Sari la conținut

M-am saturat de reparat fiare vechi, Suzuki SV 650 2021 vs Yamaha MT 07 2021 vs Honda CB500 X 2021?


RD 02 ALX
 Share

Motocicleta noua de buget.  

41 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Buna ziua, ma cheama Alex si am 38 de ani. Am detinut in trecut un scuter de 250cm3 Aprilia Leonardo, o Honda Nx650 Dominator si un CB 500 PC32. Nu ma intelegeti gresit mi-a placut foarte mult experienta dobandita cu fiecare in parte si puterea dezvoltata a fost suficienta pentru o utilizare normala. Foarte rar merg cu pasager si nu merg foarte multi km intr-o tura pentru ca am probleme cu spatele vertebrele L5-S1 tasate. Imi doresc o motocicleta noua de buget pe care sa o tin cel putin 10 ani si cu care sa merg la serviciu din Branesti IF in Bucuresti cu aproximatie 40 km pe zi.

Imi place foarte mult Suzuki SV 650 si chiar daca este un model vechi ma gandesc ca este un motor testat in timp si fiabli si destul de puternic pentru ce am eu nevoie. Imi place foarte mult XSR700 ca aspect dar depasesc bugetul asa ca merg pe MT 07 avand aceasi baza in afara de cateva lucruri cosmetice. CB-ul este calul de bataie dar parca vreau si eu mai multa putere fata de fostul CB aproape 50cp.

 

Achizitia doresc sa o fac spre sfarsitul anului sau in Ianuarie 2022 ca sa prind un pret bun.

Imi doresc sa fie Made in Japan, injectie si Abs, din cauza asta sunt cam nehotarat fata de Yamaha si Honda care nu mai fabrica modelele ieftine in Japonia.

 

Problema tipic Romaneasca cumperi motocicleta doar dupa ce stai pe ea in magazin din aceasta cauza am deschis acest topic poate sunt colegi de pe forum care au mers cu ele chair si putin si poate lasa aici o impresie dupa plimbarea respectiva.

Sotia imi spune sa imi cumpar una SH in continuare si sa o pun la punct prin colegul nostru de aici:

Daca ar fi sa aleg una Second Hand ma gandeam la Honda VFR 800FI sau Pan European 1300.

 

Va multumesc pentru ajutor si va doresc multa sanatate sa scapam de mizeria asta globala.

Cheers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Criteriile de alegere a motocicletei pentru mine au fost cam aceleași și în cele din urmă am ajuns la cb500x (modelul 2019).

După părerea mea mi s-a părut cea mai buna alegere calitate preț.

Poți să mergi și pe generația 1 de cb500x (2012-2018), chiar daca e la mana a doua, dar sunt motociclete fiabile, indiferent de ani.

Poți să citești despre părerea mea legata de cb500x aici:

https://motociclism.ro/topic/748404-honda-cb500x/

 

 

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru pareri, am sa vad daca gasesc una pentru test drive. John17 eu lucrez exact la intrarea in Bucuresti vis a vis de Ikea Pallady si in timp dupa ce se termina drumul de acces pe A2 am 11km pe autostrada. Ma gandeam la Pan 1300 din prisma confortului nu a vitezei. Weekend placut in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, RD 02 ALX said:

Imi doresc o motocicleta noua de buget pe care sa o tin cel putin 10 ani si cu care sa merg la serviciu din Branesti IF in Bucuresti cu aproximatie 40 km pe zi.

 

Pentru așa ceva și având în vedere problemele la spate, mai bine te-ai orienta spre un maxi scuter.

 

2 hours ago, RD 02 ALX said:

Imi doresc sa fie Made in Japan, injectie si Abs, din cauza asta sunt cam nehotarat fata de Yamaha si Honda care nu mai fabrica modelele ieftine in Japonia.

