Jump to content

Transport Moto in Bus 8+1


Recommended Posts

Se da urmatoarea situatie: trebuie adus de la Offenbach (Frankfurt) la Nürnberg (225 km) un maxi scuter BMW C400X, nou. E destul de lung si are 204kg la plin, deci este o provocare.

 

Am la dispozitie Bus.uri Ford Transit 8+1, cu scaune detasabile si mai pot lua cu mine 2 baieti, muncitori in constructii. Poate chiar 3 daca e neparat necesar, desi nu prea vreau, ca s.ar putea sa trebuiasca sa le platesc eu ziua de lucru. Randul 3 de scaune iese integral, randul 2 e impartit, scaunul din dreapta din randul 2 poate ramane pe pozitie.

 

Intrebari:

-sunt suficienti 4 oameni la incarcare pentru a.l urca fara emotii in Bus? Adica fara zgarieturi. Nu avem rampa tip moto la dispozitie si nici o placa normala nu prea vad cum am putea.o sprijini fara sa  fuga de sub vehicul la urcare. Implicit forta bruta e necesara. Din cei 4, unul nu poate ridica prea mult, fiind operat de hernie inghinala. Adica eu :D :(. Daca mergem 3, pe al 4.lea disponibil il gasim acolo.

-trebuie ancorat cu chingi si in masina (macar de forma) sau e suficient sa stea pe cricul central si eventual cineva pe scaunul din randul 2 cu ochii pe el si o mana pe ghidon? Aici intreb si din perspectiva politiei, in eventualitatea unui control.

-in legatura cu punctul anterior: sa dau jos ambele randuri de scaune integral, sau sa pastrez scaunul din dreapta sa ramana cineva pe el sa sprijine scuterul? Conform masuratorilor mele, ii ramane destul loc prin spatiul de unde scot cele doua scaune din dreapta.

 

Ceva tips and tricks, recomandari video?... Nu am mai fost pus in situatia asta pana acum.

 

Multumesc anticipat!

Link to post
Share on other sites

decat sa platesti ziua de lucru la 2-3 oameni nu mai bine iti iei un set de rampe moto/atv si mai raman si bani? ramai cu rampele, poate o sa mai ai nevoie. ancorat cu chingi cu clicket.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

- Cu 4 oameni o ridici fără probleme. Prima oară fața, apoi împinsă și ridicată din spate. 

- Obligatoriu trebuie ancorata extrem de bine cu chingi! 

Uită de cric central și să o tină cineva de coarne, atâta drum.

Este și periculos și ilegal să transporți marfă neasigurată. Mai ales în Germania, mai ales pe vremurile astea, când sunt filtre rutiere și presupun că opresc orice, mai ales numere străine. 

 

Link to post
Share on other sites

Trebuie musai sa fie chingi dedicate? Franghii normale merge oare? Masinile au toate numar de Offenbach, fac de vreo 2 ori pe luna drumul asta cu cate un bus si nu m.a oprit nimeni intr.un an de cand sunt aici. Dar nah, nu sunt genul sa ma bazez pe statistici.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, green_fox a spus:

Se da urmatoarea situatie: trebuie adus de la Offenbach (Frankfurt) la Nürnberg (225 km) un maxi scuter BMW C400X, nou. E destul de lung si are 204kg la plin, deci este o provocare.

 

Am la dispozitie Bus.uri Ford Transit 8+1, cu scaune detasabile si mai pot lua cu mine 2 baieti, muncitori in constructii. Poate chiar 3 daca e neparat necesar, desi nu prea vreau, ca s.ar putea sa trebuiasca sa le platesc eu ziua de lucru. Randul 3 de scaune iese integral, randul 2 e impartit, scaunul din dreapta din randul 2 poate ramane pe pozitie.

 

Intrebari:

-sunt suficienti 4 oameni la incarcare pentru a.l urca fara emotii in Bus? Adica fara zgarieturi. Nu avem rampa tip moto la dispozitie si nici o placa normala nu prea vad cum am putea.o sprijini fara sa  fuga de sub vehicul la urcare. Implicit forta bruta e necesara. Din cei 4, unul nu poate ridica prea mult, fiind operat de hernie inghinala. Adica eu :D :(. Daca mergem 3, pe al 4.lea disponibil il gasim acolo.

