Jump to content
Kiki

Yamaha FZS1000

Recommended Posts

Povestea e destul de lunga. Era in 2016 cand pusesem ochi pe una, pe atunci traiam in Dublin. Am tot cautata am vazut una alta, pina mi-a placut. Am platit un avans pentru ea, insa pentru ca era chiar inainte de a ma intoarce in tara, nu am mai luat-o si am pierdut avansul. Asta e, insa de atunci imi era gandul la una. Ei si acu 2 luni sansa mi-a suras si am avut ocazia sa dau de una frumoasa foc, din 2002, vreo 53000 km, din Italia

22.jpg

23.jpg

24.jpg

Dupa care a venit si prima cheie si asteptarea de a scoate numere rosii

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

A da si pun si cateva poze, fiind luata dintr-o reprezentanta KTM din Italia

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

Au sosit numerele rosii si liber la distractie

23.jpg

Primul drum, direct pe masa de operatie: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina

25.jpg

Cu ocazia asta am tintit si un suport de numar pe care il cautam demult 

24.jpg

Si pentru ca obisnuyiesc sa ma destind pe ebay(cea mai mare gresala), am luat si o prelungire aripa fata din carbon

22.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

Dupa toate astea, ce poate urma decat o plimbare scurta pina la padure sa o pozam

29.jpg

22.jpg

23.jpg

Nu prea am ce comenta asupra designului, e asa cum imi place mie. Totusi un element important lipsea, din punctul meu de vedere si anume un indicator temperatura apa. Nu am stat pe ganduri, suport printat #d si un ceas de la Depo Racing, au rezolvat problema

22.jpg

23.jpg

Internetul ne omoara zilele asa ca am ascultat sfaturile inteleptilor: am blocat AIS si l-am scos afara

22.jpg

23.jpg

26.jpg

25.jpg

27.jpg

Urmeaza strungarul sa isi faca treaba sa astup acele stuturi

Si nu in ultimul rand, avand in vedere ca e pe carburatie, mult vestitul si necesarul Ivan's Kit pentru setupul carburatoarelor, a ajuns si la mine

22.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie! Ti-ai luat motor fain :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, asa cred si eu, un lucru e cert, can ies cu el, indiferent cat de scurta sau lunga e iesirea, ma relaxeaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos. E motocicleta de tinut! 

 

Intotdeauna mi-a placut sa citesc posturi de acest gen.

 

Iti recomand sa "imbraci" firele de la indicatorul temperaturii apei in shrink tube sau ceva, ar arata mai ingrijit.

 

Multi km impreuna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce bine arata... poate o spal si eu pe a mea cu ocazia asta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Fiziflash a spus:

Frumos. E motocicleta de tinut! 

 

Intotdeauna mi-a placut sa citesc posturi de acest gen.

 

Iti recomand sa "imbraci" firele de la indicatorul temperaturii apei in shrink tube sau ceva, ar arata mai ingrijit.

 

Multi km impreuna :)

 

 

Inca nu e legat ceasul respectiv, am manson de la o instalatie electrica auto in care vor veni bagate. Multumesc de aprecieri

58419950_2767024836701566_8106567968801947648_n.jpg

Acum 4 ore, superbec a spus:

ce bine arata... poate o spal si eu pe a mea cu ocazia asta :)

 

Nu stiu cum sa iti zic, da o astfel; de motocicleta, merita orice tratament :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am reusit sa astup stuturile ramase descoperite in urma demonmtarii sistemului AIS. AM gasit in sfarsit un strungar care afce orice si mi-a confectionat din inox niste capacele frumusele

57154878_2780878521982864_55987149266223104_n.jpg

59516671_2780878591982857_2107029217894989824_n.jpg

Astazi am terminat ca sa zic asa, procesul complet de inlaturare a sistemului AIS, au sosit piesele originale de la Yamaha prin care sa acopar stutul de pe admisie. Acum accesul la bujii, este mult mai facil. Sapatamana viitoare, vin cu o noua modificare iomportanta zic eu :D

59265444_2783531391717577_157754758667436032_n.jpg

59211380_2783531428384240_9186270069242462208_n.jpg

Nori negri la Cluj cu tunete si fulgere, cativa stropi, asa ca m-au tinut departe de o iesire. Da daca tot stam pe langa garaj, nu pierdem vremea. Am schimbat aripa spate, deoarece a venit cu ea taiata si cu suport de numar sport. Sunt ciobani si in Italia se pare ca, oare ce o castigat ca o pus suportul de numar sport? Vreo 300 de cai?