 

ABS au toate motocicletele noi (125cc+) vândute în UE din 2015 încoace. Motocicletele carburate sunt practic dispărute (în afară de Suzuki DRZ nu-mi mai vine în minte nimic). Iar percepția cu "Made in Japan" este cel puțin învechită, dar fiecare cum crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, RD 02 ALX a spus:

si in timp dupa ce se termina drumul de acces pe A2 am 11km pe autostrada. Ma gandeam la Pan 1300 din prisma confortului

Și prin oraș cât? Timpul până termină ai noștri un drum poate fi lejer mai lung decât durata de viață a 🏍️.

Nu e vb de viteză, (600 al meu de 15 ani merge +200 oricum) și nici de confort, e vb de câți km mergi prin oraș unde Panpanul și orice 🏍️ mare și grea te încurcă mai tare decât te-ar descurca în ăia 11 km (ipotetici) de autostradă. Nu mai zic că pe de-o parte vrei 9 să nu repari și pe alta te uiți la una bătrână și f posibil cu rulaj mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, PzKpfW a spus:

 

Pentru așa ceva și având în vedere problemele la spate, mai bine te-ai orienta spre un maxi scuter.

 

 

ABS au toate motocicletele noi (125cc+) vândute în UE din 2015 încoace. Motocicletele carburate sunt practic dispărute (în afară de Suzuki DRZ nu-mi mai vine în minte nimic). Iar percepția cu "Made in Japan" este cel puțin învechită, dar fiecare cum crede.

Multumesc frumos, m-am uitat si la Yamaha X-max 300 este tot in bugetul respectiv. Imi place foarte mult dar cu o motocicleta ma gandeam ca pot sa ies ocazional si la o plimbare cu cativa prieteni. Astept sa vad daca se tine Salonul moto anul acesta poate gasesc o oferta buna. Am sa ma programez la un Testdrive cu CB 500x pentru inceput.

Acum 42 minute, john17 a spus:

Și prin oraș cât? Timpul până termină ai noștri un drum poate fi lejer mai lung decât durata de viață a 🏍️.

Nu e vb de viteză, (600 al meu de 15 ani merge +200 oricum) și nici de confort, e vb de câți km mergi prin oraș unde Panpanul și orice 🏍️ mare și grea te încurcă mai tare decât te-ar descurca în ăia 11 km (ipotetici) de autostradă. Nu mai zic că pe de-o parte vrei 9 să nu repari și pe alta te uiți la una bătrână și f posibil cu rulaj mare. 

Salut lucrez pe Autobaza STB Titan deci nu merg prin oras, Pan-ul imi placea dar cu siguranta ai dreptate fiind un model vechi si de turing are foarte multi km si porbabil sunt multe de surubarit la ea. Era doar o varianta pentru SH. Am sa incerc sa merg cu toate daca gasesc un MT 07 am vazut la o scoala Moto sa vad daca pot sa imi iau o ora cu instructorul sa vad cum este. Multumesc pentru raspuns. THX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, taong_mapagbiro a spus:

Pan European-ul ala nu cred ca are ce cauta in dolantele tale ....e misto mobra dar nu-i pacat sa te chinui prin trafic cu 300 de kile sub dos zi de zi ?   

Tot spre cb500 as inclina si eu si ca sa pulsez oleaca ...daca ti-ai permite , si un touring dedicat . ideal ...scuter + touring . 

Multumesc colegul. Ma programez la un test drive cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Buna ziua, ma cheama Alex si am 38 de ani.

Am detinut in trecut un scuter de 250cm3 Aprilia Leonardo, o Honda Nx650 Dominator si un CB 500 PC32.

Foarte rar merg cu pasager si nu merg foarte multi km intr-o tura pentru ca am probleme cu spatele vertebrele L5-S1 tasate.

Imi doresc o motocicleta noua de buget pe care sa o tin cel putin 10 ani si cu care sa merg la serviciu din Branesti IF in Bucuresti cu aproximatie 40 km pe zi.

Imi place foarte mult Suzuki SV 650 si chiar daca este un model vechi ma gandesc ca este un motor testat in timp si fiabli si destul de puternic pentru ce am eu nevoie.

Imi place foarte mult XSR700 ca aspect dar depasesc bugetul asa ca merg pe MT 07 avand aceasi baza in afara de cateva lucruri cosmetice.

