Jump to content

VW Golf V 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI


Recommended Posts

  • Admin

Evident că e în garanție, doar că tipul e foarte comod. 

I-au murit și bateriile într-o telecomandă și el tot nu se duce să i le schimbe, deși asta o poate face și singur. 

Și cu garanția ce rezolva? Ii schimbă volanul cu altul, pe care pielea e la fel de mizerabilă calitativ. 

 

La Passat nu miroase a rânced sau a umezeală. Nu m-am uitat de apa, dar nu cred că e o problemă. Miroase pur și simplu a plastic prost calitativ, nici nu știu cu ce să-l compar. 

PS: un C class din 2019 (w205?) 1.6 benzină are și amicul ăsta de la care am luat w211. 

Imi povestea ce diferență este între ele la insonorizarea plafonului când plouă, pe C zici că dă cu pietre. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 399
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ce ma amuza aici pe forum este ca daca masina are mai putin 100 CP este un kakaat de masina iar un moto de 60-70 CP ''e puturoasa'' vai mama ei si trebuie musai schimbat cu ceva peste suta. Da ce

Posted Images

Cuki nu-i cazu sa ma trimiti la masinile acelor ani, fa media anilor de care zici cu prezentul si vei afla despre care vorbesc. :)

Acum 15 minute, l.u.v a spus:

...

 

La Passat nu miroase a rânced sau a umezeală. Nu m-am uitat de apa, dar nu cred că e o problemă. Miroase pur și simplu a plastic prost calitativ, nici nu știu cu ce să-l compar. 

...

Identic in Octavia 2020,nu stiu cum sa-i schimb duhoarea.Pe langa faptul ca la 10.000 km ii scartaie panourile usilor spate... :)

Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, l.u.v a spus:

Și cu garanția ce rezolva? Ii schimbă volanul cu altul, pe care pielea e la fel de mizerabilă calitativ. 

 

Acuma pielea animala poate sa aiba defecte...nu e ca si cum vorbim de un produs de serie. Ii schimba volanul iar noul volan poate pielea de la un animal buna calitativ. 

Fluence-ul vechi, cumparat in 2012 i-am schimbat volanul in 2014. Acuma masina e la tata, dar volanul e perfect. 

Acuma, ori a fost o problema la calitate, ori am facut eu ceva gresit sau pe la vreo spalatorie mi-au dat cu ceva solutii care au atacat pielea. 

Oricum pe om daca nu il interesaza masina, probabil ca nu ii pasa de intretinerea masinii.

 

Multi habar nu au ca au piele natura in masina, care trebuie intretinuta chiar daca masina este noua. Apoi se plang dupa 2-3 ani ca s-a deteriorat ceva si poate abia atunci constientizeaza ca nu era bine sa stearga volanul din piele natura cu spray de bord de la Lidl.

Link to post
Share on other sites

ce-i mai interesant aici ... aceleasi personaje care ziceau de masinile astea "clasice" de 15 ani  vorbeau la fel si cand au aparut ..

 

cand colo fiecare versiune noua a adus comfort , ergonomie, inovatie , SIGURANTA !!!!!culmea de multe ori si anduranta ... dar tot ferul ancestral e mai bun" 

 

o singura problema generala o au toate versiunile noi , GREUTATEA !  seria 3 a s-a ingrasat de la e30 ~1250 kile la g80 +1850 

 

@cuki e lupta cu morile de vant 

Link to post
Share on other sites

Asta cu mirosurile, fiecare masina parca are mirosul ei si e de la plastice. In veci nu iese mirosul ala, a avut tata un Opel Astra F si un prieten mi-a zis ca mirosul ii aminteste de cand avea si el Opel. La masinile mai scumpe nu exista problema asta.

Cat despre volan, eu il dau cu dezinfectant de 20 ori pe zi si n-are nici pe naiba. As vrea sa crape ca sa am motiv sa-i pun unul cu incalzire si padele :D

Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, l.u.v a spus:

PS: un C class din 2019 (w205?) 1.6 benzină are și amicul ăsta de la care am luat w211. 

