Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

am un filtru de aer K&N 8095 pentru kawasaki vulcan de 800, orice model, garantie 1mil de mile http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KA-8095 , pe care il dau cu 200 de lei. La united motors e cam 240 de lei, deci nu cred ca e mult.

 

Acum spui mah, după ce mi-am luat.

 

In alta ordine de idei, mi-am pus din nou tobele stock pana or sa vina cele noi.

Naspa, nici un sofer nu se mai da la o parte. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum spui mah, după ce mi-am luat.

 

In alta ordine de idei, mi-am pus din nou tobele stock pana or sa vina cele noi.

Naspa, nici un sofer nu se mai da la o parte. :D

asta e, acum mam nimerit si eu cu el in poseta. Ce diametru aveau tobele tale? si ce grosime? ca sunt pe cale sa imi confectionez si eu unele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut radu,

fostele tobe ale lupului au forma ovoidala in sectiune. tocmai ce am masurat

4cm cu 5,5, si 2-3 mm grosime. A, si urla intru-n mare fel! hihihi

 

ca impresii, niciodata nu am avut drum liber cu moto cum am avut azi. s-au dat baietii la o parte cand ma auzeau in spatele lor intr-o veselie, iar multi dintre curajosii de altadat cu porniri de schumi mioritici au stat pe banda lor cuminti. deh, frica sa nu le ia satanistul vopseaua dupe pretioasele conserve.

 

un altul a inchis imediat portiera desi ma aflam la vreo 50-60 de metri pana la el. pana si unu cu troleu a devenit brusc constient de prezenta mea facandu-mi loc! jos palaria!

 

in schimb colegii de la scarbici m-au injurat cu mult elan cand le-am pornit alarmele la mashinile parcate, dar asta e, prefer sa injure si sa mai am un element care sa contribuie la siguranta in trafic. asta nu inseamna ca trebe culcat pe o ureche ca sunt multi nesimtiti si nechemati cu carnet prin bucuresti.

 

la intoarcerea de la munci am trecut mumos pe la Baneasa pe langa un echipaj de politie. mers ushor, fara turari, salutat cu farul si continuat dupe' :D.

impresii tehnice, inca nu ma pot pronunta daca trage mai putin, cel putin in treptele 1-3 mi s-a parut cam la fel ca inainte, chiar un plus. consum, vorbim dupa golirea primului rezervor.

 

P.S. sa-l fi vazut pe lup astazi, ce mina ushor trista avea! dar las ca vin ele V&H!

 

P.P.S. se incing rau, si din neatentie, obisnuit cu alea stock le-am decorat si eu putin cu incaltamintea. se cer fie montate invelitoarele cromate de la tobele stock (solutie temporara la mine), fie a doua varianta, la care o sa apelez si io, banda protectoare din azbest sau alt material termoizolant pentru imbracarea dragpipes-urilor.

 

 

 

 

asta e, acum mam nimerit si eu cu el in poseta. Ce diametru aveau tobele tale? si ce grosime? ca sunt pe cale sa imi confectionez si eu unele

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si tobele si hyperul, sa-l fac ăl mai al dracu veneu din Bucuresti. Futu-i măsa, eram obiÂşnuit sa ma bag cu tupeu in aglomeratie, pana mi-am dat seama ca tobele mele faceu fâsss-fâsss Âşi nu dum-dum...de aia nu se dădea nimeni din fața mea.