CB-ul este calul de bataie dar parca vreau si eu mai multa putere fata de fostul CB aproape 50cp.

 

Salut Alex. 

Nu esti nou pe doua roti, nu esti nou pe forum, astfel incat putem trece direct la subiect: 

* Intra pe site-urile importatorilor multimarca din Ro (MotoBoom.ro, EstBike.ro), vezi preturile si fa-ti calculele. Eu as merge pe motor nou, cumparat din RO. Daca iei noua de afara trebuie sa fie serios mai ieftin fiindca mai adaugi 350/400 Eu adusul, RAR-ul, actele. Este strict o chestiune de la caz la caz. 

* Pentru ce vrei tu eu m-as uita la un adventure touring sau cross-over de clasa medie.

* Un naked/commuter nu este problema in oras sau pe distante scurte, dar este mai putin confortabil daca vrei sa faci si excursii de week-end, protectia fata de "elemente", cum zic englezii, fiind zero. 

* Un naked/commuter pluseaza in schimb la capitolul look fata de sora carenata din categoria adventure touring sau cross-over. 

De exemplu:

- Sv650 este ok ca si commuter, . Personal insa as merge pe V-Strom. 

- Idem MT-07 vs Tracer 700. 

* XSR 700, ca si sora mai mare (900-le) sunt deja altceva.  Intram in teritoriul Ducati Scrambler. Mobre super faine, glam cum le zic eu, dar cu accent pe look. Nimic rau in asta, dar aici este o chestiune strict de gusturi, nu de logica si comparatii. 

  

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

CB-ul este calul de bataie dar parca vreau si eu mai multa putere fata de fostul CB aproape 50cp.

Felul in care o motocicleta noua/actuala livreaza caii si cuplul s-ar putea sa fie diferit in comparatie cu ceea ce ofereau/ofera motocicletele vechi. 

In primul rand trebuie tinut de cont de raportul cp/kg. Dupa care ajungem la injectie, materiale mai usoare, alte unghiuri ale componentelor (care pot schimba radical manevrabilitatea), etc.

Trebuie sa mai iei in calcul faptul ca in Buc ai mecanici si ca poti resofta motoare de ultima generatie si le poti imbunatati caracteristicile de putere si cuplu limitate din fabrica datorita normelor de poluare. 

 

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Achizitia doresc sa o fac spre sfarsitul anului sau in Ianuarie 2022 ca sa prind un pret bun.

Imi doresc sa fie Made in Japan, injectie si Abs, din cauza asta sunt cam nehotarat fata de Yamaha si Honda care nu mai fabrica modelele ieftine in Japonia.

Eu cred ca achizitia unei motociclete este o chestiune de suflet, nu de logica.

Daca stai sa astepti preturi bune, amaraciunea din mintea ta, tot asteptand preturi bune, nu o sa valoreze cateva sute de euro si un sezon pe bara.  

Singura perioada din an in care dealerii blufeaza maxim si exploateaza sentimentele clientilor este inceputul de sezon (mar/apr), fiindca atunci pe toti ne ard calcaiele si ei stiu asta. Dupa apr, liber la mal. 

 

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Imi doresc sa fie Made in Japan, injectie si Abs, din cauza asta sunt cam nehotarat fata de Yamaha si Honda care nu mai fabrica modelele ieftine in Japonia.

Singurele motociclete noi in privinta carora as avea anumite rezerve legate de fiabilitate sunt Ktm si chinezariile. Bmw si Ducati deja nu mai tin topicuri sus de ceva ani. 

In marea majoritate a cazurilor, europenii rezolva gratis problemele (singurul risc este sa iti dai skip la un concediu) iar chinezarii nu as cumpara nici dusmanilor. 

Stress + motocicleta noua sunt doua chestiuni care se regasesc din ce in ce mai rar in aceeasi propozitie si cred ca nu ar trebui sa mergi pana acolo incat sa faci comparatii de fabricat in Japonia sau nu. Sunt n exemple de modele legendare fabricate de japonezi in Europa (Varadero, Transalp, TT) si de nemti in Asia (Bmw-urile 650 si 800). Personal, nu iau elementul acesta in calcul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, john17 a spus:

:lol: Bună gluma, e bună! 

