Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Fratilor, cumnatilor! Stiu ca informatia tre' sa fie intr-o forma sau alta pe undeva in adancul topicului pe care l-am mai citit odata cap-coada, dar, pritipliz informati-ma si pe mine:

 

- cat ar trebui sa consume dihania, mi-a luat cam 7% la primul plin, adica am mers cu un rezervor de clasic 197 de kilometri pana la rezerva, dupa care inca vreo 15 dupa care am facut plinul si erau ceva de genul 14 litri. mentionez ca am fost atat de incantat de motor incat sunt convins ca i-am cam dat in guÂşă.

- am niste gauri in tobe care imi dau impresia ca merg cu motorul supra-turat. inca nu am reusit sa-mi dau seama cand sa schimb vitezele si la asta ajuta si faptul ca m-am dat jos de pe 2 in linie, motor de vitezana, 6 viteze.

- ce caucioci incape maxim pe spate la un classic, fara sa modific nimic? nu stiu ce'am acu, poate apuc sa fac un edit dupa ce trec pe langa motor

- la 150 km/h ma zboara vantu' din sa iar motoru' zici ca-l taie cineva, cam urla. n-ar trebui sa mearga uuun pic mai repejor? cu parbriz, sa zicem

- e normal sa trebuiasca sa te duci la servici sa castigi bani sa-ti platesti motorul in loc sa te plimbi dracului cu el?

 

multumesc anticipat

 

- in oras si mie cam la fel imi consuma, dar recunosc, merg mai "nervos" cu ea, asa ca nu ma mira si ii dau cata benzina vrea, ca merita. La drum intins a consumat insa 5 (ultima oara cand am facut consumul, 5,4 pe A2, cu regim de viteza 100-140, cu pasagera si coburi si presiune pe spate 0,7...)

- la caucioace nea AWD e mesterul care le stie si le incerca si le combina

- cu parbriz nu o sa mai te ia vantul din sa. In schimb eu am observat prezenta unui flux de aer enervant, care se izbeste in casca, asa ca ia-ti un parbriz mai marisor (al meu e destul de micut, dar nu ma plang, caci calul de dar nu se cauta la dinti).

- nope, nu e deloc normal, dar asta este, tre sa o facem si pe asta... Mama lu' ala care a inventat munca......

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

- cu parbriz nu o sa mai te ia vantul din sa. In schimb eu am observat prezenta unui flux de aer enervant, care se izbeste in casca, asa ca ia-ti un parbriz mai mare (al meu e destul de micut).

 

La EN aveam parbriz, pana la 120 era ok, peste ma cam batea vantu' oricum si aveam si eu un flux de aer in casca :(. La un moment dat am remarcat ca mai exista o pozitie de prindere la niste suroabe, le-am pus pe pozitia mai avansata si am reusit sa ajung aproape de 150 fara probleme cu vantul, mai mult nu mai vroia vaca.

 

Sarumana de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, apropo, si eu am reusit sa ajung pe la 180 kmph (dupa spusele unui prieten care era in spatele meu cu masina, dar tind sa cred ca m-am dus doar in 170, dupa kilometrajul meu si al unui alt prieten cu RF-ul care mergea si el in spatele meu), fara parbriz si cu pasagera. Deh, era primul drum pe ea pe autostrada, o aveam de 2 saptamani si am vrut sa vad in cat se duce. Nu iti spun ce probleme am avut cu casca... (era un Probiker si nu evacua aerul prin spate, asa ca ma cam strangea de gat).

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma Legi, cum naiba iti ia tie 7l/100km in oras, ca al meu sub 10 nu scade:) Si nu, nu are nimic carbelitoru', pe Cheia spre Brasov mi-a luat intre 4 si 5 (4 singur, 5 cu "mititelu" de Escu pasager) iar pe A2 + E81 a luat 6 in conditii de: pasager+bagaje+150 km/h constant si 90-100 pe E81 pana in Vama.So...cum mama ma-sii iti ia tie 7 in oras? Tell me za sicret.

 

L.E: O fi de la filtru' K&N si mersul olecuta mai agresiv?

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc autocolant reflectorizant? vreau sa fac numarul de inmatriculare mai prezentabil :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc autocolant reflectorizant? vreau sa fac numarul de inmatriculare mai prezentabil :(

 

In piata gasesti din alea cu stelele europei si literele "RO" daca asa cauti, sau daca ai noroc gasesti sigla echipei de fotbal locale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, cumnatilor! Stiu ca informatia tre' sa fie intr-o forma sau alta pe undeva in adancul topicului pe care l-am mai citit odata cap-coada, dar, pritipliz informati-ma si pe mine:

 

- cat ar trebui sa consume dihania, mi-a luat cam 7% la primul plin, adica am mers cu un rezervor de clasic 197 de kilometri pana la rezerva, dupa care inca vreo 15 dupa care am facut plinul si erau ceva de genul 14 litri. mentionez ca am fost atat de incantat de motor incat sunt convins ca i-am cam dat in guÂşă.

