ianachim Postat Ianuarie 31 Autor Share Postat Ianuarie 31 Acum 3 ore, Z3US a spus: Legal dupa orice interventie la sistemul de franare este obligatoriu sa se face test de frana. Nici nu incape in discutie ca l-ar fi facut in cazul de fata. Nu cred ca au stand de frana, deci nu sunt autrizati pt. asa ceva. Probail de aia nici nu ti-au trecut manopera pe deviz. Acum 3 ore, Z3US a spus: Legal dupa orice interventie la sistemul de franare este obligatoriu sa se face test de frana. Nici nu incape in discutie ca l-ar fi facut in cazul de fata. Nu cred ca au stand de frana, deci nu sunt autrizati pt. asa ceva. Probail de aia nici nu ti-au trecut manopera pe deviz. SURPRIZA...hârtia cu test de frâna este anexată dar ...maneta moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 31 Admin Share Postat Ianuarie 31 Acum 3 ore, Z3US a spus: Legal dupa orice interventie la sistemul de franare este obligatoriu sa se face test de frana. Nici nu incape in discutie ca l-ar fi facut in cazul de fata. Nu cred ca au stand de frana, deci nu sunt autrizati pt. asa ceva. Probail de aia nici nu ti-au trecut manopera pe deviz. Exact! Doar că factura se încarcă și cu testarea pe stand, și de aia mulți o fac pe șestache. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 31 Share Postat Ianuarie 31 Acum 2 ore, ianachim a spus: SURPRIZA...hârtia cu test de frâna este anexată dar ...maneta moale Probabil facut cu alta mobra, si atasat acolo la hartoage. Romanii se descurca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31 Autor Share Postat Ianuarie 31 avand in vedere ca nu am fost in service sa spun a fost sau nu pe standul de franare, eu am primit aceasta hartie insa ma repet pana la iesirea in strada a trebuit sa tot trag de maneta pentru a avea frana in parametri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1 Share Postat Februarie 1 In nici un service de reprezentanta nu o sa lase clientul langa mecanicul care lucreaza la masina/motoreta. De ce? Simplu, norme de protectia a muncii. Daca clientul se raneste/accidenteaza reprezentata e buna de plata si nu mai zic de posibil paralizari ale activitatii. Plus esti un factor de stres cu intrebari si discutii inutile care nu fac decat sa deconcetreze mecanicul de la jobul care il are facut. In plus mecanicul are munca normata, adica motoreta X a venit pt o revizie, revizi adureaza conform producatoruli 50de minute. Mecanicul trebuie sa respecte normativul, in caz contrar daca nu respecta programul apar intarzieri si pierde bani ca nu isi face norma si sa isi ia bonusul de peformanta. Daca uita mecanicul sa stranga un surub din cauza ca pistonezi cu intrebari a cui e vina, a mecanicului. Am trimis odata un client la plimbare, la fiecare 10 secunde avea cate o intrebare, deja imi pierdusem concentrarea si nu mai puteam gandi limpede. L-am trimis la mall sa ma lase sa-i fac lucrarea in liniste La Dacia Meridian vest ai camere la fiecare elevator si poti urmari activitatea mecanicului, daca vezi ceva ce nu iti convine te duci la consultantul care s-a ocupat de comanda de service si il anunti. Simplu si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 1 Share Postat Februarie 1 Acum 33 minute, Cavaleru a spus: In nici un service de reprezentanta nu o sa lase clientul langa mecanicul care lucreaza la masina/motoreta...... La Dacia Meridian vest ai camere la fiecare elevator si poti urmari activitatea mecanicului, daca vezi ceva ce nu iti convine te duci la consultantul care s-a ocupat de comanda de service si il anunti.... Corect si normal ce spui,mai ales ca mai mult ca sigur clientul este ne-cunoscator in ale mecanicii. Camerele din service sunt sa vezi ca lucreaza cineva la masina,cum lucreaza,mai ales pe dedesubt sau pe la roti ramane o necunoscuta. Marea problema este constiinta lucrului bine facut,o aptitudine care este pe cale de disparitie la toti meseriasii romani,mai