Stiu ca suna stupid dar in transportul public de suprafata sunt ore in care efectiv sunt pasagerii super ingramaditi ce sa mai vorbim de restrictii. Era fain daca se organiza, intrau mai putine persoane si il faceau cu sens unic in care sa vizitezi salonul sau il organizau in exterior.

Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

 

Salut Alex. 

Nu esti nou pe doua roti, nu esti nou pe forum, astfel incat putem trece direct la subiect: 

* Intra pe site-urile importatorilor multimarca din Ro (MotoBoom.ro, EstBike.ro), vezi preturile si fa-ti calculele. Eu as merge pe motor nou, cumparat din RO. Daca iei noua de afara trebuie sa fie serios mai ieftin fiindca mai adaugi 350/400 Eu adusul, RAR-ul, actele. Este strict o chestiune de la caz la caz. 

* Pentru ce vrei tu eu m-as uita la un adventure touring sau cross-over de clasa medie.

* Un naked/commuter nu este problema in oras sau pe distante scurte, dar este mai putin confortabil daca vrei sa faci si excursii de week-end, protectia fata de "elemente", cum zic englezii, fiind zero. 

* Un naked/commuter pluseaza in schimb la capitolul look fata de sora carenata din categoria adventure touring sau cross-over. 

De exemplu:

- Sv650 este ok ca si commuter, . Personal insa as merge pe V-Strom. 

- Idem MT-07 vs Tracer 700. 

* XSR 700, ca si sora mai mare (900-le) sunt deja altceva.  Intram in teritoriul Ducati Scrambler. Mobre super faine, glam cum le zic eu, dar cu accent pe look. Nimic rau in asta, dar aici este o chestiune strict de gusturi, nu de logica si comparatii. 

  

Felul in care o motocicleta noua/actuala livreaza caii si cuplul s-ar putea sa fie diferit in comparatie cu ceea ce ofereau/ofera motocicletele vechi. 

In primul rand trebuie tinut de cont de raportul cp/kg. Dupa care ajungem la injectie, materiale mai usoare, alte unghiuri ale componentelor (care pot schimba radical manevrabilitatea), etc.

Trebuie sa mai iei in calcul faptul ca in Buc ai mecanici si ca poti resofta motoare de ultima generatie si le poti imbunatati caracteristicile de putere si cuplu limitate din fabrica datorita normelor de poluare. 

 

Eu cred ca achizitia unei motociclete este o chestiune de suflet, nu de logica.

Daca stai sa astepti preturi bune, amaraciunea din mintea ta, tot asteptand preturi bune nu o sa valoreze cateva sute de euro si un sezon pe bara.  

 

Singurele motociclete noi in privinta carora as avea anumite rezerve legate de fiabilitate sunt Ktm, Bmw si chinezariile. 

Primele doua rezolva gratis probleme (doar ca daca ai ghinion risti sa iti ****zeze un concediu) iar chinezarii nu as cumpara nici dusmanilor. 

Stress + motocicleta noua sunt doua chestiuni care se regasesc din ce in ce mai rar in aceeasi propozitie si cred ca nu ar trebui sa mergi pana acolo incat sa faci comparatii de fabricat in Japonia sau nu. Sunt n exemple de modele legendare fabricate de japonezi in Europa (Varadero, Transalp, TT) si de nemti in Asia (Bmw-urile 650 si 800). Personal, nu iau elementul acesta in calcul.

Multumesc frumos Raul, ai mare dreptate. Legat de made in japan nu va contrazic pur si simplu ce am detinut eu au fost fabricate doar acolo si au rezistat foarte bine in timp. Chiar si motorul de pe Aprilia Leonardo era fabricat de Yamaha in Japonia. Achizitia am sa o fac spre sfarsitul anului sau la anul pentru ca eu detin un VW Lupo 1.7 Diesel si vreau sa cumpar masina noua anul asta. Nu am buget si pentru motocicleta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, _Raul_ a spus:

poti resofta motoare de ultima generatie si le poti imbunatati caracteristicile de putere si cuplu limitate din fabrica datorita normelor de poluare. 

