LOLU Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 Salut, am un cross 125 cm, 4 timpi, mai am cam 20 % ulei în el, as vrea sa mai completez puțin, merge sa pun ulei verde de drujba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 Urmatorul topic deschis: nu mai porneste, e gata motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 (editat) Probabil e 2t si se uita la rezervorul de ulei de amestec. Chiar acum, Baxxter a spus: Editat Ianuarie 13, 2021 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 Acum 6 ore, Baxxter a spus: Probabil e 2t si se uita la rezervorul de ulei de amestec. Clar, daca e un 125 in 4T dupa cum a zis proprietarul inseamna ca s-ar putea sa fie in 2T. Si uleiul nu era ulei, era benzina, iar verde era imparatul a carui fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 Acum 9 ore, LOLU a spus: Salut, am un cross 125 cm, 4 timpi, mai am cam 20 % ulei în el, as vrea sa mai completez puțin, merge sa pun ulei verde de drujba? Salut, nu asculta la toti invidiosii pe aici. Merge sa pui ulei verde de drujba. Merge si lei de rapita si chiar si untdelemn de la bunica. Cu uleiul de masline e mai dificil ca cica nu tine bine la temperaturi ridicate. De asemenea poti incerca si cu ulei de cocos daca te tine buzunarul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 Untdelemn de la bunica dupa ce a fost folosit pentru cartofi prajiti - zi-i omului complet, nu il induce in eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOLU Postat Ianuarie 13, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2021 Acum 3 ore, lacroyx a spus: Salut, nu asculta la toti invidiosii pe aici. Merge sa pui ulei verde de drujba. Merge si lei de rapita si chiar si untdelemn de la bunica. Cu uleiul de masline e mai dificil ca cica nu tine bine la temperaturi ridicate. De asemenea poti incerca si cu ulei de cocos daca te tine buzunarul. Spor Ba nana, nu mi a venit mie ideea asta, m am uitat tot asa la topic uri de astea și zicea unu ca uleiul verde de drujba e bun și eu nu am fost chiar asa sigur, de aia am și făcut cont astăzi sa întreb, nu e ca mi a venit mie ideea asta, asa am citit pe aici!! Dar în loc sa răspundeți frumos faceți caterink, aia e, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 13, 2021 Share Postat Ianuarie 13, 2021 Păi e ca în bancul cu trabantul: cine a început? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 14, 2021 Share Postat Ianuarie 14, 2021 Acum 8 ore, easy ride on! a spus: La disperare, merge uleiul de 2T la 4T. Invers nu (conţine aditivi). merge si invers... ce, pe vremuri, in Mobre si IJuri si CZuri, crezi ca n-am bagat ulei de motor in amestec?? valabil si pt MZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 14, 2021 Share Postat Ianuarie 14, 2021 Acum 14 ore, asdglasfk a spus: Untdelemn de la bunica dupa ce a fost folosit pentru cartofi prajiti - zi-i omului complet, nu il induce in eroare. Da corect, m-a luat flama pe dinainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 Mai oameni buni, lasati copilul in pace. Dupa poza de profil, pare de 12-13 ani. Ce sa stie la varsta asta? LOLU, vezi ca exista uleiuri de 4 timpi, care se pun in motor si asigura ungerea motoarelor de 4 timpi. Si mai exista uleiuri de 2 timpi, care se pun direct in benzina la motoarele de 2 timpi, si care asigura si ele ungerea, dar un pic diferit. Uleiul de care spui tu, de drujba verde, probabil e folosit la o drujba cu motor in 2 timpi. Adica se amesteca in benzina si se toarna direct in rezervor, nu? Daca tu intr-adevar ai motor in 4 timpi, trebuie sa cauti ulei de 4 timpi si sa-l torni in motor. Si vezi sa fie ulei de motocicleta sau de scooter, ca ele sunt facute sa unga si motorul, si