Foxule, oricum o sa-ți dai seama ca la plaja de turații joase o sa pierzi un pic de putere, iar la consum e posibilă o mică creÂştere-pe mine nu m-a interesat niciodată problema consumului (atât cât a fost de bun simț, Âşi spun treaba asta fără emfază.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut radu,

fostele tobe ale lupului au forma ovoidala in sectiune. tocmai ce am masurat

4cm cu 5,5, si 2-3 mm grosime. A, si urla intru-n mare fel! hihihi

 

mersi de detalii, eu cred ca o sa le fac rotunde, din otel inoxidabil de 45mm, sa vedem acum daca reusesc sa le fac aici la mine in bacau, daca nu o sa apelez la basty in brasov

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare de la Cluj, am un Vulcan de 900 model Custom, tocmai am terminat de facut rodajul, este o adevarata bijuterie. Ce sa mai zic, a fost dragoste la prima vedere. Eu tot aveam in cap Intrudere sau Dragstaruri, dar Vulcanul chiar este o motocicleta deosebita. :D

post-20411-1182686908_thumb.jpgpost-20411-1182686940_thumb.jpg

Editat de noreason
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata.

Comandat tobe si hypercharger, mulţumită lu Kata.

Aşteptăm nerăbdători noile "ţoale" ale vulcanului, sa fiarbă lava în el.

 

Hehe--şi am uitat să mă laud că azi i-am luat şi cauciuc spate. Bă, ce de bani bag în el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare de la Cluj, am un Vulcan de 900 model Custom, tocmai am terminat de facut rodajul, este o adevarata bijuterie. Ce sa mai zic, a fost dragoste la prima vedere. Eu tot aveam in cap Intrudere sau Dragstaruri, dar Vulcanul chiar este o motocicleta deosebita. :moto:

Felicitari! Poti emite o comparatie competenta intre 800 si 900, in primul rand legat de cuplu? Ca prin Bucuresti nu am auzit sa se fi cumparat vreun 900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai,ce cauciuc?pai de ce nu ai zis sa ti-l dau pe al meu?

B.

 

Am luat un Dunlop de 150 (care arata mai lat) cu 80 inaltime (ca sa-l las mai jos de poponeata). Este sh, la pret bun, intr-o stare extra-are tepi de cauciuc pe el.

Nu aveam bani de cauciuc nou, ca ti-l laum de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai o treaba cu 900-le ala. Iti zic eu, fara sa fi calarit 900. Simti ca are o tzara de muschi in plus. Na.

"Tzara" aia inseamna 18 Nm in plus (82 minus 64, atrimetica de clasa I-a). In termeni ingineresti, cu 28% mai mult. Daca ai avea-o cu 28% mai mare tot o "tzara" ti s-ar parea? Vedea-te-as pe 1600, ca mai rau nu stiu sa te injur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoi ca ai facut mare branza. Mai degraba cred ca e mai inalt asta de 150 decat invers. Spre exemplu asta de 160 al meu e mai inalt decat 140-ul cu 2 mm.

 

Mă Gică Contra, de unde dracu mah sa fie mai înaltă dacă înălțimea este mai mică cu un centimetru. A dracu geografie, probabil câmpia e mai înaltă decât muntele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedea-m-ai, si am sa-ti spun cum se simte 128 fata de 64.

1600 are 128 Nm? Pai nu-i mare scofala. Au dublat capacitatea, s-a dublat cuplul. Crestere liniara, vax albina la capitoulul inginerie. Abia la 900 e performanta, ca au crescut capaciatea cu doar 100 cmc (13 %) iar cuplul s-a dus la 82 (crestere cu 28%).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1600 are 128 Nm? Pai nu-i mare scofala. Au dublat capacitatea, s-a dublat cuplul. Crestere liniara, vax albina la capitoulul inginerie. Abia la 900 e performanta, ca au crescut capaciatea cu doar 100 cmc (13 %) iar cuplul s-a dus la 82 (crestere cu 28%).

 

Subscriu! :moto:

 

Salutare de la Cluj, am un Vulcan de 900 model Custom, tocmai am terminat de facut rodajul, este o adevarata bijuterie. Ce sa mai zic, a fost dragoste la prima vedere. Eu tot aveam in cap Intrudere sau Dragstaruri, dar Vulcanul chiar este o motocicleta deosebita. :rock:

post-20411-1182686908_thumb.jpgpost-20411-1182686940_thumb.jpg

 

Ai facut bine ca ai luat versiunea custom, care tot la 8.290 EURO este, dar are jenti turnate si anvelope tubeless, deci nu explodeaza la intepare precum cele cu camera! Pacat ca nu are si cardan, cum are VN 750, dar oricum e mai bine pe curea dintata (cum e Harley-Davidson-ul) decat pe lant (cureaua tine cam 30.000 km si costa cam 300 EURO, ceea ce e acceptabil)! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm. Si dubland capacitatea, de ce nu s-a dublat si puterea?

