Kiki Postat Aprilie 26, 2019 Share Postat Aprilie 26, 2019 Povestea e destul de lunga. Era in 2016 cand pusesem ochi pe una, pe atunci traiam in Dublin. Am tot cautata am vazut una alta, pina mi-a placut. Am platit un avans pentru ea, insa pentru ca era chiar inainte de a ma intoarce in tara, nu am mai luat-o si am pierdut avansul. Asta e, insa de atunci imi era gandul la una. Ei si acu 2 luni sansa mi-a suras si am avut ocazia sa dau de una frumoasa foc, din 2002, vreo 53000 km, din Italia Dupa care a venit si prima cheie si asteptarea de a scoate numere rosii A da si pun si cateva poze, fiind luata dintr-o reprezentanta KTM din Italia Au sosit numerele rosii si liber la distractie Primul drum, direct pe masa de operatie: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina Cu ocazia asta am tintit si un suport de numar pe care il cautam demult Si pentru ca obisnuyiesc sa ma destind pe ebay(cea mai mare gresala), am luat si o prelungire aripa fata din carbon Dupa toate astea, ce poate urma decat o plimbare scurta pina la padure sa o pozam Nu prea am ce comenta asupra designului, e asa cum imi place mie. Totusi un element important lipsea, din punctul meu de vedere si anume un indicator temperatura apa. Nu am stat pe ganduri, suport printat #d si un ceas de la Depo Racing, au rezolvat problema Internetul ne omoara zilele asa ca am ascultat sfaturile inteleptilor: am blocat AIS si l-am scos afara Urmeaza strungarul sa isi faca treaba sa astup acele stuturi Si nu in ultimul rand, avand in vedere ca e pe carburatie, mult vestitul si necesarul Ivan's Kit pentru setupul carburatoarelor, a ajuns si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Aprilie 26, 2019 Share Postat Aprilie 26, 2019 Felicitari pentru achizitie! Ti-ai luat motor fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Aprilie 26, 2019 Autor Share Postat Aprilie 26, 2019 Multumesc, asa cred si eu, un lucru e cert, can ies cu el, indiferent cat de scurta sau lunga e iesirea, ma relaxeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 Frumos. E motocicleta de tinut! Intotdeauna mi-a placut sa citesc posturi de acest gen. Iti recomand sa "imbraci" firele de la indicatorul temperaturii apei in shrink tube sau ceva, ar arata mai ingrijit. Multi km impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 ce bine arata... poate o spal si eu pe a mea cu ocazia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Aprilie 27, 2019 Autor Share Postat Aprilie 27, 2019 Acum 5 ore, Fiziflash a spus: Frumos. E motocicleta de tinut! Intotdeauna mi-a placut sa citesc posturi de acest gen. Iti recomand sa "imbraci" firele de la indicatorul temperaturii apei in shrink tube sau ceva, ar arata mai ingrijit. Multi km impreuna Inca nu e legat ceasul respectiv, am manson de la o instalatie electrica auto in care vor veni bagate. Multumesc de aprecieri Acum 4 ore, superbec a spus: ce bine arata... poate o spal si eu pe a mea cu ocazia asta Nu stiu cum sa iti zic, da o astfel; de motocicleta, merita orice tratament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 2, 2019 Autor Share Postat Mai 2, 2019 Astazi am reusit sa astup stuturile ramase descoperite in urma demonmtarii sistemului AIS. AM gasit in sfarsit un strungar care afce orice si mi-a confectionat din inox niste capacele frumusele Astazi am terminat ca sa zic asa, procesul complet de inlaturare a sistemului AIS, au sosit piesele originale de la Yamaha prin care sa acopar stutul de pe admisie. Acum accesul la bujii, este mult mai facil. Sapatamana viitoare, vin cu o noua modificare iomportanta zic eu Nori negri la Cluj cu tunete si fulgere, cativa stropi, asa ca m-au tinut departe de o iesire. Da daca tot stam pe langa garaj, nu pierdem vremea. Am schimbat aripa spate, deoarece a venit cu ea taiata si cu suport de numar sport. Sunt ciobani si in Italia se pare ca, oare ce o castigat ca o pus suportul de numar sport? Vreo 300 de cai? Si cam asa a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 8, 2019 Autor Share Postat Mai 8, 2019 Si a venit si toba de evacuare, de la Delkevic, care se prezinta asa: Greutate= 1kg vs stock=8kg +4CP adaugati, ajungem pe la vreo 148 si cu 7 kilograme in minus Urmeaza RAR, maine dupa care montam si toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 8, 2019 Share Postat Mai 8, 2019 (editat) Frumos topic. Placere sa il rasfoiesti. Spor la munca si o relatie frumoasa impreuna. Editat Mai 8, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) ca bine zici @Kiki Si la gen2 toba stock are 7.8kg. Schimbata cu una aftermarket, castigi cateva kile bune. Eu ma gandeam ca am tot adaugat greutate la ea, cu barile de sustinere ale topcase-ului si a valizelor laterale, pe care le-am montat permanent (aveau ceva surub de desfacere rapida la care am renuntat), dar avand in vedere greutatea pe care am pierdut-o din start cu toba aftermarket, mi-a mai venit inima la loc. Macar sunt tot in jur de greutatea initiala pe amortizorul spate. :))) Editat Mai 9, 2019 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 11, 2019 Autor Share Postat Mai 11, 2019 La 09.05.2019 la 0:18, _Raul_ a spus: Frumos topic. Placere sa il rasfoiesti. Spor la munca si o relatie frumoasa impreuna. Multumesc pentru cuvintele frumoase La 09.05.2019 la 9:16, ®azvan a spus: ca bine zici @Kiki Si la gen2 toba