Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

aham. bun asa.

eu cred ca trebe sa mesteresc la a mea, consuma ca o purcea de mult si nu mi-e clar de ce. a sarit consumul in oras la 7%. e drept ca nici n-am curatat carburatorul vreodata. sa vedem la plinul asta cat consuma.

am si impresia ca mi s-a blocat cablul de Âşoc Âşi e posibil să meargă aÂşa. atunci s-ar explica de ce consumă aÂşa mult.

trebe să cercetez.

 

 

daca ar fi blocat cablul de soc pe deschis, ti-ar da si ceva fum negru la relanti, printre alte simptome...

ma indoiesc, da e posibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu da fum negru.

dar ma mira ca porneste foarte usor. ceaa ce nu era o caracteristica a ei... de obicei pufnea si bubuia la rece, acuma porneste fara soc ceea ce inainte nici batuta nu pornea, de-aia zic ca e posibil sa fie intepenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu da fum negru.

dar ma mira ca porneste foarte usor. ceaa ce nu era o caracteristica a ei... de obicei pufnea si bubuia la rece, acuma porneste fara soc ceea ce inainte nici batuta nu pornea, de-aia zic ca e posibil sa fie intepenit.

 

 

mda, suna a fi putin cam bogat amestecul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am bulit CDI-ul la motr...Am adaptat un contact de Honda care are doar 3 cabluri pentru Vulcan care are 5 cabluri...Acum am gasit un contact de EN 500 care s-a potrivit perfect...ideea este ca invarte electromotorul dar nu am scanteie la bujii...Aveti idee ce ar putea fi? Am verificat cam tot..: bujii, fise, baterie, bobine, sigurante, benzina in rezervor...Tot nu vrea...Singura explicatie ar fi CDI-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am bulit CDI-ul la motr...Am adaptat un contact de Honda care are doar 3 cabluri pentru Vulcan care are 5 cabluri...Acum am gasit un contact de EN 500 care s-a potrivit perfect...ideea este ca invarte electromotorul dar nu am scanteie la bujii...Aveti idee ce ar putea fi? Am verificat cam tot..: bujii, fise, baterie, bobine, sigurante, benzina in rezervor...Tot nu vrea...Singura explicatie ar fi CDI-ul...

Verifica siguranta IGN din Junction Box. Daca e arsa, ai mare noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, suna a fi putin cam bogat amestecul...

 

 

Sa fie si la mine amestecul prea bogat din moment ce pornesc motorul fara soc , si porneste foarte bine dimineata ?

 

Sa fie si la mine amestecul prea bogat din moment ce pornesc motorul fara soc , si porneste foarte bine dimineata ?

 

 

Defapt , voi , cum il porniti dimineata pe timp de vara , folositi socul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Defapt , voi , cum il porniti dimineata pe timp de vara , folositi socul ?

 

 

Eu da. Daca nu a batut soarele in el, si acum trebuie sa-i trag un pic socul, sau sa-l tin accelerat un pic. Pentru o relatie armonioasa cu vecinii prefer socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, la setarea de fabrica, trebuie sa porneasca doar cu socul (este reglat foarte sarac pentru a fi in acord cu normele de poluare).

 

in general, lumea mai umbla in ele (trebuie gaurit in capac de aluminiu ca sa ajungi la surubul de amestec) si imbogateste amestecul, caz in care, mai ales vara, porneste fara soc.

 

asta ar fi varianta mai buna, pentru ca in setarea de fabrica, cu amestecul sarac, pe langa faptul ca se incinge mai repede si mai tare motorul, mai ai si mari sanse sa puste inapoi prin carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uraaaaa...nu este CDI-ul..L-am probat azi pe motorul unui prieten si merge.Totusi nu ii dau de cap...Benzineste dar nu scanteieste...M-a luat capul... :baldy:

 

 

ba, io ti-am zis ca nu se duce asa usor :D

as paria ca ai inversat ceva mufe (ca sunt cateva identice ca si soclu), sau un fir cel putin nu l-ai pus

 

ia si mai verifica, cu rabdare multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca la mine a fost doar o toana, si-a revenit in simtiri, iar porneste doar cu soc, ceea ce ma bucura.