- am niste gauri in tobe care imi dau impresia ca merg cu motorul supra-turat. inca nu am reusit sa-mi dau seama cand sa schimb vitezele si la asta ajuta si faptul ca m-am dat jos de pe 2 in linie, motor de vitezana, 6 viteze.

- ce caucioci incape maxim pe spate la un classic, fara sa modific nimic? nu stiu ce'am acu, poate apuc sa fac un edit dupa ce trec pe langa motor

- la 150 km/h ma zboara vantu' din sa iar motoru' zici ca-l taie cineva, cam urla. n-ar trebui sa mearga uuun pic mai repejor? cu parbriz, sa zicem

- e normal sa trebuiasca sa te duci la servici sa castigi bani sa-ti platesti motorul in loc sa te plimbi dracului cu el?

 

multumesc anticipat

Brothere,al meu imi ia maxim 5,5 in medie e din '97 ,dar mai mult de 120 nu merg.Am un preten care e suparat ca al lui consuma 8% si la fel de suparat ca nu sare de 180 km/h :) :moto: Pai daca ti-ai luat choper de ce sa-i dai frate 180? Asta e pentru pretenu' meu..Si nu...nu e normal sa te duci la sevici sa-ti platesti motoru' dar..........si eu tot asta fac :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brothere,al meu imi ia maxim 5,5 in medie e din '97 ,dar mai mult de 120 nu merg.Am un preten care e suparat ca al lui consuma 8% si la fel de suparat ca nu sare de 180 km/h :) :moto: Pai daca ti-ai luat choper de ce sa-i dai frate 180? Asta e pentru pretenu' meu..Si nu...nu e normal sa te duci la sevici sa-ti platesti motoru' dar..........si eu tot asta fac :(

 

 

Eu am prins si mai mult de 180, dar eram in panta pe autostrada, si era o panta de vreo 5-6 km,

 

Cine vrea mai mult sa isi ia Rocket, sau Vulcanul de 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero.

 

Dragul meu, oamenii normali nu trag de gaz, nu dau forja printre masini, nu parcheaza pe pista de biciclisti, nu iau pasagere de pe platourile de televiziune ca altii. Si eu as fi fericitul posesor al unui consum de 3.5 - 4.0 in afara, 5.5 - 6.0 in oras, daca nu m-ar manca palma dreapta. Fiindca tot nu primesc bani, imi tratez mancarimea altfel si ajung si eu la 7 in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu, oamenii normali nu trag de gaz, nu dau forja printre masini, nu parcheaza pe pista de biciclisti, nu iau pasagere de pe platourile de televiziune ca altii. Si eu as fi fericitul posesor al unui consum de 3.5 - 4.0 in afara, 5.5 - 6.0 in oras, daca nu m-ar manca palma dreapta. Fiindca tot nu primesc bani, imi tratez mancarimea altfel si ajung si eu la 7 in oras.

 

In oras fara sa vrei consuma cel putin 7, fiindca ai semafoare, gropi, si toate astea iti provoaca oscilatii ale nivelului de turatiei. :(

 

In afara daca nu trec de 130 am 4.5, altfel cel putin 7.5, dar e super fata de ce am citit pe forumul VROC.

 

Toate astea se schimba daca iti rejetezi carburatoarele sau schimbi tobele stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot veni vorba de carburatoare si tobe stock... Sunt posesorul unor minunate gauri in tobe. Fremoase, facute cu o bormasina si un topor, sau ceva de genul. Ideea e ca dupa comiterea gaurilor nu reglai nimic la carburatoare sau alte chestii mai inteligente decat mine.

 

Ei, ieri am patit o chestie care ma pune pe ganduri si ma lasa acolo, ca nu stiu ce e... Eram intr-a 5-a la vreo 140 (cred) si ma apropiam de o curba. Am luat mana din gaz, s-a auzit frumosul pâr-poc din tobe si un 'mbooffff' dinspre motor concomitent cu un ... hmm, sa-i zic jet / puseu / nustiucum de aer dinspre filtru spre piciorul meu drept. Suflu! Da, suflu. Am simtit ca din filtru a iesit un 'suflu' de aer care m-a troznit in picior. Toate bune si frumoase, am zis ca trece, ca oricum nu stiam ce dracu s-a intamplat. Vreo doua ore mai tarziu, tot cu ocazia unei apropieri de o curba, schimb din 3 in 2, dau drumu la ambreiaj, 'mbooffff' din nou iar frana de motor pauza... Ma apropiam de locul unde o parchez peste noapte asa ca n-am mai testat decat un pic frana de motor sa vad ce dracu se intampla, mi s-a parut ok.

 

Ce e domle?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot veni vorba de carburatoare si tobe stock... Sunt posesorul unor minunate gauri in tobe. Fremoase, facute cu o bormasina si un topor, sau ceva de genul. Ideea e ca dupa comiterea gaurilor nu reglai nimic la carburatoare sau alte chestii mai inteligente decat mine.