stock are 7.8kg. Schimbata cu una aftermarket, castigi cateva kile bune. Eu ma gandeam ca am tot adaugat greutate la ea, cu barile de sustinere ale topcase-ului si a valizelor laterale, pe care le-am montat permanent (aveau ceva surub de desfacere rapida la care am renuntat), dar avand in vedere greutatea pe care am pierdut-o din start cu toba aftermarket, mi-a mai venit inima la loc. Macar sunt tot in jur de greutatea initiala pe amortizorul spate. :))) Da da, asa e. Am mai demontat una alta de pe ea, am mai redus din greutate. Nu inteleg ce dracu baga in tobele de fabrica? BOLOVANI? Toba a si fost montata chiar inainte sa o duc la RAR si cam asa a iesit. Si asta e noul glas, mie imi place cum suna si producatorul spune ca mai adauga 4CP 20190509_071154.mp4 Si a fost si la control de cifre, numere si alte serii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Lucrul care imi displacea cel mai tare la gen I era kilometrul de toba pe care il avea din fabrica. Acum mai arata si ea a motocicleta, cu ea medie. Si suna ca scorpionul de-l aveam eu inainte. Imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 14, 2019 Autor Share Postat Mai 14, 2019 Sa stii ca la sunet a fost o loterie, pentru ca nu am gasit niciunde filmare cu toba aceasta, insa am zis ca ma duc la noroc. Dealtfel, desi inginerii japonezilor, tind sa cred ca sunt mult mai scoliti ca noi, nu inteleg care e ideea cu ditamai toba de mare si de grea. Chiar nu pot sa imi dau seama, pentru ca daca vroiau sa nu sune, o puteau face si mai mica. Cu siguranta o explicatie exista pe undeva, totusi inca nu am reusit sa o descopar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) E tendinta (la design ma refer) in care se incadrau motocicletele acum 20-30 ani. Toate aveau un metru de toba Editat Mai 14, 2019 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 16, 2019 Autor Share Postat Mai 16, 2019 Probabil, da era tendinta si la greutate In alta ordine de idei,a am terminat taraboiul inmatricularii, are numar negru Odata m-am ars cu frigul, asa ca de data asta nu am mai ezitat si am pus direct mansoanele incalzite de la OXFORD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 20, 2019 Autor Share Postat Mai 20, 2019 De azi avem si suport de telefon, cu priza usb incorporata. AM luat doi suporti universali de oglinzi, de care am prin suportul de telefon, sigur nu mai misca de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 29, 2019 Autor Share Postat Mai 29, 2019 AM facut astazi 54000KM,deci deja am peste 1000 de km facuti de ea. Urmeaza saptamana viitoare, operatiunea Ivan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 4, 2019 Autor Share Postat Iunie 4, 2019 (editat) A venit si saptamana in care trebuie sa ma deplasez pina la Galati, pentru a-l Ivaniza pe urechila al meu. Si pentru ca nu am facut operatiunea asta de cand e la mine, am decis ca e timpul sa ii imbunatatesc sistemul de franare. Astfel am comandat furtune de frana cu insertie metalica din UK si care elimina acel distribuitor, furtunele din pompa pleaca cate fiecare etrier, am luat placute TRW si am schimbat si lichidul de frana, operatiune efectuata la 54030 km. Acum franele sunt ce trebuie, raspund exceptional, nu mai am frica franelor moi de dinaintea operatiunii Editat Iunie 4, 2019 de Kiki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 10, 2019 Autor Share Postat Iunie 10, 2019 Am mai trecut un hop si anume procesul de Ivanizare a lui Urechila s-a teeminat cu bine, dupa un lung drum Cluj-Galati-Cluj. Carburatoarele au fost curatate in baie de ultrasunete, curatate si modificate. Parca am alta motocicleta acum. Cateva poze din timpul procesului Si am adunat si o mica colectie le drumul de intoarcere, micul insectar l-am numit eu :))) Urmeaza sa umblu la suspensia spate prin inaltarea ei cu 50mm.....va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 10, 2019 Share Postat Iunie 10, 2019 Acum 3 ore, Kiki a spus: Urmeaza sa umblu la suspensia spate prin inaltarea ei cu 50mm.....va urma deci esti multumit ? pune-i direct amortizor de s1000rr gen 1 , o inalta cu aproape 50mm si e alta viatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 10, 2019 Autor Share Postat Iunie 10, 2019 Da, super multumit, multumesc de recomandare. Intrebarea e daca acel amortizor e direct bolt on sau am nevoie de ceva adaptari? Si care s1000rr? Ce an ma refer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 10, 2019 Share Postat Iunie 10, 2019 trebuie doar sa majorezi niste gauri , nimic fantastic , s1000rr 2009-2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 10, 2019 Autor Share Postat Iunie 10, 2019 Ok, mersi de pont, am gasit si topic pe forumul de UK, ei au pus de 2012-2013. Pina una alta, am schimbat semnalizarile "racing carbon" Cu unele normale, de fabrica, care sunt extrem de vizibile Se pare ca si Italia are cocalarii ei si nu e prima data cand gasesc o ciobaneala facuta de italieni pe motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 10, 2019 Share Postat Iunie 10, 2019 fain motor m-am intalnit duminica in Rimetea cu un FZS1000 argintiu cu sidecase-uri si pasager, tu erai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 11, 2019 Autor Share Postat Iunie 11, 2019 Nu, eu nu am decat topcase, multumesc de aprecieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.