va multumesc mult pentru raspunsuri/sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog sa postezi intrebarea la celalat topic de K 1200 RS/LT/GT. Acolo o sa ti raspund legat de diferente intre GT si RS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

In caz ca te ajuta cu ceva sa iei o decizie testul din Motorrad de anul asta...

 

Motorrad-Sportreifentest-2017.jpg

Cu siguranță o să testez Diablo rosso 3, dar parcă anul ăsta aș merge pe Angel gt.

Numai că și anul trecut am zis că o să fac mai mult touring și am cam ars-o în golăneală pe anvelope sport care au fost foarte ok, însă s-au pătrățit cam repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN primul rand as vrea sa va intreb daca se merita diferenta de vreo 2400 euro intre un K1200 GT/RS din 2004 si unul din 2007. E clar ca sunt modele diferite dar face banii? Nu as zice ca imi sunt in plus. Daca totusi se merita ce ati alege intre un K1200GT si un K1200S. GT-ul are doar ABS , BC dar motorul e cunoscut si in firea lui, iar GT-ul (despre care nu stiu nimic) are in plus ESA, incalzire in scaune si geam reglabil electric. Din cate am mai citit amortizoarele cu ESA costa aprox 1100 euro si nu pot fi servisate si unii ar recomanda varianta clasica de amortizare(fara ESA).Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai tu stii cum stai cu banii, nimeni altcineva. Este clar ca este mult mai sportiva generatia noua, cu alte optiuni.

Presupun ca vorbesti de GT-ul pana in 2005, care are parbriz electric. La cum pui problema esti la limita cu banii, in cazul asta as cauta un motor mai simplu si fara electronica foarte multa, in cazul asta mergi pe GT. Ramana insa cealalta intrebare care ti-a fost pusa si pe alt topic, de ce cauti motociclete sport touring daca tu mergi 90% doar in oras?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai tu stii cum stai cu banii, nimeni altcineva. Este clar ca este mult mai sportiva generatia noua, cu alte optiuni.

Presupun ca vorbesti de GT-ul pana in 2005, care are parbriz electric. La cum pui problema esti la limita cu banii, in cazul asta as cauta un motor mai simplu si fara electronica foarte multa, in cazul asta mergi pe GT. Ramana insa cealalta intrebare care ti-a fost pusa si pe alt topic, de ce cauti motociclete sport touring daca tu mergi 90% doar in oras?

pana acum am mers in oras pentru ca nu puteam merge mai mult de 40 km pe a mea si trebuia sa opresc sa imi odihnesc mainile, aveam o pozitie incomoda. Cu banii : ideea e ca nu as vrea sa arunc cu ei daca nu se justifica diferenta de pret, cu toate ca am bani pt a lua ceva mai nou. Deci daca diferenatele de motocicleta justifica diferentele de pret atunci asa sa fie. Eu am 44 ani si probabil va fi ultima mea motocicleta pentru ca nu stiu daca o sa mai fiu apt de plimbari dupa 50 ani, nu stiu. Nu imi plac motocicletele fara carena! Poate va stresez dar chiar sunt intr-o f mare dilema. Ieri am vandut motocicleta mea si vreau sa imi iau repede altceva pt ca imi lipseste f mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai intrat in criza varstei mijlocii, crezi ca la 50 ani se termina lumea? Eu merg pe 51 si anul asta mi.am propus sa schimb mobra.

Nu te grabi sa iei ceva inca, mai ai rabdare, vad ca pendulezi intre niste extreme, acum vrei Gt, acum cateva zile spuneai de Hayabusa, Tdm etc. Este o vorba, alegi pana culegi!

Te pierzi in amanunte si scapi esentialul, ai scris mult, dar nici acum nu am inteles daca mergi mult in oras pentru ca esti nevoit, sau nu mergi afara pentru ca te limita vechea motocicleta!

Esti inalt, o varianta ar mai fi Vstrom, buna si in oras si afara.

 

Si inca ceva, iei ce.ti place tie, nu altora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 ani, în gară la Viena, asteptam trenul de noapte să ajungem la Hamburg.

Ne strânsesem vreo 20 de motoare.

Pe un FJR erau un cuplu, el 76, ea mai tânără... 70.

Voiau să meargă prin Norvegia, Suedia și să întoarcă prin Finlanda.

Mititei, rotunjori și zâmbitori.

 

Când să plecăm, eu un pic îngrijorat, cu senzația ca motorul este prea mare și greu pentru ei, am fost atent.

Nenea a dat-o jos de pe cric, a dat să ducă piciorul, era prea mic și nu putea singur, dar doamna era la post, i-a trecut piciorul peste, s-a suit și ea, ne-au facut amândoi cu mâna zâmbind şi au plecat cu un viraj dreapta în loc elastic și firesc.

 

Mergeau împreună de 40 de ani...

 

Mă uitam după ei impresionat și gânditor, aducându-mi aminte ce ziceau:

Eh, pe dinăuntru noi suntem ca întotdeauna.

Corpurile astea, uneori nu ne mai ajută...

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am vazut si eu acum cativa ani un grup de nemti pe Transfagarasan, cand si-au dat castile jos era toti intre 50-70 ani. Tin minte ca cel mai batran dadea senzatia ca abia se tinea pe picioare cand era pe jos, am senzatia ca era genul care per mobra era in elementul lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guri poleite cu aur sa aveti. Dar la cum e treaba, unii dintre noi, vor fi hodorogiti bine la 60. Sa prindem atat si tot e bine.

ma si vad la 60, pe un Goldwing, sau ceva similar :D probabil electric, ca de :)))

Edited by Adrian M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...