Și omorâ ursul polar, n-ai vz ce a scris colegu', mocicliștii cu tobe goale și soft sunt principalii poluatori! :moron:

Acum 30 minute, RD 02 ALX a spus:

in transportul public de suprafata sunt ore in care efectiv sunt pasagerii super ingramaditi ce sa mai vorbim de restrictii. Era fain daca se organiza, intrau mai putine persoane si il faceau cu sens unic in care sa vizitezi salonul sau il organizau in exterior.

Transportul nu-l pot închide pt că e foame bani, mare! Și mai tre să plătească popularii taxe ca să supraviețuiască statul impotent. 

Dar de organizat n-o să mai organizeze nimeni nimic multă vreme! Odată că nu e voie și a 2-a oară că firmele care participau la salon, multe din ele, abia dacă mai țin lumina aprinsă, și nu se știe pt cât timp. Și dacă s-ar termina cu restricțiile, ceea ce nu văd să se întâmple prea curând (nu mă refer la câteva luni), urmează nota de plată. Care va fi babană! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Problema tipic Romaneasca cumperi motocicleta doar dupa ce stai pe ea in magazin din aceasta cauza am deschis acest topic 

Problema o rezolvi in felul urmator:

Scoti banii din banca, ii pui intr-un plic si incepi sa bati la usile proprietarilor de motociclete pe care le vrei. 

Buna ziua, ma intereseaza, astia sunt banii, doresc sa o scot la un test. 

Ca sunt noi sau sh, irelevant. 

Nu vor, sanatate, next.

Asta o sa fac si eu in w-e urmator, fiindca nu am testat niciuna din motocicletele pe care le-am luat in calcul. 

Cu cat mai multe, cu atat mai bine. 

Nu iti bate capul. 

La ce vrei tu sa cumperi si la cat costa nu o sa moara nimeni daca pierde o ora din viata lui si 50 de km din cea a motocicletei. 

  

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

am deschis acest topic poate sunt colegi de pe forum care au mers cu ele chair si putin si poate lasa aici o impresie dupa plimbarea respectiva.

O parere, doua, trei nu strica nimanui. 

Dar evaluarea unor vehicule are f mult de-a face cu experienta si puterea de intelegere a fiecaruia dintre noi. Unii s-au dat pe mai multe, altii poate au mai multi km de exploatare asa cum trebuie (nu plimbat fierul de colo colo), altii poate au un feeling mult mai bun pentru fiare, etc, etc. 

Ce vreau sa zic este sa nu iei 100% de bun ce zic altii. Me included, bineinteles. Mergi si te da tu cu ele. 

 

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Sotia imi spune sa imi cumpar una SH in continuare si sa o pun la punct 

Inteleg consultarea cu partenere din prisma economiilor comune. 

La mine banii de motor si echipamente nu intra la categorii cheltuieli comune. La fel cum nu ma intereseaza pe mine de incaltaminte, haine, cosmetice, etc. Fiecare are dreptul exclusiv la bucuriile lui.

 

Motoarele sh sunt loterii. Cu cat mai noi, cu atat mai mici sansele de bucurii. Dar cu cat mai noi plus 5-600 de euro adusul si inmatriculatul cu atat incepi sa te gandesti daca nu este mai bine sa dai avans 4500 la un motor de 7000 si sa te bagi la niste rate modice n ani. 

Sarea si piperul dpmdv la achizitii de genul asta: 

* nu vezi tu motorul, mergi pe incredere

* daca ai cativa zeci de ani in bransa, cu atat mai greu sa te dai pe mana altora 

* citandu-l pe Robert Redford - De ce l-as puna pe altul sa imi impuste calul batran care a fost toata viata al meu? 

* stai ca e radiata, ca nu e radiata, aaa, e prea departe, negociaz-o tu, dar stai ca o negociez eu si tot felul de frectii din astea romanesti. 

Just sayin.

 

  

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Daca ar fi sa aleg una Second Hand ma gandeam la Honda VFR 800FI sau Pan European 1300.

