superbec Posted January 17 Share Posted January 17 Acum 4 minute, The Flying Dutchman a spus: Toți cei care au postat mai sus ți-au vrut binele. nu prea cunosti fabule ... astia-s "etrierele" https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2006-er-6f-motorcycles/front-brake ? pistonasele alea chiar au pret de ferrari , intrebarea este ... au ruginit? este mancat din pistonas sau trebuie doar sa le cureti/indepartezi carbon ? daca nu-s mancati e foarte usor , ii polishezi direct cu pasla si pasta fina , nu patesc nimic , daca au zgarieturi adanci sau gauri trebuie sa-i schimbi, cam asta e toata drama Quote Link to post Share on other sites
farfuridi Posted January 17 Share Posted January 17 Acum 16 ore, gadi a spus: sti ca poti roti pistonasul in timp ce il tii in mana invelit cu smirghel? Asta ar putea fi raspunsul pentru superbec. Quote Link to post Share on other sites
superbec Posted January 17 Share Posted January 17 pai smirghelu" e de mai multe feluri , daca a folosit cu granulatie >1000 e ok , daca a inceput cu 60G poate sa le arunce... Quote Link to post Share on other sites
Lucian_M Posted January 17 Share Posted January 17 El zicea de 400, tot o tragedie o să iasă. Referitor la silicon, mă refeream la spray pentru lubrifiere, se dă în strat fin, apoi se șterge cu laveta, îi dă un aspect plăcut și nu se mai murdărește așa ușor. Nu curge nimic pe pistonase, nu are cum. Dacă el se referea la silicon sanitar........ plm, ăla are o anumită utilizare. Am impresia că ne pierdem vremea. Ies la o plimbare. Quote Link to post Share on other sites
goe 75 Posted January 17 Share Posted January 17 Nope, incredibil e daca face si o analiza cost/ benefit/ valoarea motoretei si la smirghel. Initiator , cat din valoarea motoretei reprezinta smirghelul? Quote Link to post Share on other sites
prafrau Posted January 17 Share Posted January 17 urmeaza vand er6n, tzipla, fara defecte, 10/10, full fara piele Quote Link to post Share on other sites
goe 75 Posted January 17 Share Posted January 17 Intretinut maniacal. Quote Link to post Share on other sites
superbec Posted January 17 Share Posted January 17 si peste toate astea etrierii aia si tot sistemul de franare e de 2 bani din fabrica Quote Link to post Share on other sites
Djenavar Posted January 17 Share Posted January 17 Oameni buni, omul a intrebat de"curve" ,voi incercati sa.i spuneti ca mai buna ca "nevasta" voastra nu exista, stiti sa.i raspundeti bine, nu si mai bine. Quote Link to post Share on other sites
Lucian_M Posted January 17 Share Posted January 17 Bine că nu are vreun 636, doar pe față ar fi avut 12 pistonase. Câtă cheltuială ar fi fost... Quote Link to post Share on other sites
gadi Posted January 17 Author Share Posted January 17 (edited) 46 minutes ago, Djenavar said: Oameni buni, omul a intrebat de"curve" ,voi incercati sa.i spuneti ca mai buna ca "nevasta" voastra nu exista, stiti sa.i raspundeti bine, nu si mai bine. +1 Asta se intampla cand mecanicii vor sa isi apere preturile dar nu stiu meserie. 33 minutes ago, Lucian_M said: Bine că nu are vreun 636, doar pe față ar fi avut 12 pistonase. Câtă cheltuială ar fi fost... Daca veneam la tine sub 2000EUR nu scapam. Clientii tai isi cumpara o alta mobra la fiecare schimb de placute de frana. 5 hours ago, superbec said: si peste toate astea etrierii aia si tot sistemul de franare e de 2 bani din fabrica Asta e mobra, nici furtunele cu tresa de otel nu schimba sistemul de franare. Vrei sa opreasca super repede, schimba modelul. Si totusi e adecvat pentru strada. Edited January 17 by gadi Quote Link to post Share on other sites
