Method Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 @wbmtGreseala mea,am vazut-o pusa pe un grup cu descrierea "cauciucul lui AM dupa cursa de astazi" si am luat-o de buna. What went wrong for Fabio Quartararo? "We had an issue with the front tyre, it is so strange that the pressure went so high in these circumstances, normally we have these problems in Malaysia or Thailand [where it is hot], “We had a big problem and could not corner how I wanted, we had a good first lap but the problems started on lap two. The tyre pressure rose and went too high to a point where we could not control the bike.” Ce nu inteleg eu....de ce se ridica presiunea in gumele lor? Nush,intreb - ei nu au azot in gume?merg cu aer normal??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Acum 9 ore, Method a spus: ..... - ei nu au azot in gume?merg cu aer normal??? nici azotul nu mai e ce a fost..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Acum 10 ore, Method a spus: Ce nu inteleg eu....de ce se ridica presiunea in gumele lor? Nush,intreb - ei nu au azot in gume?merg cu aer normal??? diferenta de presiune la variatie de temperatura e in sutimi de bar la aer vs azot deci chiar daca ar avea aer in cauciucuri (de obicei nu au din alte motive) nu ar fi asta explicatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Azotul e gaz inert - e consistent in "comportament" si reactioneaza mult mai slow la schimbari de temp etc - adica exact ce i s-a intamplat lui Quarta. Si cel mai important - umiditatea - aerul atmosferic are un procent de umiditate mai mare sau mai mic,etc,care influenteaza presiunea,azotul zero. Sper ca nu baga aer,ca ar fi culmea,adica nu e ca si cum azotul ar fi 500e/suta de grame,e 3lei 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 (editat) Acum 22 minute, Method a spus: Azotul e gaz inert - e consistent in "comportament" si reactioneaza mult mai slow la schimbari de temp etc - adica exact ce i s-a intamplat lui Quarta. Si cel mai important - umiditatea - aerul atmosferic are un procent de umiditate mai mare sau mai mic,etc,care influenteaza presiunea,azotul zero. Sper ca nu baga aer,ca ar fi culmea,adica nu e ca si cum azotul ar fi 500e/suta de grame,e 3lei 30 ia 2 calculatoare si fa simulari https://icemeister.net/backroom/calculators-2/nitrogen-pressure-vs-temperature-calculator http://physics.bu.edu/~schmaltz/deflate.html azotul si aerul reactioneaza aproape identic la schimbari de presiune/temperatura daca platesti azot la vulcanizare aia e taxa de fraier da, ai dreptate, umiditatea e unul din motivele pentru care nu cred ca folosesc aer la motogp, ca la f1 (unde parca era o regula care interzicea metodele de eliminarea a umiditatii din aer, dupa ce i-au prins pe ferrari cu mixul de fluorocarburi) oricum, un calcul facut acum ceva ani pentru un cauciuc de f1 gasise putin peste 0.1g de apa intr-un pneu (la umiditate relativa de 75%), te cam prinzi care ar fi efectele la f1 ii intelegi, alora le poate strica calculele la motogp cred ca poti baga si aer dintr-o sauna, aia n-ar observa pe scurt, quartararo merge prost ca e bolovan, nu e nici o conspiratie aici, nu a cazut pe 18 fiindca i-au pus 0.02g de apa in cauciucul fata cand l-au umflat Editat Octombrie 20, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 https://au.sports.yahoo.com/motogp-valentino-rossi-girlfriend-visit-positive-virus-test-212813763.