57048998_2785873894816660_185743686145933312_n.thumb.jpg.6263970183afd3b07cf748f9e2825267.jpg59285568_2785873758150007_4211626354724044800_n.thumb.jpg.7df259dc9afbfb041ef47040881713b7.jpg59481108_2785873671483349_1523211397066915840_n.thumb.jpg.89295f28d63626efe2cedb323cdc9782.jpg59709151_2785873988149984_5916424854487171072_n.thumb.jpg.2d7ecf88a27db4fd3672667e828f23af.jpg

Si cam asa a iesit

59620003_2785932391477477_3125183367536967680_n.thumb.jpg.705651b7fb52759c872590dbe8c41a2b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a venit si toba de evacuare, de la Delkevic, care se prezinta asa:

Greutate= 1kg vs stock=8kg

+4CP adaugati, ajungem pe la vreo 148 si cu 7 kilograme in minus

59657464_2795593490511367_6024400143330050048_n.thumb.jpg.4a7ad777d650fdbb5020de3407f8dd36.jpg60107259_2795593583844691_572893674589913088_n.thumb.jpg.945331f13f395b944b5229f1083a058e.jpg59912405_2795593380511378_9056633503684231168_n.thumb.jpg.5624da0068c2d9b4a43f83e74e5e0581.jpg

Urmeaza RAR, maine dupa care montam si toba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Frumos topic. 

Placere sa il rasfoiesti.

;)

Spor la munca si o relatie frumoasa impreuna.

Edited by _Raul_

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ca bine zici @Kiki

 

Si la gen2 toba stock are 7.8kg. Schimbata cu una aftermarket, castigi cateva kile bune. Eu ma gandeam ca am tot adaugat greutate la ea, cu barile de sustinere ale topcase-ului si a valizelor laterale, pe care le-am montat permanent (aveau ceva surub de desfacere rapida la care am renuntat), dar avand in vedere greutatea pe care am pierdut-o din start cu toba aftermarket, mi-a mai venit inima la loc. Macar sunt tot in jur de greutatea initiala pe amortizorul spate. :)))

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.05.2019 la 0:18, _Raul_ a spus:

Frumos topic. 

Placere sa il rasfoiesti.

;)

Spor la munca si o relatie frumoasa impreuna.

Multumesc pentru cuvintele frumoase

La 09.05.2019 la 9:16, ®azvan a spus:

ca bine zici @Kiki

 

Si la gen2 toba stock are 7.8kg. Schimbata cu una aftermarket, castigi cateva kile bune. Eu ma gandeam ca am tot adaugat greutate la ea, cu barile de sustinere ale topcase-ului si a valizelor laterale, pe care le-am montat permanent (aveau ceva surub de desfacere rapida la care am renuntat), dar avand in vedere greutatea pe care am pierdut-o din start cu toba aftermarket, mi-a mai venit inima la loc. Macar sunt tot in jur de greutatea initiala pe amortizorul spate. :)))

Da da, asa e. Am mai demontat una alta de pe ea, am mai  redus din greutate. Nu inteleg ce dracu baga in tobele de fabrica? BOLOVANI?

Toba a si fost montata chiar inainte sa o duc la RAR si cam asa a iesit. 20190509_071124.thumb.jpg.9be1ae1a652490d8631484321c5ecb1e.jpg20190509_071127.thumb.jpg.cbea4dbb75987e4fef1ee8e95e483857.jpg

Si asta e noul glas, mie imi place cum suna si producatorul spune ca mai adauga 4CP

Si a fost si la control de cifre, numere si alte serii

20190509_085758.thumb.jpg.094e70466328da8f6b16e92571628ced.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucrul care imi displacea cel mai tare la gen I era kilometrul de toba pe care il avea din fabrica. Acum mai arata si ea a motocicleta, cu ea medie. Si suna ca scorpionul de-l aveam eu inainte. Imi place!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca la sunet a fost o loterie, pentru ca nu am gasit niciunde filmare cu toba aceasta, insa am zis ca ma duc la noroc. Dealtfel, desi inginerii japonezilor, tind sa cred ca sunt mult mai scoliti ca noi, nu inteleg care e ideea cu ditamai toba de mare si de grea. Chiar nu pot sa imi dau seama, pentru ca daca vroiau sa nu sune, o puteau face si mai mica. Cu siguranta o explicatie exista pe undeva, totusi inca nu am reusit sa o descopar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

E tendinta (la design ma refer) in care se incadrau motocicletele acum 20-30 ani. Toate aveau un metru de toba

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil, da era tendinta si la greutate :)

In alta ordine de idei,a am terminat taraboiul inmatricularii, are numar negru :D

60268082_2818761351527914_8779522793566896128_n.jpg

Odata m-am ars cu frigul, asa ca de data asta nu am mai ezitat si am pus direct mansoanele incalzite de la OXFORD