ambreiajul. Daca e ulei doar de masina, ala o sa-ti faca ambreiajul sa patineze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2021 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2021 Acum 42 minute, mircea.cazachevici a spus: Daca e ulei doar de masina, ala o sa-ti faca ambreiajul sa patineze. Am un amic motociclist bătrân. A avut numai japoneze și în toate a pus și pune doar ulei auto, fără nicio problemă în atâția ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 La 14.01.2021 la 11:29, einstein1984 a spus: Ulei de ricin nu ai pus? Am pus eu in motoare de avion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 La 15.01.2021 la 19:05, AdrianB1 a spus: Am pus eu in motoare de avion. ce modele ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 @einstein1984 Nici macar, doar la aeromodelism. Nici in motoparapanta nu bag ulei de ricin, iar pe ULM in 2 timpi nu am zburat vreodata, doar in 4 timpi. ULM in 2 timpi sunt foarte rare in Romania, majoritatea motoarelor pe ULM sunt Rotax 912 in 4 timpi (80 sau 100 HP). Motoarele de aeromodelism nu stiu cu ce trebuie sa functioneze, alea de le aveam eu erau de prin anii '60-'70 primite de taica-meu de la clubul de aeromodelism la care era el membru cand era el adolescent. Cei de la club foloseau doar ulei de ricin, niciodata ulei normal de motor in 2 timpi. Habar nu am de ce si nici nu am pe cine sa intreb, clubul nu mai exista cam de cand eram eu in scutece. Eu nu le-am mai folosit de multa vreme, erau si periculoase de manevrat (pornire la elice) si aeromodelele captive pe cablu au un fun factor foarte limitat. @farfuridi, fac pariu ca esti consumator al companiei la care lucrez, dar nu e una aeriana, zburatul e o pasiune pe care o intretin din salariul din alta parte. Am lucrat in domeniu la inceputuri, dar am plecat de multa vreme cand m-am saturat de facut naveta la Otopeni zi si noapte (de fapt cand traficul a ajuns atat de nasol ca faceam 15 minute noaptea si 45-60 de minute ziua). @Taz Asg, toate erau construite de taica-meu, nimic special. Singurul model cu adevarat special ar fi fost un bimotor pe care nu a reusit sa il termine din diverse motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 Acum 2 ore, AdrianB1 a spus: @einstein1984 Nici macar, doar la aeromodelism. Nici in motoparapanta nu bag ulei de ricin, iar pe ULM in 2 timpi nu am zburat vreodata, doar in 4 timpi. ULM in 2 timpi sunt foarte rare in Romania, majoritatea motoarelor pe ULM sunt Rotax 912 in 4 timpi (80 sau 100 HP). Motoarele de aeromodelism nu stiu cu ce trebuie sa functioneze, alea de le aveam eu erau de prin anii '60-'70 primite de taica-meu de la clubul de aeromodelism la care era el membru cand era el adolescent. Cei de la club foloseau doar ulei de ricin, niciodata ulei normal de motor in 2 timpi. Habar nu am de ce si nici nu am pe cine sa intreb, clubul nu mai exista cam de cand eram eu in scutece. Eu nu le-am mai folosit de multa vreme, erau si periculoase de manevrat (pornire la elice) si aeromodelele captive pe cablu au un fun factor foarte limitat. @farfuridi, fac pariu ca esti consumator al companiei la care lucrez, dar nu e una aeriana, zburatul e o pasiune pe care o intretin din salariul din alta parte. Am lucrat in domeniu la inceputuri, dar am plecat de multa vreme cand m-am saturat de facut naveta la Otopeni zi si noapte (de fapt cand traficul a ajuns atat de nasol ca faceam 15 minute noaptea si 45-60 de minute ziua). @Taz Asg, toate erau construite de taica-meu, nimic special. Singurul model cu adevarat special ar fi fost un bimotor pe care nu a reusit sa il termine din diverse motive. ulei de ricin +eter+ petrol lampant (kerosen) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.