ales in service-urile de reprezentanta. Personal evit service-urile,prefer sa dau bani pe scule,sa-mi fac cucuie pe sub masina,sa-mi bat capul cautand informatii,decat sa-mi macin nervii cu toti incompetentii de mecanici. Am cunoscut si mecanici buni,dar la privat,am stat langa ei,m-am murdarit pe maini cu ei,am mancat cu ei la masa....ii sun daca am vreo problema...etc Off-topic: am avut odata de schimbat un rulment pe fata la un Iveco Daily,am cunoscut un fost mecanic care lucrase in reprezentanta Iveco,acum era "particular la el acasa",ce mi-a povestit acel om mi-a intarit repulsia fata de "marile service-uri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 1 Share Postat Februarie 1 1 hour ago, Cavaleru said: In nici un service de reprezentanta nu o sa lase clientul langa mecanicul care lucreaza la masina/motoreta. Există unul, Cristi. Ducati București se numește. Cel puțin la mine nu este niciun fel de problemă să asist la operații. Trebuie doar să-mi aduc de băut de acasa pentru că nu este nicio cârciumă pe o rază de aproape 10km... 27 minutes ago, ALEX-Guzzista said: mai ales ca mai mult ca sigur clientul este ne-cunoscator in ale mecanicii. Nu totdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1 Share Postat Februarie 1 Acum 1 oră, ALEX-Guzzista a spus: Corect si normal ce spui,mai ales ca mai mult ca sigur clientul este ne-cunoscator in ale mecanicii. Camerele din service sunt sa vezi ca lucreaza cineva la masina,cum lucreaza,mai ales pe dedesubt sau pe la roti ramane o necunoscuta. Marea problema este constiinta lucrului bine facut,o aptitudine care este pe cale de disparitie la toti meseriasii romani,mai ales in service-urile de reprezentanta. Personal evit service-urile,prefer sa dau bani pe scule,sa-mi fac cucuie pe sub masina,sa-mi bat capul cautand informatii,decat sa-mi macin nervii cu toti incompetentii de mecanici. Am cunoscut si mecanici buni,dar la privat,am stat langa ei,m-am murdarit pe maini cu ei,am mancat cu ei la masa....ii sun daca am vreo problema...etc Off-topic: am avut odata de schimbat un rulment pe fata la un Iveco Daily,am cunoscut un fost mecanic care lucrase in reprezentanta Iveco,acum era "particular la el acasa",ce mi-a povestit acel om mi-a intarit repulsia fata de "marile service-uri". Si eu am preferat sa invat si sa fur meserie si sa imi fac singur cat mai multe dintre operatiuni. Legat de serviceuri moto de reprezentata, nu prea am frecventat, dar pt un mecanic de la BMW Otopeni bag mana in foc ca e unul dintre cei mai constiinciosi de pe piata, si extrem de tipicar 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Există unul, Cristi. Ducati București se numește. Cel puțin la mine nu este niciun fel de problemă să asist la operații. Trebuie doar să-mi aduc de băut de acasa pentru că nu este nicio cârciumă pe o rază de aproape 10km... Am generalizat, ca nu am de unde sa stiu peste tot cum e. Dar logica din spatele argumentarii mele ramane in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2 Admin Share Postat Februarie 2 Acum 12 ore, Cavaleru a spus: In nici un service de reprezentanta nu o sa lase clientul langa mecanicul care lucreaza la masina/motoreta. De ce? Simplu, norme de protectia a muncii. Daca clientul se raneste/accidenteaza reprezentata e buna de plata si nu mai zic de posibil paralizari ale activitatii. Plus esti un factor de stres cu intrebari si discutii inutile care nu fac decat sa deconcetreze mecanicul de la jobul care il are facut. In plus mecanicul are munca normata, adica motoreta X a venit pt o revizie, revizi adureaza conform producatoruli 50de minute. Mecanicul trebuie sa respecte normativul, in caz contrar daca nu respecta programul apar intarzieri si pierde bani ca nu isi face norma si sa isi ia bonusul de peformanta. Daca uita mecanicul sa stranga un surub din cauza ca pistonezi cu intrebari a cui e vina, a mecanicului. Am trimis odata un client la plimbare, la fiecare 10 secunde avea cate o intrebare, deja imi pierdusem concentrarea si nu mai puteam gandi limpede. L-am trimis la mall sa ma lase sa-i fac lucrarea in liniste La Dacia Meridian vest ai camere la fiecare elevator si poti urmari activitatea mecanicului, daca vezi ceva ce nu iti convine te duci la consultantul care s-a ocupat de comanda de service si il anunti. Simplu si eficient. Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 2 Share Postat Februarie 2 Acum 11 ore, Cavaleru a spus: In nici un service de reprezentanta nu o sa lase clientul langa mecanicul care lucreaza la masina/motoreta. De ce? Simplu, norme de protectia a muncii. Daca clientul se raneste/accidenteaza reprezentata e buna de plata si nu mai zic de posibil paralizari ale activitatii. Plus esti un factor de stres cu intrebari si discutii inutile care nu fac decat sa deconcetreze mecanicul de la jobul care il are facut. In plus mecanicul are munca normata, adica motoreta X a venit pt o revizie, revizi adureaza conform producatoruli 50de minute. Mecanicul trebuie sa respecte normativul, in caz contrar daca nu respecta programul apar intarzieri si pierde bani ca nu isi face norma si sa isi ia bonusul de peformanta. Daca uita mecanicul sa stranga un surub din cauza ca pistonezi cu intrebari a cui e vina, a mecanicului. Am trimis odata un client la plimbare, la fiecare 10 secunde avea cate o intrebare, deja imi pierdusem concentrarea si nu mai puteam gandi limpede. L-am trimis la mall sa ma lase sa-i fac lucrarea in liniste La Dacia Meridian vest ai camere la fiecare elevator si poti urmari activitatea mecanicului, daca vezi ceva ce nu iti convine te duci la consultantul care s-a ocupat de comanda de service si il anunti. Simplu si eficient. absolut corect. pe de alta parte - experienta personala (ba chiar de 2..3 ori s-a repetat desi am icnercat sa nu las loc de manevera) - mers cu masina la revizia obligatorie (fix la aceleasi nume "mari" ( mer idian, coblcescu si serus). lasat hartiuta printata cu font de 18 cu problemele de verificat (si daca nu sunt de garantie evident, platesc remedierea) rezultatul ? Dupa ore de asteptare sunt anutnat ca "E gata". ii intreb de problemele semnalate si ridica din umeri.Cautam hartia si era pe poadea (i-o fi scapat mecanicului ). Da, care din mecanici - ca erau e electrica, caroserie, mecanica! 3 dude - pe repede inainte - sububuri la scut nemontate (stiu asta ca fac un schimb de ulei "intermediar" desi prietenul mecanic e numai ochi!) si pierdute -le-am cerut de 3 ori sa le puna la loc, treab lor de unde, stergator spate "pus la loc" la f..i masa(nu se putea folosi ca batea in luneta), gauri in hayon sa puna nr la loc desi masina are gaurile date (unde trebuie).nu mai zic de lasat suportul de numar nestrans si obtura camera de mars arriere. bonus - am dorit sa imi faca o inlocuire de uleri la reductor, EV. "nu exista domne' operatia asta, nu e nevoie, e pe viata, etc.) evindet ca exista si e chiar documentata in sistemul lor (Doar sa se uite). cand le-am adus pagina printata(din care am scos elementele de identificare ) s-au facut foc si para- ca de unde am asa ceva, ca s date de producator "Secrete"(nu pentru public) etc.. Asta pentru 2 busoane si 0.8ml de ulei. sau 4 ore sa "verifice" De ce nu mi merge stergatorul spate (m-am dus peste el sa vad ce face dupa 3 ore (am cu circ ca am intrat in zone "fara public") - un p..fic de "electronist" Care manca, statea pe telefon si lasase masina "pe tester" ca sa aiba norma. (ii daduseu eu mura n gura - verzi ca merge din 2 in patru, releul se aude, cel mai probabil e motorasul - am scris pe fisa de intrarea in service). dar nu putea sa demontez eu ca se vedea (sunt niste platice care se cam rup la demontare). Cat dura sa puna un voltmetru pe - si + de la motoras? exact.. asta a fost contatatarea, apoi o luna asteptarea si in