Imi povestea ce diferență este între ele la insonorizarea plafonului când plouă, pe C zici că dă cu pietre. 

 

Al meu e 2.2 diesel din oct 2016 si nu am problema asta. E o masina super ok antifonata, nu trebuie sa ridic vocea deloc...dar nici nu e atata de antifonata incat sa nu am semnal la telefon. 

 

Acum 8 minute, superbec a spus:

cand colo fiecare versiune noua a adus comfort , ergonomie, inovatie , SIGURANTA !!!!!culmea de multe ori si anduranta ... dar tot ferul ancestral e mai bun" 

 

Oho...cum se umpleau santuriile si cum indoiau parapetii bembeuriile prin anii 90-2000 la prima ploie sau ninsoare. Atunci isi dadea seama melteaun ca Bembeu nu-i ca Lada.

Acuma meltenii isi prind urechiile cand vor sa faca si ei "un cerculet" cu bembeu, da nu reusesc sa-i opreasca sistemele de siguranta

Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 23 minute, cuki a spus:

Al meu e 2.2 diesel din oct 2016 si nu am problema asta. E o masina super ok antifonata, nu trebuie sa ridic vocea deloc...dar nici nu e atata de antifonata incat sa nu am semnal la telefon. 

Asta pentru că:

1. Te-ai obișnuit cu ea. Aici pot să-ți dau chiar exemplul meu, în Passatul de servici al nevesti-mii la început ne-a frapat faptul că se aud zgomote de vânt când treci peste 130 km/oră. Vorbesc comparativ cu vechiul E39, în care era liniște totală și la 200. Acum nu se mai aude nimic, ne-am obișnuit și cu asta, și cum lucrează amortizoarele de la 20 km/oră în sus. 😊

2. Nu și avut în paralel ambele modele și să mergi în aceleași condiții. 

Oricum, băiatul se referea doar la ploaie și zgomotul de pe plafon. 

Dealtfel toate astea noi mai de soi sunt silențioase la zgomotele venite de la motor. Plus că motoarele sunt altă tehnologie, foarte silențioase. 

Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, l.u.v a spus:

Asta pentru că:

1. Te-ai obișnuit cu ea.

 

Inainte de pandemia asta de rahat, tot la 2 saptamani eram 1 saptamana in Germania unde mereu aveam masina inchiriata. Am avut de toate, de la GTI la XC60, hibride, benzina/diesel, automate, manuale...is si saturat de infotaimente, umblat prin meniuri si setat masini.

Nu am condus toate modelele de masini, dar de cand am Mercedesul am condus chiar foarte multe de m-am saturat de ele. Inafara de Volvo, niciuna nu se ridica la nivelul Mercedes. Chiar ma gandeam ca si alternativa, daca as dori sa-mi cumpar un SUV, nu as lua GLC ci XC60

 

Link to post
Share on other sites

@einstein1984 ceea ce spui tu cu plimbatul masinii din patru in patru ani de colo pina colo se intampla astazi ca masinile de acuma 20-30 de ani.

Nu cred ca masinile astea noi vor mai avea aceeasi soarta. Iar cauza principala este ca prin electronizarea acestora este cam greu sa o repare cineva prin tarile mai amarate, si chiar daca ar exista capabilitate de reparatie ar costa mult prea mult.

Masinile vechi, cu electronica minimala - aprindere, ABS, ESP etc - se pot repara si in service-uri cu dotari minime, sau poti renunta la anumite electronice (gen ABS).

De aceea stiva de masini vechi o sa tot creasca.

 

@cuki ai dreptate ca tot ce se fabrica astazi are carcateristici superioare fata de produse de acuma 20 de ani. Dar depinde ce caracterisitici sunt importante pentru fiecare. Tehnologia avanseaza, bineinteles ca nu putem compara calitatea imaginii unui TV din anii '70 cu cele de acuma, sau consumul de energie, sau greutatea etc.

