Jump to content

Recommended Posts

Salut!Am un hornet din 2002 si toamna trecuta s-a gandit un ''putulica" sa isi bage mana la acceleratie si mi l-a inecat.Bineinteles ca nu am mai avut timpul si nervii necesari sa il pornesc toamna trecuta si am zis ca il pornesc acum.Azi l-am urcat pe un deal si am incercat sa il pornesc impins si nimic....nici macar *o puscatura* din toba...Voi cum procedati la hornet-uri cand e problema asta?

Link to post
Share on other sites
  • Admin

La cum ai formulat, nu o să găsești pe nimeni să-ți spună ceva concret. Descrie cât mai exact ce s-a întâmplat. 

- ce înseamnă că a umblat la accelerație? 

- are scânteie, are, baterie, dă să plece când pornești? 

 

Link to post
Share on other sites

Masoara tensiunea pe baterie si vezi ce tensiune ai pe ea. Din cate stiu eu, cand e incarcata are aproximativ 12.8V. si nu scade sub 11.5 cand dai la demaror.

Apoi, daca bateria e incarcata si chiar e inecata poate fi de la bujii. Aici e mai complicat, trebuie dat jos rezervorul, scoti cate una o cureti de benzina o  usuci o pui la loc. Si faci asa pentru toate 4. Sau le inlocuiesti pe toate si gata.

Daca nici dupa asta nu porneste cred ca ai o problema pe la carburatoare.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, l.u.v a spus:

La cum ai formulat, nu o să găsești pe nimeni să-ți spună ceva concret. Descrie cât mai exact ce s-a întâmplat. 

- ce înseamnă că a umblat la accelerație? 

- are scânteie, are, baterie, dă să plece când pornești? 

 

A dat de maneta de acceleratie cand era oprit.Scanteie are si baterie.Cand il imping se aude un sunet ca si cand ar da sa plece dar tot nu vrea

Link to post
Share on other sites

Deci, cand un putulica are Hornetul inecat si nu stie ce sa faca, ca un putulica ce este, solutia e simpla: pune mana si da jos bujiile, le usuca, invarte motorul de cateva ori ca sa iasa benzina din cilindri, dar cu grija sa nu scuture balega din par in cilindri, apoi pune bujiile la loc si o porneste. 

Link to post
Share on other sites

Toți am fost începători. Sfaturi am primit și noi. Depinde doar de noi de modul în care le dam mai departe... Sfaturile sunt bune Adrian. Cu timpul vei râde și tu de viitorii începători. Poate vei da și rezolvări la probleme simple, dar sa razi doar în sinea ta și dacă vrei sa ajuți ajuta fără sa faci bășcălie 😉

Scoate bujiile, curățare uscare și remonteaza. Dacă nu știi de când sunt pe motor mai bine schimba le. Cauta pe forumul dedicat modelului tău de motoretă ce model de bujii îți trebuie. 

 

Link to post
Share on other sites

O motocicleta in stare buna de functionare dar inecata o pornesti astfel (procedura din manualul de service pe care nu l-ai citit)

Deschizi acceleratia la maxim, tii acceleratia trasa si dai la automat. Cand porneste inchizi rapid acceleratia.

 

Daca nu o ia asa, ai alta problema. Eu la F2 am patit acum multi ani, si dupa ce am schimbat bujiile nu am mai avut probleme.

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, AdrianB1 a spus:

Deci, cand un putulica are Hornetul inecat si nu stie ce sa faca, ca un putulica ce este, solutia e simpla: pune mana si da jos bujiile, le usuca, invarte motorul de cateva ori ca sa iasa benzina din cilindri, dar cu grija sa nu scuture balega din par in cilindri, apoi pune bujiile la loc si o porneste. 

Nu ti-as dori sa patesti asa ceva mai ales ca eu sunt si incepator.Nu cred ca l-ai numi mai frumos pe unu de iti ineaca motoru si dupa il doare in 14 un "putulica"

 

Acum 3 ore, theogs a spus:

Toți am fost începători. Sfaturi am primit și noi. Depinde doar de noi de modul în care le dam mai departe... Sfaturile sunt bune Adrian. Cu timpul vei râde și tu de viitorii începători. Poate vei da și rezolvări la probleme simple, dar sa razi doar în sinea ta și dacă vrei sa ajuți ajuta fără sa faci bășcălie 😉

Scoate bujiile, curățare uscare și remonteaza. Dacă nu știi de când sunt pe motor mai bine schimba le. Cauta pe forumul dedicat modelului tău de motoretă ce model de bujii îți trebuie. 