final inca 2 ore ( CA e de la baiatu' de la caroserii intr-o constatare de accident). treaba, repet, de max 20 min de munca cu tot cu reniturire (Ca nu cu suruburi sa le faci tu si colac peste pupaza - ma cheama sa mi dea factura s-o platesc ( cu cutia in care erau reperele schimbate) - 2k + cand am intreabat - dar parca era pe garantie - subit a plecat si a venit alt coleg cu care nu puteam sa ma "porcaiesc" ca nu stia povestea i-am spus ca data viitoare vin cu lecitina pt colegul care "uitase in doua ore ca era pe garatie. COrect, uitase, ca doar el ma chemase si el facuse fisa , comand pt motoras. etc :)) mai am ca am trait ceva pe lumea asta insa n-are rost sa mai discut..omul sfinteste locul. unde merg eu ( sa aiba sanatate) ma trezesc ca mi face inca 10 chestii in plus decat m-am dus, treaba facuta perfect, semne cu unde s-a umblat, sfaturi, tot frumos. bine, ne si cunoasteam de o viata insa e vorba de atitudinea fata de meserie, mama ei meserie! si voi pe asti de va citesc pe aici pare ca faceti ce trebuie dar sunteti o picatura intr-un ocean. am ajuns sa mi iau dinamometrica sa nu patesc ca ala de a pleacat de la bavar ia cu gs-ul si fara sa aiba prezoanele stranse - s-a intors dupa 5 minute si i-au spus ca i vina lui si ca nu garantie(prezoane bulite, janta la fel, norocul a fost ca nu s-a impastiat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 2 Share Postat Februarie 2 La 30.01.2025 la 16:04, ianachim a spus: când îmi iei scuterul și nu mă lași sa vin lângă rampa sa discutam NU MI PLACE!!!! azi mi au cerut talonul și am crezut ca este în tocase și nu m au lăsat sa intru în zona de service ..... iar data trecută când am vrut sa i arat ceva mecanicului s a țipat la mine când nu era asa de mare serviceul chiar mergeam cu plăcere..... acum mă simt ca la școală scos la tabla pe banii mei voi, ce experiențe aveți cu zona de service de la SYM??? Asadar, are dreptate sanducu07, cand spune ca serviciile post-vanzare si mai ales post-garantie ale celor de la SYM sunt execrabile. Este bine de stiut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Februarie 3 Share Postat Februarie 3 Acum 22 ore, xt600 a spus: Asadar, are dreptate sanducu07, cand spune ca serviciile post-vanzare si mai ales post-garantie ale celor de la SYM sunt execrabile. Este bine de stiut! Total greșit sunt eu răutăcios și gicacontra- plus obsesie personala pentru aceasta chinezarie fantastica Nu degeaba îmi modifica posturile și le șterg fetele de la moderare. Nu am nimic cu nimeni.pana nu trec prin anumite situații pe care le scriu sa fie in ajutorul altora,ori sa ajut pe alti sa nu experimenteze frustrările prin care am trecut eu după atitudinea a unor jeguri sfidătoare. Sa cumpere altceva,dar nu marca aia Mai am de postat hârtia cu datele tehnice și firma înregistrată în China,nu korea sau Taiwan și termin de "spus" ce am avut de spus în legătură cu acele chinezării și atitudinea post garanție a importatorului din Ro Pe nenea Achim îl cunosc de mult timp.suntem vecini.ca ne contram aici e altă treabă.important e că cearta noastră să fie constructivă pentu eventuali cumparatori ai acestei mărci și să cearnă și bubele destul de nasoale nu doar punctele pozitive .înainte să facă greșeala sau ghinionul de a cumpăra un produs al acelei marci PS.vedeti că motosfera au mai multe mari de chinezării in portofoliu.nu doar cu sym vă luați în cioc după ce iese din garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 3 Autor Share Postat Februarie 3 Acum 1 oră, sandu07 a spus: Total greșit sunt eu răutăcios și gicacontra- plus obsesie personala pentru aceasta chinezarie fantastica Nu degeaba îmi modifica posturile și le șterg fetele de la moderare. Nu am nimic cu nimeni.pana nu trec prin anumite situații pe care le scriu sa fie in ajutorul altora,ori sa ajut pe alti sa nu experimenteze frustrările prin care am trecut eu după atitudinea a unor jeguri sfidătoare. Sa cumpere altceva,dar nu marca aia Mai am de postat hârtia cu datele tehnice și firma înregistrată în China,nu korea sau Taiwan și termin de "spus" ce am avut de spus în legătură cu acele chinezării și atitudinea post garanție a importatorului din Ro Pe nenea Achim îl cunosc de mult timp.suntem vecini.ca ne contram aici e altă treabă.important e că cearta noastră să fie constructivă pentu eventuali cumparatori ai acestei mărci și să cearnă și bubele destul de nasoale nu doar punctele pozitive .