Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

Partea bună e că au fost 25grade si soare, tura de peste 100km pe off, da lejereală.

 

Partea de cacao e ca mi-am luxat o gleznă, cred ca daca nu aveam ghetele astea era altcumva situația.. 

Oricum, doare ca dracu!

 

20210911_123256.thumb.jpg.0ca36405d5552f95c0b15946f45d7584.jpg

 

20210911_124843.thumb.jpg.6ade7c4ac7c14e31dbb17ac2e6528aa2.jpg

 

20210911_112633.thumb.jpg.d25f4ead3454349578e21a93aafe078c.jpg

 

20210911_125043.thumb.jpg.22fe196c1f07df82e6d37a180b8dbb53.jpg

 

20210911_114508.thumb.jpg.20e6b84fc7d6671ceea79781e54f82d0.jpg

 

20210911_144425.thumb.jpg.ed9a445fa1550518e7eca2b9f2421132.jpg

 

20210911_120205.thumb.jpg.24dca856bfddc008d7cc5b63811c7ebd.jpg

 

20210911_150237.thumb.jpg.1f5960680fc513fbbf879d756f540e1a.jpg

 

20210911_120556.thumb.jpg.b9dffe4166d4e6d41dfc6d25c4104033.jpg

 

20210911_121033.thumb.jpg.4704724c9101504192085db41666d545.jpg

 

20210911_121450.thumb.jpg.8bebca91591190aee35de1b589d83160.jpg

 

20210911_130502.thumb.jpg.15ed646ec72774cf1738ec6e4fe2e5d6.jpg

 

20210911_140245.thumb.jpg.5c31d5f58eff75c15fd84fc16203869a.jpg

 

20210911_141425.thumb.jpg.9382a660ec43d11586f8020497278c24.jpg

 

20210911_115625.thumb.jpg.0bb904fd16c4486bbf84081fd3eb5061.jpg

 

20210911_120003.thumb.jpg.e429b2ede1b7157ead4f09628aaa8a84.jpg

 

20210911_143628.thumb.jpg.ca01482933f0632aab514bac943d054e.jpg

 

20210911_120150.thumb.jpg.50e361d0afa0909616f65510c82bcf3d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 524
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ies tot prea rar din păcate,  că as fi numa "pe afară", da părinții nu au avut chef sa fie milionari ca eu sa o ard aiurea.. 😃

 

Pe viitor, la cum folosesc motorul, ori un posibil nou ktm de 500cc, gen cum e 790 adică la zi cu toate da mult mai ușor, sau un AJP.

Ma tot gandesc cum o sa imi continui activitatea pe motor.

Nu ma atrage honda de 300cc spre exemplu, imi intră în poponeata, prea sărăcie pe drum si parcă iară un motor din epoca trecută. 

 

Asta daca nu ma ia dracii si ma pun doar pe șosea, înapoi, si iau un nou 1290 si gata.

 

Oricum, anu viitor iară se apropie prea repede, mintea mea nu stă la schimbat motorul.

Da ortezele alea sa ajung sa le iau neapărat si un scut serios. Ca ne având suspensie serioasă de R am ajuns sa dau cu burta de pământ mai des cand ii dau mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, hora09 a spus:

imi intră în poponeata

Asta pentru că mergi doar în șa. Aia e făcută pentru off-road, cât mai subțire.

Acum 3 ore, hora09 a spus:

Asta daca nu ma ia dracii si ma pun doar pe șosea, înapoi

S-o crezi tu! Odată virusat cu off-road e greu să mai dai înapoi... Pasul normal e acum spre dual-sport. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, vis-a-vis a spus:

mergi doar în șa

A! Eu nu ziceam de șa, ci de motorul fiind mic de fel, per total.

Arăt ca ursu la circ pe tricicletă.

 

Om vedea noi ce si cum.

Dar sa raspund la întrebarea inițială, da 690 era mai bine, a nu se citi ca ma plâng. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/12/2021 at 10:39 PM, hora09 said:

Dar sa raspund la întrebarea inițială, da 690 era mai bine, a nu se citi ca ma plâng. 

 

On 9/12/2021 at 5:13 PM, hora09 said:

posibil nou ktm de 500cc, gen cum e 790 adică la zi cu toate da mult mai ușor, sau un AJP.

