Sari la conținut

Ulei de drujba în cross 125?


Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1
Acum 6 ore, Baxxter a spus:

Probabil e 2t si se uita la rezervorul de ulei de amestec. 

 

Clar, daca e un 125 in 4T dupa cum a zis proprietarul inseamna ca s-ar putea sa fie in 2T. Si uleiul nu era ulei, era benzina, iar verde era imparatul a carui fata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, LOLU a spus:

Salut, am un cross 125 cm, 4 timpi, mai am cam 20 % ulei în el, as vrea sa mai completez puțin, merge sa pun ulei verde de drujba? 

Salut, nu asculta la toti invidiosii pe aici. Merge sa pui ulei verde de drujba. Merge si lei de rapita si chiar si untdelemn de la bunica. Cu uleiul de masline e mai dificil ca cica nu tine bine la temperaturi ridicate. De asemenea poti incerca si cu ulei de cocos daca te tine buzunarul. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ulei de drujba în cross 125?
Acum 3 ore, lacroyx a spus:

Salut, nu asculta la toti invidiosii pe aici. Merge sa pui ulei verde de drujba. Merge si lei de rapita si chiar si untdelemn de la bunica. Cu uleiul de masline e mai dificil ca cica nu tine bine la temperaturi ridicate. De asemenea poti incerca si cu ulei de cocos daca te tine buzunarul. Spor

Ba nana, nu mi a venit mie ideea asta, m am uitat tot asa la topic uri de astea și zicea unu ca uleiul verde de drujba e bun și eu nu am fost chiar asa sigur, de aia am și făcut cont astăzi sa întreb, nu e ca mi a venit mie ideea asta, asa am citit pe aici!!  Dar în loc sa răspundeți frumos faceți caterink, aia e, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, easy ride on! a spus:

 

La disperare, merge uleiul de 2T la 4T. Invers nu (conţine aditivi).

merge si invers...

ce, pe vremuri, in Mobre si IJuri si CZuri, crezi ca n-am bagat ulei de motor in amestec??

valabil si pt MZ ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, asdglasfk a spus:

Untdelemn de la bunica dupa ce a fost folosit pentru cartofi prajiti - zi-i omului complet, nu il induce in eroare.

Da corect, m-a luat flama pe dinainte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, lasati copilul in pace. Dupa poza de profil, pare de 12-13 ani. Ce sa stie la varsta asta?

LOLU, vezi ca exista uleiuri de 4 timpi, care se pun in motor si asigura ungerea motoarelor de 4 timpi. Si mai exista uleiuri de 2 timpi, care se pun direct in benzina la motoarele de 2 timpi, si care asigura si ele ungerea, dar un pic diferit.

Uleiul de care spui tu, de drujba verde, probabil e folosit la o drujba cu motor in 2 timpi. Adica se amesteca in benzina si se toarna direct in rezervor, nu? Daca tu intr-adevar ai motor in 4 timpi, trebuie sa cauti ulei de 4 timpi si sa-l torni in motor. Si vezi sa fie ulei de motocicleta sau de scooter, ca ele sunt facute sa unga si motorul, si ambreiajul. Daca e ulei doar de masina, ala o sa-ti faca ambreiajul sa patineze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 42 minute, mircea.cazachevici a spus:

Daca e ulei doar de masina, ala o sa-ti faca ambreiajul sa patineze.

Am un amic motociclist bătrân. A avut numai japoneze și în toate a pus și pune doar ulei auto, fără nicio problemă în atâția ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

@einstein1984 Nici macar, doar la aeromodelism. Nici in motoparapanta nu bag ulei de ricin, iar pe ULM in 2 timpi nu am zburat vreodata, doar in 4 timpi. ULM in 2 timpi sunt foarte rare in Romania, majoritatea motoarelor pe ULM sunt Rotax 912 in 4 timpi (80 sau 100 HP).

 

Motoarele de aeromodelism nu stiu cu ce trebuie sa functioneze, alea de le aveam eu erau de prin anii '60-'70 primite de taica-meu de la clubul de aeromodelism la care era el membru cand era el adolescent. Cei de la club foloseau doar ulei de ricin, niciodata ulei normal de motor in 2 timpi. Habar nu am de ce si nici nu am pe cine sa intreb, clubul nu mai exista cam de cand eram eu in scutece. Eu nu le-am mai folosit de multa vreme, erau si periculoase de manevrat (pornire la elice) si aeromodelele captive pe cablu au un fun factor foarte limitat.

 

@farfuridi, fac pariu ca esti consumator al companiei la care lucrez, dar nu e una aeriana, zburatul e o pasiune pe care o intretin din salariul din alta parte. Am lucrat in domeniu la inceputuri, dar am plecat de multa vreme cand m-am saturat de facut naveta la Otopeni zi si noapte (de fapt cand traficul a ajuns atat de nasol ca faceam 15 minute noaptea si 45-60 de minute ziua).

 

@Taz Asg, toate erau construite de taica-meu, nimic special. Singurul model cu adevarat special ar fi fost un bimotor pe care nu a reusit sa il termine din diverse motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, AdrianB1 a spus:

@einstein1984 Nici macar, doar la aeromodelism. Nici in motoparapanta nu bag ulei de ricin, iar pe ULM in 2 timpi nu am zburat vreodata, doar in 4 timpi. ULM in 2 timpi sunt foarte rare in Romania, majoritatea motoarelor pe ULM sunt Rotax 912 in 4 timpi (80 sau 100 HP).

 

Motoarele de aeromodelism nu stiu cu ce trebuie sa functioneze, alea de le aveam eu erau de prin anii '60-'70 primite de taica-meu de la clubul de aeromodelism la care era el membru cand era el adolescent. Cei de la club foloseau doar ulei de ricin, niciodata ulei normal de motor in 2 timpi. Habar nu am de ce si nici nu am pe cine sa intreb, clubul nu mai exista cam de cand eram eu in scutece. Eu nu le-am mai folosit de multa vreme, erau si periculoase de manevrat (pornire la elice) si aeromodelele captive pe cablu au un fun factor foarte limitat.

 

@farfuridi, fac pariu ca esti consumator al companiei la care lucrez, dar nu e una aeriana, zburatul e o pasiune pe care o intretin din salariul din alta parte. Am lucrat in domeniu la inceputuri, dar am plecat de multa vreme cand m-am saturat de facut naveta la Otopeni zi si noapte (de fapt cand traficul a ajuns atat de nasol ca faceam 15 minute noaptea si 45-60 de minute ziua).

 

@Taz Asg, toate erau construite de taica-meu, nimic special. Singurul model cu adevarat special ar fi fost un bimotor pe care nu a reusit sa il termine din diverse motive.

ulei de ricin +eter+ petrol lampant (kerosen)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...