înainte să facă greșeala sau ghinionul de a cumpăra un produs al acelei marci PS.vedeti că motosfera au mai multe mari de chinezării in portofoliu.nu doar cu sym vă luați în cioc după ce iese din garantie Daca ai observat eu am comentat doar pe partea de SERVICE!!! asa cum am spus si ma repet pana la 38500 nu am schimbat nimic ca si piese ci doar consumabilele in cadrul reviziilor la 2500 km acelasi lucru su la cruisym ul de 300 pana la 26000 cand l am vandut din punctul meu de vedere dava maine vreau sa schimb scuterul TOT SYM JET 14 MI AS LUA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Februarie 3 Share Postat Februarie 3 Am mai spus.chinezaria aia e ok atata timp cât ai acces la serviceul.importatorului care e singurul care poate sa ajute când fierul are anumite probleme și nu le poți rezolva la un alt service Când nu ai service ok și importatorul refuza să îți facă o simpla diagnoza....e un fier de unica folosință, daca nu mai poate fi folosit la prima buba avuta.despre asta tot vorbesc Daca la 38000km sau la ieșirea din garanție consideri că și a amortizat investiția,nu e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 E f bine sa ti faci singur revizia sau serviceul la agregat,cu putina indemanare,cred că nu i f greu,dar sunt și situații in care ești depășit....,atunci începe tragedia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 14 Autor Share Postat Februarie 14 1 oră în urmă, Maximo74 a spus: E f bine sa ti faci singur revizia sau serviceul la agregat,cu putina indemanare,cred că nu i f greu,dar sunt și situații in care ești depășit....,atunci începe tragedia.... Ma consider doar un UTILIZATOR, si cred ca fiecare este cel mai bine sa faca ce stie el mai bine…. consider sa merg la un service pentru ca oamenii aceia sunt acolo pentru ca asta stiu sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Acum 31 minute, ianachim a spus: la un service pentru ca oamenii aceia sunt acolo pentru ca asta stiu sa faca Premisă total greșită! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Acum 3 ore, ianachim a spus: consider sa merg la un service pentru ca oamenii aceia sunt acolo pentru ca asta stiu sa faca ...ce face??? sau cum ar zice englejii: SAY WHAT?? Fara nici un misto, eu m-am saturat de ageamiii din servisuri. Cu cateva exceptii restul sunt maxim niste schimbatori de piese, si sunt indulgent cand zic asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Acum 25 minute, Ruginel a spus: ...ce face??? sau cum ar zice englejii: SAY WHAT?? Fara nici un misto, eu m-am saturat de ageamiii din servisuri. Cu cateva exceptii restul sunt maxim niste schimbatori de piese, si sunt indulgent cand zic asta. Total de acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 (editat) Acum 4 ore, Ruginel a spus: ...ce face??? sau cum ar zice englejii: SAY WHAT?? Fara nici un misto, eu m-am saturat de ageamiii din servisuri. Cu cateva exceptii restul sunt maxim niste schimbatori de piese, si sunt indulgent cand zic asta. Pai logica e simpla: Nu castigi reparand,castigi vanzand piese cu montaj,plus ca nu isi mai bat capul cu reparatia,suruburi intepenite...etc Daca ar repara,ar trebui sa ofere garantie respectivei piese,pe banii si bataia lor de cap si se imbogateste clientul,facand economie. Asa la piesa noua,daca apar probleme,cheltuiala e a producatorului piesei. Reparatii si reconditionari