AJP PR7? ala nu e pe-acolo cu 690, dar cu rally tower?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 15.09.2021 la 18:22, bursyllac a spus:

 

AJP PR7? ala nu e pe-acolo cu 690, dar cu rally tower?

Zice un baiat ca nu sunt la fel, cica AJP ar fi mai de sosea si 690 mai de enduro 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
La 09.03.2020 la 22:56, hora09 a spus:

 

Salutari!

Iti urmaresc topicul de la inceput. Cumva ma regasesc 99% in povestea ta. Am mers din 2016 pana acum doar pe asfalt. Fost la un curs o data de enduro, eram urs, conditie fizica zero, cursul asa si asa, eu banana, mi-a placut ,dar a ramas la nivel de placut si atat. 

Am ajuns la diverse vaci, r1200rt, apoi versys 1000 2019. Acum am Versysul la vanzare, si ma gandesc la un adventure in clasa medie, care sa fie ok pe asfalt, dar sa ma ajute sa ies si peisagistic, soft asa :D

Si aici intervii tu: spune mi te rog cum a fost pana acum experienta ta cu KTM, ca si posesor, dupa 2 ani, si 20.000 km. Respectiv, nu duci lipsa unei furci fata reglabile, de exemplu? Cum a fost din punct de vedere al usurintei invatarii/utilizarii motocicletei?

Ma uit la 890 adventure, la norden 901 care i fix aceeasi moto, dar suspensia un pic mai lunga-regalaje, si mai orientata spre touring, si la tiger 900 rally pro.

Sincer, m-ar atrage norden dintre toate, fiindca am mers cu 1290 si am ramas mut cat de bine ascunde greutatea-cat de mult conteaza rezervorul acela splitat, si cum se manevreaza. Ma gandesc ca si pe norden e similar. De facut teste la noi ,vise umede. 

La 890 nu imi place aspectul, respectiv nu imi pare prea ok la drum-protectie, pozitie. 

Cand ai timp, te rog scrie mi un raspuns, tinand cont de tot ce ai facut cu moto din dotare, si cum e. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In continuare sunt multumit mult de fierul din dotare, este combinatia aia decenta intre bun der mers pe strada, bun de mers inafara asfaltului.

Cum am mai zis, cand am luat motorul, nu am mers pe R pentru ca nu aveam de gand off, mi-a placut ca era super usoara si manevrabila, ca avea tehnologie la zi si aveam pozitia buna.
Acuma mergand pe coclauri, e no brainer sa fi dat doar o mie de euro in plus pe R.

Dar revenind la realitate, nu pot eu cat poate motorul, nu am ajus la un punct sa fi zis ca imi trebuie mai multa suspensie, asta "standard" face treaba foarte buna pentru 90% din populatie, iar pe sosea chiar e surpriza buna.

Gumele au fost tot timpul cele care faceau diferenta, in special ca am skiluri de inceput de drum in ale noroaielor.

Daca anul asta totul o sa fie "confrom planului", o sa am companion de dat cu noul 390adv :)

Dupa 25K perrsonal nu am avut nici un fel de problema pe bune; pe garantie am schimbat chestille de recall si la maneta frana niste granituri. Service tot timpul la zi, iar schimb ulei la 4-5-7K.

Motorul de 890 merita ca are ceva coae mai mari pe strada si imi place ca merge mai rostund/lejer la relanti/viteza foarte mica fata de 790.
901 am sa ajung sa merg, sunt curios de cum se comporta carenele, restul e acelasi motor, pentru mine e safe :)

Rally 900 nu m-a convins, am mers numa pe asflat, dar din ce pot compara cu a mea, Tiger-uri mai vechi, T7 etc.. nu as cumpara cu banii mei (100% personal).

pe 790/890, evident, un minus este protectia la vant; da asta e de discutat forever, ca depinde de inaltime, ce casca, cu ce ai fost obisnuit pana acuma si tot asa, pentru tot restul consider ca.., Ktm a factu o treaba buna cu platforma asta.

Daca ai ceva intrebari mai in detaliu/specifice, baga mare, fara jena

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.02.2022 la 16:47, hora09 a spus:


 

MS de reply!

CE nu ti-a placut la tiger 900? nu vorbim de vechiul 800, ci asta nou cu motorul T plane, aprinderea aia 1 3 2. Motorul? suspensia?