VFR 800 FI 2000, da, este un motor de vis. Ultimul model cu transmisie pe pinioane.

Daca prinzi si modelul aniversar, deja uau. 

Dar asta este model sa il cumperi ca si colectionar/cunoscator, a 5a, 6a motocicleta. 

Pentru ce vrei tu este nepotrivita. Este un sport tourer de distante medii. Prea puternica, prea aplecata. 

Cam cum sa ma exprim...

Motor de Bucuresti - Pitesti - Valcea - Sibiu fara sa cobori sub 100. 

Toarce ca o mata pe soba la 160 toata ziua. 

VFR 800-le post 2000 este insa generatia care a mai fost orice, dar nu legenda. Au trebuit sa vina cu un nou VFR (in 2003 cred?) ca sa spele din esecul lui.

Un VFR 800X ar putea fi insa ceea ce cauti tu. 
Desi eu ma gendesc mai degraba la CX 500 si NC750.  

 

Pan European 1300 este motor pentru suicidali. 

Retrase din uz de politia britanica din cauza faptului ca dezvoltau un voblaj incontrolabil pe la 130kmh parca. Avem inclusiv un user pe forum care, se pare, a patit acelasi lucru. Povestea este veche (cred ca cel putin 7-8 ani) si nu m-a interesat sa o aprofundez fiindca stiam de hibe si ST-ul era no go oricum pt mine. 

 

Mai degraba ST 1100 ultimele modele (2001 parca), daca vrei musai Pan European. Desi au o varsta si nu stii cine ce a invatat pe motocicleta ce ai cumpara-o, indiferent de pret. 

 

Daaar - astea sunt motociclete pentru mers Buc - Arad in confort si cu rezerva de putere necesara pentru linistea ta mentala ca nu iti sta nimic in cale pe asfalt. 

Sunt f grele in trafic de oras, se incing plimbate din semafor in semafor (si tu asemenea) si sunt obositoare la manevrat. 

Concluzia. Tourer pentru commuting iti iei numai daca ai de impresionat pe cineva. Categoria - de ce ai face asa ceva? 

    

Acum 4 ore, RD 02 ALX a spus:

Va multumesc pentru ajutor si va doresc multa sanatate sa scapam de mizeria asta globala.

Cheers.

 

Bafta, spor, banca, cash, dealari multimarca, clasa medie 500 - 900 cmc, motor nou, luat cu sufletul, nu cu mintea sau cu subtitrari de sex opus. 

Acum 17 minute, john17 a spus:

Și omorâ ursul polar, n-ai vz ce a scris colegu', mocicliștii cu tobe goale și soft sunt principalii poluatori! :moron:

John, ca sa nu existe nici un dubiu si ca sa raman in taramul ideilor constructive eu vorbesc de motociclete strangulate masiv din fabrica si care dezvolta 35 de cai unde ar trebui sa scoata 50, care au o acceleratie ce agata, o dezvoltare a puterii total nelineara, etc, etc. 

Genul de motoare despre care afli imediat dupa cumparare cum sa le faci sa mearga cum ar trebui. Din categoria - oare de unde provine informatia?

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și după ce le "dezgâtui" se mai încadrează în normele de poluare? Nu-mi răspunde, că știu deja, e vb doar de ipocrizie, că între e2 și e4 cipuit nu e mare diferență. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Depinde cati bani vrei sa dai, dar motocicletele moderne sunt destul de fiabile, in special japonezele, nu mi-as face griji cu o moto fabricata in ultimii 10-12 ani care nu e model sport.

 

Daca mergi pe moto noua nu vad un castigator intre MT7 si CB500X pentru naveta, cele 5 minute pe autostrada trec repede, dar la drum lung vrei ceva semicarenat, asta inseamna Tracer 700 in loc de MT7 si costa ceva in plus. Depinde de tine sa te hotarasti ce vrei, pentru naveta scurta as lua ceva cat mai mic, chiar si 300cc, nu un 700cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, _Raul_ a spus:

VFR 800-le post 2000 este insa generatia care a mai fost orice, dar nu legenda. Au trebuit sa vina cu un nou VFR (in 2003 cred?) ca sa spele din esecul lui.