-trebuie ancorat cu chingi si in masina (macar de forma) sau e suficient sa stea pe cricul central si eventual cineva pe scaunul din randul 2 cu ochii pe el si o mana pe ghidon? Aici intreb si din perspectiva politiei, in eventualitatea unui control.

-in legatura cu punctul anterior: sa dau jos ambele randuri de scaune integral, sau sa pastrez scaunul din dreapta sa ramana cineva pe el sa sprijine scuterul? Conform masuratorilor mele, ii ramane destul loc prin spatiul de unde scot cele doua scaune din dreapta.

 

Ceva tips and tricks, recomandari video?... Nu am mai fost pus in situatia asta pana acum.

 

Multumesc anticipat!

 

merge si ata dentara pusa in 4 

sau guta de caras in 2 cu impletitura pe stanga

Link to post
Share on other sites

Nu mai bine platesti 3-500 de euro si ti-o aduce cineva specializat in asa  ceva, in deplina siguranta, si fara batai de cap ?

Sunt destui baieti care se ocupa cu asa ceva pe forum, si sunt profesionisti, cu acte , plus asigurare de transport.

Eu unul nu mi-as bate capul sa o transport eu.

Edited by Nooxy
Link to post
Share on other sites

1. Îl urci in 3. 2 ridică, unul îl ține drept. Merge și în 2, dar e mai complicat. 4 sunteți degeaba, al patrulea doar se uită.

2. Ancorezi cu chingi de transport de la Hornbach sau orice alt magazin de bricolaj. Minim 4. Nu te cāca pe tine cu improvizații.

3. Ești sigur că încape în duba de persoane?

 

 

4. De curiozitate: de ce nu îl aduci luni pe roți?

Link to post
Share on other sites

S.au schimbat un pic datele problemei deja. O sa ma duc singur astazi dupa 12, va fi urcat si ancorat in Offenbach de niste oameni si coborat de altii in Nürnberg la mine acasa. Mi s.a spus ca gasesc si chingi in curte la firma. Am foaie de drum de la firma care.mi permite sa ma deplasez intre land.uri (ca altfel n.as fi avut voie sa ies din Bayern).

 

Acum, avand in vedere ca urcatul si coboratul agregatului va fi facut de neprofesionisti, va rog sa.mi spuneti....de ce anume sa.l apuce ca sa nu ramana cu bucati in mana si cu el pe jos? Roti, cadru?..:D

 

@Baxxter: pentru ca nu m.am mai urcat pe motor de vreo 3 ani, si atunci doar pe cateva sute de metri, nu >200km pe Autobahn. Are navigatie, dar nu de ratacire mi.e mie frica, fireste.

Edited by green_fox
Link to post
Share on other sites
  • Admin

În fața ridica de ghidon și jambe (2 oameni pe fiecare parte) și în spate de mânere. 

Să nu apuce / tragă de plastice!

Link to post
Share on other sites

Cand strangi chingile sa ai grija sa comprimi suspensia cat poti de mult. Sub chingi poti pune carpe sa nu zgarii vopseaua.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, adidas a spus:

Cand strangi chingile sa ai grija sa comprimi suspensia cat poti de mult. Sub chingi poti pune carpe sa nu zgarii vopseaua.

Greșit. Suspensia se comprima 75%. Daca o comprimi maxim poți avea norocul să-ți arunce ulei pe la simeringuri.

Link to post
Share on other sites

N-am zis maxim. Nici nu se poate comprima maxim.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, ianachim a spus:

merge si ata dentara pusa in 4 

sau guta de caras in 2 cu impletitura pe stanga

🤣🤣🤣

 

Acum 6 ore, green_fox a spus:

@Baxxter: pentru ca nu m.am mai urcat pe motor de vreo 3 ani, si atunci doar pe cateva sute de metri, nu >200km pe Autobahn. Are navigatie, dar nu de ratacire mi.e mie frica, fireste.