Lucian_M Posted January 17 Share Posted January 17 Băi nene, spune sincer, la ce nivel de economie s-a ajuns? Să nu zic zgârcenie. Ia-ți strung și apucă-te de meserie, ți le faci singur. Apoi faci și la alții. Quote Link to post Share on other sites
GoodKat Posted January 17 Share Posted January 17 (edited) Mama ce scandal e aici, nu ma asteptam, motociclism.ro nu dezamageste. @gadi in principiu merge sa le faci la stung, dar trebuie un strung calitativ, bine calibrat si cu niste cutite bune. Gasesti ateliere dotate cu asa ceva, dar trebuie sa cauti. Cine spune ca nu merge sa le faci la strung, vorbeste din auzite sau a incercat sa le faca pe genunchi pe strunguri scapate din macara. Partea dificila este ca trebuie ca strungarul sa ia in considerare diametrul final si sa lase un adaos pentru lustruirea finala. Daca lustruiesti inoxul cum trebuie, nu o sa ai nici santuri si nici simeringurile nu o sa se strice, astea sunt baliverne. Problema aici este de costul executiei, nu cred ca renteaza, asta poti vedea doar la fata locului, intreband strungarul. Sfatul meu, lustruieste pistonasele vechi cu o pasta de polish. Simeringuri noi si aia este. La fiecare schimb de lichid / placute, da pistonasele afara, inspecteaza-le, curata-le daca este necesar. Edited January 17 by GoodKat Quote Link to post Share on other sites
Lucian_M Posted January 17 Share Posted January 17 Na, încă unul care zice de curățat la schimbul plăcuțelor. Nici el nu știe ce spune? La fel și de șlefuit. Quote Link to post Share on other sites
GoodKat Posted January 17 Share Posted January 17 Chiar acum, Lucian_M a spus: Na, încă unul care zice de curățat la schimbul plăcuțelor. Nici el nu știe ce spune? La fel și de șlefuit. Pai cam asa ar fi logic. Numa' ca 'servisurile' moto schimba placutele de frana, dau un spray de frane pe mehlemul ala si il intind cu periuta de dinti si zic ca au facut treaba...cand de fapt problema se afla jumate in interior, lichidul devenind gelatinos, iar ala nu iese pe la aerisitor. Quote Link to post Share on other sites
Lucian_M Posted January 17 Share Posted January 17 Asta am zis și eu ieri. Se bagă jegul în etrier, apoi lumea se miră că apar problemele. Da, durează să cureți totul cu simț de răspundere, dar o dată la 1-2 ani nu-i o tragedie. Zic și eu. Puneam niște poze cu etrieri desfăcuți și curățați, dar nu le mai am pe telefon. Quote Link to post Share on other sites
The Flying Dutchman Posted January 17 Share Posted January 17 35 minutes ago, gadi said: Asta e mobra, nici furtunele cu tresa de otel nu schimba sistemul de franare. Vrei sa opreasca super repede, schimba modelul. Din nou off topic și cer scuze pentru asta: Se poate, dar asta înseamnă nu numai furtune, ci și pompe, etrieri, plăcuțe, ceea ce la motocicleta asta (model și an de fabricație) înseamnă peste jumătate din prețul ei. Quote Link to post Share on other sites
mobiletron Posted January 17 Share Posted January 17 On 1/16/2021 at 1:30 PM, gadi said: Finisarea se face tot la strung, cine stie meserie ca sa realizeze pistonasele corect stie si sa le finiseze, pana la urma pistonasele originale tot la strung sunt facute. Finisarea corecta nu se da la strung cu smirghel ci la masina de rectificat cu piatra ca la arborii cotiti de motoare. Pistonasele de etrier sunt facute tot la strung dar finisarea pun pariu ca e facuta la masina de rectificat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.