Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

 

intrebare generala

 

a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic

» Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07

Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare.

Editat de Ancalagon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare.

ar trebui sa fie o mica mare diferenta,dupa cum se vede in tabela de pe site-ul asta. http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dezmembrez VN800A ,mai multe detalii aici :

 

/index.php?/topic/718215-dezmembrez-kawasaki-vn800a-1996/

salut!nu te-ar interesa un schimb cu un shadow de 600 in stare f.buna(cu o mica diferenta)?eu sunt din roman,asa ca ne putem intalni si vedea fiecare motorul celuilalt destul de usor.daca te intereseaza,nr meu este 0768929394.numai bine!paul,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese VN 800 Classic de vanzare.

 

poze in acest link: http://www.motocicli...hopper/page-347

 

manetele, emblemele pentru rezervor si suportii de coburi vanduti. restul, valabil. mai adaug un nr de contact: 0771.101.871, contact: 0734.223.278 - Marius


» Post actualizat in 04 Jul 2014 06:32


vand mai multe componente de prin garaj piese de la un Kawasaki VN 800 Classic plus un stop spate de H-D Softail Crossbones nou noutz

 

aripa spate folosita, cu vopseaua sarita pe o parte

 

kit Scootworks de conversie pe transmisie curea format din doua pinioane si o curea noua, nefolosita.Avantaje: scapi de curatat lant, e bun pt. cei care prefera cuplu in turatii joase si turatii mai mici la viteza de croaziera, plus un consum mai redus. Dezavantaje: pierde din top speed.

 

pompa frana

 

sigle VN nou noutze

 

suporti coburi

 

cablu soc

 

manete de frana si de ambreiaj skull

 

telescoape furca si jambe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!

 

Am o intrebare generala: face cineva in Ro modificari de swing-arm? Am vazut un VN800 cu fat tire pe spate si ma bate un gand..... :D

 

Multumecs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Eu am 240 pe spate la vulcan , bascula facuta de mine & friends . Mi-am dorit foarte mult sa am 240 pe spate, insa nu as mai recomanda-o si altuia . Este foarte fortata modificarea, in sensul ca , cadrul nu-ti permite sa iesi suficient de mult cu pinionul fata ( lantul) in exterior , asfel este foarte apropiat de cauciuc . Daca as fi iara la inceput, i-as pune o roata de 200 .

post-17477-0-10847700-1413439428_thumb.jpg

post-17477-0-19520300-1413439436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vulcan 900- chopp in

to a bobber!

executate in the houze-

aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit...

suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului.

 

vulcan 900- chopp in to a bobber!

executate in the houze-

aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit...

suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului.

 

» Post actualizat in 28 Oct 2014 10:38

Farul de la bobberul vn 900 e cumpărat așa sau a fost adăugat grilajul ulterior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

caut anbielaj , vibrochen cu biele motor vulcan de 750 ms

prietenul google nu prea m-a ajutat nini ebayul de altfel

ms


» Post actualizat in 27 Nov 2014 16:27
Nu stie nimeni nimic??? Editat de mishu_dark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Tocmai ce m-am intors de la un dealer moto, si cum vorbeam noi de Shaka mea ( vulcan 500 '97) si ca am intentia sa o marit in viitorul apropiat... imi zice ca de ce nu o vand acum, dar imi tin banii deoparte pina la anul cind v-a veni asta:

 

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/kawasakis-new-er6-powered-cruiser-the-vulcan-s/25731.html

 

pe piata de aici. Cica in prima aprte a lui 2015. Pretul lui v-a fi cam pe la un 25,000rm = 25,000ron ( fara abs). Stiu ca pare mult, dar asta e piata aici. Dar nu despre bani e vorba ( ca multi au sa zica ca de banii astia astia mai bine iti iei x,y sau z) asta e piata aici si nu se poate compara cu cea din EU sau US, Aus, etc. Fiecare cu ograda lui.

 

M-ar interesa mai mult opinii despre motor in sine.

 

Daca am postat gresit ( adica nu in topicul special pt vulcan) va rog sa ma scuzati.

 

Bafta

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine un cruiser trebuie sa aiba motor VTwin. Daca nu are s-a stricat tot designul. Si nah, designul e cel mai important pentru un cruiser pentru ca nu sunt nici cele mai performante motoare, nici cele mai versatile, nici cele mai economice, nici cele mai ergonomice... daca nici frumoase nu mai sunt atunci nu le mai vad nicun rost.

 

Nah, asta e opinia mea. Poate sunt eu mai conservator.

 

Tu esti hotarat pe modelul asta?

Poate ai putea sa te uiti si dupa alte oferte.care sa se incadreze in acelasi buget. De exemplu HD Street sau Star Motorcycles (Yamaha).Bolt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine un cruiser trebuie sa aiba motor VTwin. Daca nu are s-a stricat tot designul. Si nah, designul e cel mai important pentru un cruiser pentru ca nu sunt nici cele mai performante motoare, nici cele mai versatile, nici cele mai economice, nici cele mai ergonomice... daca nici frumoase nu mai sunt atunci nu le mai vad nicun rost.

 

Nah, asta e opinia mea. Poate sunt eu mai conservator.

