Sari la conținut

Yamaha FZS1000


Kiki
 Share

Postări Recomandate

Povestea e destul de lunga. Era in 2016 cand pusesem ochi pe una, pe atunci traiam in Dublin. Am tot cautata am vazut una alta, pina mi-a placut. Am platit un avans pentru ea, insa pentru ca era chiar inainte de a ma intoarce in tara, nu am mai luat-o si am pierdut avansul. Asta e, insa de atunci imi era gandul la una. Ei si acu 2 luni sansa mi-a suras si am avut ocazia sa dau de una frumoasa foc, din 2002, vreo 53000 km, din Italia

22.jpg

23.jpg

24.jpg

Dupa care a venit si prima cheie si asteptarea de a scoate numere rosii

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

A da si pun si cateva poze, fiind luata dintr-o reprezentanta KTM din Italia

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

Au sosit numerele rosii si liber la distractie

23.jpg

Primul drum, direct pe masa de operatie: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina

25.jpg

Cu ocazia asta am tintit si un suport de numar pe care il cautam demult 

24.jpg

Si pentru ca obisnuyiesc sa ma destind pe ebay(cea mai mare gresala), am luat si o prelungire aripa fata din carbon

22.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

Dupa toate astea, ce poate urma decat o plimbare scurta pina la padure sa o pozam

29.jpg

22.jpg

23.jpg

Nu prea am ce comenta asupra designului, e asa cum imi place mie. Totusi un element important lipsea, din punctul meu de vedere si anume un indicator temperatura apa. Nu am stat pe ganduri, suport printat #d si un ceas de la Depo Racing, au rezolvat problema

22.jpg

23.jpg

Internetul ne omoara zilele asa ca am ascultat sfaturile inteleptilor: am blocat AIS si l-am scos afara

22.jpg

23.jpg

26.jpg

25.jpg

27.jpg

Urmeaza strungarul sa isi faca treaba sa astup acele stuturi

Si nu in ultimul rand, avand in vedere ca e pe carburatie, mult vestitul si necesarul Ivan's Kit pentru setupul carburatoarelor, a ajuns si la mine

22.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumos. E motocicleta de tinut! 

 

Intotdeauna mi-a placut sa citesc posturi de acest gen.

 

Iti recomand sa "imbraci" firele de la indicatorul temperaturii apei in shrink tube sau ceva, ar arata mai ingrijit.

 

Multi km impreuna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Fiziflash a spus:

Frumos. E motocicleta de tinut! 

 

Intotdeauna mi-a placut sa citesc posturi de acest gen.

 

Iti recomand sa "imbraci" firele de la indicatorul temperaturii apei in shrink tube sau ceva, ar arata mai ingrijit.

 

Multi km impreuna :)

 

 

Inca nu e legat ceasul respectiv, am manson de la o instalatie electrica auto in care vor veni bagate. Multumesc de aprecieri

58419950_2767024836701566_8106567968801947648_n.jpg

Acum 4 ore, superbec a spus:

ce bine arata... poate o spal si eu pe a mea cu ocazia asta :)

 

Nu stiu cum sa iti zic, da o astfel; de motocicleta, merita orice tratament :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am reusit sa astup stuturile ramase descoperite in urma demonmtarii sistemului AIS. AM gasit in sfarsit un strungar care afce orice si mi-a confectionat din inox niste capacele frumusele

57154878_2780878521982864_55987149266223104_n.jpg

59516671_2780878591982857_2107029217894989824_n.jpg

Astazi am terminat ca sa zic asa, procesul complet de inlaturare a sistemului AIS, au sosit piesele originale de la Yamaha prin care sa acopar stutul de pe admisie. Acum accesul la bujii, este mult mai facil. Sapatamana viitoare, vin cu o noua modificare iomportanta zic eu :D

59265444_2783531391717577_157754758667436032_n.jpg

59211380_2783531428384240_9186270069242462208_n.jpg

Nori negri la Cluj cu tunete si fulgere, cativa stropi, asa ca m-au tinut departe de o iesire. Da daca tot stam pe langa garaj, nu pierdem vremea. Am schimbat aripa spate, deoarece a venit cu ea taiata si cu suport de numar sport. Sunt ciobani si in Italia se pare ca, oare ce o castigat ca o pus suportul de numar sport? Vreo 300 de cai?

