Jump to content

World Superbike/Supersport 2019


PzKpfW
 Share

Recommended Posts

Am făcut topic pentru noul sezon, ca să nu mai postăm pe cel de anul trecut. Rog un moderator dacă poate să mute și postările relative sezonului 2019 de acolo, aici.

 

Rea pare foarte mulțumit de rezultate. Și dacă stăm să comparăm cu ce a făcut principalul lui rival din ultimele sezoane pe aceeași motocicletă cu câștigătorul (locurile 10, 10 și 7), nu zice rău. Apoi am impresia că lui Bautista îi cam place la PI. Anul trecut a primit o motoretă nouă și a scos un loc 4 din scurt, la 2 secunde și ceva de Dovi. Nu cred deci că este indicativă etapa asta pentru ceea ce urmează. Dar cred că va fi un sezon mai fain și echilibrat ca în ultimii ani. Și unul care-i va mai scădea cota lui Rea. Și mai ales pe cea a lui Davies.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa cred și eu.

Thai are șanse mari sa fie pe aceeași reteta.

Ne vom lamuri mai bine după Aragon și  Assen. 

 

Oricum, a mai trezit un pic la viata campionatul combinația V4R+Bau și de ce nu Haslam pe KRT; cred ca se vor da niște coate în echipa acolo. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, theos_ a spus:

Am auzit ca Bautista a 'dat' 15 secunde...

Asa e, dar sa nu uitam ca totusi kawa are limitarile de anul trecut.

vedem dupa 3 cursa cand se refac limitele la turatii

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, damager said:

Asa e, dar sa nu uitam ca totusi kawa are limitarile de anul trecut.

 

Despre ce limită e vorba? Eu am văzut datele astea:


Aprilia   14,700 rpm

BMW     14,900 rpm (50 rpm less than last year’s model)

Ducati   V4 16,350 (all new engine for 2019)

Honda   14,550 rpm

Kawasaki           14,600 rpm (500 more than 2018 model)

MV Agusta        14,950 rpm

Suzuki   14,900 rpm

Yamaha 14,700 rpm

Link to comment
Share on other sites

Acum 51 minute, PzKpfW a spus:

 

Despre ce limită e vorba? Eu am văzut datele astea:


Aprilia   14,700 rpm

BMW     14,900 rpm (50 rpm less than last year’s model)

Ducati   V4 16,350 (all new engine for 2019)

Honda   14,550 rpm

Kawasaki           14,600 rpm (500 more than 2018 model)

MV Agusta        14,950 rpm

Suzuki   14,900 rpm

Yamaha 14,700 rpm

 

kawa ar trebui sa aiba limita la 15300 fara penalizari (3% peste modelul de omologare, care in 2019 e la 14850)

Link to comment
Share on other sites

La 26.02.2019 la 9:39, theos_ a spus:

Am auzit ca Bautista a 'dat' 15 secunde...

 

Mizilic! I-a ciucuit.

 

Intrebarea este de ce sobolanul nu a avut nicio problema cu ei, in conditiile in care Davies era pe la jumatatea pultonului.

 

Awesome ambele curse ..poate ca sunt aproape identice si numarul duelurilor s-a dublat :)))

Edited by ZaiR
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Strâns, strâns..

În SP a căzut recordul de circuit cu aproape o secunda și Rea l-a amenințat serios pe Bautista de la 0.4+ in spate. 

 

Cred ca mai trebuie așteptat câteva runde. 

IMG_20190316_083919.jpg

Edited by wbmt
Link to comment
Share on other sites

bate sobolanul la astia de parca ar fi snitele..

Link to comment
Share on other sites

Dupa umila mea parere, Bau pierde vremea in competitia asta. Diferenta mare intre el si ceilalti, diferenta mare de stil de pilotaj, etc. Daca continua asa, nu ar fi exclus ca la anul (cand i se termina contractul lui Petrux), sa il vedem inapoi in GP, pe motocicleta de uzina. 