 

Mersi mult de sfaturi☺️chestia mai ciudata e ca eu l am mai avut ineat mai demult si am reusit sa il pornesc(cu precizarea ca atunci cand dadeam la buton sau il impingeam iesau flacari pe toba din cand in cand) dar acum nu mai iasa deloc flacari si doar se aude ca invarte la apasarea butonului

Link to post
Share on other sites

da de alimentat cu benzen se alimenteaza ?.  Mai incearca , daca ai bacteria in stare buna , si cu un sprei de pornire .....orice sprei fara pulberi sau spuma .\

Dai cateva jeturi pe unde trage aer , in timp ce-i dai la boton ! 

Edited by taong_mapagbiro
Link to post
Share on other sites

nu se ineaca , putulica, motorul daca tragi de acceleratie cu motorul oprit.

 

cazanul , are probabil bateria decedata de cateva luni , n-o sa-l pornesti impins cu o baterie moarta si ca incepator e o idee proasta sa pornesti asa o motocicleta.

 

mai bine-i faceai vant de pe deal , asta merita toate hondele

Link to post
Share on other sites

 dacă tu ai început topicul cu etichetarea celui ți a înecat mobretu asa te au etichetat și pe tine altii

Bafta

Link to post
Share on other sites

Adevarul este k mai pretentioasa la pornit daca nu este bine pusa la punct nu am intalnit.Vb asta pt k am avut 2 si una era data draq,daca nu pornea din prima, la revedere.Pana la urma am reglat totul si sa rezolvat.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, theogs a spus:

 dacă tu ai început topicul cu etichetarea celui ți a înecat mobretu asa te au etichetat și pe tine altii

Bafta

Normal ca l-am etichetat asa din moment ce azi m-am chinuit toata zia sa ii fac vant de pe deal si fara niciun rezultat.Plus ca sunt si incepator mi e greu sa il pornesc fara sfaturile voastre daca intelegi

Link to post
Share on other sites

poi de ce te-ai apucat deimpins  inainte sa primesti sfaturi  ?

poi de ce te-ai apucat inainte sa citesti manualul ...acolo scrie cum sa faci.... daca 

poi de ce nu ai facut niste minime verificari de bun simt ?

poi de ce il faci pe saracu om putzoi cand matale epatezi pe aici ?

 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, taong_mapagbiro a spus:

poi de ce te-ai apucat deimpins  inainte sa primesti sfaturi  ?

poi de ce te-ai apucat inainte sa citesti manualul ...acolo scrie cum sa faci.... daca 

poi de ce nu ai facut niste minime verificari de bun simt ?

poi de ce il faci pe saracu om putzoi cand matale epatezi pe aici ?

 

1.Era singura optiune pe care o stiam si ma gandeam ca o sa functioneze

2.Nu stiu despre ce manual vorbesti

3.VERIFICARILE VI LE-AM CERUT VOUA SA MI LE SPUNETI

4.Cred ca exagerezi,nu am vrut sa jignesc pe nimeni prin acel cuvant,doar sa m-am 'exteriorizat' sa zic asa dupa o zi de impins la el

pana la urma tu epatezi p`acilea noapte buna

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Adrian123 a spus:

1.Era singura optiune pe care o stiam si ma gandeam ca o sa functioneze

2.Nu stiu despre ce manual vorbesti

3.VERIFICARILE VI LE-AM CERUT VOUA SA MI LE SPUNETI

4.Cred ca exagerezi,nu am vrut sa jignesc pe nimeni prin acel cuvant,doar sa m-am 'exteriorizat' sa zic asa dupa o zi de impins la el

pana la urma tu epatezi p`acilea noapte buna

1. ...pune mana si citeste o carte , doua ..ca de aia stiai si gandeai prost !

2. ... orice agregat are manual de utilizare , unde se specifica pt tzugulani cum se face in anumite situatii .....oamenii is prevazatori .

3.....Verificarile ...ne rogi , nu ne CERI !!!...sesizezi diferenta ?

4....eu ti-am raspuns punctual si concret , ca si acum , dar esti prea mic  ca sa intelegi .

Spor la pornit agregatu 

Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, taong_mapagbiro a spus:

1. ...pune mana si citeste o carte , doua ..ca de aia stiai si gandeai prost !

2. ... orice agregat are manual de utilizare , unde se specifica pt tzugulani cum se face in anumite situatii .....oamenii is prevazatori .

