samurai_jack Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Fratilor, unde pot gasi si eu niste "aparatori"pentru galerii la vn 800?Daca nu gasesc sa cumpar originale merg macar facute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu25ro Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 unde pot gasi si eu un cauciuc Dunlop 140/90-16 71 H D404,e cauciucul recomandat de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 22, 2008 Autor Share Postat Aprilie 22, 2008 unde pot gasi si eu un cauciuc Dunlop 140/90-16 71 H D404,e cauciucul recomandat de producator uite aici: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html sfatul meu,verificat,e sa-ti iei mai lat putin si mai scund: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_de..._71h_d_404.html B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 avut, deja donat. vezi pe ebay cu putin noroc sau mai bine pui banda pe galerii. Fratilor, unde pot gasi si eu niste "aparatori"pentru galerii la vn 800?Daca nu gasesc sa cumpar originale merg macar facute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) Se dau urmatoarele date: Kawasaki VN800 Classic, Dacia Logan MCV si o intoarcere fara asigurare. Cine ghiceste scorul final? 1-0 ptr VN Detalii: S-a trezit azi de dimineata unu cu un Logan MCV sa intoarca pe Grivitei fara sa se asigure. Norocul meu ca l-am vazut relativ din timp si am realizat ca vrea sa intoarca, dar eu nu l-am vazut vreo secunda sa intoarca capul sa se asigure. Am franat cat am putut, fara sa rup aderenta, ca eram pe liniile de tramvai (abia cand mai aveam 2 m de Logan a inceput sa fuga spatele), dar mi-am proptit VN-ul in portiera lui stanga. Se uita la mine ca la masini straine, neintelegand ce caut eu in portiera lui. Rezultatul: el 100 ron si cateva puncte amenda, eu asigurarea lui. VN-ul: crash-bar indoit, schimbator viteze indoit un pic, aripa fata zgariata si ghidonul deplasat un pic in fata (m-a saltat un pic din sa la impact, motiv ptr care m-am si lovit la tibie sub protectii, de crash-bar). Loganul: portiera fata stanga indoita binisor si pragul infundat si ala binisor. Multumesc celor 2 motociclisti care au oprit si m-au ajutat (un baiat din TRUST si un endurist). A fost prea minor ca sa deschid topic la accidente si prea a rezistat eroic VN-ul ca sa nu va spun de el. Am scapat de data asta... Editat Aprilie 22, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) Man imi pare rau sa aud asta...doar ce l-am admirat la "ursu" vineri.Bafta la reparat...Desi am observat o imbunatatire majora in ceea ce priveste conduita conservarilor avem si bube...din pacate.Bine ca esti tu ok Editat Aprilie 22, 2008 de turbogixxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 bine ca ai scapat intreg, spor la dres motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 E mare prostie daca cumpar o baterie cu 16 Amperi? in carte scrie 14, iar daca trebuie sa comand, dureaza 2 saptamani... Nu lua mai mare ca iti arzi instalatia electrica! Apropo fain motor ai, ce bine ca am reusit sa ne intanim, sper sa ne intalnim mai des!(si pe vreme mai fain) Bafta Se dau urmatoarele date: Kawasaki VN800 Classic, Dacia Logan MCV si o intoarcere fara asigurare. Cine ghiceste scorul final? 1-0 ptr VN Detalii: S-a trezit azi de dimineata unu cu un Logan MCV sa intoarca pe Grivitei fara sa se asigure. Norocul meu ca l-am vazut relativ din timp si am realizat ca vrea sa intoarca, dar eu nu l-am vazut vreo secunda sa intoarca capul sa se asigure. Am franat cat am putut, fara sa rup aderenta, ca eram pe liniile de tramvai (abia cand mai aveam 2 m de Logan a inceput sa fuga spatele), dar mi-am proptit VN-ul in portiera lui stanga. Se uita la mine ca la masini straine, neintelegand ce caut eu in portiera lui. Rezultatul: el 100 ron si cateva puncte amenda, eu asigurarea lui. VN-ul: crash-bar indoit, schimbator viteze indoit un pic, aripa fata zgariata si ghidonul deplasat un pic in fata (m-a saltat un pic din sa la impact, motiv ptr care m-am si lovit la tibie sub protectii, de crash-bar). Loganul: portiera fata stanga indoita binisor si pragul infundat si ala binisor. Multumesc celor 2 motociclisti care au oprit si m-au ajutat (un baiat din TRUST si un endurist). A fost prea minor ca sa deschid topic la accidente si prea a rezistat eroic VN-ul ca sa nu va spun de el. Am scapat de data asta... In primul rand bine ca esti sanatos!Sper sa nu mai ai parte de conservari dinastia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TzuTzuNet Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Mda, cam aceiashi poveste, numai ca idiotul cu mashina a intrat in fratimiu shi la dat jos. Mai rau este ca nu avea asigurare tampitul shi acum trebuie sa-l dau in judecata.Am fosta la constatare la UnitedMotors a doua zi dupa accident shi a reieshit 2.600 E .....Ala cu mashina nici macar nu sa prezentat la constatare, l-au