 2013 am vrut sa zic, my bad. 

Eu in 2013 am vazut-o prima data la salonul de la Londra. 

 

Speaking of saloane (nu din alea de pom de Craciun). 

Saloanele sunt incalzirea. Este ok sa mergi la ele doar ca sa vezi calitatea materialelor si ergonomia. Atat. 

Drive test-ul este elementul definitoriu.

Din prisma omului pasionat de ele si care a facut si de 1h, si de 3 si de o zi, recomand fara discutii 3 ore cu motocicleta pentru care te-ai hotarat. 

Cate 1h cu toate, dupa care revenit si luat 3 ore candidata/-ii din finala. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, RD 02 ALX said:

 

Suzuki SV 650

MT 07

 

Salut Alex!

Am avut SV 650 (2004 ce-i drept, dar l-am păstrat mulți ani) și am mers destul de mult pe MT-07 (2017, are una fiul meu cel mic), ambele cumpărate de noi.
Diferențe nu prea ar fi în afară de astea două:
SV 650: șaua mai joasă (795mm modelele mai noi); V-Twin, sunet frumos dar nu așa smooth ca Yamaha. Motor buletproof, în tradiția Suzuki care a păstrat linia propulsoarelor de mai bine de cincisprezece ani la mai toate modelele (deși la fiecare model nou menționează că au schimbat ț elemente)
MT-07: șaua mai înaltă (805mm); motor în linie, sunet nu foarte excitant dar mai liniar în ce privește livrarea puterii
Cu puterea, greutatea și celelalte stau cam la fel amândouă. Lumea zice că te ia vântul de pe naked la viteze mari, dar asta e o chestie de obișnuință și exercițiu fizic. Eu nu am avut nicio motocicletă cu parbrize și carene și am trăit foarte bine fără ele cu toate că nu merg chiar încet și nici nu merg doar 30 sau 50 km.
Deși iubesc mai mult SV-ul, strict pentru oraș aș recomanda mai degrabă MT-07 pentru cuplu/putere mai liniare și frânele parcă mai bune.

Sper că îți va fi de folos.

 

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Kagemusha a spus:

 

Salut Alex!

Am avut SV 650 (2004 ce-i drept, dar l-am păstrat mulți ani) și am mers destul de mult pe MT-07 (2017, are una fiul meu cel mic), ambele cumpărate de noi.
Diferențe nu prea ar fi în afară de astea două:
SV 650: șaua mai joasă (795mm modelele mai noi); V-Twin, sunet frumos dar nu așa smooth ca Yamaha. Motor buletproof, în tradiția Suzuki care a păstrat linia propulsoarelor de mai bine de cincisprezece ani la mai toate modelele (deși la fiecare model nou menționează că au schimbat ț elemente)
MT-07: șaua mai înaltă (805mm); motor în linie, sunet nu foarte excitant dar mai liniar în ce privește livrarea puterii
Cu puterea, greutatea și celelalte stau cam la fel amândouă. Lumea zice că te ia vântul de pe naked la viteze mari, dar asta e o chestie de obișnuință și exercițiu fizic. Eu nu am avut nicio motocicletă cu parbrize și carene și am trăit foarte bine fără ele cu toate că nu merg chiar încet și nici nu merg doar 30 sau 50 km.
Deși iubesc mai mult SV-ul, strict pentru oraș aș recomanda mai degrabă MT-07 pentru cuplu/putere mai liniare și frânele parcă mai bune.

Sper că îți va fi de folos.

 

Baftă!

Multumesc frumos , am inteles ca la SV 2019+ au imbunatatit franele. MT ul se aude incredibil cu o evacuare sport dar este cam ciudat farul la modelul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

Dar cu cat mai noi plus 5-600 de euro adusul si inmatriculatul cu atat incepi sa te gandesti daca nu este mai bine sa dai avans 4500 la un motor de 7000 si sa te bagi la niste rate modice n ani. 