@paladin: Da asa, asa se face. La fel e acuma si la mine. VN-ul e recunoscut ca un mofturos al pornirilor, eu il am pe-al meu de nou si de-atunci face asa la pornire. Am citit pe un forum de state ca multi au renuntat la controlul noxelor si au modificat amestecul. Daca vrei sa cetesti mai multe, baga nasul aici: http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/mods.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare sa fie de la epuratorul de gaze din carter. Ar trebui sa aiba un furtun pana in carcasa filtrului sau un furtun mai lungut care sa ajunga peste nivelul chiulasei cu un filtru mic in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare sa fie de la epuratorul de gaze din carter. Ar trebui sa aiba un furtun pana in carcasa filtrului sau un furtun mai lungut care sa ajunga peste nivelul chiulasei cu un filtru mic in cap.

 

 

Mersi ... i-am pus un furtun si l-am dus sub motor , sa nu mai faca mizerie pe cilindru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si asa, dar va trebui sa te mai uiti din cand in cand la nivel la ulei ca p-acolo ies ceva gaze si cu vapori de ulei, de aia se ridica peste nivelul chiulasei ca sa iasa doar gazele si sa se intoarca uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si asa, dar va trebui sa te mai uiti din cand in cand la nivel la ulei ca p-acolo ies ceva gaze si cu vapori de ulei, de aia se ridica peste nivelul chiulasei ca sa iasa doar gazele si sa se intoarca uleiul.

 

 

La asta nu m-am gandit ... pai il duc in sus deasupra chiuloasei , dupa care il cobor prin spate :) . Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam si eo ca omu azi si ma trece gandul sa schimb antigelul. Pana acuma l-am schimbat la dealer, ca tot faceam revizia si la doi ani il schimbam la ei. Acuma zic, ce-ar fi sa-l schimb eu, dar am o problema, nu stiu de care sa folosesc, mereu am observat ca ei aveau unul verde pe care il foloseau dar asa la o prima strigare prin cartier la magazinele cu piese gasesc doar roz si as vrea verde. Acuma lasand culoare, sa ajungem la fond, ce ma-sa fel de antigel trebuie folosit, adica ce caracteristici are antigelul pt vn? Aveti idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam si eo ca omu azi si ma trece gandul sa schimb antigelul. Pana acuma l-am schimbat la dealer, ca tot faceam revizia si la doi ani il schimbam la ei. Acuma zic, ce-ar fi sa-l schimb eu, dar am o problema, nu stiu de care sa folosesc, mereu am observat ca ei aveau unul verde pe care il foloseau dar asa la o prima strigare prin cartier la magazinele cu piese gasesc doar roz si as vrea verde. Acuma lasand culoare, sa ajungem la fond, ce ma-sa fel de antigel trebuie folosit, adica ce caracteristici are antigelul pt vn? Aveti idee?

 

 

ma, din umilele mele cunostinte:

verde - pt radiatoare din otel

 

roz - pentru radiatoarele din aluminiu

 

roz merge si in loc de verde, verde nu merge in loc de roz :)

 

tu ai radiator din otel.

 

 

In alta ordine de idei, am dat o tura aseara, dupa o pauza de 2 zile, si m-am c*cat pe mine cat de tare poa sa mearga :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. merci coane.

de unde cumpar verde?

 

Pai daca zici ca rupe asfaltu, vreau si eu. Ce dimensiuni au jicloarele acuma?

Si doi, esti cu moto acuma? Ca te-as vizita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. merci coane.

de unde cumpar verde?

 

Pai daca zici ca rupe asfaltu, vreau si eu. Ce dimensiuni au jicloarele acuma?

Si doi, esti cu moto acuma? Ca te-as vizita...

 

 

de pe la piese auto, da-i sezonul cam prost pentru achizitii de antigel, ca putini au pe stoc vara

la vn-ul meu partea interesanta ii ca-s cu jigleoarele stock, doar curatat dumnezeieste carbul, demontata toata tubulatura aia de plastic de la admisie si golite tobele :D

 

astept sa-mi termin rezervorul nou ca sa schimb jeturile si sa dau jos filtrul, ar trebui sa-mi rupa capu dupa aia...

 

acu nu-s cu motorul, ca plec la munte pana duminica, da de luni incolo ti-l dau cand vrei la o tura ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor se pare ca este pick-up coil...de langa alternator , sau bobina de aprindere sau magnetica..Am gasit o gramada dedenumiri pentru aceeasi piesa.Problema este daca stie careva de unde o pot cumpara...si parca nu as vrea SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...