3.....Verificarile ...ne rogi , nu ne CERI !!!...sesizezi diferenta ?

4....eu ti-am raspuns punctual si concret , ca si acum , dar esti prea mic  ca sa intelegi .

Spor la pornit agregatu 

Am postat asta intr-o sectiune a site-ului care e facuta pentru asa ceva si tu imi spui mie ca sa pun mana sa citesc?nu te prea duce capu asa de fel,mai bine du-te si da la lopata ca acolo esti bun,la hatereala nu tine cu mine

Chiar acum, Adrian123 a spus:

Am postat asta intr-o sectiune a site-ului care e facuta pentru asa ceva si tu imi spui mie ca sa pun mana sa citesc?nu te prea duce capu asa de fel,mai bine du-te si da la lopata ca acolo esti bun,la hatereala nu tine cu mine

daca te-a deranjat asa tare ca am pus intrebarea asta puteai sa nu raspunzi dar ce sa zici si tu ca mai mult nu poti

Acum 43 minute, taong_mapagbiro a spus:

1. ...pune mana si citeste o carte , doua ..ca de aia stiai si gandeai prost !

2. ... orice agregat are manual de utilizare , unde se specifica pt tzugulani cum se face in anumite situatii .....oamenii is prevazatori .

3.....Verificarile ...ne rogi , nu ne CERI !!!...sesizezi diferenta ?

4....eu ti-am raspuns punctual si concret , ca si acum , dar esti prea mic  ca sa intelegi .

Spor la pornit agregatu 

si cu privire la intrebarea 2,eu nu am acel manual si mi-ai fi mai de ajutor daca mi-ai trimite un pdf cu el de pe net daca se poate gasi decat sa comentezi degeaba

Link to post
Share on other sites

Mah ..tu esti prost sau te prefaci ?...ca de troll esti slab rau ...nu cred  :)

AI cateva solutii ...dar esti analfabet functional si nu intelegi ce ti se spune ! ...pfff...cum cacao ai luat carnetu mah 

 

image.thumb.png.8966afe3e7d8ba203c2273898b7454fd.png

 

Link to post
Share on other sites

din cate stiu, carburatoarele moto nu sunt ca cele auto... si nu au pompa de spritz.

deci, poti sa tragi de acceleratie cat vrei, ca nu o sa ineci un motor de motocicleta.

Cand dai la automat, miroase tare a benzina pe evacuarea tobelor de esapament ?

Daca miroase tare a benzina... da, e inecat (dar nu vad cum).

 

In conditiile in care carburatoarele stii ca sunt ok, verifica sa ai bateria incarcata complet si sa fie buna, nu vreo oboseala.

Deschide robinetul de carburant (sper ca ai suficienta benzina in rezervor).

Verifica sa nu fie switchul de urgenta (butonul rosu de pe maner dreapta) inchis.

Trage socul (daca e manual)

Incearca sa pornesti motorul... ar trebui sa porneasca destul de usor.

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, mony a spus:

din cate stiu, carburatoarele moto nu sunt ca cele auto... si nu au pompa de spritz.

deci, poti sa tragi de acceleratie cat vrei, ca nu o sa ineci un motor de motocicleta.

Cand dai la automat, miroase tare a benzina pe evacuarea tobelor de esapament ?

Daca miroase tare a benzina... da, e inecat (dar nu vad cum).

 

In conditiile in care carburatoarele stii ca sunt ok, verifica sa ai bateria incarcata complet si sa fie buna, nu vreo oboseala.

Deschide robinetul de carburant (sper ca ai suficienta benzina in rezervor).

Verifica sa nu fie switchul de urgenta (butonul rosu de pe maner dreapta) inchis.

Trage socul (daca e manual)

Incearca sa pornesti motorul... ar trebui sa porneasca destul de usor.

Atunci cum naiba mi s a intamplat sa mi se inece asa din senin fix dupa ce si o bagat unu mana la el...mie un prieten mi a spus ca are probleme daca umblii la acceleratie dar cred ca si ala e la fel de priceput ca mine..benzina am destula si chestia e ca nici nu miroase benzina ..tot ce se intampla e sa se auda ca invarte cand dau la buton(butonu rosu e pornit).O sa deschid azi robinetu ala,poate poate...merci

Link to post
Share on other sites

Man, cum ti.au zis si ceilalti: verifica si bateria. Si pt ca e Honda, verifica si releul de incarcare. Ala te poate lasa oricand. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...