Jump to content

Recomandare achiziție remorca transport moto


Recommended Posts

Salutari.

 

Doresc sa cumpăr o remorca pt transport moto de 180 kg (as lua una cu 3 posturi pt ca nu se știe cand ne cuplam mai mulți la drum...). Ce model recomandati, la ce aspecte sa fiu atent (ce conteaza semnificativ in utilizare) si de unde pot achiționa (noua ca sa pot deconta pe firma). Si preferabil sa nu dureze mai mult de 1 saptamana livrarea...

 

Multumesc anticipat. 

Link to post
Share on other sites

Ma intereseaza si pe mine. 

 

@DKW, modelul respectiv poate fi cumparat din Polonia?

Edit: Slovenia.

Edited by Ice-D
Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Ice-D said:

Ma intereseaza si pe mine. 

 

@DKW, modelul respectiv poate fi cumparat din Polonia?

Poate fi cumpărat din Polonia și cam din orice tara din uniune, eu am luat-o de la un dealer din Germania.

Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Ice-D said:

Si ce reguli trebuie sa respect cu asta in uniune? 

Să fie înmatriculată, ITP și asigurare valabile.

Genul de motoare carate cel mai frecvent.

10498014_619032208204817_122580116336828416_o.jpg

Link to post
Share on other sites

Ok. Si presiunea in pneuri pentru mobrele tale? Ma refer la remorca.

Presupun ca greutatea nu este o problema, ai voie pana in 750kg, daca nu ma insel.

Edited by Ice-D
Link to post
Share on other sites

Presiunea 2,5 bar,  încărcătură maxima 599 kg.

Link to post
Share on other sites

https://trailerparc.ro/remorci/wiola/

 

Iti recomand cu încredere Wiola. Are un amic parc de remorci/firma de remorcări/tractări auto și 95% din parc e Wiola. Și nu e vreun amator, face asta de muulti ani. Rezistente(cadrul e mult mai rezistent decât la cele "standard"), roti pe 15,nu sar/dansează deloc pe drum ca și cele cu roti pe 13. Preturile cât se poate de decente. Bafta! 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

ce te complici , cred ca au sigur pe stoc la Auto Demi Trans aici in Timisoara , acuma nu stiu in ce parte a tarii stai ca nu mentioneaza la locatie la tine asta , dar de ce sa mergi pana in afara tarii ...... si daca ma gandesc bine e o firma in Romania care are toate remorcile posibile cu livrare la domiciliu contra cost 250 lei parca dai o cautare pe google ...

 

https://www.cgrauto.ro/remorci-auto/remorci-transport-atv-moto/remorca-3-motociclete-750-kg/

Link to post
Share on other sites

Nuuuu, domnul SBK750, in niciun caz CGR Auto. Am avut de la ei o remorca, sunt remorcile Tema fabricate in Polonia. Cele mai proaste de pe piata.

Incepem cu tabla care e foarte subtire. Vibreaza si face zgomot in mers, nu e inchegata bine. Protapul mi s-a indoit intr-o parte cand am incarcat-o la maxim (vreo 650 kg am pus pe ea), pur si simplu am pus-o pe roata de sprijin si s-a indoit tot protapul, a cazut roata de sprijin pe o parte. Si am si reusit sa dezdoi protapul apoi cu mana, atat de slab este. Apoi, la remorci e problematic atunci cand circuli cu ea goala, din cauza vibratiilor. La Tema i s-au taiat vreo doua prinderi prin spate, pur si simplu s-a rupt tabla in jurul suruburilor.

Si sa nu mai vorbim de sistemul electric, care era la pamant. Desi am luat remorca noua, stopurile erau de cea mai joasa calitate. Cand faceau contact becurle, cad nu faceau, tot timpul aveam cate un bec ce nu functiona. Sau functiona doar pe baza de pumni, ca la Daciile vechi.

Am luat apoi remorca Repo, facuta in Romania. Absolut nicio problema cu ea, insa o am doar de 5 luni. Nu stiu cum va arata peste 5 ani, insa clar nu e la fel de proasta ca si Tema.

 

Asa ca, daca vrei sa iei remorca noua, uita-te in primul rand la specificatia cu grosimea tablei. Tema avea tabla cu grosime de 2mm la protap, si vibra si se indoia tot timpul. Repo are grosimea 2,5mm si e OK, e bine inchegata. Poate gasesti ceva cu grosimea chiar de 3mm, ar fi excelent.

 

 

P.S. Am avut Tema doar 8 luni de zile, cumparata de noua, si au aparut toate aceste probleme. Nu vreau sa ma gandesc cum arata o Tema cu 4-5 ani vechime.

 

P.P.S. Ca am vazut acum ca se intreaba initiatorul si de unde o poate achizitiona, site-ul pt Repo e repotrailers.ro. Sau dai cautare pe OLX, au astia o multime de dealeri in fiecare oras, care posteaza pe OLX. Si mai si stimulezi industria autohtona.😉

 

Edited by mircea.cazachevici
Link to post
Share on other sites

Corect. Desi am si eu un Suzuki Ignis, 1300 cmc benzina, nu simt cand car doar un motor cu el. Dar cand am pus in remorca saci de nisip pana la refuz, trebuia sa ma apropii cu mare bagare de seama de semafoare. Daca se punea rosu si trebuia sa franez, imi lua muuult mai mult sa ma opresc. Ma impingea remorca de nu ma vedeam, sanie ma facea.