Asa cum spui , eficienta motoarelor a crescut senzational, de la motorul Ford din anii '20 care avea 3 L, 20 CP si consuma 15-16% la motorul de 3 L de la Mercedes care avea 180 CP si consuma cam la fel. Dar toate vin cu un cost, in principiu la masini fiind costul intretinerii sau al reparatiilor.

 

@superbec fara dar si poate masinile de astazi sunt muuult mai sigure decat cele vechi. Aici avantajul masinilor noi este incontestabil.

Au intr-adevar multe inovatii (fara care se poate trai linistit dar care multora ne fac viata mai usoara, cum ar fi senzorii de parcare ), or fi mai ergonomice nu stiu ce sa zic, insa la confort am dubii ca sunt mai bune (personal nu am gasit o masina mai comoda decat Mercedesul W126, parere evident subiectiva).

 

Ceea ce mi se pare mie o tampenie este ca schimbam masinile nu pentru ca masina nu mai este functionala sau nu mai este sigura,  ci pentru ca nu mai este ''trendy'', ca ne-am saturat de ea (cum o veni treaba asta, nu stiu), ca modelul mai nou nu stiu ce briz briz are, etc.

Lumea este bombardata de reclame iar populimea este spalata pe creier. Una reclame, care a si disparut destul de repede, a fost de la Renault in care un dealer intreba cumparatorul la ce ii trebuie masina, iar el raspunde ca nu ii trebuie dar o vrea. :laugh:

 

De fapt noi schimbam masinile mult mai repede ca acuma 30-40 de ani pentru ca de asta are nevoie economia ca sa functioneze. Sau mai pe scurt pentru ca jupanii nu se mai ajung cu banii. Toate companiile vor sa creasca vanzarile. An de an este musai sa fie +5-10% sau mai mult. Cum cumparatori noi nu au de unde sa mai apara, trebuie fortati cumva cei existenti sa arunce vechile produse si sa ia altele noi. Situatie care apare si la alte produse....

Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, Silver Arrow a spus:

insa la confort am dubii ca sunt mai bune (personal nu am gasit o masina mai comoda decat Mercedesul W126, parere evident subiectiva).

 

Ceea ce mi se pare mie o tampenie este ca schimbam masinile nu pentru ca masina nu mai este functionala sau nu mai este sigura,  ci pentru ca nu mai este ''trendy'', ca ne-am saturat de ea (cum o veni treaba asta, nu stiu), ca modelul mai nou nu stiu ce briz briz are, etc.

Lumea este bombardata de reclame iar populimea este spalata pe creier. Una reclame, care a si disparut destul de repede, a fost de la Renault in care un dealer intreba cumparatorul la ce ii trebuie masina, iar el raspunde ca nu ii trebuie dar o vrea. :laugh:

 

Confort net superior. Tu insa compari un flagship din 80 cu habar nu am ce...pentru ca daca ai compara cu echivalentul din 2020, adica S-Klasse...trebuie sa fi cazut in cap sa spui ca W126 e mai confortabil...sau masochist 🤣

 

Eu personal schimb masiniile pentru ca imi permit sa fac asta si pentru ca doresc sa beneficiez de ce este mai nou pe piata, in masura bugetului meu. Iar pe mine chiar ma intereseaza "siguranta". Nu aia ca mi-e frica ca mor daca nu is in tanc, ca atunci n-as mai fi motociclist...dar aia unde sistemele masini ma ajuta in momentul in care eu poate am un moment de neatentie sau in momente in care conditiile meteo sunt excrecabile. 

Exemplu: colision assist. As fi intrat in fund vrunuia fara acest sistem? Nu stiu. Cert este ca de cateva ori mi-a tras niste piuituri si odata a franat singura masina pentru ca nu eram atent. 

Lane changing assst. M-a salvat de cateva ori, culmea cu motociclisti care cirucula mult prea agresiv. 

Inca unul important, la care nu ii mai retin denumirea. Te avertizeaza cand iesi cu spatele daca ai trafic transversal. Acuma cativa ani, chiar l-am lovit usor pe unu iesind dintr-o parcare oblic cu spatele. Aveam sistemul, nu faceam accidentul. 

