raduprint01 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 aham. bun asa. eu cred ca trebe sa mesteresc la a mea, consuma ca o purcea de mult si nu mi-e clar de ce. a sarit consumul in oras la 7%. e drept ca nici n-am curatat carburatorul vreodata. sa vedem la plinul asta cat consuma. am si impresia ca mi s-a blocat cablul de Âşoc Âşi e posibil să meargă aÂşa. atunci s-ar explica de ce consumă aÂşa mult. trebe să cercetez. daca ar fi blocat cablul de soc pe deschis, ti-ar da si ceva fum negru la relanti, printre alte simptome... ma indoiesc, da e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 nu da fum negru. dar ma mira ca porneste foarte usor. ceaa ce nu era o caracteristica a ei... de obicei pufnea si bubuia la rece, acuma porneste fara soc ceea ce inainte nici batuta nu pornea, de-aia zic ca e posibil sa fie intepenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 nu da fum negru. dar ma mira ca porneste foarte usor. ceaa ce nu era o caracteristica a ei... de obicei pufnea si bubuia la rece, acuma porneste fara soc ceea ce inainte nici batuta nu pornea, de-aia zic ca e posibil sa fie intepenit. mda, suna a fi putin cam bogat amestecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Cred ca am bulit CDI-ul la motr...Am adaptat un contact de Honda care are doar 3 cabluri pentru Vulcan care are 5 cabluri...Acum am gasit un contact de EN 500 care s-a potrivit perfect...ideea este ca invarte electromotorul dar nu am scanteie la bujii...Aveti idee ce ar putea fi? Am verificat cam tot..: bujii, fise, baterie, bobine, sigurante, benzina in rezervor...Tot nu vrea...Singura explicatie ar fi CDI-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 mai verifica legaturi, nu cred ca se duce cdi-ul asa usor... sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 La Vn contactul are o rezistenta in el care modifica oarece curenti. Nu stiu daca la En o fi aceeasi rezistenta/valoare. Ar trebui masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Cred ca am bulit CDI-ul la motr...Am adaptat un contact de Honda care are doar 3 cabluri pentru Vulcan care are 5 cabluri...Acum am gasit un contact de EN 500 care s-a potrivit perfect...ideea este ca invarte electromotorul dar nu am scanteie la bujii...Aveti idee ce ar putea fi? Am verificat cam tot..: bujii, fise, baterie, bobine, sigurante, benzina in rezervor...Tot nu vrea...Singura explicatie ar fi CDI-ul... Verifica siguranta IGN din Junction Box. Daca e arsa, ai mare noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 mda, suna a fi putin cam bogat amestecul... Sa fie si la mine amestecul prea bogat din moment ce pornesc motorul fara soc , si porneste foarte bine dimineata ? Sa fie si la mine amestecul prea bogat din moment ce pornesc motorul fara soc , si porneste foarte bine dimineata ? Defapt , voi , cum il porniti dimineata pe timp de vara , folositi socul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (...) Defapt , voi , cum il porniti dimineata pe timp de vara , folositi socul ? Eu da. Daca nu a batut soarele in el, si acum trebuie sa-i trag un pic socul, sau sa-l tin accelerat un pic. Pentru o relatie armonioasa cu vecinii prefer socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 pai, la setarea de fabrica, trebuie sa porneasca doar cu socul (este reglat foarte sarac pentru a fi in acord cu normele de poluare). in general, lumea mai umbla in ele (trebuie gaurit in capac de aluminiu ca sa ajungi la surubul de amestec) si imbogateste amestecul, caz in care, mai ales vara, porneste fara soc. asta ar fi varianta mai buna, pentru ca in setarea de fabrica, cu amestecul sarac, pe langa faptul ca se incinge mai repede si mai tare motorul, mai ai si mari sanse sa puste inapoi prin carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Uraaaaa...nu este CDI-ul..L-am probat azi pe motorul unui prieten si merge.Totusi nu ii dau de cap...Benzineste dar nu scanteieste...M-a luat capul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Uraaaaa...nu este CDI-ul..L-am probat azi pe motorul unui prieten si merge.Totusi nu ii dau de cap...Benzineste dar nu scanteieste...M-a luat capul... ba, io ti-am zis ca nu se duce asa usor as paria ca ai inversat ceva mufe (ca sunt cateva identice ca si soclu), sau un fir cel putin nu l-ai pus ia si mai verifica, cu rabdare multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Cred ca la mine a fost doar o toana, si-a revenit in simtiri, iar porneste doar cu soc, ceea ce ma bucura. @paladin: Da asa, asa se face. La fel e acuma si la mine. VN-ul e recunoscut ca un mofturos al pornirilor, eu il am pe-al meu de nou si de-atunci face asa la pornire. Am citit pe un forum de state ca multi au renuntat la controlul noxelor si au modificat amestecul. Daca vrei sa cetesti mai multe, baga nasul aici: http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/mods.