Assisis13 Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Salutare, Trebuie să iau cat de repede o decizie și va cer sfatul ca sa reusesc sa înclin balanța:) Se da 1 bucată Shadow 750 din 2004, 23000 km, stilizata, cardan, carburatie, posibil necesar schimb anvelope (Nu au un nivel de uzura ridicat dar încălța motorul de vreo 3 ani), proprietarul nu a făcut nicio servisare dar nici nu a mers cu ea (din lipsa de timp, nu e samsar). Depozitata in garaj. Se da 1 bucată Intruder VL 800 din 2008, 21000 km, cumpărată de noua de actualul proprietar, cardan, injecție, anvelope cu talonete montate anul trecut, baterie noua. Servisare nu are anul asta.. Nu s-a dat cu ea. Aceeași poveste, proprietarul nu are timp sa se dea cu ea. Sta intr-un depozit. Ambele arată f bine. Ma tentează mai mult Intruder fiind mai tânără și având injecție. Dar trebuie să iau în calcul și întreținerea ulterioară, manevrabilitate (sunt începător), aftermarket etc . Asa ca sunt la 50/50 Diferenta de fost intre ele, 400 Euro..dar nu cântărește în luarea unei decizii. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 (editat) Alegerea rationala este Intruder. 4 ani mai tanara , injectie , anvelope noi . A avut-o de noua. Greu de crezut ca si-a batut jos de ea. Intretinerea ar trebui sa fie similara. Ar trebui sa mergi totusi dupa feeling . Care iti starneste mai multe emotii cand o privesti ? Editat August 2, 2019 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_taz Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 piese gasesti pentru ambele, recomandare e VL800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...