 

  

 

Aceiasi concluzie o trag si eu usor ,usor de cand sunt in testarea pietii dar mai depinde si ce motor vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, RD 02 ALX said:

Multumesc frumos , am inteles ca la SV 2019+ au imbunatatit franele.

 

Au pus modelul mai mare de etrier de la Tokico în 2019. Poate e și altă pompă.

image.thumb.png.6a18c6cb569e33a0fa4c0e057b8dbcdd.png image.thumb.png.f8b456951cc86ce72319322c358cd528.png 

 

Iar de sunet, V2-ul de la Suzuki sună cel puțin la fel de bine ca paralelul de la Yamaha (cu o evacuare corespunzătoare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cele 3 din lista ta, as lua cb500x, dar daca arunci TRACER 700 in lista (in loc de mt-07), pe ala l-as lua. pt mine pare croita perfect Tracer 700

 

nou preferabil daca iti permiti.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, john17 a spus:

Și după ce le "dezgâtui" se mai încadrează în normele de poluare? Nu-mi răspunde, că știu deja, e vb doar de ipocrizie, că între e2 și e4 cipuit nu e mare diferență. 

 

Tu faci trafic, te plictisesti sau incerci sa egalezi scoruri de pe alte topicuri.

Este ca si cum ai spune ca trebuie sa ne sinucidem prin infometare fiindca hrana noastra ucide plante si animale. 

Adica asa, o combinatie de catch 22 cu categoria emil bobu din catavencii. 

 

Ai idee cu cati cp vin din fabrica KTM-urile de enduro? Mai ales cele in 2T. Sau de ce nu sunt trecute valorile adevarate cam pe nici un site oficial?

Ca un mecanic sa scrie ce ai scris tu este no comment dpmdv.

Eu vorbesc despre eliminat restrictii si tu te gandesti probabil la tuning cu turbine duble si nos.

Hai sa nu mai circulam pe strada, fiindca ridicam praful si imprastiem particule de cauciuc. 

 

 

Acum 9 minute, Cavaleru a spus:

din cele 3 din lista ta, as lua cb500x, dar daca arunci TRACER 700 in lista (in loc de mt-07), pe ala l-as lua. pt mine pare croita perfect Tracer 700

nou preferabil daca iti permiti.

bafta

Tracer 700 este o bicicleta superba. 

La pretul cu care este comercializata, poti trece lejer peste orice minus specific categoriei budget din care face parte. 

Se descurca onorabil si in oras, si pe europene si pe autostrada. 

Ofera suficienta protectie si, atata timp cat nu vorbim de spaima cantarelor, duce usor doua persoane in excursii decente. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, _Raul_ a spus:

Tracer 700 este o bicicleta superba. 

La pretul cu care este comercializata, poti trece lejer peste orice minus specific categoriei budget din care face parte. 

Se descurca onorabil si in oras, si pe europene si pe autostrada. 

Ofera suficienta protectie si, atata timp cat nu vorbim de spaima cantarelor, duce usor doua persoane in excursii decente. 

 

Gratie importatorului Yamaha am avut un tracer 700 2017 pe mana un week-end intreg acum ceva timp (2-3ani)

 

Pot sa zic ca a fost singura motocicleta pe care am incalecat-o si m-am simtit ca ne-am contopit intr-un intreg.

 

Totul se potrivea la fix, inaltimea la sa, pozitia ghinonului scaritele, pozitia spatelui.

 

Perfecta pt mine si fizicul meu. 

 

Are putere excelenta pentru naveta, slim fit pentru strecuratul in oras, consumul e nesemnificativ, franele mie mi s-au parut excelente. Mi-a mai placut si cum lucreaza suspensiile si ambsorb asperitatile drumului.

 

Daca ar fi vreodata cazul sa iau o motoreta noua, indiferent de banii disponibili, pe ea as lua-o.

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul să-mi sară unii în cap: nu iei în calcul un V-strom 650 de vreun anișor, în garanție etc? Mulți le vând că "le-au rămas mici", vor omiedouasute. Le găsești cu foarte puțini km, sunt mobre cel puțin decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...