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Care imi spuneti ce rol are tusca asta , care se afla pe partea de interior a cilindrului din spate ...Am gasit-o fara furtun si cam este mizerie pe acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pare sa fie de la epuratorul de gaze din carter. Ar trebui sa aiba un furtun pana in carcasa filtrului sau un furtun mai lungut care sa ajunga peste nivelul chiulasei cu un filtru mic in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pare sa fie de la epuratorul de gaze din carter. Ar trebui sa aiba un furtun pana in carcasa filtrului sau un furtun mai lungut care sa ajunga peste nivelul chiulasei cu un filtru mic in cap. Mersi ... i-am pus un furtun si l-am dus sub motor , sa nu mai faca mizerie pe cilindru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Merge si asa, dar va trebui sa te mai uiti din cand in cand la nivel la ulei ca p-acolo ies ceva gaze si cu vapori de ulei, de aia se ridica peste nivelul chiulasei ca sa iasa doar gazele si sa se intoarca uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Merge si asa, dar va trebui sa te mai uiti din cand in cand la nivel la ulei ca p-acolo ies ceva gaze si cu vapori de ulei, de aia se ridica peste nivelul chiulasei ca sa iasa doar gazele si sa se intoarca uleiul. La asta nu m-am gandit ... pai il duc in sus deasupra chiuloasei , dupa care il cobor prin spate . Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Eu l-am dus in sus langa busonul de umplere cu antigel sub bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Stateam si eo ca omu azi si ma trece gandul sa schimb antigelul. Pana acuma l-am schimbat la dealer, ca tot faceam revizia si la doi ani il schimbam la ei. Acuma zic, ce-ar fi sa-l schimb eu, dar am o problema, nu stiu de care sa folosesc, mereu am observat ca ei aveau unul verde pe care il foloseau dar asa la o prima strigare prin cartier la magazinele cu piese gasesc doar roz si as vrea verde. Acuma lasand culoare, sa ajungem la fond, ce ma-sa fel de antigel trebuie folosit, adica ce caracteristici are antigelul pt vn? Aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Stateam si eo ca omu azi si ma trece gandul sa schimb antigelul. Pana acuma l-am schimbat la dealer, ca tot faceam revizia si la doi ani il schimbam la ei. Acuma zic, ce-ar fi sa-l schimb eu, dar am o problema, nu stiu de care sa folosesc, mereu am observat ca ei aveau unul verde pe care il foloseau dar asa la o prima strigare prin cartier la magazinele cu piese gasesc doar roz si as vrea verde. Acuma lasand culoare, sa ajungem la fond, ce ma-sa fel de antigel trebuie folosit, adica ce caracteristici are antigelul pt vn? Aveti idee? ma, din umilele mele cunostinte: verde - pt radiatoare din otel roz - pentru radiatoarele din aluminiu roz merge si in loc de verde, verde nu merge in loc de roz tu ai radiator din otel. In alta ordine de idei, am dat o tura aseara, dupa o pauza de 2 zile, si m-am c*cat pe mine cat de tare poa sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 aha. merci coane. de unde cumpar verde? Pai daca zici ca rupe asfaltu, vreau si eu. Ce dimensiuni au jicloarele acuma? Si doi, esti cu moto acuma? Ca te-as vizita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 aha. merci coane. de unde cumpar verde? Pai daca zici ca rupe asfaltu, vreau si eu. Ce dimensiuni au jicloarele acuma? Si doi, esti cu moto acuma? Ca te-as vizita... de pe la piese auto, da-i sezonul cam prost pentru achizitii de antigel, ca putini au pe stoc vara la vn-ul meu partea interesanta ii ca-s cu jigleoarele stock, doar curatat dumnezeieste carbul, demontata toata tubulatura aia de plastic de la admisie si golite tobele astept sa-mi termin rezervorul nou ca sa schimb jeturile si sa dau jos filtrul, ar trebui sa-mi rupa capu dupa aia... acu nu-s cu motorul, ca plec la munte pana duminica, da de luni incolo ti-l dau cand vrei la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Bun asa! Te astept luni cu un semnal! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Fratilor se pare ca este pick-up coil...de langa alternator , sau bobina de aprindere sau magnetica..Am gasit o gramada dedenumiri pentru aceeasi piesa.Problema este daca stie careva de unde o pot cumpara...si parca nu as vrea SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.