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Acum 8 ore, prafrau a spus: pe scurt, quartararo merge prost ca e bolovan, nu e nici o conspiratie aici, nu a cazut pe 18 fiindca i-au pus 0.02g de apa in cauciucul fata cand l-au umflat Asta e adevarat,la acest nivel sa gresesti o presiune in pneuri e o greseala de incepatori,dar sa o gresesti de 2 ori e deja...exclus.Ca el ca echipa ca whatever,nici nu conteaza.Nu am mai vazut niciodata atatea greseli in gp ca anul asta,nu stiu parca s-au prostit toti de cand a iesit MM.Eh,l-a taxat Mir dur pt asta luandu-i puncte in campionat,si bine face. Intrebat in conferinta daca a folosit noul amortizor spate Ohlins,AM a zis naiv "nu stiu,nu am idee,trebuie sa intreb inginerul".Deci da.Oare MM ar fi stiut? Cred ca ar fi fost mult mai bine sa spuna "i'm not at liberty to say" cum spunea MM razand cand il intrebau detalii prea "personale" despre Honda.Nu stiu trebuie sa intreb pe inginer?A dat urat,ca e dublu campion mondial mai nene ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Sunt piloți care habar n-au de tehnică, încalecă și DIIIIIII. Vin la bixe și spun "acolo face așa, dincolo altcumva", inginerul știe unde să mai dea 2 clickuri, nu-i musai să vină pilotul să zică "2 clickuri în plus pe rebound" dacă nu e pe felie cu tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 20, 2020 Share Postat Octombrie 20, 2020 Oo,da,nu am zis ca AM are datoria sa cunoasca detaliile tehnice,dar un nou amortizor spate as zice ca e ceva deja vizibil.Si care face o oarecare diferenta.Un dublu campion mondial nu ar trebui sa fie chiar tamaie.Ok,nu i se cere asa ceva,mai ales la HRC unde daca nici acolo n-au ingineri si tehnicieni nu mai au niciunde,dar totusi....apar invariabil comparatiile cu MM.Care spunea "vreau sasiul asta,vreau aero de anul trecut" samd samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Dințosu voia șasiul x sau y după ce încăleca 2 variante și o simțea mai bună pe una din ele, mă îndoiesc că alegea el componentele din "catalogul de piese". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Acum 8 ore, john17 a spus: Sunt piloți care habar n-au de tehnică, încalecă și DIIIIIII. Vin la bixe și spun "acolo face așa, dincolo altcumva", inginerul știe unde să mai dea 2 clickuri, nu-i musai să vină pilotul să zică "2 clickuri în plus pe rebound" dacă nu e pe felie cu tehnica. Exact. Asa cica era stoner. A venit, s-a urcat, i-a dat cox. Acum 7 ore, Method a spus: Oo,da,nu am zis ca AM are datoria sa cunoasca detaliile tehnice,dar un nou amortizor spate as zice ca e ceva deja vizibil.Si care face o oarecare diferenta.Un dublu campion mondial nu ar trebui sa fie chiar tamaie.Ok,nu i se cere asa ceva,mai ales la HRC unde daca nici acolo n-au ingineri si tehnicieni nu mai au niciunde,dar totusi....apar invariabil comparatiile cu MM.Care spunea "vreau sasiul asta,vreau aero de anul trecut" samd samd Poate schimba prea multe prea des si pierzi sirul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Acum 1 oră, john17 a spus: Dințosu voia șasiul x sau y după ce încăleca 2 variante și o simțea mai bună pe una din ele, mă îndoiesc că alegea el componentele din "catalogul de piese". ahaha,da bun asta cu catalogul de piese Stoner a zis ca le-a explicat ca spatele era pe niciunde dar nu il deranja atat de mult pt ca fatza era beton.Stoner era....Stoner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Stoner nici nu i-a intrebat daca are ITP-ul facut, a luat-o fara "banii in mana" si i-a dat capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 https://www.motorsport.com/motogp/news/marquez-injury-recovery-proceeding-honda/4895269/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 Acum 18 minute, danypop a spus: https://www.motorsport.com/motogp/news/marquez-injury-recovery-proceeding-honda/4895269/ Ieri facea biceps.Si dupa cum se vede,lucreaza si la bratul cu probleme,ceea ce mai demult nu facea - se antrena la tot in afara de bratul drept.Deci e pe drumul cel bun. Sunt curios daca poate reveni la Valencia II macar.Sau Portimao? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 1 oră în urmă, Method a spus: Ieri facea biceps.Si dupa cum se vede,lucreaza si la bratul cu probleme,ceea ce mai demult nu facea - se antrena la tot in afara de bratul drept.Deci e pe drumul cel bun. Sunt curios daca poate reveni la Valencia II macar.Sau Portimao? alea par de 4 kg, o ia incet, probabil mai are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-marc-marquez-e-la-leggenda-metropolitana-del-terzo-intervento/ Exista posibilitatea sa nu încalece deloc anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 Da am citit si eu in Mundo Deportivo niste zvonuri : se pare ca nu se simte ok cu recuperarea si nu e multumit de progres si ar vrea sa incerce o a 3a operatie. Mundo Deportivo e o publicatie foarte respectata si nu prea iese fum fara foc. Sa speram insa ca sunt doar povesti si ca il vom vedea anul acesta pe motoreta. Ok daca e o problema asa de grava ar trebui sa o rezolve si sa se pregateasca pt anul viitor,nu are de fapt nici un sens sa revina in acest sezon daca nu e complet recuperat.Miza pt el e aproape nula,e mai degraba psihologica treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 A mai incercat ultima data cu un "mindset", dar nu a fost deloc ok, cred ca mai bine se concentreaza pe "full-recovery of body", si la anul poate face instructie linistit cu cei din MotoGP, prea sunt dezorientati anul asta, sa-i lase asa cum au cazut, care pe unde au apucat...ba in clasament, ba pe circuite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 La 17.10.2020 la 8:23, Kagemusha a spus: .... Cu toate acestea, a spus că va continua să o facă, inclusiv în cursa de duminică. Îl voi urmări cu interes,fără ironie. S-a sucit.A lasat balta prostiile : Vinales, who raised eyebrows by revealing he believed he could improve his starts - often the weakest point of his race - by turning off launch control, had passed Quartararo to take the holeshot at turn one on Sunday. "Big round of applause! I started first! I’m so happy!" he joked. "I did it with [the launch control] electronics. The first corner is very close here so it easier to make a good start." Si a tras o concluzie foarte buna zic eu : "I think what we did this weekend was we concentrate just on riding style. We forget about grip and about tyres. I used just S compounds to put a lot of corner speed. It seems to work." O cursa f buna a lui Vinales zic eu pt ca a fost cea mai buna Yamaha in conditiile in care celelalte s-au cam scufundat.In general cand sunt conditii improprii pt Yamaha,Vinales merge cel mai rau sau pe aproape,acum iata ca a obtinut un loc decent zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-tito-rabat-sul-mio-futuro-non-so-nulla/ Hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Octombrie 22, 2020 Share Postat Octombrie 22, 2020 Acum 6 ore, Method a spus: S-a sucit.A lasat balta prostiile : Vinales, who raised eyebrows by revealing he believed he could improve his starts - often the weakest point of his race - by turning off launch control, had passed Quartararo to take the holeshot at turn one on Sunday. "Big round of applause! I started first! I’m so happy!" he joked. "I did it with [the launch control] electronics. The first corner is very close here so it easier to make a good start." Si a tras o concluzie foarte buna zic eu : "I think what we did this weekend was we concentrate just on riding