Adaptive CC cu lane keeping assist...cand este ceata de nu vezi la 10m, sti ce fain e sa sti ca radarele masini functioneaza iar daca te apropi de alta masina, te incetineste inainte ca tu sa vezi masina prin ceata. 

 

Intradevar multe accesori sunt poate mai mult pentru publicitate, dar sunt si destul care efectiv iti fac viata mai simpla, mai confortabila si pe deasupra te pot scuti de multe batai de cap. 

 

La categori de preturi mai mici, deja ai aproape tot, daca nu chiar mai mult fata de W126-ele ala la o zecime din pretul de lista. Cea mai basic masina are ABS, ESP, Airbaguri, Aer Conditionat si daca ai noroc mai prinzi si senzori de parcare si incalzire in scaune...totul la aprox. 10k Euro nou. In 90 primeai radio 

 

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Depinde de buzunare. 

La mine cercul e închis, nu-mi permit să-mi iau ce-mi place, iar ce-mi place nu-mi permit. 🙂

Mă rog, cam pe acolo. 

De aia îmi iau mașini strașnic făcute, chiar mai vechi. 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, cuki a spus:

 

Confort net superior. Tu insa compari un flagship din 80 cu habar nu am ce...pentru ca daca ai compara cu echivalentul din 2020, adica S-Klasse...trebuie sa fi cazut in cap sa spui ca W126 e mai confortabil...sau masochist 🤣

 

Depinde cum intelegi confortul.

Eu am spus de comoditate. Cum se sta in scaun, cum vine volanul si chiar cum se sta in spate. Fotolii cu arcuri, nu cu burete ....

Confortul presupune mult mai multe.

Am recunoscut ca este o optiune personala. Oi fi eu masochist 🤪

Cand mi-oi mai lua unul o sa trec pe la Cluj sa facem o tura.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

Cand mi-oi mai lua unul o sa trec pe la Cluj sa facem o tura.

 

Lasa ture cu masiniile, cu motoru se mere la tura. :rock:

 

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, cuki a spus:

 

Lasa ture cu masiniile, cu motoru se mere la tura. :rock:

 

Nu vrei cu o vechitura de S-Klasse adevarat cu 4 roti, te dau cu o vechitura de S-Klasse pe 2 roti: Goldwing 🤣

Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

Nu vrei cu o vechitura de S-Klasse adevarat cu 4 roti, te dau cu o vechitura de S-Klasse pe 2 roti: Goldwing 🤣

 

Apoi in materie de 2 roti si eu detin un "future classic" Yamaha Bulldog din 2003 :ph34r:

Acum 4 ore, Silver Arrow a spus:

De fapt noi schimbam masinile mult mai repede ca acuma 30-40 de ani pentru ca...

 

Vedem tot mai des video-uri de genu si constientizam ca poate e bine totusi sa fi intr-un fier nou.

https://www.stiridecluj.ro/social/i-a-inghetat-inima-pe-autostrada-gilau-turda-vrem-autostrazi-dar-nu-stim-sa-le-folosim-video

 

P.S. a avut noroc amaratu cu sistemele de siguranta, ca altfel praf se facea. 

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Eu nu înțeleg un lucru.

Ok, poți destul de ușor intra pe o bretea greșită de autostradă. Băi frate, dar cum să mergi în halul ăla pe contrasens?? 

La ăștia ar merita anulate permisele, fără drept de redobândire! 

Link to post
Share on other sites
Acum 40 minute, cuki a spus:

 

Apoi in materie de 2 roti si eu detin un "future classic" Yamaha Bulldog din 2003 :ph34r:

 

Vedem tot mai des video-uri de genu si constientizam ca poate e bine totusi sa fi intr-un fier nou.

https://www.stiridecluj.ro/social/i-a-inghetat-inima-pe-autostrada-gilau-turda-vrem-autostrazi-dar-nu-stim-sa-le-folosim-video

 

P.S. a avut noroc amaratu cu sistemele de siguranta, ca altfel praf se facea. 

Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

 

corect, da-i in cardan de pietoni, sa-si ia masina, nu?

 

multi nostalgici pe aici care isi amintesc de erectia de la 20 de ani din w126 si cred ca impotenta din w213 e din cauza masinii

 

un singur exemplu o sa dau, mai toate bmw-urile seria 3 facute se rupeau in doua dupa 8-10 ani, si chestia asta a durat vreo 20 de ani de fabricatie

bine, bmw a dat gherle si mai nou cu n53, dar acolo macar stiai ca salvezi ursi polari cu motorul ala

Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, Silver Arrow a spus:

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

 

Depinde de clasa cred. O masina premium in 2005 era destul de bine echipata.

 

Dar de ex. am avut un Golf din 2003, prima masina cu ESP care am avut-o. Dar nu se compara cu ce ESP este acuma pe masini. La fel si ABS, primul l-am avut pe un Clio...cred ca cel mai rudimentar ABS posibil, acuma este net superior.

 

Intadevar unele modele nu au mult mai multe sisteme fata de modele din anii 2000, dar cu siguranta acuma sunt mult bune. 

 

 

 

 

Acum 41 minute, Silver Arrow a spus:

Sau protectia pietonilor in caz de accident.

 

Punct bun...poti sa fi o fractiune de secunda neatent si in loc sa omori sau sa olagesti pe cineva...sa scape ala mai okish. Chiar am patit inainte de craciun sa-mi sara un pieton pe trecere, fix in dreptul stalpului masinii...noroc ca masina l-a vazut pe idiot si a franat intial pentru mine. Nu stiu daca ajungeam sa-l lovesc fara sistemele de siguranta, dar daca il loveam era nasol pentru mine. 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Admin

Revenind la mașina deținută, preventiv schimb și arcurile pe spate.

Am pe ea unele aftermarket, au mai fost schimbate. E boala lor, au în timp prostul obicei să se rupă, fie fața sau spatele.

Au fost destule cazuri la care fie crapă în mers, fie în parcare și o găsești într-o rână. 

 

Ca să evitam asta, montăm originale, mi le-a trimis Țiriac cu dedicație, la modestul preț de 400 ron/bucata 😊

 

Am fost acum câteva zile la Pitești și retur, o încântare, ținuta de drum, liniștea din habitaclu și confortul sunt o încântare. 

Consumul mașinii, autostradă pe tempomat la 130 km/oră, 5.8-6.0%. Mixt în jur de 9, oraș cam 10-11.

 

IMG_20210204_000111.jpg

Link to post
Share on other sites
La 15.01.2021 la 17:54, Silver Arrow a spus:

Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

Muhahah, habar nu ai cat de mare e diferenta. Un Jazz de azi ar scapa la fel de bine ca un seria 5 din 2005. Sau chiar mai bine din lateral. 

Link to post
Share on other sites

@einstein1984  m-ai facut curios ....

daca spui tu, asa o fi, desi la cum a decolat Jazz-ul cand o incaseaza din lateral, parca as prefera in BMW-ul ala din 2005.

Cand o da de stalp, stiu eu cum o fi mai bine? Sa se opreasca brusc o cutie mica si usoara sau una mai grea care se opreste mai greu si mai incet.

Asta apropo de dv/dt ...

Mai bine sa nu ajungi sa verifici 😊

 

 

 

Link to post
Share on other sites

jazzul da de stalp cu masa mai mica, energie mai mica deci deformari mai mici. Plus ca e mai rigid decat 5aeul antementionat pentru simplul fapt ca foloseste teste mai dure. 

Plus ca in impact lateral nu decelaratiile te omoara cat intruziunile daca te lovesc. Apoi sa zic de airbaguri far side? Sau de siguranta activa, adica alea care te ajuta sa nu deschizi airbaguri? Bine, sunt unii care cred ca volvo 240 e inca o masina sigura" ca e tanc".

Eu vorbesc din prisma educatiei si experientei mele. altii au alta educatie sau experienta si au alte opinii. 

Edited by einstein1984
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...