Da , protectia la vant , uitandu ma la 890, e clar ca lipseste si nu prea ai ce i face. Aici vine norden, ca un compromis intre modelul s si r, cred ca la fix.

Care i sweet spot ul la ktm, pe autostrada de exemplu? iti clantane dintii la 160 la ora, simti ca l muncesti prea tare? sau e ok? NU ca e o viteza cu care sa mergi constant, intreb sa imi fac o idee.

Cu saua ktm cum te impaci? ca vestic, lumea se plange pe net de seile tari facute de ktm.

N-ai simtit niciodata nevoia sa pui ceva suplimentar de protectie pe rezervoarele laterale? Cric central ai?

A, si ce oglinzi sunt acelea rabatabile, cu sistem similar de fixare ca la ram mounts :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Adrian M. a spus:

nu ti-a placut la tiger 900

cred ca tot pachetul la sfarsitul zilei, dar vibratia este excesiva, sa nu ne intelegem gresit - daca e la super pret sau pe degeaba nu ma trag pe poponeata sa am una.
mergand doar pe strada cu ea nu am putut sa trag concluzia ca e mai buna ca concurenta, iar pe off ktm sta in teorie daca nu si practica cel mai bine 

 

 

Acum 36 minute, Adrian M. a spus:

protectia la vant

astept cu 901 pe piata, la un moment dat sa apara niste carena after market sa poti pune pe 790/890

 

 

Acum 37 minute, Adrian M. a spus:

sweet spot ul la ktm

nu face nimic perfect, de le face pe amandoua(on/off) foarte bine :)
am mers si cu 200 (mai mult am zis ca nu e cazu sa trag ca se simte ca ajunge) da poti sa o tii la 160 fara jena, atenie depinde de gume, cu caramelele din dotare nu mai trag mai mult de 130-140 pe autostrada; cu alea originale sau cand am avut "50/50" foloseam acceleratia din plin 

 

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

saua ktm

este cea mai tare din istoria motociclismului :) 
eu am luat de la inceput ambele sei varianta lor confort si incalzita, tot tare este.. dar depinde cu ce compari, cum o folosesti si care este adnuranta personala la a sta cu curu pe tare

 

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

ceva suplimentar de protectie pe rezervoarele laterale

nu, niciodata; si o dau pe jos prea des.. ca na..
dar am avut cazaturi numa pe moale, nu pietre ascutite si chesii de genul.

in schimb acuma ma uitam cu urmatorul service sa pun un AXP pe ea, asta pentru "burta",  vroiam de la Black Dog (BDCW) dar complicat cu luatul din state, nu am vazut in UE cineva sa vanda direct.. plus ca ajunge la 2000Ron.. mult; protectia originala este foarte subtire si la skilurile mele.. mai bine ceva sa tine la tavaleala.

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Cric central ai

comandasem de la inceput in configuratie, ca eu pregateam motorul asta de strada, nu a venit cu motorul, tot s-a prelungit ca nu aveau.. am inceput sa ma dau prin paduri si am renuntat, nu am vrut sa car treaba aia care ar fi zdranganit mai tot timpul si mai aveam unu/doua puncte in plus si mai joase cu care puteam sa agat

 

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

oglinzi

alea originale sunt naspa, adica nu pe off unde dau cu ele de toate crengile si tot asa, se desurubau imediat cum lasam motoru pe jos
am luat oglinzi de la doubletake, nesimtit de scumpe da misto pe toate planurile, totusi la peste 1000Ron oglinzi.. pe cat de multumit sunt as recomanda la altii sa ia varianta rabatabile de la TT care e la jumate de pret

 

 

 

 

 

 

I am back bitches

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protecția la vând este ușor rezolvabila daca nu te deranjează un parbriz urat precum cel de la Givi. Eu am 1.80 si cu acel Givi e ok doar ca nu-mi place asa ca am ramas cu parbrizul original :) 

Eu am 790R iar autostrăzile le merg in general la 150, motorul nu este deloc stresat la viteza asta, de asemeni eu mă simt comod 

Șaua de Adventure pentru mine e ok la ture de 500/600 km pe zi, nu am simțit nevoia sa schimb, este mai tare dar nu inconfortabila 

 

Părerea mea este sa faci un test cu Norden/890 si o sa te edifici cel mai bine ce si cum 

Suplimentar pe lângă ce ai pe lista eu as merge sa testez si Aprilia Tuareg, din ce știu au adus-o cei de la Bike hub. Pe hârtie pare sa fie o motocicleta destul de capabila 

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu cum e cu test ride, pana acum in RO cei de la Indian si BMW mi-au dat cheile si au zis distracție plăcută, la restul a fost fix așa, 10/15 min.

