PzKpfW Postat Mai 13, 2019 Autor Share Postat Mai 13, 2019 Sper că acum ne-am calmat cu superioritatea tehnică, Rea cu lamentările și plânsetele iar șefii de la Kawasaki cu amenințările. E clar că motocicletele sunt aproapiate ca performanță iar diferența o face pilotul. Bautista se înțelege bine cu Pani V4, știe să-i maximizeze punctele forte. Davies n-a prea reușit până acum, dar la Imola a demonstrat că este mai rapid ca Bautista. Rea a câștigat fluierând cele două curse și ar fi câștigat-o cel mai probabil și pe a 3-a dacă se ținea. În clasament, deși bătălia pentru titlu se va da cel mai probabil între primii doi, în top 6 avem 2 motociclete Kawasaki, 2 Ducati și 2 Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 16, 2019 Autor Share Postat Mai 16, 2019 (editat) Un interview interesant cu Gregorio Lavilla - directorul sportiv al competiției. Câteva fragmente relevante: Quote One of the most discussed topics is the price cap. Or rather future trends will see the construction of MotoGP-style SBK bikes worth 40,000 Euro. “I don't agree. When Dorna came to SBK there were no price limits for the bikes, and the same goes for the suspension and brakes. There was not even a limit in terms of number of engines. There was nothing. When Dorna arrived in 2013 we created conditions so that teams like Honda, just as an example, could not come to the championship with a 200,000 Euro RCV and destroy the show on track." So, what is the path to take? “I have my only personal proposal, or rather setting a fixed price for the bike with all of its components once on track. The production bike price counts for little in my opinion, as it's misleading. What makes the different is the componentry that is added later, which hinges on each manufacturer's experimental technology. It's true that the Ducati costs 40,000 Euro and the Yamaha, just as an example, 20,000, but once these two bikes are out on track their value is very similar”. Speaking with Kawasaki engineer Yoda, he says he'd like a meeting with you, in order to understand your intentions for 2020, given that the trend is heading towards an SBK that is at risk of losing its philosophy. “If Kawasaki wants to tell us something, we are open to that, but up until now no one has come to us with proposals. My door is open to everyone and I'm more than ready to listen. But I can't accept complaints from those who have won for four years and now have to play catch up because things are not going their way”. Valoarea motocicletelor "race ready" este deci foarte similară. Diferența de preț de showroom dintre un Panigale V4R și un R1M (exemplul dat de Lavilla) este datorată faptului că motocicleta italiană este mai aproapiată de cea de pe circuit. Japonezii vând motocicleta mai "cheală", ceea ce le permite s-o vândă mai ieftin. Cam atât. Iar dacă planul lui Lavilla se va pune în aplicare, vom vedea și R1M sau ZX-10RR tot pe la 40.000 euro. Iar pentru Kawi... strugurii chiar sunt acri. Editat Mai 16, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Încă una pentru baubau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Ce tzaran coclit e ioane rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Nu aș spune asta, evident el pare vinovat însă ar fi putut ieși o depășire corectă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2019 Autor Share Postat Iunie 8, 2019 Rea și-a cerut scuze, dar se pare că incidentul este (încă?) sub investigație. Începe să se vadă o oarecare frustrare/disperare în gesturile lui Rea. Realizează probabil că a cam pierdut campionatul deja. Câteva elemente interesante: doar 3 piloți cu fastest lap sub 1:40, de la 3 constructori diferiți top-speed comparabil între V4R și ZX10RR S1000RR tot underpowered Davies e tot pierdut pe V4 prima Honda pe 15 Legat de Honda, se pare că sunt în sfârșit puși pe treabă și-n WSBK: pentru la anul promit un CBR nou-nouț, iar ca pilot îl vor pe #19. Va urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Să vedem ce zic comisarii. Eu am văzut o singură reluare și cred că Rea a cam depășit limitele dar cei ce vor decide sunt oficialii. Noi "vorbim discuții". Bautista a cam pierdut ceva de când i-au tăiat din rpm dar încă se descurcă bine. MIsterul planează asupra lui Chaz care, cu aceeași motoretă e