57048998_2785873894816660_185743686145933312_n.thumb.jpg.6263970183afd3b07cf748f9e2825267.jpg59285568_2785873758150007_4211626354724044800_n.thumb.jpg.7df259dc9afbfb041ef47040881713b7.jpg59481108_2785873671483349_1523211397066915840_n.thumb.jpg.89295f28d63626efe2cedb323cdc9782.jpg59709151_2785873988149984_5916424854487171072_n.thumb.jpg.2d7ecf88a27db4fd3672667e828f23af.jpg

Si cam asa a iesit

59620003_2785932391477477_3125183367536967680_n.thumb.jpg.705651b7fb52759c872590dbe8c41a2b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a venit si toba de evacuare, de la Delkevic, care se prezinta asa:

Greutate= 1kg vs stock=8kg

+4CP adaugati, ajungem pe la vreo 148 si cu 7 kilograme in minus

59657464_2795593490511367_6024400143330050048_n.thumb.jpg.4a7ad777d650fdbb5020de3407f8dd36.jpg60107259_2795593583844691_572893674589913088_n.thumb.jpg.945331f13f395b944b5229f1083a058e.jpg59912405_2795593380511378_9056633503684231168_n.thumb.jpg.5624da0068c2d9b4a43f83e74e5e0581.jpg

Urmeaza RAR, maine dupa care montam si toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Frumos topic. 

Placere sa il rasfoiesti.

;)

Spor la munca si o relatie frumoasa impreuna.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca bine zici @Kiki

 

Si la gen2 toba stock are 7.8kg. Schimbata cu una aftermarket, castigi cateva kile bune. Eu ma gandeam ca am tot adaugat greutate la ea, cu barile de sustinere ale topcase-ului si a valizelor laterale, pe care le-am montat permanent (aveau ceva surub de desfacere rapida la care am renuntat), dar avand in vedere greutatea pe care am pierdut-o din start cu toba aftermarket, mi-a mai venit inima la loc. Macar sunt tot in jur de greutatea initiala pe amortizorul spate. :)))

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.05.2019 la 0:18, _Raul_ a spus:

Frumos topic. 

Placere sa il rasfoiesti.

;)

Spor la munca si o relatie frumoasa impreuna.

Multumesc pentru cuvintele frumoase

La 09.05.2019 la 9:16, ®azvan a spus:

ca bine zici @Kiki

 

Si la gen2 toba stock are 7.8kg. Schimbata cu una aftermarket, castigi cateva kile bune. Eu ma gandeam ca am tot adaugat greutate la ea, cu barile de sustinere ale topcase-ului si a valizelor laterale, pe care le-am montat permanent (aveau ceva surub de desfacere rapida la care am renuntat), dar avand in vedere greutatea pe care am pierdut-o din start cu toba aftermarket, mi-a mai venit inima la loc. Macar sunt tot in jur de greutatea initiala pe amortizorul spate. :)))

Da da, asa e. Am mai demontat una alta de pe ea, am mai  redus din greutate. Nu inteleg ce dracu baga in tobele de fabrica? BOLOVANI?

Toba a si fost montata chiar inainte sa o duc la RAR si cam asa a iesit. 20190509_071124.thumb.jpg.9be1ae1a652490d8631484321c5ecb1e.jpg20190509_071127.thumb.jpg.cbea4dbb75987e4fef1ee8e95e483857.jpg

Si asta e noul glas, mie imi place cum suna si producatorul spune ca mai adauga 4CP

Si a fost si la control de cifre, numere si alte serii

20190509_085758.thumb.jpg.094e70466328da8f6b16e92571628ced.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrul care imi displacea cel mai tare la gen I era kilometrul de toba pe care il avea din fabrica. Acum mai arata si ea a motocicleta, cu ea medie. Si suna ca scorpionul de-l aveam eu inainte. Imi place!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca la sunet a fost o loterie, pentru ca nu am gasit niciunde filmare cu toba aceasta, insa am zis ca ma duc la noroc. Dealtfel, desi inginerii japonezilor, tind sa cred ca sunt mult mai scoliti ca noi, nu inteleg care e ideea cu ditamai toba de mare si de grea. Chiar nu pot sa imi dau seama, pentru ca daca vroiau sa nu sune, o puteau face si mai mica. Cu siguranta o explicatie exista pe undeva, totusi inca nu am reusit sa o descopar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tendinta (la design ma refer) in care se incadrau motocicletele acum 20-30 ani. Toate aveau un metru de toba

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil, da era tendinta si la greutate :)

In alta ordine de idei,a am terminat taraboiul inmatricularii, are numar negru :D

60268082_2818761351527914_8779522793566896128_n.jpg

Odata m-am ars cu frigul, asa ca de data asta nu am mai ezitat si am pus direct mansoanele incalzite de la OXFORD