In alta ordine de idei, Panigale nu se dezminte, cand este pe viraj, coteste ca un tanc.. :D . 

Foarte instabila motocicleta lui Melandri... bataia ca toti dracii pe liniiile drepte si pe franari... 

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

nu am vazut cursa, dar pfiuuu.. 8 secunde....si a luat Rea rusine in 1 etapa si 1 cursa cat a adunat glorie in 4 ani ...glumesc si eu nu sariti la gat ...dar daca lucrurile vor continua asa si in ritmul asta ...se va inchide campionatul repede anul asta...

intradevar Bautista se pare ca isi merita locul totusi in mgp...

Link to comment
Share on other sites

Gata și Super Superpole Race. Scurtata la 6 tururi pe motiv de steag roșu, accident pe la jumătatea plutonului. 

Aproape 2 secunde și aici pentru Bau, primele 4 viraje au fost antrenante..

Testul cel mare pentru Ducati va veni la Aragon și Assen. Dacă reușesc sa găsească și acolo o motoreta care sa domine asa, probabil vor veni reduceri de rpm. 

Oricum in situația actuala nu știu cât o sa mai reziste campionatul asta, Yamaha se bate cu toate 4 motoretele cu Haslam, Bau cu Rea; restul plutonului figurație pe mașinării mult inferioare celor din fata. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Bart Bz said:

Pun pariu că tot Rea va ieși campion și sezonul ăsta!  :)

 

N-aș pune chiar pariu încă, dar și eu cred că este favorit. Limitează daunele foarte bine: chiar dacă Bautista strânge victoriile, el e tot timpul în coasta lui, pe 2. Iar când Bautista va greși sau va avea o zi mai proastă, va fi acolo și va profita. 

 

Ducati stă de fapt mult mai prost decât o sugerează rezultatele. Au (deocamdată) un avantaj de putere iar Bautista defilează, dar celelalte Ducati-uri sunt departe. Davies este anonim, cel mai bine clasat Panigale V4 după Bautista este Rinaldi... pe 9.

 

21 hours ago, xt600 said:

In alta ordine de idei, Panigale nu se dezminte, cand este pe viraj, coteste ca un tanc.. :D 

 

Nu înțeleg metafora. E ceva pozitiv sau negativ?

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu înțeleg metafora. E ceva pozitiv sau negativ?

Nu este metafora. Este o comparatie. 

Din punctul meu de vedere, o motocicleta ar trebui sa vireze ca o motocicleta, nu ca un tanc, da' ma rog.. e chestie de gust.. :) 

Ma gandesc ca atata vreme cat castiga, nu mai are importanta. 

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

N-am urmărit, dar din câte citesc aici, pilotul face diferența dacă restul Ducati sunt hăt departe, cu tot plusul de putere. Practic la diferențele de până acum Rea este doar the best of the rest, și nu poate spera decât să o comită batistuță, stă la pândă pe draq când ăla are un km în fața lui. Aici cum e, mai are Ducati voie 200 cm3 în plus sau au ajuns la egalitate pt toți? Mă gândesc să nu fie un fel de circoen în wtcc, favorizați big time de regulament...

Link to comment
Share on other sites

Monopol bautista...din nou diferenta de clasa.

Rea ar fi pilot de pluton in motogp.

 

Sper sa revina bautista in motogp...

Ce frumos ar fi sa castige campionatul in wsbk si apoi sa revina in gp si sa castige si aici mondialul.... 😁😎

 

 

Naiv incurabil ce sunt..

Ps in wsbk e ok cu aripioarele "interzise" in gp'u ?

Edited by P T R
Link to comment
Share on other sites

Si cursa 3 gata, diferenta 10 secunde; in conditile in care din ultimul viraj Bau a iesit in picioare pe motoreta cu pitlane limitor activat pana la linia dreapta.

Asteptam urmatoarele 2 circuite sa vedem ce fac baietii acolo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...