pierdut în ceață, cum zice colegul de mai sus. La fel și Haslam cu Kawa. BMW și Honda, departe... Honda zice că la anu' vin cu o motoretă nouă. Ieri am citit pe gpone niște speculații că pentru anul viitor sunt în săpături pentru Bautista (de Honda vorbesc). Cam greu de crezut, dar never say never... Later edit: Tot în gpone, un interviu cu Andrea Dosoli, șeful de la Yamaha. Foarte interesantă opinia sa cu privire la un subiect care s-a dezbătut pe aici cu ceva timp în urmă: o motoretă construită după prototipul din MotoGP sau una derivată dintr-un model de stradă? Detalii aici: https://www.gpone.com/en/2019/06/07/sbk/dosoli-yamaha-wont-build-a-production-motogp-like-ducati.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2019 Autor Share Postat Iunie 8, 2019 (editat) Am văzut și eu articolul. Probabil că este o declarație de PR care să se alinieze cu discursul șefilor din Japonia, dar din ceea ce spune Dosoli reies două mari probleme de abordare: când modelul Panigale V4 (adică ăla derivat din prototipul de GP) a fost cel mai bine vândut superbike în ultimul an fiscal, trebuie să te întrebi dacă nu cumva asta este abordarea corectă dacă vrei să vinzi piața de superbike-uri este oricum în continuă contracție de câțiva ani buni, cu precădere de când super-naked-urile și sport-touring-urile au ajuns să aibă performanțe comparabile oferind totodată mai mult confort și versatilitate - cum poți deci să afirmi că vrei să oferi ceea ce cere piața promovând un model din această gamă? Superbike-urile au fost tot timpul motociclete de nișă din care nu se face mare profit - mai ales în cazul firmelor japoneze, care mizează (și) pe argumentul preț. Sunt niște modele de prestigiu, un fel de "reclame ambulante", nu vectori de profitabilitate. Mai mult, când intrii într-un campionat mondial precum cel de Superbike, o faci cu intenția de a câștiga, nu? Cu genul ăsta de abordare se pare că Yamaha merge doar ca să participe, ceea ce mi se pare destul de trist. Editat Iunie 8, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 38 minutes ago, PzKpfW said: ... Probabil că este o declarație de PR care să se alinieze cu discursul șefilor din Japonia... Se prea poate și, dacă este așa eu nu pot spune decât “Bravo!”. O viziune - sau mai degrabă o abordare - comună nu poate face decât să ajute compania să-și îndeplinească obiectivele… care or fi alea. 39 minutes ago, PzKpfW said: ... Superbike-urile au fost tot timpul motociclete de nișă din care nu se face mare profit - mai ales în cazul firmelor japoneze, care mizează (și) pe argumentul preț. Sunt niște modele de prestigiu, un fel de "reclame ambulante"... De accord și aici. Totuși, nu mă pot abține să remarc faptul că pe străzi – cam în orice țară – sunt mai multe R-uri și gixxere decât Ducati. O spun cu oarecare părere de rău, pentru că nu am nici R și nici gixxer dar am un Ducati, printre altele. 41 minutes ago, PzKpfW said: ...se pare că Yamaha merge doar ca să participe, ceea ce mi se pare destul de trist. Așa a zis și Pierre de Coubertin și iată că ne bucurăm și astăzi de ceea ce a generat ideea sa. Dacă e să glumim puțin, ce ar trebui să facem în MotyoGP, să organizăm o competiție doar cu Marc și Dovi? Că ceilalți doar participă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2019 Autor Share Postat Iunie 8, 2019 13 minutes ago, Kagemusha said: O spun cu oarecare părere de rău De ce? Dacă era la fel de comună probabil că nu te atrăgea la fel de mult. Oricum, aici vorbeam doar despre trendul recent de a face motociclete de stradă derivate direct din cele de competiție. Aprilia a făcut-o, Ducati a făcut-o, Honda se pare că se pregătește să o facă (deși se pare că nu vor face pasul la V4), Kawasaki amenință că poate s-o facă. Yamaha nici nu-și pune problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Acum 3 ore, P T R a spus: Ce tzaran coclit e ioane rea Nu a fost cu intentie. A vazut usa deschisa si s-a bagat, fara sa aprecieze prea bine. Acum 2 ore, Kagemusha a spus: MIsterul planează asupra lui Chaz care, cu aceeași motoretă e pierdut în ceață, cum zice colegul de mai sus. Pai bietu' Chaz nu a mai urcat niciodata in saua unui prototip de MotoGp. Bautista, asta a facut toata cariera lui: MotoGp. Imagineaza-ti ce soc pentru el, sa piloteze o varianta