se fac din pasiune si poate ceva economie. Editat Februarie 14 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Acum 4 ore, ALEX-Guzzista a spus: Pai logica e simpla: Nu castigi reparand,castigi vanzand piese cu montaj,plus ca nu isi mai bat capul cu reparatia,suruburi intepenite...etc Daca ar repara,ar trebui sa ofere garantie respectivei piese,pe banii si bataia lor de cap si se imbogateste clientul,facand economie. Asa la piesa noua,daca apar probleme,cheltuiala e a producatorului piesei. Reparatii si reconditionari se fac din pasiune si poate ceva economie. Corect. Doar ca nu ii mai numim mecanici ci schimbatori de piese. Efectiv, o tanti cu training de specialitate intr-o fabrica auto, stie sa faca si sa desfaca un motor de la zero cu ochii inchisi. De astia nu stiu ce sa zic. Deci, din perspectiva mea, sunt sub nivelul unui lucrator la banda dintr-o fabrica auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 N-are nici o legătură activitatea de pe banda de producție dintr-o uzină cu cea din service! Îmi mai zicea un amic că o să dispară meseria de mecanic pt că vor fi înlocuiți de roboți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 da, din pacate "multi vad putin pricep". ai mare dreptate Acum 11 ore, ALEX-Guzzista a spus: Pai logica e simpla: Nu castigi reparand,castigi vanzand piese cu montaj,plus ca nu isi mai bat capul cu reparatia,suruburi intepenite...etc Daca ar repara,ar trebui sa ofere garantie respectivei piese,pe banii si bataia lor de cap si se imbogateste clientul,facand economie. Asa la piesa noua,daca apar probleme,cheltuiala e a producatorului piesei. Reparatii si reconditionari se fac din pasiune si poate ceva economie. si asta este adevarat.totusi s-a mers (mult)prea departe - uite un exemplu - o planetara (cica "aia lunga") de o masina mica din 2007. nu exista piesa de schimb (rulmentul de sustinere care e pe ea) separata. piesa de origine costa cat masina (gen 500...600 eur). piesa defecta(rulmentul) costa comandat pe cod (AM) gen 20..30 lei.). mai pui dat planetara jos, ulei, simeringuri incalzit montat etc inca ceva lei si aia e. asta inteleg eu prin "mecanic" adevarat. alt exemplu - rulmenti spate terminati la un motor SS - mers "pana acasa" - rezultatul a fost ca era cam totul "vandalizat" pe acolo. solutia oferita de Suzuki - inlocuit tot ce era in zona + roata spate. solutie aplicata (si s-a mai mers peste 30 k km ulterior pana n-am mai stiut de ea)- inlocuit piesele distruse (ax, rulmenti etc si "bucsat" ce era nevoie). inca una - sprinter - 4x4 ( boala lor) - rulmetul de la o roata spate - terminat . + "lacasul" in care se baga. rezolutie mertz - inlocuire tot ce era pe partea cu rulementul (imi scapa acum numele piesei mari), costuri de peste 500 eur doar o piesa. solutie - incarcat cu material unde se uzase + alezat corect + rulment nou (a fost nevoie de un strungar pentru partea asta). costul nu l mai zic, evindet infim fata de cel de "inlocuitor de piese". etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 29 minute, foxbat a spus: da, din pacate "multi vad putin pricep". ai mare dreptate ......asta inteleg eu prin "mecanic" adevarat. Mai gasesti prin "particulari"astfel de mecanici,aia care lucreaza acasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Altă speță asta, un service autorizat e obligat să lucreze după procedurile producătorului, nu are voie să facă operațiuni din astea cu încărcat, bucșat etc.! Bine, Maserati când s-a învârtit rulmentul în carcasa de ambreiaj și avea un joc de câteva zecimi sănătoase, iar la plecare de pe loc mașina făcea ca un taxi dacia 1300 din antichitate, a venit cu revoluția "lipiți cu soluție frena boccole"... Ce centrare, ce precizie, lipiți cu cârmâz că ne costă mult să înlocuim carcasa în garanție. Mașina costa acum 15 ani 140k€ + tva, cârmâzul - priceless! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.