mihai_prd Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 salut vulcanisti! imi poate spune cineva de unde pot face rost de un cablu "vitezometru" si cam cat ar costa? louis.de Vb cu Romi3 si ii ceri sa-ți aduca de vn800, m-aÂş mira sa fie melcul de km diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 are careva vreun cunoscut cu vn 1600? io am unu de 800 pe care vreau sa-l dau si il vreau pe fratele mai mare ( ala de 1600 ). am vazut decat unu singur la bucov ( anu' trecut ), da as vrea sa ma si sui pe unu si sa-mi povesteasca ceva si proprietarul. multam, bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 hrubaru subaru...vezi ca i-am dat lu cumnata-tu telefonu omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 hrubaru subaru...vezi ca i-am dat lu cumnata-tu telefonu omului. o sa vorbesc cu el. multam fain, bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Salutare Ce ziceti? Merge un DUNLOP K700 150/80R16 pe roata din spate la vulcan 1500 classic '2002'? Sfaturi? Pareri? Experiente? Mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 am si io o intrebare pentru vulcanisti. la toamna/iarna vreau sa vand viroaga si singura mobra mai mare care o poate inlocui, in ochii mei, e vn 800. problema e ca nu stiu ce sa aleg...A-ul sau classicul. ca aspect, imi plac ambele aproape la fel de mult...poate ca balanta se inclina unpic in favoarea classicului... mare diferenta de performante n-am vazut intre ele...A-ul prinde cu 5km/h in plus la viteza maxima(care nu prea ma intereseaza...vreau doar 140 km/h sa nu trag tare de motor) si 10 kile in minus fata de classic. De asemena am vazut ca nu-s diferite ca latime. sunt obisnuit cu manevrabilitatea viroagei....e perfecta pt oras(mai putin faptul ca e cu racire pe aer)...insa afara, mai ales daca e drum drept ma tin greu dupa grup cu tractorasu de 535, trag si de motor, consuma si mult... si ma intreb: care dintre A si classic e mai manevrabil in mers? ma refer la luat viraje, ocolit guri de canal, curbe stranse, strecurat la semafor, franari bruste etc. si mai iau in considerare faptul ca vn800A cu roata subtire de 21 nu prea face fata la linii de tramvai, borduri mici, gropite si drum mai naspa...pietruit sau mai cu hopuri... sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) am si io o intrebare pentru vulcanisti. la toamna/iarna vreau sa vand viroaga si singura mobra mai mare care o poate inlocui, in ochii mei, e vn 800. problema e ca nu stiu ce sa aleg...A-ul sau classicul. ca aspect, imi plac ambele aproape la fel de mult...poate ca balanta se inclina unpic in favoarea classicului... mare diferenta de performante n-am vazut intre ele...A-ul prinde cu 5km/h in plus la viteza maxima(care nu prea ma intereseaza...vreau doar 140 km/h sa nu trag tare de motor) si 10 kile in minus fata de classic. De asemena am vazut ca nu-s diferite ca latime. sunt obisnuit cu manevrabilitatea viroagei....e perfecta pt oras(mai putin faptul ca e cu racire pe aer)...insa afara, mai ales daca e drum drept ma tin greu dupa grup cu tractorasu de 535, trag si de motor, consuma si mult... si ma intreb: care dintre A si classic e mai manevrabil in mers? ma refer la luat viraje, ocolit guri de canal, curbe stranse, strecurat la semafor, franari bruste etc. si mai iau in considerare faptul ca vn800A cu roata subtire de 21 nu prea face fata la linii de tramvai, borduri mici, gropite si drum mai naspa...pietruit sau mai cu hopuri... sfaturi? Sal Man, Nu stai departe de mine! Eu stau in Colentina! Am eu un VN800 classic de vanzare acum. Vezi pe bikeshop anuntul si uita-te la poze! Diferenta o face ghidonul lat. nu e foarte usor cu "strecuratu" printre conserve, dar e foarte manevrabil! Din punctul meu de vedere, ori ai ceva mic si "fashnetz" ptr oras, ori vrei un classic adevarat. tre sa te hotarasti! Eu unul am ales si nu regret! e super. Acum il vand ca vreau un VLR nou de 1800! si am nevoie de bani rapid. Daca esti hotarat poate facem dilu! Poti sa ma suni cand vrei sa-l vezi. ai tot pe bikeshop numarul! Bafta! USCATI ASFALT CA APA-I CU CARU! Editat Mai 12, 2008 de traffic_man_fm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 diferenta nu e ghidonul mai lat ci roate de pe fata mai lata, Oricum daca vrei vulcan apucate de citit cele 303 pagini ale topicului si o sa afli nu doar diferenta dintre A si