de buget a unui GP. Este nevoie de timp de acomodare. Posibil sa nu fie nici "chimie" intre el si motoreta aia, etc. Pentru Bau, familiarizat cu Ducati, este joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Acum 33 minute, xt600 a spus: Nu a fost cu intentie. A vazut usa deschisa si s-a bagat, fara sa aprecieze prea bine. Pai bietu' Chaz nu a mai urcat niciodata in saua unui prototip de MotoGp. Bautista, asta a facut toata cariera lui: MotoGp. Imagineaza-ti ce soc pentru el, sa piloteze o varianta de buget a unui GP. Este nevoie de timp de acomodare. Posibil sa nu fie nici "chimie" intre el si motoreta aia, etc. Pentru Bau, familiarizat cu Ducati, este joaca. Asta cu usa deschisa e pana i tr-un punct A facut mai mult decat un block pass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: când modelul Panigale V4 (adică ăla derivat din prototipul de GP) a fost cel mai bine vândut superbike în ultimul an fiscal, trebuie să te întrebi dacă nu cumva asta este abordarea corectă dacă vrei să vinzi Superbike-urile au fost tot timpul motociclete de nișă din care nu se face mare profit - mai ales în cazul firmelor japoneze, care mizează (și) pe argumentul preț. Sunt niște modele de prestigiu, un fel de "reclame ambulante", nu vectori de profitabilitate. Da, este plin pe strada de Panigale V4... le vad mai des decat Logan-urile... Pe ce criterii stabilesti ca sunt cele mai bine vandute, cand modelul in sine a fost produs intr-un numar cat sa fie omologat stradal? 150 buc, zic bine?? Cand afirmi asta despre brandurile japoneze, ai cifre cam cate R1, Fireblade etc, etc vand japonezii pe pietele majore?? Daca ai ceva informatii despre volumul vanzarilor pe segmentul SBK, in America de Nord, Asia-Japonia, Europa, etc, chiar te rog sa postezi. Ar fi chiar interesanta o comparatie intre constructori si intre diferitele piete. Desigur, ar fi bine sa fie cifre oficiale, nu date jurnalistice. In alta ordine de idei, nu imi este foarte clar ce intelegi tu prin a face profit. Nu cred ca vreun producator, in lumea asta, indiferent ca este unul de tampoane sau de avioane de linie, etc, vinde vreo unitate de produs, fara a obtine profit. Chiar si cand iti face dealerul un discount generos si iti mai ofera si nu stiu cate "avantaje client", producatorul tot are profit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2019 Autor Share Postat Iunie 8, 2019 2 minutes ago, xt600 said: Da, este plin pe strada de Panigale V4... le vad mai des decat Logan-urile... Nu comparam cu Loganurile, ci cu celelate superbike-uri vândute la nivel global în 2018 - anul lansării modelului Panigale V4. 2 minutes ago, xt600 said: Pe ce criterii stabilesti ca sunt cele mai bine vandute, cand modelul in sine a fost produs intr-un numar cat sa fie omologat stradal? 150 buc, zic bine?? Nu zici bine și faci confuzie. Panigale V4 este un model de scară largă pe segmentul lui - la fel ca și Yamaha R1, CBR 1000RR, Aprilia RSV4, Suzuki GSX-R 1000, ș.a.m.d. Gama cuprinde versiunile Panigale V4 (preț aproximativ 22.000€) și Panigale V4S (preț aproximativ 28.000€). Singura versiune în serie limitată este modelul de omolgare pentru Superbike, Panigale V4R (preț aproximativ 40.000€). 22 minutes ago, xt600 said: Cand afirmi asta despre brandurile japoneze, ai cifre cam cate R1, Fireblade etc, etc vand japonezii pe pietele majore?? Daca ai ceva informatii despre volumul vanzarilor pe segmentul SBK, in America de Nord, Asia-Japonia, Europa, etc, chiar te rog sa postezi. Ar fi chiar interesanta o comparatie intre constructori si intre diferitele piete. Desigur, ar fi bine sa fie cifre oficiale, nu date jurnalistice. Nu am cifrele oficiale pentru constructorii japonezi, doar pentru Ducati: în 2018 au vândut 53.004 motociclete la nivel global, dintre care 6.100 Panigale V4. Sursele de pe internet abundă (exemplu 1, exemplu 2, exemplu 3, exemplu 4, etc.). Dacă vrei să cauți tu cifrele pentru superbike-urile japoneze pentru anul fiscal 2018, sunt sigur că le poți găsi, eu nu am această răbdare. Având în vedere că tot internetul confirmă această informație și nu am găsit nicio sursă care să o infirme, nu consider că este nevoie să mai caut. 9 minutes ago, xt600 said: In alta ordine de idei, nu imi este foarte clar ce intelegi tu prin a face profit. Nu