 

Ei, ieri am patit o chestie care ma pune pe ganduri si ma lasa acolo, ca nu stiu ce e... Eram intr-a 5-a la vreo 140 (cred) si ma apropiam de o curba. Am luat mana din gaz, s-a auzit frumosul pâr-poc din tobe si un 'mbooffff' dinspre motor concomitent cu un ... hmm, sa-i zic jet / puseu / nustiucum de aer dinspre filtru spre piciorul meu drept. Suflu! Da, suflu. Am simtit ca din filtru a iesit un 'suflu' de aer care m-a troznit in picior. Toate bune si frumoase, am zis ca trece, ca oricum nu stiam ce dracu s-a intamplat. Vreo doua ore mai tarziu, tot cu ocazia unei apropieri de o curba, schimb din 3 in 2, dau drumu la ambreiaj, 'mbooffff' din nou iar frana de motor pauza... Ma apropiam de locul unde o parchez peste noapte asa ca n-am mai testat decat un pic frana de motor sa vad ce dracu se intampla, mi s-a parut ok.

 

Ce e domle?

 

In principiu, ar fi

1. Amestec sarac (prea mult aer) - se regleaza strangand surubul admisie, dar e bine sa te duci la un service sa faca asta.

2. Bujie prea calda - la carte scrie sa folosesti NGK CR7E. Dar mai poti folosi, mai ales vara, si CR8E sau CR9E.

 

Dar mai intai, desfa bujiile. Soclul de ceramica din jurul electrodului trebuie sa aiba culoarea caramizie. Daca e spre alb, ai amestec prea sarac. Cand e spre maro inchis-negru, amestecul e prea bogat (prea putin aer).

 

Eu am avut aceasta problema dar s-a rezolvat cumva strangand surubul si trecand vara pe bujii CR8E. In mod nprmal, surubul e deschis 2,5 ture, al meu e acum deschis la 1,75 ture. Acum imi mai face doar pana se incalzeste motorul. Mie insa nu imi facea la decelerare, ci doar la inceputul accelerarii, imediat cum o piscam putin. Nu e foarte grav, cel mult iti imbacseste cu benzina filtrul de aer, dar e sacaitor. Daca vrei s-o reglezi ca la carte, cei de la United Motors au aparatura speciala pentru masuratori.

 

Scuze, acum vad ca esti din Iasi. Nu stiu unde gasesti un service bun pe acolo.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal man,

 

de ce vinzi VN-ul?

am si io unu de vanzare... io vreau un VLR nou mult mai mare. Tu?

 

noroc. am scris mai sus un pic. il vreau p-ala de 1600......eeeee......tare nu?!?!?!

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..care aveti o sa originala de vn 750 de vanzare...sau donatie :laugh: ...nr de telefon 0751226661 sau la adresa de mail moldovandhdan@yahoo.com ;)....siiiiiiii.........daca ati avea si o aripa de fatza de vn750 as fii foarte fericit.....;)..........

 

mersi.....astept raspuns

 

drumuri bune ...doamne ajuta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceasta problema dar s-a rezolvat cumva strangand surubul si trecand vara pe bujii CR8E. In mod nprmal, surubul e deschis 2,5 ture, al meu e acum deschis la 1,75 ture. Acum imi mai face doar pana se incalzeste motorul. Mie insa nu imi facea la decelerare, ci doar la inceputul accelerarii, imediat cum o piscam putin. Nu e foarte grav, cel mult iti imbacseste cu benzina filtrul de aer, dar e sacaitor. Daca vrei s-o reglezi ca la carte, cei de la United Motors au aparatura speciala pentru masuratori.

 

Aceleasi simptome le are si a mea...Dar doar in viteza a-I-a in accelerare! Asta pana cand se incalzeste bine motorul, apoi merge perfect. Si ma mai trezesc din cand in cand cu filtrul de aer plin de benzina !!!A doua problema este ca atunci cand o pornesc, trebuie neaparat sa trag shock-ul, altfel imi moare motorul. Am schimbat bujiile cu Ngk Cr7E pe iridium, dar parca nici o diferenta...Intrebarea mea este...Tu ai fost la United Motors pt treaba asta? Si cam ce preturi practica? Nu de alta dar am dat comanda la Louis la suport de numar lateral si alte accesorii custom...si sa nu ma trezesc ca nu-mi ajung bani ;)

P.S: Eu credeam ca este de la carburator, avand tevi goale, iar dupa montarea lor, fostul proprieter nu cred ca la mai reglat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 160/80/16, asa ca mere. Da-i bine cu 150, si nu trebuie ssa schimbi nici janta.

 

Crezi ca intra si 170? Vreau sa cumpar o janta de 15 mai lata ( probabil de dragstar sau shadow care au cauciuc de 170 din fabrica )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...