B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 care dintre A si classic e mai manevrabil in mers? ma refer la luat viraje, ocolit guri de canal, curbe stranse, strecurat la semafor, franari bruste etc.si mai iau in considerare faptul ca vn800A cu roata subtire de 21 nu prea face fata la linii de tramvai, borduri mici, gropite si drum mai naspa...pietruit sau mai cu hopuri... sfaturi? Dupa (doar) vreo 300 de km cu clasicu' pot spune ca e uimitor de manevrabil, mult mai manevrabil decat ma asteptam. Are o ciclistica misto (atat cat pot sa-mi dau eu seama) si desi e cat o vaca mai mica, serpuieste de minune cand ai de ocolit un canal / whatever. N-ai probleme la gropite, borduri. Am luat si denivelari longitudinale cu ea, nici o problema. Apropo, de unde e legenda 'roata subtire pe fata - probleme cu liniile de tramvai'? O fi sinele de tramvai mai altfel in Iasi? N-am avut niciodata nici o problema cu respectivele denivelari, luate perpendicular, oblic, chiar MERS pe ele. Da, e o senzatie neplacuta de lipsa de aderenta, temporar, da' atat timp cat nu-i dai gaz maxim longitudinal, nu-i bai. Si am mers pe / peste sine de tramvai si cu en-ul (roata subtire pe fata) si cu , clasicul, totul e ok. Fara legatura cu subiectul precedent: sunt indragostit de Matildădoi. Grasa, frumoasa si inimoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Ia-ti vn 800 A. Stiu eu ce spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 o sa vorbesc cu el. multam fain, bujie Sal man, de ce vinzi VN-ul? am si io unu de vanzare... io vreau un VLR nou mult mai mare. Tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Sal Man,Nu stai departe de mine! Eu stau in Colentina! Am eu un VN800 classic de vanzare acum. ....Daca esti hotarat poate facem dilu! Poti sa ma suni cand vrei sa-l vezi. ai tot pe bikeshop numarul! Bafta! merci de oferta, arata bine, dar pretul e prea mare pt mine...in principiu al meu o sa vina din afara, probabil italia. Oricum daca vrei vulcan apucate de citit cele 303 pagini ale topicului si o sa afli nu doar diferenta dintre A si B. Crede-ma ca daca aveam timpu necesar sa citesc cele 300 pagini, nu mai puneam intrebarea. Oricum, o sa-l frunzaresc...mai e timp pan' la iarna. Apropo, de unde e legenda 'roata subtire pe fata - probleme cu liniile de tramvai'? O fi sinele de tramvai mai altfel in Iasi? N-am avut niciodata nici o problema cu respectivele denivelari, luate perpendicular, oblic, chiar MERS pe ele. Da, e o senzatie neplacuta de lipsa de aderenta, temporar, da' atat timp cat nu-i dai gaz maxim longitudinal, nu-i bai. Si am mers pe / peste sine de tramvai si cu en-ul (roata subtire pe fata) si cu , clasicul, totul e ok. Ca fost biciclist (pana la 18 ani, am mers cu bicla creca creca zeci de mii km), iti spun ca atunci cand vine vb de hopuri, si obstacole, conteaza mult latimea rotilor...am avut si cursiera si MTB...si s-a simtit diferenta. La prima vedere ai spune ca nu conteaza asta la motociclete, asa am zis si eu, pana am mers c-o viroaga de 750 si am vazut diferenta (cauciucul e cu ~ 2 cm mai lat) Eu nu am fobie cu liniile de tramvai, nu sunt genu care se uda cand are de traversat sine, dar daca mergi prin zona garii de nord, o sa vezi la ce ma refer, unele sunt cu mai mult 5 cm ridicate, si cand ele merg la dreapta si tu vrei sa mergi drepti....tin-te bine de ghidon!....te arunca de nu stii ce-i aia. Apropo, roata de fata a EN-ului e mai lata decat aia de viroaga . Ia-ti vn 800 A. Stiu eu ce spun. Iti stiu A-ul demult, suntem vecini de cartier si de fiecare data cand trec perpedes pe strada ta ma holbez la el...frumos! combinatia aia de culori o vreau si eu...fie ca-mi iau A, fie classic...creca-i cea mai reusita pt VN (rosu/negru). E cel mai studiat dintre VN-uri Ma uitam la roata fata si ma gandeam cu faci cand mai iei o groapa pe lung, sau cand e asfaltul raschetat. Ma gandesc si la faptul ca astia in anii '40 s-au apucat aia de choppârțit harley-uri tocmai pentru a le face mai manevrabile.... VN800A-ul imi pare cel mai apropiat de ideea chopper dintre astea de fabrica sunt in balanta, mai e timp pana in iarna si poate pana atunci o sa-mi conturez alegerea mai bine merci de sfaturi. apropo....pozitia in sa difera sau e aceeasi? (fara modificari desigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 difera pe A stai un pic mai