Asa ca, chiar daca politia nu se prea uita la specificatiile autoturismului si nu prea da amenda pentru depasirea capacitatii de tractare, e totusi importanta cand pui mai mult in remorca.

 

Link to post
Share on other sites

Evaluarea se face la limita scriptica - esti sanctionabil si cu remorca goala, si amenzile sunt consistente.

 

 

Ca si etalon, Duster (in functie de motorizare) are limita de tractare (fara franare) intre 615 si 680kg.

 

Logan,  525-575kg.

 

 

 

 

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

eu zic ca remorcile REPO fabricate de Pop Industry sunt bune, raport pret/calitate OK, eu le recomand

A mea este facuta in 2002 si omologata individual. Foarte solida.

Link to post
Share on other sites

@Seba1974 , daca nu te superi  citeva ginduri de la mine ref  remorci :

1. vezi intai ce remorca ai voie cu masina ta  , respectiv MMA  , apooi  alegi

2. sistem  de frinare inertial este intotdeauna un maaaaaaaaaaaaare plus

3. atentie la sistemul de ancorare , nu este greu de realizat  dar trebuie sa ai  accesoriile corecte ( de calitate )

4. se pot transporta moto si cu remorca marfa , cu modificari minime dar facute de profesionist ( puncte de ancorare , sina , etc )

5. daca esti  mai mult tu singur , mai gindeste te daca vrei  cu 3  rampe si mai  ales  la  cine te ajuta  sa o  urci / cobori cind esti  singur. Din  acest  motiv  eu  mi-am  luat  una  cu incarcare la sol.

6. Fiarele  remorcii ................cu  cit  mai  groase cu  atit  mai bine , protapul  mai  bine  in V , roata  de sprijin  cu balon  mare ,  ,fisa  de cuplare sa fie pe masina ta , deobicei  ele vin  cu  priza cu 7 pini , daca asa ai  la masina e ok  , daca ai  cu  13  mai  bine  ceri  sa iti  dea   direct  cu 13. (  respectiv  sa chimbe ei steckerul sau  sa iti  dea  adaptor ),,,,te  ciocnesti  de ele  pe rind .

 

Acu , dupa ce te-am zapacit , sa stii ca o remorca  e un grad  de libertate in plus.  Sa  ai  bafta!

Si inca ceva , daca o iei  noua , la  mine  livrarea  a fost  acasa  pe  gratis. Nici  nu  se discuta  altfel.  

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Grigore1 a spus:

sistem  de frinare inertial este intotdeauna un maaaaaaaaaaaaare plus

Am vz remorci pt transport moto doar fără sistem de frânare. 

Link to post
Share on other sites

Repo sunt supraevaluate. Mai mulți amici cu moto de pădure au rămas dezamăgiți rau de tot de calitatea lor. Calitate/preț raport bun zici @apriliacluj? Raportat la ce? 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Merg pe “made in Germany”. Un link interesant despre remorci de 750 kg ... 


 

 

urcare moto pe remorca fara ajutor

 

 

Edited by Seba1974
Link to post
Share on other sites

Cred ca remorcile astea sunt standard ca format, difera doar numele.

Teoretic esti obligat sa mergi cu 100km/h pe autostrada cu remorca.

Evident ITP la zi asigurarea RCA, cupla buna pentru carlig (costa 100ron daca vrei sa o schimbi in cazul in care este uzata), lumini si atat.

Eu am facut multi km cu remorca si iarna si vara, a vazut ploaie, zapada, sare mazga.............cat timp o speli dupa fiecare iesire nimic nu se strica pe ea.

Asa este remorca mea fara sistem de franare https://www.tpv-prikolice.si/en/trailers/motorcycle-trailers/.

Presiunea in anvelope o tin la 2,2bar tot timpul si daca am 2 motociclete de sosea si daca am doar Kawasaki-ul meu de cross.

Cand mergi cu 2 motociclete masina gafaie un pic pe franare, se simte inertia, cand am 450kg pe ea + masa ei de 125kg.

Edited by Bigfoot
Link to post
Share on other sites

Remorcile nu sunt standard. Standard e axul cu rotile, mai toate sunt ""made in Germany"", adica Alko sau Knot. Astia de fac remorci doar cumpara axul cu rotile, si apoi fac ei din tabla protapul si sasiul. Unul cu 2 centimetri mai lung, altul cu 2 centimetri mai lat,  unul cu tabla serioasa, altul cu o gluma de tabla...

Dupa cum am spus, diferente enorme intre Repo si Tema, ambele cu ax Alko. La Tema se rupe efectiv tabla de la vibratii, atat de proasta e, luminile merg pe baza de pumni, iar la Repo e OK, nu am nimic de reprosat.

Link to post
Share on other sites

Profit şi eu de topic, am la serviciu remorci noi cu diverse defecte, roţi desumflate, lanţuri lipsă, semnale sparte care vor fi vîndute la preţ redus.

Lungimi între 3m şi 3m25, masa max între 500 şi 750kg, cu una sau două axe. Care-i diferenţa (mai ales la drum lung, Fr RO) între o remorcă simplă şi una cu două axe?

Mersi

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...