 

Tu esti hotarat pe modelul asta?

Poate ai putea sa te uiti si dupa alte oferte.care sa se incadreze in acelasi buget. De exemplu HD Street sau Star Motorcycles (Yamaha).Bolt.

Ai si tu dreptatea ta cu vtwin. Au aspect. Eu acu calaresc vulcan 500 parallel twin si intradevar nu da asa de bine ca aspect... dar na. Nu sint hotarit 100% pe vulcan s dar pentru pretul care il are... cam da. Cum ziceam si in postul anterior... piata e de jale. Cel mai ieftin HD (883) nou pe care il gasesc e la 80,000Rm/RON. Bolt-ul e pe la 60-65,000 si tot asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tocmai ce m-am intors de la un dealer moto, si cum vorbeam noi de Shaka mea ( vulcan 500 '97) si ca am intentia sa o marit in viitorul apropiat... imi zice ca de ce nu o vand acum, dar imi tin banii deoparte pina la anul cind v-a veni asta:

 

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/kawasakis-new-er6-powered-cruiser-the-vulcan-s/25731.html

 

pe piata de aici. Cica in prima aprte a lui 2015. Pretul lui v-a fi cam pe la un 25,000rm = 25,000ron ( fara abs). Stiu ca pare mult, dar asta e piata aici. Dar nu despre bani e vorba ( ca multi au sa zica ca de banii astia astia mai bine iti iei x,y sau z) asta e piata aici si nu se poate compara cu cea din EU sau US, Aus, etc. Fiecare cu ograda lui.

 

M-ar interesa mai mult opinii despre motor in sine.

 

Daca am postat gresit ( adica nu in topicul special pt vulcan) va rog sa ma scuzati.

 

Bafta

25.000 ron cam 5.700 euro. sincer, nu mi se pare asa de scump pentru un motor nou, cu abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi si V-max urile, generatia a 2a de preferat ;) poate gasesti la un pret decent.

 

Ride with the big boys. :peace:

deci eu nu glumesc cu piata...:

http://www.mudah.my/Yamaha+V+Max+1200-30375804.htm?last=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, pai la banii astia aduci 2 de la noi, una o vinzi si cealalta e moca :))

Vezi cum stau cu vama si poate te scoti cu un import.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, pai la banii astia aduci 2 de la noi, una o vinzi si cealalta e moca :))

Vezi cum stau cu vama si poate te scoti cu un import.

Bun gindit, numai ca nici asa nu merge. Ca-ti baga astia la taxe de te rup si tot nu se merita...

 

Dar cum ziceam si initial ( si acum stiti de ce), nu vreau sa vb despre bani, ci despre motorul in sine. Opinii despre pro/contra la un motor ca asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te totusi dupa HD Street.

 

Nu stiu daca a aparut la voi la dealeri. In US si Europa a aparut.

 

Nu ti-am zis degeaba. Este cea mai ieftina varianta de HD ever.

Asta a fost politica firmei de la inceput - sa faca un Harley accesibil ca pret. Motorul e dintr-o noua generatie, teoretic mai bun decat cele vechi, dar finisajele sunt mai ieftinute. Din cate am inteles au deschis o uzina in India si il fabrica acolo.

 

Initial au zis ca il aduc in Europa la 5.000 euro. Acum vad ca in Bucuresti l-au scos la vanzare la 8.500.... daca puteau sa il vanda cu 5000 si sa aiba si profit inseamna ca ceilalti 3.500 sunt bani platiti pentru emblema HD sau cu alte cuvinte un fel de taxa pe fudulie.

In US aceeasi motocicleta este la vanzare cu 7500, dar dolari - la cursul de schimb actual ar fi cam 6.100 euro.

 

Foarte ciudat ca sunt asa preturi mari la motociclete in Malaezia. Ma asteptam ca din contra, sa fie cele mai mici preturi posibile. Prin imprejurimi - Indonezia, India si China sunt pietele cele mai mari din lume pentru vehicule pe 2 roti (probabil majoritatea fiind scutere) Poate voi sunteti mai fuduli ca aveti petrol mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , sunt scumpe, insa nici nu se compara 650cc vs >1000 cc , daca tie iti place S-ul asta, de ce sa nu-l ai, daca-ti permiti, decat sa faci un compromis ca sa-ti iei V2 , mai scump , poate si Sh .... mai bine nou, si destul de ieftin.

Mie unul imi place vulcanul asta, si mie de fel nu prea imi plac cruiserele , 2 paralel face motorul poate doar sa para mai scurt, poate chiar e, nu stiu, ceea ce-mi place... urasc modelele alea lungi ca dracu .....

De fiabilitate ce sa mai zici, in primul rand e motor nou, normal ar fi sa n-ai treaba multi km daca ai grija de el si din 650cc la 61 cai, chiar nu-i scos tot ce se poate din motor, modelul de strada are cu 10 cai in plus .

 

Dar totusi, 5.500 Euro un motor nou ... e chiar ok.

Ceea ce nu mi-ar place ar fi ca e motor de naked pe el si banuiesc ca trebuie sa mergi ca si cu un naked, schimbat viteze.... 12 rpm ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...