gasit dupa 1 saptamana. Putzin ma intereseaza ca i-au facut dosar.....pe mine ma interesa sa-mi scoata motorul tzipla cum a fost.Al meu este din 2007 VN de 900. Acum o rugaminte am, stie cineva pe unde pot sa-mi trag o infundatura in rezervor in Bucuresti la un pretz mai rezon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Mda, cam aceiashi poveste, numai ca idiotul cu mashina a intrat in fratimiu shi la dat jos. Mai rau este ca nu avea asigurare tampitul shi acum trebuie sa-l dau in judecata.... man, arunca o privire aici: http://www.fpvs.ro/ Poate scapi de alergat in instanta. Bine totusi ca fratele tau e ok, ca vorba aia, fierul se repara (desi stiu ca te doare sufletul de el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TzuTzuNet Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Multzam frumos, bag pchi-ul acum. Multzam f. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Natural Mystic Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) Am vazut un drifter de 1500 la S.M.A.E.B. pictat tot de zoliart. Sa ne cunoastem. Editat Mai 1, 2008 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Dintre Vulcanistii de 800, ce tobe aftermarket aveti, si de unde le-ati luat? Ce surse recomandati (la bani cat mai putini, evident)? Imi trebuie tobe ... (exclus draguri). uite eu am de la Marving tobe goale. Eu le am din Italia, dar am vazut ca exista si la Louis ceva asemanator si sunt la oferta acum. Da click pe semnatura mea sa vezi un filmulet pe youtube cu ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Am vazut un drifter de 1500 la S.M.A.E.B. pictat tot de zoliart.Sa ne cunoastem. apropo de asta schimb kawasaki va 1500 cu kawasaki vn 800 astept oferte zaha schimb deci vn 1500 cu vn 800 si evident diferenta,astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 apropo de asta schimb kawasaki va 1500 cu kawasaki vn 800 astept ofertezaha schimb deci vn 1500 cu vn 800 si evident diferenta,astept oferte Dar de ce? Si poate dai si niste date despre motor. La o prima vedere, arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Dintre Vulcanistii de 800, ce tobe aftermarket aveti, si de unde le-ati luat? Ce surse recomandati (la bani cat mai putini, evident)? Imi trebuie tobe ... (exclus draguri). da de ce? ti-ai aranjat urechile ori te oprea politia prea des! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 chiar asa, de ce il schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 chiar asa, de ce il schimbi? il schimb pentru ca e mai greu si nu pot merge unde vreau eu,de fapt unde mergeam cu celalalt,apoi nu ma prea obisnuiesc cu cele 4 trepte de viteza si in final mi-am dat seama de ceva ce era evident dar am uitat ; mie imi plac choperele nu cruiserele. zaha Dar de ce? Si poate dai si niste date despre motor. La o prima vedere, arata bine. motorul merge extraordinar dar am priceput eu ca cruiserele nu sunt de mine sunt prea mari si prea greu de folosit in afara soselei ,eu merg la cabana mea si trebuie sa trec pe o pasarela ,ei cu vn 1500 nu mai pot si trebuie sa il las la 2 km ceea ce nu imi place si alte inconveniente carem-au facut sa iau aceasta decizie dar nui mare lucru sa il mai tin imi place pe sosea si nu ma grabesc. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Am vazut un drifter de 1500 la S.M.A.E.B. pictat tot de zoliart.Sa ne cunoastem. Salut, Drifterul este al meu...iar opera lui Zoli este chiar reusita... Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Dintre Vulcanistii de 800, ce tobe aftermarket aveti, si de unde le-ati luat? Ce surse recomandati (la bani cat mai putini, evident)? Imi trebuie tobe ... (exclus draguri). exista in ungaria un om care face tobe superbe si cu sunet bestial am nr. de telefon daca doriti . zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Mai bine zi nr tau de telefon. 0036309859297 0036309859297 asta e numarul ungurului cu tobele ,cel dat mai sus iar numarul meu e 0740190847 zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 salut prieteni vulcanologi....ajutati-ma si pe mine sa gasesc cauciuc spate ptr un VN 400 ce are dimensiunile 140/90-16, sau pe cineva care aduce din afara tarii, sau daca exista pe undeva pe stoc in tara sa comand , de preferabil asi pastra dimensiunule mai sus mentionate....am citit pe forum cum au mai fost indrumati sa isi puna gume tot pe 16 dar mai late si mai joase dar nu imi place ideea! MULTUMESC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Ia legatura cu userul bogdan.c Âşi ii ceri cauciuc pt kawa 800 clasic de spate, ca e acelasi drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constandin Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 salut vulcanisti! imi poate spune cineva de unde pot face rost de un cablu "vitezometru" si cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 oke mihai...mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.