style. We forget about grip and about tyres. I used just S compounds to put a lot of corner speed. It seems to work." O cursa f buna a lui Vinales zic eu pt ca a fost cea mai buna Yamaha in conditiile in care celelalte s-au cam scufundat.In general cand sunt conditii improprii pt Yamaha,Vinales merge cel mai rau sau pe aproape,acum iata ca a obtinut un loc decent zic eu. Pai cateva posturi mai inainte ziceai ca iar s-a dezumflat Vinales :). Din punctul meu de vedere, atat a putut yamaha sapt trecuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 23, 2020 Share Postat Octombrie 23, 2020 Da,am spus ca e un pilot slab si ca Yamaha nu ar trebui sa mai piarda timpul cu el.Echipele de talia Yamaha,Honda,Ducati,echipe de uzina care investesc destui de multi bani in gp si unde se cer rezultate,zic eu ca nu isi pot permite sa cultive piloti care iata au probleme la actionarea ambreiajului,la mersul cu rezervorul plin,la plecarea de pe loc,vise ca ei dozeaza mai bine accel decat un LC,chestii din astea.Chiar am dat citatul ala din decl lui pt a sublinia faptul ca batea campii cu gratie cursele trecute - deci am avut dreptate in legatura cu LC nu? Insa printre multele curse penibile si demne de ras ale lui Vinales,si printre multele lui probleme existentiale,probleme si performante care efectiv n-ar trebui sa existe la un pilot care activeaza la Yamaha factory,cursa trecuta a facut o cursa buna - o cursa buna facuta in conditii nu tocmai propice pt Yamaha,conditii in care Vinales de obicei era pamant.Chiar daca nu sunt fan,nu pot sa spun ca merge prost cand merge bine.Asta nu inseamna insa ca Vinales a devenit brusc viitor campion mondial,sau ca e in stare sa se bata cu MM,cum ar trebui sa faca un pilot de la Yamaha factory. Din punctul meu de vedere nu atat a putut Yamaha cursa trecuta...daca ar fi terminat unul pe 5 unul pe 6 si unul pe 7,adica f apropiati si cu performante asemanatoare,ok.Dar cand unul e pe coispe ca whatever,altul si-a bagat presiune prea mare in roti si e pe 22? iar pilotul cel mai slab in conditii impoprii Yamaha se claseaza pe 4,asta clar nu inseamna ca atat a putut Yamaha cursa trecuta. Yamaha ar trebui sa se trezeasca pt ca le ia campionatul Suzuki care baga 3 lei in gp doar pe constanta si pe profesionalism.Just by doing their job. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Octombrie 23, 2020 Share Postat Octombrie 23, 2020 Acum 2 ore, Method a spus: Da,am spus ca e un pilot slab si ca Yamaha nu ar trebui sa mai piarda timpul cu el.Echipele de talia Yamaha,Honda,Ducati,echipe de uzina care investesc destui de multi bani in gp si unde se cer rezultate,zic eu ca nu isi pot permite sa cultive piloti care iata au probleme la actionarea ambreiajului,la mersul cu rezervorul plin,la plecarea de pe loc,vise ca ei dozeaza mai bine accel decat un LC,chestii din astea.Chiar am dat citatul ala din decl lui pt a sublinia faptul ca batea campii cu gratie cursele trecute - deci am avut dreptate in legatura cu LC nu? Insa printre multele curse penibile si demne de ras ale lui Vinales,si printre multele lui probleme existentiale,probleme si performante care efectiv n-ar trebui sa existe la un pilot care activeaza la Yamaha factory,cursa trecuta a facut o cursa buna - o cursa buna facuta in conditii nu tocmai propice pt Yamaha,conditii in care Vinales de obicei era pamant.Chiar daca nu sunt fan,nu pot sa spun ca merge prost cand merge bine.Asta nu inseamna insa ca Vinales a devenit brusc viitor campion mondial,sau ca e in stare sa se bata cu MM,cum ar trebui sa faca un pilot de la Yamaha factory. Din punctul meu de vedere nu atat a putut