cred ca vreun producator, in lumea asta, indiferent ca este unul de tampoane sau de avioane de linie, etc, vinde vreo unitate de produs, fara a obtine profit. Chiar si cand iti face dealerul un discount generos si iti mai ofera si nu stiu cate "avantaje client", producatorul tot are profit. Din nou, faci confuzie. Nu am spus niciodată că acele vehicule se vând în pierdere, ci că prin prisma volumelor (limitate) vândute, profitul la nivel global pentru o marcă este destul de redus, chiar neglijabil - cu precădere pentru mărcile mari japoneze care fac vânzare de vehicule mai mici, mai ieftine, în cantități foarte mari. O mare parte din profitul celor de la Honda de exemplu este adus de milioanele scuterele și motocicletele mici vândute în Asia de Sud-Est, și nu de cele câteva mii de CBR-uri pe care le vând europenilor și americanilor. La fel și pentru KTM (cel mai mare producător european prin prisma volumului), care face mulți mai mulți bani vânzând zeci de mii de motociclete ieftine de enduro decât face din vânzarea câtorva sute sau mii de Super Duke-uri. Din acest punct de vedere deci, rațiunea strict comercială a dezvoltării unui superbike nu există - motiv pentru care KTM despre care tocmai am menționat, s-a restras de pe această nișă. Modelele de tip superbike sunt vitrine tehnologice pentru viitoarele elemente care se vor găsi pe viitor pe modelele mai comune ale mărcii. Nu sunt gândite pentru a genera profituri substanțiale pentru că nu se vor vinde niciodată în numere mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 @PzKpfW Ideea este ca pana nu ai cifre oficiale, pentru toti producatorii implicati in discutie si nu din surse ziaristice, nu poti face asemenea afirmatii. Eu nu stau sa caut, pentru ca nu am timpul si rabdarea necesara. Repet, este vorba de cifre oficiale publicate in rapoarte si statistici. Zici de 6100 de V4 vandute si de 53000 la overall?? Pai asta e productie de garaj, comparativ cu cea a celui mai mic producator japonez. Si nu ma refer la productia de mopeduri si scutere. Una peste alta, Dosoli zice bine ce zice. Mi se pare o abordare realista si care, cu siguranta, tine cont de o analiza de piata. Adica de cifrele pe care ti le solicitam. Nu inteleg de ce crezi tu ca baietii care conduc asemenea companii sunt niste tampiti, incapabili sa sesizeze tendintele pietei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2019 Autor Share Postat Iunie 8, 2019 ...Din nou îmi atribui afirmații pe care nu le fac. Nu am spus despre nimeni că este tâmpit. E o diferență de abordare. Constructorii angrenați în WSBK doresc să câștige campionatul. Mai puțin Yamaha, care consideră că mai importantă este relevanța pe piață - adică vânzările. Am spus că este trist pentru că cu genul ăsta de abordare nu se vor bate pentru titluri. Și nici nu vor scoate nimic ieșit din comun pe segmentul pentru stradă. Legat de vânzări, sunt n surse care susțin informația pe care ți-am dat-o. Și 0 care susțin contrariul. Consider subiectul încheiat și nu mă mai contrazic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 http://www.worldsbk.com/en/news/2019/Rea handed back of the grid start after Lowes clash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 8, 2019 Share Postat Iunie 8, 2019 Acum 3 ore, xt600 a spus: @PzKpfW Ideea este ca pana nu ai cifre oficiale, pentru toti producatorii implicati in discutie si nu din surse ziaristice, nu poti face asemenea afirmatii. Eu nu stau sa caut, pentru ca nu am timpul si rabdarea necesara. Repet, este vorba de cifre oficiale publicate in rapoarte si statistici. Zici de 6100 de V4 vandute si de 53000 la overall?? Pai asta e productie de garaj, comparativ cu cea a celui mai mic producator japonez. Si nu ma refer la productia de mopeduri si scutere. Una peste alta, Dosoli zice bine ce zice. Mi se pare o abordare realista si care, cu siguranta, tine cont de o analiza de piata. Adica de cifrele pe care ti le solicitam. Nu inteleg de ce crezi tu ca baietii care conduc asemenea companii sunt niste tampiti, incapabili sa sesizeze tendintele pietei? deschide omule link-urile alea, zic ca panigale e cel mai vandut superbike la nivel global in 2018 e stiut deja si recunoscut, si japonezii la superbike-uri tot productie de garaj au, asa-i piata mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gonzales Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Ducati mai detine ceva recorduri: https://www.rideapart.com/articles/296340/recall-watch-panigale-v4-1/ https://ultimatemotorcycling.com/2018/12/15/2018-2019-ducati-panigale-v4-recall-timing-chain-defect/ https://motorbikewriter.com/panigale-v4-v4s-recalled/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 1 oră în urmă, Gonzales a spus: Ducati mai detine ceva recorduri: https://www.rideapart.com/articles/296340/recall-watch-panigale-v4-1/ https://ultimatemotorcycling.com/2018/12/15/2018-2019-ducati-panigale-v4-recall-timing-chain-defect/ https://motorbikewriter.com/panigale-v4-v4s-recalled/ Deci nu numai kKTM face mizerii de astea... Dai zeci de mii de euro pe o motocicleta plina de defectiuni.... Mai si mori cu zile, din cauza asta. Penibil! Tragic este ca sunt multi tampiti care cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 13 îi cu noroc pentru Bautista Faină cursă de recuperare pentru Rea,păcat că nu a prins podiumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Pentru cei interesati, acum incepe penultima etapa din EWC, cursa de 8 ore de la Oshersleben. Livetiming aici: https://www.fimewc.com/live-timing/ Transmisie pe Eurosport 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 9, 2019 Autor Share Postat Iunie 9, 2019 50 minutes ago, danypop said: 13 îi cu noroc pentru Bautista Faină cursă de recuperare pentru Rea,păcat că nu a prins podiumul Eu cred că Rea ar fi semnat pentru rezultatul ăsta de ieri dacă i s-ar fi spus. A terminat practic pe aceeași poziție ca ieri, într-o cursă mai scurtă și plecând ultimul. Mă aștept la încă o victorie Bautista în ultima cursă astăzi. Probabil că și la următoarea etapă de la Misano tot el este favorit. Apoi însă s-ar putea să devină interesant: urmează o serie de circuite pe care nu le cunoaște. Și s-a văzut cum a mers la Imola. Întrebare adiacentă: de ce nu a concurat Baz? 50 minutes ago, xt600 said: Deci nu numai kKTM face mizerii de astea... Dai zeci de mii de euro pe o motocicleta plina de defectiuni.... Mai si mori cu zile, din cauza asta. Penibil! Tragic este ca sunt multi tampiti care cumpara. Nu doar KTM și Ducati, ci chiar și japonezii și nemții! Bine, există tot timpul o variantă sigură dacă fiabilitatea este tot ceea ce contează pentru tine. 2 hours ago, Gonzales said: Ducati mai detine ceva recorduri: Sunt de părere că acțiunile de acest tip sunt pozitive. Defecte de acest fel existau și-n trecut, doar că fabricanții nu-și asumau răspunderea pentru ele. De la an la an sunt din ce în ce mai multe pentru că le este teamă de acțiunile în instanță. Exemple aleatorii: Yamaha a făcut recall pe toate motocicletele R1 fabricate în 2015. BMW a făcut recall pe aproape 15.000 (!) de R1200GS-uri anul trecut. Exemplele pt continua. Asta nu cred că a afectat percepția despre brand sau vânzările. În rest, să avem noi motociclete destul de noi încât să fim afectați de campaniile de recall-uri, zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Acum 8 minute, PzKpfW a spus: Eu cred că Rea ar fi semnat pentru rezultatul ăsta de ieri dacă i s-ar fi spus. A terminat practic pe aceeași poziție ca ieri, într-o cursă mai scurtă și plecând ultimul. Mă aștept la încă o victorie Bautista în ultima cursă astăzi. Probabil că și la următoarea etapă de la Misano tot el este favorit. Apoi însă s-ar putea să devină interesant: urmează o serie de circuite pe care nu le cunoaște. Și s-a văzut cum a mers la Imola. Bine, există tot timpul o variantă sigură dacă fiabilitatea este tot ceea ce contează pentru tine. Multam fain ca te-ai gandit la mine. Cube-ul ala e smecherie, dar din pacate, este prea mic pentru mine . Oricum, nu-ti fa griji. Am un motor care nu imi da nici o bataie de cap. On topic. Rezultatul in cursa a doua este previzibil. Numai vreo greseala sau un cataclism natural il poate opri pe Bau. Clasa SSP se pare ca este o afacere Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 9, 2019 Share Postat Iunie 9, 2019 Acum 51 minute, xt600 a spus: Rezultatul in cursa a doua este previzibil. Numai vreo greseala sau un cataclism natural il poate opri pe Bau. Ai avut gura.....aurită sau cum se spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.