Admin l.u.v Postat Septembrie 27, 2018 Admin Share Postat Septembrie 27, 2018 Du.te la oricare firma care infoliaza faruri auto si iti infoliaza toata suprafata aia cu folie dura de protectie. Ca idee, pe ebay exista kituri taiate pentru multe modele de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Eu folosesc asta comandata de la userul Tank Tracked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 un tank-pad as fi aplicat si eu insa la S-uri portiunea din mijloc este un trapez cu latime mica si lungime mare si nu am gasit nimic sa se potriveasca si chiar daca as gasi ceva asa ingust 0- nu imi protejeaza marginile carenelor din imediata vecinatate. Poate infolierea ar fi o solutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Face un baiat la comanda...ii dai tu dimensiuni si model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Tank tracked. Caută l pe fb și spune i ce vrei. un tank-pad as fi aplicat si eu insa la S-uri portiunea din mijloc este un trapez cu latime mica si lungime mare si nu am gasit nimic sa se potriveasca si chiar daca as gasi ceva asa ingust 0- nu imi protejeaza marginile carenelor din imediata vecinatate. Poate infolierea ar fi o solutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 un tank-pad as fi aplicat si eu insa la S-uri portiunea din mijloc este un trapez cu latime mica si lungime mare si nu am gasit nimic sa se potriveasca si chiar daca as gasi ceva asa ingust 0- nu imi protejeaza marginile carenelor din imediata vecinatate. Poate infolierea ar fi o solutie... Nu e bai, ți le taie cum vrei tu. Face si înspre laterale tot la ce dimensiuni ceri. Pui pe margini, laterale, pe trapez. Dacă nu o folie cum a spus Luigi. Sau o husă dedicată de rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Are cineva de aici manualul de service pentru k1200s? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Dacă bagi mâna-n gaz de la 2000, are lag. Dacă o bagi la 4-5000, pleacă de patinează spatele. N-ai ce-i face, e 4 în linie chiar dacă e de 1200. Vrei cuplu, ia V2. Fluctuarea relantiului se accentuează și poate duce la calare/oprirea motorului (surging or stalling). De-asta spuneam că problemele sunt legate. Oricum motorul ăsta nu merge foarte rotund la relanti, ca japonezele. Mai "întrerupe" din când în când. Și la 1300 e la fel. Vezi ca stalling si surging nu au a face cu calarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Vezi ca stalling si surging nu au a face cu calarea. Poate greșesc, dar conform traducerii mele "stalling" = calare/blocare. Iar "surging" (turația inconstantă a motorului sub o încărcare și accelerare constantă) ar putea duce in fine la oprirea motorului. Corectează-mă dacă vorbesc prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 (editat) Nu ii nici un bai, ca si eu cand nu inteleg un cuvant scris, ma apuc si caut filmulete dupa cuvantul ala. Ia la tipu asta cum o calat motorul si apoi l-o de-calat Stall ii cand calci frana sa zicem si ambreiajul nu, la stop, sau cand ai relantiul foarte jos si iti moare motorul. Partea buna e ca la surging te-ai prins, probabil ai avut sau inca ai o mobra bmw Editat Octombrie 3, 2018 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Ia la tipu asta cum o calat motorul si apoi l-o de-calat Nu prea m-am prins ce s-a întâmplat și ce a făcut Partea buna e ca la surging te-ai prins, probabil ai avut sau inca ai o mobra bmw Am avut. Poate voi mai avea. Mi se pare interesant că am auzit de chestia asta la BMW indiferent de tipologia motorului (R, K...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 7, 2018 Share Postat Octombrie 7, 2018 Nene, cum scot becul de poziție de la K1200r sport? E ars și da eroare de bec ars în bord. Am scos mufa, dar nush cum naiba îl scot și pe el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 7, 2018 Share Postat Octombrie 7, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 7, 2018 Share Postat Octombrie 7, 2018 Am dat de bec, dar nu știu cum să îl scot, prin tragere, o avea vreo clemă, prin învârtire...