E ca mersul pe bicicleta. Si scuterul ala, chiar ca-i bicicleta. Nici nu vei simti km aia.
Se poate face si pe drumuri nationale, din ce spune Goagal e cu vreo 10-20km mai mult... Eu as fi profitat. 
Dar la ora asta, banuiesc ca esti in plina aventura. Poate faci tu niste video (bune de postat pe ... TikTok) 😷 👻

Edited by pierrotlefou
Link to post
Share on other sites

Merge in 2 lejer, chiar si singur daca esti calm si ai ceva gabarit.

Ajuta si o scandura de aprox 1.5 m, smecheria este sa nu iti fuga in spate ... atat la urcare, cat si la coborare! Atentie sa nu o proptesti doar pe bara plastic moale.

Chingi ok gasesti si la o benzinarie. 

Dubite am testat o gramada de variate din parc ... Transit custom, sprinter, daily .... cu ajutoarele mai greu. 

Link to post
Share on other sites

Epilog: transportat fara probleme, in aparenta am fost eu inutil paranoic din toate punctele de vedere.

L.au urcat 2 oameni + eu pentru ghidaj in cateva secunde, la fel la coborare. Pe cric central si cu 2 chingi nu s.a mai miscat. Am tinut Transit.ul in 160 tot drumul, ca Autobahn.urile sunt goale...un vis!

Ieri, dupa vreo 30 minute de incurcat prin comenzile BMW am reusit sa si.l pornesc. In aparenta Flexcase.ul BMW trebuie sa fie inchis, astfel crede ca ai lasat casca sub sa si nu porneste motorul >facepalm< si multe altele. Nu poti s.o tii pe cric sa se incalzeasca motorul cat te echipezi, pentru ca il opreste din motive de economie.

In 6 secunde se duce pe la 65, nu i.am dat mai mult, avand si motorul si cauciucurile in rodaj. Lipsa necesitarii schimbarii vitezelor mi.a lasat un zambet larg pe fatza toata plimbarea de ieri, de asemenea cred ca a fost o alegere buna sa nu.mi iau propriul 125cc, probabil m.as fi desprins mai greu de masinile din spate, chiar daca era mai usor parcat si de strecurat. Mare parte din cei 34 de cai ai BMW.ului nu.i folosesc in oras.

Rotile relativ mici simt bine gropile si denivelarile, deocamdata n.am ce cauta cu el pe Autobahn, maxim drumurile expres cu limita de 80.

pierrotlefou: :) atasez cateva poze, nu stiu ce e tik tok, desi am auzit mult recent de el. Ai avut dreptate, fix ca pe bicla ma simt acum.

adrian1000cc: nu m.as fi riscat cu scandura, aveam toate sansele sa fuga in spate, ca n.aveam cum s.o prind de sasiul dubei.

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturile bune si rapide!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, green_fox a spus:

Rotile relativ mici simt bine gropile si denivelarile, deocamdata n.am ce cauta cu el pe Autobahn, maxim drumurile expres cu limita de 80.

 

pierrotlefou: :) atasez cateva poze, nu stiu ce e tik tok, desi am auzit mult recent de el. Ai avut dreptate, fix ca pe bicla ma simt acum.

 

Vorba aia: SCHÖN! Sa te bucuri de el.
Acum, daca si rotile alea sunt mici... 15" fata / 14" spate :)... Dar e o chestie de obisnuinta (si de agilitate).
Iar TikTok (https://www.tiktok.com/trending/?lang=en) a innebunit lumea cu el. Cu izolarea asta, sigur ai primit ceva clipuri.
Revenind: distractie placuta cu noua jucarie!

Edited by pierrotlefou
Link to post
Share on other sites

Multumesc fain, Jungs!

Ce izolare? Lucrez 5 zile jumate pe saptamana :D In Germania nu s.au inchis santierele si de curand am in Nürnberg un al doilea santier de ocupat cu, dpv financiar.

 

Implicit negocierea cu firma sa.mi ia scuter, cu pretext ca mi.e stres cu locurile de parcare. Daca ziceau ei nu, era ca si cumparat un Nmax 125. Acum ma injura baietii de la Yamaha Zentrum, dupa ce am stat pe capul lor cateva luni cu intrebari si testari.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...