61098071_2824603714277011_4487040230636912640_n.thumb.jpg.e0771f32b3d100a848b28d03465dcffe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De azi avem si suport de telefon, cu priza usb incorporata. AM luat doi suporti universali de oglinzi, de care am prin suportul de telefon, sigur nu mai misca de acolo

60489399_2829420470462002_6948675043844947968_n.thumb.jpg.38a825a92cc5bb7384bc835fa8f1ce62.jpg60513154_2829420373795345_134049674519642112_n.thumb.jpg.5ab1d3e1dbbe45bbf9b3c29aff5f2c0e.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM facut astazi 54000KM,deci deja am peste 1000 de km facuti de ea. Urmeaza saptamana viitoare, operatiunea Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A venit si saptamana in care trebuie sa ma deplasez pina la Galati, pentru a-l Ivaniza pe urechila al meu. Si  pentru ca nu am facut operatiunea asta de cand e la mine, am decis ca e timpul sa ii imbunatatesc sistemul de franare. Astfel am comandat furtune de frana cu insertie metalica din UK si care elimina acel distribuitor, furtunele din pompa pleaca cate fiecare etrier, am luat placute TRW si am schimbat si lichidul de frana, operatiune efectuata la 54030 km. Acum franele sunt ce trebuie, raspund exceptional, nu mai am frica franelor moi de dinaintea operatiunii

20190604_093103.thumb.jpg.7b6adac05d06a14ba4058f1ad870f21a.jpg20190604_093107.thumb.jpg.de864e0e1579299ffdfd03f386cc1ecd.jpg20190604_093230.thumb.jpg.1fd50a57c4307a74c49189dbcd785941.jpg20190604_094606.thumb.jpg.cbab867202c76edb8cf2302af6c622ab.jpg20190604_094640.thumb.jpg.170408fb081520875538493a1b3c05e4.jpg

Edited by Kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai trecut un hop si anume procesul de Ivanizare a lui Urechila s-a teeminat cu bine, dupa un lung drum Cluj-Galati-Cluj. Carburatoarele au fost curatate in baie de ultrasunete, curatate si modificate. Parca am alta motocicleta acum. Cateva poze din timpul procesului

20190607_185522.thumb.jpg.02fbb9e2bc30004c8431afb3256aca99.jpg20190606_215400.thumb.jpg.5ede8658fa2d4183cfa4bcc883dd44b9.jpg20190606_215358.thumb.jpg.ea8bd900d456a5fa22c25f6ab151fca7.jpg20190607_182536.thumb.jpg.7e61fb7d626ecf6bd3f5020943f75130.jpg20190606_175354.thumb.jpg.2e56c3c3d317952bb1dbfc17005c13c9.jpg20190607_185044.thumb.jpg.b02a51b7c354660daef7844eb2cc2fc9.jpg20190607_185455.thumb.jpg.49a1bed1f0e231fccc551dd8eaffe8d1.jpg20190607_185418.thumb.jpg.c1e9efa2c909b1045689339ad651a9c8.jpg

 Si am adunat si o mica colectie le drumul de intoarcere, micul insectar l-am numit eu :)))

20190610_092555.thumb.jpg.7d337cabe694c3ed95f90766eb546922.jpg20190608_164758.thumb.jpg.d47f8be047dd5f5d69e40a7676526938.jpg

 Urmeaza sa umblu la suspensia spate prin inaltarea ei cu 50mm.....va urma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Kiki a spus:

 

 

 Urmeaza sa umblu la suspensia spate prin inaltarea ei cu 50mm.....va urma

 

deci esti multumit ? :)

 

pune-i direct amortizor de s1000rr gen 1 , o inalta cu aproape 50mm si e alta viatza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, super multumit, multumesc de recomandare. Intrebarea e daca acel amortizor e direct bolt on sau am nevoie de ceva adaptari? Si care s1000rr? Ce an ma refer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie doar sa majorezi niste gauri , nimic fantastic , s1000rr 2009-2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, mersi de pont, am gasit si topic pe forumul de UK, ei au pus de 2012-2013. Pina una alta, am schimbat semnalizarile "racing carbon"

20190610_214244.thumb.jpg.5d61c5c78ff6414797d0bf6144ce24ac.jpg

 Cu unele normale, de fabrica, care sunt extrem de vizibile

20190610_212020.thumb.jpg.ce6d885ff017009b630fac28ae7348fa.jpg20190610_212006.thumb.jpg.ad68eebbf249a06dfbc060b2451585c2.jpg

 Se pare ca si Italia are cocalarii ei si nu e prima data cand gasesc o ciobaneala facuta de italieni pe motorul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

fain motor :D

m-am intalnit duminica in Rimetea cu un FZS1000 argintiu cu sidecase-uri si pasager, tu erai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, eu  nu am decat topcase, multumesc de aprecieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...