mihai c Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 scuze de remarca,nu am urmarit f atent polemica ,dar la masini e musai pt calitate o echilibrare dinamica ;si alea nu au voblaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 la motociclete e mai buna echilibrarea statica , gasesti pe youtube cum se face asta inclusiv in motogp....voblajul nu vine de la cauciuc neaparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrishor33 Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 Salutare, Eu m-am programat sa schimb gumele la un burgman 250 din 2000 pe Bulevardul Bucureștii Noi 10 la GoRacing, pret 150 ambele cu echilibrat cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 Acum 5 ore, walking^human a spus: Si italianul ala "chirurg" tot asta incerca, sa "scoata capul" si sa "progreseze"... Doar ca progresul nu consta in 2 ciubucuri facute dupa ureche, fara scule si la negru de cineva necalificat si nepregatit. Iar faptul ca in multe serviceuri se lucreaza prost nu ar trebui sa fie un indemn pentru "daca aia pot si eu pot (la fel de prost)". Ai făcut o comparație... Mă retrag din discuție, am crezut că unii pot fi rezonabili. N-ai cu cine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 La 02.03.2019 la 22:24, Lucian_M a spus: Nu mă lasă inima să dau minim 100 lei la fiecare schimb de gume. Dacă le schimbi odată pe luna este de înțeles oarecum. Dar dacă te împiedici în banii ăștia la 2-3 ani ai o problema și poate sportul asta este prea costisitor pentru tine. Dacă te pricepi sa ți le faci singur este ok, și eu surubaresc de placere la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 (editat) Nu mă impiedic la 2-3 ani, ci anual. La mine e anul și setul. Eu mai merg cu motorul, nu îl țin la păstrat. Îmi servisez singur mașina (cca 15-20k km anual, motorul face 18-19k anual). Sigur nu ai citit cam cât am investit în motor. Cum l-am luat și cum arată acum. Poți șterge răspunsurile mele, te rog? Mulțumesc. Editat Martie 4, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 Ok, maxim 150 RON an și te doare sufletul? Cum spuneam, trebuie sa scormonesti după problema în alta parte. Ps: dacă șterg o parte din răspunsuri topicul nu mai are nicio logica. Data viitoare încearcă sa anticipezi ce reacții pot avea afirmațiile tale. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Păi omul a rezolvat problema. Restul sunt reproșuri si droburi de sare, deci offtopic. Nu am înțeles faza cu 150 lei, având in vedere ca am bagat 34 mil în suspensie. Ai impresia că stau in 150 lei? Nu, vreau doar să fac unele chestii cu mainile mele. Nu am dizabilități, nu sunt nici comod, nici cu idei fixiste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 (editat) Luciene, cand o sa ai omu in ograda si motoreta lui desfacuta bucati dar te-ai blocat la o problema , care dintre voi o sa deschida topic pentru gasirea solutiei? Editat Martie 4, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 La 02.03.2019 la 22:24, Lucian_M a spus: Cum l-am echilibrat și eu sâmbătă: pe două capre, cu axul roții. Rulmenții în stare foarte bună, asta e condiție esențială dacă nu ai stand. Dar urmează și acela, în curând. Nu mă lasă inima să dau minim 100 lei la fiecare schimb de gume. Până acum am mers la vulcanizare. De acum- nu mă mai văd ăia pe acolo. Urmează gumele la două Stroame + un speed. Deci cum faci echilibrarea? La ochi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 (editat) Nu umblu în motor. În rest, ce desfac, repar și pun la loc. Repet, nu mă bag la ce nu mă pricep. Simplu. Gândești bine, ai dreptate. Dar nici eu nu exagerez. Îmi fac stand. Că, spre deosebire de altii, știu să tai metalul, să îl sudez, vopsesc etc. Îmi place că s-a pornit de la schimbatul unui cauciuc și s-a ajuns la a mă pune la perete datorită micii mele inițiative și a sfatului dat inițiatorului. Suntem o comunitate unită. JUR că dacă o pățește vreun motociclist prin zona mea si pot sa îl ajut, nu o voi face. Îmi arătasem disponibilitatea inclusiv cu cazare peste noapte. Dar nu mai este cazul. Pentru că motocicliștii sunt cei care te motivează. Voi trece mai departe, nu este nevoie de ajutorul meu. Editat Martie 4, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 La 02.03.2019 la 22:24, Lucian_M a spus: Nu mă lasă inima să dau minim 100 lei la fiecare schimb de gume. Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Nu am înțeles faza cu 150 lei (... ...) Daca nu-ti intelegi afirmatiile ai alta problema. Eu am plusat cu 150 Ron, de fapt tu ai plafonul la 100. Faptul ca faci lucrurile cu mana ta este un plus, doar ca afirmatia cu aia 100 Ron odata pe an lasa loc de interpretari. 