Probabil ca nu s-a dorit. Puterea te duce la viteze mari, cuplul te baga in sha la accelerare. Tu, ca chopperist, ce preferi? Ti se pare normal sa mergi pe chopper cu 300 km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...ai dreptate 'AWD'! Poate e chiar si mai inalt, daca il montezi pe aceias janta.

 

 

 

Poza de mai sus arata un "Generator de comparatie", unde in partea de sus, dse a cotele si apasind butonul de desubt <Berechnung starten > iti arata diferenta intre cele doua dimensiuni, in tabela de jos.

Dar si aici se poate sa mai fie deviatii din rezultatul "Generatorului", din cauza ca se cere numai diametrul de la janta dar nu si latimea. Daca latimea de la janta nu se schimba, se mai schimba in + sau in - diametrul si circumferinta. Si se mai schimba geometria in sectiunea rotii, care are influenta mare la stabilitatea motocicletei in curbe.

 

Sper ca am putut sa va ajut cu aceasta informatie.

 

 

Treaba desteapta generatorul ala :moto:

Uite de-aia e bine sa cunosti nemteste... nu ca altii care n-a invatat la Âşicoală

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare de la Cluj, am un Vulcan de 900 model Custom, tocmai am terminat de facut rodajul, este o adevarata bijuterie. Ce sa mai zic, a fost dragoste la prima vedere. Eu tot aveam in cap Intrudere sau Dragstaruri, dar Vulcanul chiar este o motocicleta deosebita. :moto:

 

am si eu un VN900 clasic si ma tot streseaza un zgomot. Cand decelerez se aude ca o bataie dinspre motor, nu-mi dau seama exact de unde. Eram curios daca si la tine se aude. poate e normal acel zgomot dar vreau sa aud si alte pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii...

 

1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please...

 

2. incarcarea e cam slabuta, am pe ea un regulator de tensiune de la kawa ninja, si in baterie incepe sa bage tens mai bine pe la 4000 rpm si numaI 13,9 V , in manual scrie ca tb 14-14.5 V la 4000rpm - ideea este ca pare sa am un consumator ,ceva imi fura curent ,sa fie un scurt, sa fie bateria care e mai veche, nu stiu, pt ca dupa ce incarc bateria la redresor motorul porneste la rece destul de repede, dar dupa ce merg - mai fol. si un far...- si se incalzeste am mari sanse sa raman pe un am oprit, nu mai vrea sa porneasca decat forta,adica tras tens. de la vreo masina, sau impinsa, si inca ceva demarorul se cam chinuie ii dau start, si am observat ca dc nu o i-a din prima si continui sa ii dau start se cam incalzeste + ca pe la mijl. carc asei demarorului s-a cam deschis vopseaua, de parca a fost suprasolicitat; la pornire imi i-a ca 4- 5 V, iar daca am intre 12-13V in baterie la star ajunge cam la 8-9V si sunt slabe sanse sa mai porneasa, in plus mi se sting luminile din bord cand apas pe butonul de start, spuneti-mi va rog ce ar putea fi si ce se poate face.