Mă gândesc ca noul importator KTM este ceva mai deschis la teste, eu as merge a ei si as încerca, poate se leagă.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem, sa vad moto actuala vanduta si ii iau la rand. Am mai intrebat/fost pe la atvrom, nu au moto de teste. Au avut cate una din modelele reprezentative, le-au plimbat prin tara la testride uri orgainzate ,cum ti-am spus. Apoi le-au vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Adrian M.

Ia un avion ieftin București Varșovia și poți trage la mine. Ai KTM, Ducati și Triumph in orașul orcilor si primele doua dau mobre la teste cu 100 eu pe zi sau doua ore gratis (pui tu benzina și dai un bax de Redbull, ca să fii băiat giorno).

Sunt sigur ca vor avea în curând Norden la teste. Dacă nu îl au deja, nu știu, ca am fugit de vremea "superba" acum ceva săptămâni. 

Eu o sa fiu back in town pe 1 Aprilie, dar poți trage liniștit și fără mine pe acolo, asta e ultima problema. 

Aprilia sta în același magazin cu Ducati, BMW si Yamaha (Liberty Motors). Mie in suta o au și pe asta la teste. 

Worst case scenario aștepți sa ajung înapoi și te țin la curent ce se întâmplă pe acolo fiindcă sigur le voi lua la rand & la teste cam pe toate astea ce te interesează și pe tine. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M. vezi ca taica Raul o sa se dea la tine :))

Dar are dreptate, plm.. in Varsovia ai aproape tot ce se vine dispus la test. Ca sa fie totul ok, daca o sa faci treaba asta, dai (dam noi) din timp mailuri la repreznetate sa ai rezervate motoarele.

Beau si eu o bere cu voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M.daca ajungi pe aici, nu vad o problemă sa iei la tura 790s, este o diferenta destulă fata de R.

 

 

 

20220219_120220.jpg

 

20220219_104601.jpg

 

20220219_114957.jpg

 

20220219_103305.jpg

 

20220219_104728.jpg

 

20220219_123323.jpg

 

20220219_111358.jpg

 

20220219_105411.jpg

 

20220219_101809.jpg

 

20220219_103232.jpg

 

Din greseala i-am dat a treia fix cand eram înainte de culme, evident ca mi-a murit fix înainte să ajung sus.

20220219_112115.thumb.jpg.0b85051342d75356cd478be755ce64b9.jpg

 

A trebuit să trag de ea bine si cu botu in jos, în sus nu am avut nici o șansă să plec, se infunda instant cu nisipul ala super fin

20220219_111755.thumb.jpg.ce56bee37fbf1faf27522a6534ef7874.jpg

 

20220219_111741.thumb.jpg.34e2409b5a6b5b173bf8fee28e1e0f57.jpg

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20220220_122447.thumb.jpg.d377a1f6e687983e6ed88c9f4125d226.jpg

 

20220219_124911.thumb.jpg.09ec5b3c74dd19a14ebf725eb5f6803c.jpg

 

20220220_112443.thumb.jpg.4f36d3ee4c3ba9d2268c64d283e1ec66.jpg

 

20220220_122241.thumb.jpg.1efa8471c72f444d5de7a0355e02ccd1.jpg

 

@vis-a-visevident ca ce ne zice acolo fratele Birch e teorie bună, problema e ca eu trebuia sa plec in pantă; stiu ca perspectivele sunt redate greșit in pozele astea, da acolo urcai pe jos cu (apropae) genunchii la gură. 

 

Oricum nu Ma trag pecur, e lipsa mea (actuala) de experiență de a ieși din momente mai nasoale pe roți. 

 

Spre exemplu, unul pozitiv, unde m-am băgat ultima dată în noroaie, si am avut parte din plin, unde imi intrau cizmele aproape pana sus si in unele balti erau gropi de imi disparea roata fața, ma-am dewcurcat fara emotii, ca am invatat sa folosesc accleratia sa trec prin chestii, fata de fel, cand eram mai "grijului" cu ea si ma unfundam peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...