1 oră în urmă, Doctor X a spus: Deci cum faci echilibrarea? La ochi? Se face static, vezi mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Știu cum se face. Aveți impresia că am coborât din copac mult după voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 Raspunsul era pentru userul Xael, nu pentru tine. Esti prea agresiv in replici si deja ti-ai facut un renume pe aici, apoi te miri ca te ia lumea in balon. Fii mai relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 (editat) Mda, agresiv când vreau să dau un sfat bun sau să ajut. Unii sunt tari pe net, dar dacă îi intrebi ce presiune trebuie să aibă în pneuri, se uită pătrat. Editat Martie 4, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 Pai incearca sa nu mai dai sfaturi, sa vezi ce se intampla, sarguinta este neinteleasa si strica uneori Era si o poanta cu o batranica oprita pe trotuar in dreptul unei treceri de pietoni, doi tineri au ajutat-o cam fortat sa treaca strada, apoi ajunsi dincolo batrana le-a spus ca ea voia doar sa se odihneasca, de aia se oprise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 (editat) I-am zis că poate să îl schimbe singur, cu un minim de scule. Fac pariu că jumătate din deținătorii de mobre din țară au roți neechilibrate. În Neamț e un singur stand cu adaptor pentru roți moto. Și încă un mecanic mai are unul static, dar nu are firmă. Deci?! Eu voi avea al treilea stand. Deci fac rău. Editat Martie 4, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 Faci rau intr-un sens, pui pe toti in aceeasi galeata cu tine si ii consideri la fel de priceputi. La fel cum faci si cu sfaturile, le dai intr-un mod care par bagate pe gat si repetitiv. Problema este ca nu iti dai seama ca repetitiile obosesc. Cine are ceva de luat discerne, nu este nevoie sa te repeti peste tot. Cum ti-am spus si mai sus, zelul strica uneori. PS: Omul este din Bucursti, unde sunt Service uri si vulcanizari moto cam peste tot, ce legatura este intre Neamt si locatia lui? Poate nu se pricepe, poate nu are chef, etc. Si mai e o diferenta de nuanta, el a intrebat UNDE isi echilibreaza rotile, nu CUM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 De aia nu mă mai ofer să ajut vreun motorist rămas în pană prin zona mea. Să se descurce fiecare pe barba lui sau să apeleze la ajutorul altora, pe bani frumoși. Credeam mai demult că forumul e pentru a ne ajuta. Dar văd că e pentru a ne da în cap. Unde-s mulți nu e prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2019 Admin Share Postat Martie 4, 2019 Poate aia vor sa se odihneasca, nu sa treaca strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Am zis eu că am început cu un sfat și sm ajuns la pus la zid. Ca in bancul cu tampoanele si barca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Mno, ce inteleg eu ca-ti zice colegul (ignorand posibile frecusuri anterioare) e ca nu e musai de ajutor sa-i spui unui om care te intreaba care e numarul de la salvare sa-si prinda piciorul intre doua cozi de matura si sa lege strans Operatiunea nu e musai simpla si sculele nu-s chiar o surubelnita si-un patent... Doua standere, chei de roti, posibil dinamometrice, leviere, protectii de jante, plumbi, posibil ventil, preferabil compresor, stander de echilibrat sau suport artizanal, si, mai ales know-how. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 1 oră în urmă, leopold a spus: Mno, ce inteleg eu ca-ti zice colegul (ignorand posibile frecusuri anterioare) e ca nu e musai de ajutor sa-i spui unui om care te intreaba care e numarul de la salvare sa-si prinda piciorul intre doua cozi de matura si sa lege strans Operatiunea nu e musai simpla si sculele nu-s chiar o surubelnita si-un patent... Doua standere, chei de roti, posibil dinamometrice, leviere, protectii de jante, plumbi, posibil ventil, preferabil compresor, stander de echilibrat sau suport artizanal, si, mai ales know-how. prostii, n-ai nevoie de standere , scoti plapuma din cocioaba si culci mottrascaleta pe dansa, cheie de roti lol, imprumuti de la un vecin mai instarit o cheie franceza , leviere? 2 bete mai zdravene tin loc si de protectie, si jantele oricum sunt zgariate de dinainte. plumbi de la pescuit,ventilu ... ala vechi mai merge 2 veri si oricum ti-e usor sa il schimbi daca se fasaie... nu? compresor? nu nu nu pompa de la un vecin cu mosvitch , d-aia ruseasca buna cu 2 pistoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Punem pariu ca o sa piarda sau incurce distantierele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Prea tare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.