 

3. cand merg cu motorul bag in viteza a 4-a( pe la4500-5000rpm) , intai pare sa se plafoneze, dar dupa cateva sec. incepe sa o i-a in forta, la 5-a la fel doar - robinetul nu mai lucreaza cu vacuumul ca un tolomac de la service i-a rupt canalul unde intra furtunul de vacuum si acum e obturat canalul, deci benzina ajunge la carburatoare gravitational, numai ca furtunele desi originale par putin mai lungi chiar fac o bucla, iar pt situatia fara vacuum, cred ca gazul nu ajunge cum tb le carb, as vrea sa le mai scurtez dar nici nu am un traseu care sa mentina "o inclinatie" a furtunului ca sa faciliteze curgerea gazului in carb; inca ceva daca am ramas fara benzina ii dau la demaror dar pana ajunge gazul in carb si se amorseaza raman fara tensiune,inca ceva filtrele sunt de la o vitezista,asa am luat-o zicea fostul propr. ca ar avea putere mai mare, totusi acoperise 1/2 din filtre cu banda izoler, a zis ca se plafona motorul ca intra prea mult aer, in fine le-am lasat si eu asa, dar acum ma gandesc ca totusi iti tb. aer mult ca sa aiba o ardere mai buna si un randament bun, cum e la motoarele cu turbina care au racitor de baleiaj special ca aerul sa fie racit sa poata intra mai mult in camera de ardere... eu nu stiu ce sa mai cred, spune-ti si voi...

 

Sper ca m-am facut cumva inteles, si v-am descris pbl. asa cum sunt ele, daca aveti idei,solutii, v-as ramane recunoscator, nu ma pot risca sa merg prin tara la vreo intrunire ca dc se termina benzina si tb sa opresc la peco sa reancarc, am pus-o, e posibil sa n-o mai i-a.

Merci mult.

 

ASFALT USCAT :wave: :lol: slaver -- gabi :lol: free rider Constanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai nu is prea priceput eu intr-ale mecanicii, dar dupa cite stiu eu la punctul 2 se intimpla toate pt. ca iti e mult prea slaba bateria si degeaba o reincarci ca nu mai tine.Ai verificat acidul?Asta in caz ca nu e capsulata bateria....ca daca nu mai ai acid poti sa o incarci in continuu ca tot degeaba

Si la punctul 3 parerea mea e ca trebuie schimbat filtrul de aer, oricum e ceva legat de amestec.

A...si la pct 1 s-ar putea sa mearga cu poxipol, cica lipeste tot.Nu stiu in schimb la caldura cum se comporta

Asta cred eu

Bafta

Editat de bikertibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai nu is prea priceput eu intr-ale mecanicii, dar dupa cite stiu eu la punctul 2 se intimpla toate pt. ca iti e mult prea slaba bateria si degeaba o reincarci ca nu mai tine.Ai verificat acidul?Asta in caz ca nu e capsulata bateria....ca daca nu mai ai acid poti sa o incarci in continuu ca tot degeaba

Si la punctul 3 parerea mea e ca trebuie schimbat filtrul de aer, oricum e ceva legat de amestec.

A...si la pct 1 s-ar putea sa mearga cu poxipol, cica lipeste tot.Nu stiu in schimb la caldura cum se comporta

Asta cred eu

Bafta

 

 

Multumesc pt sfaturi, o sa incerc fiecare varianta ca sa le i-au prin reducere pana gasesc pbl., faza cu schimbatul filtrelor ma cam doare putin, cele originale au ramas pe pozitie de design dar nu mai am componentele toate, si sincer as cauta tot niste filtre de vitezista ca mi-a ramas in cap ca ar creste cumva putere nu stiu exact dc asa se intampla si nici nu stiu de la ce vitezana s-ar potrivi ca pe ele nu scrie nimic care sa ma ajute, asa am luat-o iar fostul proprietar e de negasit. Merci de atentie, mult noroc. :lol:

 

ASFALT USCAT :wave: :lol: slaver -- gabi :lol: free rider Constanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i filtre de-ale ei...Nu ti-ajung 60 cp?! Sau chiar 68,daca nu cumva e varianta de State...De piese,noi si s/h,vezi si pe ebay...Acuma se poate plati si prin paypal,costa 4 % din suma trimisa.Deja am platit asa,de 2 ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...