Yamaha cursa trecuta...daca ar fi terminat unul pe 5 unul pe 6 si unul pe 7,adica f apropiati si cu performante asemanatoare,ok.Dar cand unul e pe coispe ca whatever,altul si-a bagat presiune prea mare in roti si e pe 22? iar pilotul cel mai slab in conditii impoprii Yamaha se claseaza pe 4,asta clar nu inseamna ca atat a putut Yamaha cursa trecuta. Yamaha ar trebui sa se trezeasca pt ca le ia campionatul Suzuki care baga 3 lei in gp doar pe constanta si pe profesionalism.Just by doing their job. totusi sa nu uitam ca o mana de ingineri Yamaha au fost izolati. nu ai de unde sa stiu ce faceau acei ingineri si ce compromisuri a trebuit sa faca Yamaha. Acum 16 minute, damager a spus: totusi sa nu uitam ca o mana de ingineri Yamaha au fost izolati. nu ai de unde sa stiu ce faceau acei ingineri si ce compromisuri a trebuit sa faca Yamaha. Acum 3 ore, Method a spus: Da,am spus ca e un pilot slab si ca Yamaha nu ar trebui sa mai piarda timpul cu el.Echipele de talia Yamaha,Honda,Ducati,echipe de uzina care investesc destui de multi bani in gp si unde se cer rezultate,zic eu ca nu isi pot permite sa cultive piloti care iata au probleme la actionarea ambreiajului,la mersul cu rezervorul plin,la plecarea de pe loc,vise ca ei dozeaza mai bine accel decat un LC,chestii din astea.Chiar am dat citatul ala din decl lui pt a sublinia faptul ca batea campii cu gratie cursele trecute - deci am avut dreptate in legatura cu LC nu? Insa printre multele curse penibile si demne de ras ale lui Vinales,si printre multele lui probleme existentiale,probleme si performante care efectiv n-ar trebui sa existe la un pilot care activeaza la Yamaha factory,cursa trecuta a facut o cursa buna - o cursa buna facuta in conditii nu tocmai propice pt Yamaha,conditii in care Vinales de obicei era pamant.Chiar daca nu sunt fan,nu pot sa spun ca merge prost cand merge bine.Asta nu inseamna insa ca Vinales a devenit brusc viitor campion mondial,sau ca e in stare sa se bata cu MM,cum ar trebui sa faca un pilot de la Yamaha factory. Din punctul meu de vedere nu atat a putut Yamaha cursa trecuta...daca ar fi terminat unul pe 5 unul pe 6 si unul pe 7,adica f apropiati si cu performante asemanatoare,ok.Dar cand unul e pe coispe ca whatever,altul si-a bagat presiune prea mare in roti si e pe 22? iar pilotul cel mai slab in conditii impoprii Yamaha se claseaza pe 4,asta clar nu inseamna ca atat a putut Yamaha cursa trecuta. Yamaha ar trebui sa se trezeasca pt ca le ia campionatul Suzuki care baga 3 lei in gp doar pe constanta si pe profesionalism.Just by doing their job. vezi ca a centralizat un coleg ideile tale intr-un post. mai citeste din cand in cand ca sa intelegi cat de putin stim noi din acest sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 23, 2020 Share Postat Octombrie 23, 2020 Da,i-am raspuns si eu la "centralizarile" lui,nu mai reiau.Citeste si tu daca esti interesat.Iar daca nu,nu.Fiecare cu parerea lui. Noi nu stim putin,noi nu stim nimic din acest sport,asta e clar.Faptul ca urmarim o competitie de pe margine nu ne da vreo opinie avizata.La nici unul din noi. Insa daca cei de la Yamaha asa plini de ingineri,cu o motoreta foarte capabila (as zice eu si victoriile de etapa/podiumurile/pole'urile luate),rateaza titlul mondial in anul in care the great Marquez sta pe bara,si le fura Suzuki cu Mir mamaliga din mana,atunci putem spune ca au gresit?ca total fail?ca sunt incapabili?Nu stiu,in eventualitatea (iata,destul de ridicata) a unui asemnea contrarezultat,da tu o caracterizare a performantelor lor in lipsa celui mai mare rival,sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.