drept, mai pe spate, oe B stai un pic aplecat pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Fratilor, cumnatilor! Stiu ca informatia tre' sa fie intr-o forma sau alta pe undeva in adancul topicului pe care l-am mai citit odata cap-coada, dar, pritipliz informati-ma si pe mine: - cat ar trebui sa consume dihania, mi-a luat cam 7% la primul plin, adica am mers cu un rezervor de clasic 197 de kilometri pana la rezerva, dupa care inca vreo 15 dupa care am facut plinul si erau ceva de genul 14 litri. mentionez ca am fost atat de incantat de motor incat sunt convins ca i-am cam dat in guÂşă. - am niste gauri in tobe care imi dau impresia ca merg cu motorul supra-turat. inca nu am reusit sa-mi dau seama cand sa schimb vitezele si la asta ajuta si faptul ca m-am dat jos de pe 2 in linie, motor de vitezana, 6 viteze. - ce caucioci incape maxim pe spate la un classic, fara sa modific nimic? nu stiu ce'am acu, poate apuc sa fac un edit dupa ce trec pe langa motor - la 150 km/h ma zboara vantu' din sa iar motoru' zici ca-l taie cineva, cam urla. n-ar trebui sa mearga uuun pic mai repejor? cu parbriz, sa zicem - e normal sa trebuiasca sa te duci la servici sa castigi bani sa-ti platesti motorul in loc sa te plimbi dracului cu el? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) pai daca i-ai dat 150km/h constant zi sarumana pt consumul ala. uite la mine: in oras singur 4%, cu pasager 5% afara singur 4,5%, cu pasager 5% (viteza medie 100km/h) cam asta e consumul da' acu depinde cum mergi, ca daca ii dai pe goarna... nu mai tine cont de nimic, consuma tot, stiu, ca si eu am reusit sa prapadesc 15 litri in 150km. ar mai fi o chestie, e nou al tau? ca daca e nou, atunci primii vreo 1000km consuma cum vrea el, n-ai treaba, mie in primii 1000km mi-a consumat 15 litri in 50km asa ca... ea zi, e nou sau nu? restul o sa-ti raspunda baetii ce si cum e cu modificari sau cum e cu parbriz. * nu e normal dom'le sa faci asa cu serviciul ala, mai bine fugi in lume Editat Mai 14, 2008 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Fratilor, cumnatilor! Stiu ca informatia tre' sa fie intr-o forma sau alta pe undeva in adancul topicului pe care l-am mai citit odata cap-coada, dar, pritipliz informati-ma si pe mine: - cat ar trebui sa consume dihania, mi-a luat cam 7% la primul plin, adica am mers cu un rezervor de clasic 197 de kilometri pana la rezerva, dupa care inca vreo 15 dupa care am facut plinul si erau ceva de genul 14 litri. mentionez ca am fost atat de incantat de motor incat sunt convins ca i-am cam dat in guÂşă. - am niste gauri in tobe care imi dau impresia ca merg cu motorul supra-turat. inca nu am reusit sa-mi dau seama cand sa schimb vitezele si la asta ajuta si faptul ca m-am dat jos de pe 2 in linie, motor de vitezana, 6 viteze. - ce caucioci incape maxim pe spate la un classic, fara sa modific nimic? nu stiu ce'am acu, poate apuc sa fac un edit dupa ce trec pe langa motor - la 150 km/h ma zboara vantu' din sa iar motoru' zici ca-l taie cineva, cam urla. n-ar trebui sa mearga uuun pic mai repejor? cu parbriz, sa zicem - e normal sa trebuiasca sa te duci la servici sa castigi bani sa-ti platesti motorul in loc sa te plimbi dracului cu el? multumesc anticipat - in oras si mie cam la fel imi consuma, dar recunosc, merg mai "nervos" cu ea, asa ca nu ma mira si ii dau cata benzina vrea, ca merita. La drum intins a consumat insa 5 (ultima oara cand am facut consumul, 5,4 pe A2, cu regim de viteza 100-140, cu pasagera si coburi si presiune pe spate 0,7...) - la caucioace nea AWD e mesterul care le stie si le incerca si le combina - cu parbriz nu o sa mai te ia vantul din sa. In schimb eu am observat prezenta unui flux de aer enervant, care se izbeste in casca, asa ca ia-ti un parbriz mai marisor (al meu e destul de micut, dar nu ma plang, caci calul de dar nu se cauta la dinti). - nope, nu e deloc normal, dar asta este, tre sa o facem si pe asta... Mama lu' ala care a inventat munca...... Editat Mai 14, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 - cu parbriz nu o sa mai te ia vantul din sa. In schimb eu am observat prezenta unui flux de aer enervant, care se izbeste in casca, asa ca ia-ti un parbriz mai mare (al meu e destul de micut). La EN aveam parbriz, pana la 120 era ok, peste ma cam batea vantu' oricum si aveam si eu un flux de aer in casca . La un moment dat am remarcat ca mai exista o pozitie de prindere la niste suroabe, le-am pus pe pozitia mai avansata si am reusit sa ajung aproape de 150 fara probleme cu vantul, mai mult nu mai vroia vaca. Sarumana de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) A, apropo, si eu am reusit sa ajung pe la 180 kmph (dupa spusele unui prieten care era in spatele meu cu masina, dar tind sa cred ca m-am dus doar in 170, dupa kilometrajul meu si al unui alt prieten cu RF-ul care mergea si el in spatele meu), fara parbriz si cu pasagera. Deh, era primul drum pe ea pe autostrada, o aveam de 2 saptamani si am vrut sa vad in cat se duce. Nu iti spun ce probleme am avut cu casca... (era un Probiker si nu evacua aerul prin spate, asa ca ma cam strangea de gat). Editat Mai 14, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Ma Legi, cum naiba iti ia tie 7l/100km in oras, ca al meu sub 10 nu scade:) Si nu, nu are nimic carbelitoru', pe Cheia spre Brasov mi-a luat intre 4 si 5 (4 singur, 5 cu "mititelu" de Escu pasager) iar pe A2 + E81 a luat 6 in conditii de: pasager+bagaje+150 km/h constant si 90-100 pe E81 pana in Vama.So...cum mama ma-sii iti ia tie 7 in oras? Tell me za sicret. L.E: O fi de la filtru' K&N si mersul olecuta mai agresiv? Editat Mai 14, 2008 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 stie cineva unde gasesc autocolant reflectorizant? vreau sa fac numarul de inmatriculare mai prezentabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 stie cineva unde gasesc autocolant reflectorizant? vreau sa fac numarul de inmatriculare mai prezentabil In piata gasesti din alea cu stelele europei si literele "RO" daca asa cauti, sau daca ai noroc gasesti sigla echipei de fotbal locale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Fratilor, cumnatilor! Stiu ca informatia tre' sa fie intr-o forma sau alta pe undeva in adancul topicului pe care l-am mai citit odata cap-coada, dar, pritipliz informati-ma si pe mine: - cat ar trebui sa consume dihania, mi-a luat cam 7% la primul plin, adica am mers cu un rezervor de clasic 197 de kilometri pana la rezerva, dupa care inca vreo 15 dupa care am facut plinul si erau ceva de genul 14 litri. mentionez ca am fost atat de incantat de motor incat sunt convins ca i-am cam dat in guÂşă. - am niste gauri in tobe care imi dau impresia ca merg cu motorul supra-turat. inca nu am reusit sa-mi dau seama cand sa schimb vitezele si la asta ajuta si faptul ca m-am dat jos de pe 2 in linie, motor de vitezana, 6 viteze. - ce caucioci incape maxim pe spate la un classic, fara sa modific nimic? nu stiu ce'am acu, poate apuc sa fac un edit dupa ce trec pe langa motor - la 150 km/h ma zboara vantu' din sa iar motoru' zici ca-l taie cineva, cam urla. n-ar trebui sa mearga uuun pic mai repejor? cu parbriz, sa zicem - e normal sa trebuiasca sa te duci la servici sa castigi bani sa-ti platesti motorul in loc sa te plimbi dracului cu el? multumesc anticipat Brothere,al meu imi ia maxim 5,5 in medie e din '97 ,dar mai mult de 120 nu merg.Am un preten care e suparat ca al lui consuma 8% si la fel de suparat ca nu sare de 180 km/h Pai daca ti-ai luat choper de ce sa-i dai frate 180? Asta e pentru pretenu' meu..Si nu...nu e normal sa te duci la sevici sa-ti platesti motoru' dar..........si eu tot asta fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Brothere,al meu imi ia maxim 5,5 in medie e din '97 ,dar mai mult de 120 nu merg.Am un preten care e suparat ca al lui consuma 8% si la fel de suparat ca nu sare de 180 km/h Pai daca ti-ai luat choper de ce sa-i dai frate 180? Asta e pentru pretenu' meu..Si nu...nu e normal sa te duci la sevici sa-ti platesti motoru' dar..........si eu tot asta fac Eu am prins si mai mult de 180, dar eram in panta pe autostrada, si era o panta de vreo 5-6 km, Cine vrea mai mult sa isi ia Rocket, sau Vulcanul de 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero. Dragul meu, oamenii normali nu trag de gaz, nu dau forja printre masini, nu parcheaza pe pista de biciclisti, nu iau pasagere de pe platourile de televiziune ca altii. Si eu as fi fericitul posesor al unui consum de 3.5 - 4.0 in afara, 5.5 - 6.0 in oras, daca nu m-ar manca palma dreapta. Fiindca tot nu primesc bani, imi tratez mancarimea altfel si ajung si eu la 7 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.