Totoke Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Hello guys ! Stiu ca asta este un subiect tabu pentru unii dintre voi , din acest motiv ma adresez in principiu detinatorilor de suzuki xf (freewind) sau celor care au avut acest model de motocicleta. Personal detin acest model , cumparat nu de multa vreme , incerc sa aflu daca este tipic acestor modele sau am o problema la ambreaj sau cutie. Ca sa scot eventualele motive din care ar putea fii problema: -Am reglat cablul de la ambreaj corect, are un mic "joc" (3-4mm cerut in manual). Anume , cand pornesc motocicleta si bag viteza unu din N are un sunet "Clanc" cand bag in viteza mai direct si daca apas incet pe schimbator un "crrit" pana ce intra usurel. Stiu ca e tipic unor modele de motociclete cu ambreaj umed dar nu sunt sigur ca si la acesta. Turatia este la 1500. dar am incercat si la 1100 si la fel face. Tin sa precizez ca in general in timp ce schimb din mers nu are nici un sunet de cutie stricata , schimba frumos, nu sare din treapta 2. Practic este doar acest sunet din stand in viteza unu pe loc. ( Interesant este ca daca imping un pic de motocicleta in fata si pun in viteza nu suna nimic si la fel daca bag viteza unu apoi scot pe N apoi bag apoi 1 , asta fara sa demarez din loc. ) Astept orice sfat sau idee despre aceasta. Va multumesc! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Uleiul de când îl ai în motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Totoke Postat Februarie 24, 2020 Autor Share Postat Februarie 24, 2020 In manual zice sa l schimb la 6000 dar il schimb mereu la 5500. 15w50 full-synthetic motul 7100. Cu asta mi-am alimentat toate motoarele, il stiu cel mai de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Am avut doua freewind-uri si asa faceau amandoua Daca in mers schimba frumos , nu agata sau caraie, n-are nimic Sa vezi cum face cutia de bmw...asta de freewind e parfum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Totoke Postat Februarie 24, 2020 Autor Share Postat Februarie 24, 2020 Multumesc frumos de raspuns. Tatal meu are gs1200 si asa e , cand l-am cumparat am crezut ca era stricat. [emoji28]Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Asa face si al meu, e ok. Conectezi o masa rotativa la una stationara. E normal sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Niciodata sa nu apesi pedala de schimbator usor. Apasarea se face ferm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Totoke Postat Februarie 24, 2020 Autor Share Postat Februarie 24, 2020 Desigur. Asa si obisnuiesc. Numai ca de data asta le am luat pe toate partile. Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Acum 4 minute, Totoke a spus: Multumesc frumos de raspuns. Tatal meu are gs1200 si asa e , cand l-am cumparat am crezut ca era stricat. Sent from my iPhone using Tapatalk Ti-ai raspuns singur... Aia cutie cu clanc. Si alt aspect, cand schimbi, nu mangai, trebuie sa fie o miscare ferma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Totoke Postat Februarie 24, 2020 Autor Share Postat Februarie 24, 2020 Va multumesc pt mesaje si spor la dat. Asfalt uscat ! [emoji1373]Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 Nu cred ca e motocicleta la care sa nu se auda acel 'clanc' de parca se rupe motorul in 2. Schimbarea treptelor se face ferm cum a spus colegul de mai sus, restul e can-can. Atata timp cat nu 'caraie' sau nu sare din viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 25, 2020 Share Postat Februarie 25, 2020 Apăsarea trebuie să fie fermă dar nu imediat ce ai tras ambreiajul, e bine să laşi o pauză de 1-5 secunde ca să aibă timp arborele primar să se oprească. Cum ziceau oamenii cu reglajul ambreiajului, au dreptate, degeaba faci pauză dacă ambreiajul tot mai freacă niţel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2020 Admin Share Postat Februarie 25, 2020 La 24.02.2020 la 12:09, Cristian C. a spus: Nu cred ca e motocicleta la care sa nu se auda acel 'clanc' de parca se rupe motorul in 2. La cele cu ambreiaj uscat nu face chiar așa. La vechiul BMW LT întra cu un clanc ușor și silențios. În schimb, nemaiavând japoneză de mult, m-am speriat când am luat GTR ul. Zici că se rupe la semafor când bag în treapta întâi. Am schimbat și uleiul, am întrebat și un mecanic, așa este normal să facă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.