61098071_2824603714277011_4487040230636912640_n.thumb.jpg.e0771f32b3d100a848b28d03465dcffe.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De azi avem si suport de telefon, cu priza usb incorporata. AM luat doi suporti universali de oglinzi, de care am prin suportul de telefon, sigur nu mai misca de acolo

60489399_2829420470462002_6948675043844947968_n.thumb.jpg.38a825a92cc5bb7384bc835fa8f1ce62.jpg60513154_2829420373795345_134049674519642112_n.thumb.jpg.5ab1d3e1dbbe45bbf9b3c29aff5f2c0e.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

AM facut astazi 54000KM,deci deja am peste 1000 de km facuti de ea. Urmeaza saptamana viitoare, operatiunea Ivan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit si saptamana in care trebuie sa ma deplasez pina la Galati, pentru a-l Ivaniza pe urechila al meu. Si  pentru ca nu am facut operatiunea asta de cand e la mine, am decis ca e timpul sa ii imbunatatesc sistemul de franare. Astfel am comandat furtune de frana cu insertie metalica din UK si care elimina acel distribuitor, furtunele din pompa pleaca cate fiecare etrier, am luat placute TRW si am schimbat si lichidul de frana, operatiune efectuata la 54030 km. Acum franele sunt ce trebuie, raspund exceptional, nu mai am frica franelor moi de dinaintea operatiunii

20190604_093103.thumb.jpg.7b6adac05d06a14ba4058f1ad870f21a.jpg20190604_093107.thumb.jpg.de864e0e1579299ffdfd03f386cc1ecd.jpg20190604_093230.thumb.jpg.1fd50a57c4307a74c49189dbcd785941.jpg20190604_094606.thumb.jpg.cbab867202c76edb8cf2302af6c622ab.jpg20190604_094640.thumb.jpg.170408fb081520875538493a1b3c05e4.jpg

Editat de Kiki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai trecut un hop si anume procesul de Ivanizare a lui Urechila s-a teeminat cu bine, dupa un lung drum Cluj-Galati-Cluj. Carburatoarele au fost curatate in baie de ultrasunete, curatate si modificate. Parca am alta motocicleta acum. Cateva poze din timpul procesului

20190607_185522.thumb.jpg.02fbb9e2bc30004c8431afb3256aca99.jpg20190606_215400.thumb.jpg.5ede8658fa2d4183cfa4bcc883dd44b9.jpg20190606_215358.thumb.jpg.ea8bd900d456a5fa22c25f6ab151fca7.jpg20190607_182536.thumb.jpg.7e61fb7d626ecf6bd3f5020943f75130.jpg20190606_175354.thumb.jpg.2e56c3c3d317952bb1dbfc17005c13c9.jpg20190607_185044.thumb.jpg.b02a51b7c354660daef7844eb2cc2fc9.jpg20190607_185455.thumb.jpg.49a1bed1f0e231fccc551dd8eaffe8d1.jpg20190607_185418.thumb.jpg.c1e9efa2c909b1045689339ad651a9c8.jpg

 Si am adunat si o mica colectie le drumul de intoarcere, micul insectar l-am numit eu :)))

20190610_092555.thumb.jpg.7d337cabe694c3ed95f90766eb546922.jpg20190608_164758.thumb.jpg.d47f8be047dd5f5d69e40a7676526938.jpg

 Urmeaza sa umblu la suspensia spate prin inaltarea ei cu 50mm.....va urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Kiki a spus:

 

 

 Urmeaza sa umblu la suspensia spate prin inaltarea ei cu 50mm.....va urma

 

deci esti multumit ? :)

 

pune-i direct amortizor de s1000rr gen 1 , o inalta cu aproape 50mm si e alta viatza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, super multumit, multumesc de recomandare. Intrebarea e daca acel amortizor e direct bolt on sau am nevoie de ceva adaptari? Si care s1000rr? Ce an ma refer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi de pont, am gasit si topic pe forumul de UK, ei au pus de 2012-2013. Pina una alta, am schimbat semnalizarile "racing carbon"

20190610_214244.thumb.jpg.5d61c5c78ff6414797d0bf6144ce24ac.jpg

 Cu unele normale, de fabrica, care sunt extrem de vizibile

20190610_212020.thumb.jpg.ce6d885ff017009b630fac28ae7348fa.jpg20190610_212006.thumb.jpg.ad68eebbf249a06dfbc060b2451585c2.jpg

 Se pare ca si Italia are cocalarii ei si nu e prima data cand gasesc o ciobaneala facuta de italieni pe motorul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...