Jump to content

Recommended Posts

Acum 4 minute, The Flying Dutchman a spus:

 

Toți cei care au postat mai sus ți-au vrut binele. 

nu prea cunosti fabule ... :)

 

astia-s "etrierelehttps://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2006-er-6f-motorcycles/front-brake ?

 

pistonasele alea chiar au pret de ferrari , intrebarea este ... au ruginit? este mancat din pistonas sau trebuie doar sa le cureti/indepartezi carbon ?

 

daca nu-s mancati e foarte usor , ii polishezi direct cu pasla si pasta fina , nu patesc nimic  , daca au zgarieturi adanci sau gauri trebuie sa-i schimbi, cam asta e toata drama

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

pai smirghelu" e de mai multe feluri , daca a folosit cu granulatie >1000 e ok  , daca a inceput cu 60G  poate sa le arunce...

Link to post
Share on other sites

El zicea de 400, tot o tragedie o să iasă.

 

Referitor la silicon, mă refeream la spray pentru lubrifiere, se dă în strat fin, apoi se șterge cu laveta, îi dă un aspect plăcut și nu se mai murdărește așa ușor. Nu curge nimic pe pistonase, nu are cum. Dacă el se referea la silicon sanitar........ plm, ăla are o anumită utilizare.

 

Am impresia că ne pierdem vremea. Ies la o plimbare.

Link to post
Share on other sites

Nope, incredibil e daca face si o analiza cost/ benefit/ valoarea motoretei  si la smirghel.

 

 

Initiator , cat din valoarea motoretei reprezinta smirghelul? 

Link to post
Share on other sites

 Oameni buni, omul a intrebat de"curve" ,voi incercati  sa.i spuneti ca mai buna ca "nevasta" voastra nu exista, stiti sa.i raspundeti bine, nu si mai bine.

Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Djenavar said:

 Oameni buni, omul a intrebat de"curve" ,voi incercati  sa.i spuneti ca mai buna ca "nevasta" voastra nu exista, stiti sa.i raspundeti bine, nu si mai bine.

+1
Asta se intampla cand mecanicii vor sa isi apere preturile dar nu stiu meserie.
 

33 minutes ago, Lucian_M said:

Bine că nu are vreun 636, doar pe față ar fi avut 12 pistonase. 😁 Câtă cheltuială ar fi fost...

Daca veneam la tine sub 2000EUR nu scapam. Clientii tai isi cumpara o alta mobra la fiecare schimb de placute de frana.
 

5 hours ago, superbec said:

si peste toate astea etrierii aia si tot sistemul de franare e de 2 bani din fabrica :)

Asta e mobra, nici furtunele cu tresa de otel nu schimba sistemul de franare. Vrei sa opreasca super repede, schimba modelul. Si totusi e adecvat pentru strada.

Edited by gadi
Link to post
Share on other sites

Băi nene, spune sincer, la ce nivel de economie s-a ajuns? Să nu zic zgârcenie.

Ia-ți strung și apucă-te de meserie, ți le faci singur. Apoi faci și la alții. 😉

Link to post
Share on other sites

Mama ce scandal e aici, nu ma asteptam, motociclism.ro nu dezamageste.

@gadi in principiu merge sa le faci la stung, dar trebuie un strung calitativ, bine calibrat si cu niste cutite bune. Gasesti ateliere dotate cu asa ceva, dar trebuie sa cauti. Cine spune ca nu merge sa le faci la strung, vorbeste din auzite sau a incercat sa le faca pe genunchi pe strunguri scapate din macara. Partea dificila este ca trebuie ca strungarul sa ia in considerare diametrul final si sa lase un adaos pentru lustruirea finala. Daca lustruiesti inoxul cum trebuie, nu o sa ai nici santuri si nici simeringurile nu o sa se strice, astea sunt baliverne.

Problema aici este de costul executiei, nu cred ca renteaza, asta poti vedea doar la fata locului, intreband strungarul.

Sfatul meu, lustruieste pistonasele vechi cu o pasta de polish. Simeringuri noi si aia este. La fiecare schimb de lichid / placute, da pistonasele afara, inspecteaza-le, curata-le daca este necesar.
 

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites
Chiar acum, Lucian_M a spus:

Na, încă unul care zice de curățat la schimbul plăcuțelor. 👍 Nici el nu știe ce spune? La fel și de șlefuit.


Pai cam asa ar fi logic. Numa' ca 'servisurile' moto schimba placutele de frana, dau un spray de frane pe mehlemul ala si il intind cu periuta de dinti si zic ca au facut treaba...cand de fapt problema se afla jumate in interior, lichidul devenind gelatinos, iar ala nu iese pe la aerisitor.

Link to post
Share on other sites

Asta am zis și eu ieri. Se bagă jegul în etrier, apoi lumea se miră că apar problemele. Da, durează să cureți totul cu simț de răspundere, dar o dată la 1-2 ani nu-i o tragedie. Zic și eu. Puneam niște poze cu etrieri desfăcuți și curățați, dar nu le mai am pe telefon.

Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, gadi said:

Asta e mobra, nici furtunele cu tresa de otel nu schimba sistemul de franare. Vrei sa opreasca super repede, schimba modelul.

 

Din nou off topic și cer scuze pentru asta:

Se poate, dar asta înseamnă nu numai furtune, ci și pompe, etrieri, plăcuțe, ceea ce la motocicleta asta (model și an de fabricație) înseamnă peste jumătate din prețul ei.

Link to post
Share on other sites
On 1/16/2021 at 1:30 PM, gadi said:

Finisarea se face tot la strung, cine stie meserie ca sa realizeze pistonasele corect stie si sa le finiseze, pana la urma pistonasele originale tot la strung sunt facute.

 

Finisarea corecta nu se da la strung cu smirghel ci la masina de rectificat cu piatra ca la arborii cotiti de motoare. Pistonasele de etrier sunt facute tot la strung dar finisarea pun pariu ca e facuta la masina de rectificat. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...