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 7, 2018 Share Postat Octombrie 7, 2018 Incearca si rasuceste l spre stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 8, 2018 Share Postat Octombrie 8, 2018 Ba dar cum faci sa anulezi lumanarea aaia de pozitie fara sa -ti dea eroare -n bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 8, 2018 Share Postat Octombrie 8, 2018 Pune un bec de pozitie led cu can bus si eroarea dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 8, 2018 Share Postat Octombrie 8, 2018 Pune un bec de pozitie led cu can bus si eroarea dispare. Merci mister tractor » Post actualizat in 08 Oct 2018 06:05 Si mai am o duda....am pozitia pe spate.....dar imi apare in bord bec ars spate. Merge si stopu pe frana si pozitia. Trebuie vreun model de bec anume sa-l accepte bemveutu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 11, 2018 Share Postat Octombrie 11, 2018 Trebuie vreun model de bec anume sa-l accepte bemveutu? Nu. Dealtfel becul pe care-l are acum este becul cu care a mers în ultimii ani. Am încercat să-l înlocuiesc cu unul nou dar mesajul tot apărea în bord, așa că l-am pus pe cel vechi la loc. Următorul pas era să trec pe la Tibi cu motocicleta, să-i dea un reset la ECU. Asta te sfătuiesc să faci, având în vedere că problema este cel mai probabil electronică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 Nu. Dealtfel becul pe care-l are acum este becul cu care a mers în ultimii ani. Am încercat să-l înlocuiesc cu unul nou dar mesajul tot apărea în bord, așa că l-am pus pe cel vechi la loc. Următorul pas era să trec pe la Tibi cu motocicleta, să-i dea un reset la ECU. Asta te sfătuiesc să faci, având în vedere că problema este cel mai probabil electronică. Cand am dus-o pt ulei si antigel....nu era tibi ..si ceilalti n-au stiut ce sa-i faca.... Mi-au zis sa trec cand e tibi...dar n-am mai avut timp ca acum astept numarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 Îmi zice cineva și mie procedura corecta de verificare a uleiului la k1200s pentru ca pe 2 forumuri din afara găsești 2 treburi diferite. Eu asa o știu o lași sa meargă pana se încălzește la temperatura normala de funcționare o pui dreapta și trebe sa fie între min și max pe dipstick... Unde greșesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Octombrie 13, 2018 Share Postat Octombrie 13, 2018 (editat) completezi dupa 20 s de mers in gol al motorului. Motocicleta trebuie sa fie dreapta, motivul este pentru ca, initial, ai demontat cricul lateral, ca sa poti sa schimbi filtrul de ulei. Logic, la fel este si atunci cand numai verifici. » Post actualizat in 13 Oct 2018 20:26Am gasit si modalitatea concreta de verificare, argumentata, in manualul de utilizare. Ai dreptate, uleiul trebuie sa aiba temperatura de functionare, motocicleta dreapta, lasi sa functioneze motorul un minut, opresti si verifici. Editat Octombrie 13, 2018 de leoangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 (editat) Salutare. are cineva montat ambreiajul de la Barnett ? ati incercat sa-l montati si au fost probleme cu el ? sau orice alt ambreiaj aftermarket? Editat Decembrie 28, 2018 de djwave22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Decembrie 29, 2018 Share Postat Decembrie 29, 2018 Nu știu de ambreiajul menționat, dar da, sunt ceva probleme cu cele aftermarket. Nu știu să intru în detalii acum, dar ăsta este motivul pentru care eu în primăvară am mers pe cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Decembrie 29, 2018 Share Postat Decembrie 29, 2018 (editat) Acum 7 ore, Tornada a spus: Nu știu de ambreiajul menționat, dar da, sunt ceva probleme cu cele aftermarket. Nu știu să intru în detalii acum, dar ăsta este motivul pentru care eu în primăvară am mers pe cel original. ai schimbat si oala ? ce an e mobra ta ? offtopic de ambreiaj si referitor la senzorul de nivel al combustibilului.cati ati intampinat probleme cu el? si cum le-ati rezolvat? ( ma gandesc acum ca nu toti posesorii de k 1200s,r,gt se uita la postul asta dar intreb.) Editat Decembrie 29, 2018 de djwave22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.