mas oyama Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Dintre Vulcanistii de 800, ce tobe aftermarket aveti, si de unde le-ati luat? Ce surse recomandati (la bani cat mai putini, evident)? Imi trebuie tobe ... (exclus draguri). da de ce? ti-ai aranjat urechile ori te oprea politia prea des! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 chiar asa, de ce il schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 chiar asa, de ce il schimbi? il schimb pentru ca e mai greu si nu pot merge unde vreau eu,de fapt unde mergeam cu celalalt,apoi nu ma prea obisnuiesc cu cele 4 trepte de viteza si in final mi-am dat seama de ceva ce era evident dar am uitat ; mie imi plac choperele nu cruiserele. zaha Dar de ce? Si poate dai si niste date despre motor. La o prima vedere, arata bine. motorul merge extraordinar dar am priceput eu ca cruiserele nu sunt de mine sunt prea mari si prea greu de folosit in afara soselei ,eu merg la cabana mea si trebuie sa trec pe o pasarela ,ei cu vn 1500 nu mai pot si trebuie sa il las la 2 km ceea ce nu imi place si alte inconveniente carem-au facut sa iau aceasta decizie dar nui mare lucru sa il mai tin imi place pe sosea si nu ma grabesc. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Am vazut un drifter de 1500 la S.M.A.E.B. pictat tot de zoliart.Sa ne cunoastem. Salut, Drifterul este al meu...iar opera lui Zoli este chiar reusita... Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Dintre Vulcanistii de 800, ce tobe aftermarket aveti, si de unde le-ati luat? Ce surse recomandati (la bani cat mai putini, evident)? Imi trebuie tobe ... (exclus draguri). exista in ungaria un om care face tobe superbe si cu sunet bestial am nr. de telefon daca doriti . zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Mai bine zi nr tau de telefon. 0036309859297 0036309859297 asta e numarul ungurului cu tobele ,cel dat mai sus iar numarul meu e 0740190847 zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 salut prieteni vulcanologi....ajutati-ma si pe mine sa gasesc cauciuc spate ptr un VN 400 ce are dimensiunile 140/90-16, sau pe cineva care aduce din afara tarii, sau daca exista pe undeva pe stoc in tara sa comand , de preferabil asi pastra dimensiunule mai sus mentionate....am citit pe forum cum au mai fost indrumati sa isi puna gume tot pe 16 dar mai late si mai joase dar nu imi place ideea! MULTUMESC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Ia legatura cu userul bogdan.c Âşi ii ceri cauciuc pt kawa 800 clasic de spate, ca e acelasi drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constandin Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 salut vulcanisti! imi poate spune cineva de unde pot face rost de un cablu "vitezometru" si cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 oke mihai...mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 salut vulcanisti! imi poate spune cineva de unde pot face rost de un cablu "vitezometru" si cam cat ar costa? louis.de Vb cu Romi3 si ii ceri sa-ți aduca de vn800, m-aÂş mira sa fie melcul de km diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 are careva vreun cunoscut cu vn 1600? io am unu de 800 pe care vreau sa-l dau si il vreau pe fratele mai mare ( ala de 1600 ). am vazut decat unu singur la bucov ( anu' trecut ), da as vrea sa ma si sui pe unu si sa-mi povesteasca ceva si proprietarul. multam, bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 hrubaru subaru...vezi ca i-am dat lu cumnata-tu telefonu omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 hrubaru subaru...vezi ca i-am dat lu cumnata-tu telefonu omului. o sa vorbesc cu el. multam fain, bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Salutare Ce ziceti? Merge un DUNLOP K700 150/80R16 pe roata din spate la vulcan 1500 classic '2002'? Sfaturi? Pareri? Experiente? Mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 am si io o intrebare pentru vulcanisti. la toamna/iarna vreau sa vand viroaga si singura mobra mai mare care o poate inlocui, in ochii mei, e vn 800. problema e ca nu stiu ce sa aleg...A-ul sau classicul. ca aspect, imi plac ambele aproape la fel de mult...poate ca balanta se inclina unpic in favoarea classicului... mare diferenta de performante n-am vazut intre ele...A-ul prinde cu 5km/h in plus la viteza maxima(care nu prea ma intereseaza...vreau doar 140 km/h sa nu trag tare de motor) si 10 kile in minus fata de classic. De asemena am vazut ca nu-s diferite ca latime. sunt obisnuit cu manevrabilitatea viroagei....e perfecta pt oras(mai putin faptul ca e cu racire pe aer)...insa afara, mai ales daca e drum drept ma tin greu dupa grup cu tractorasu de 535, trag si de motor, consuma si mult... si ma intreb: care dintre A si classic e mai manevrabil in mers? ma refer la luat viraje, ocolit guri de canal, curbe stranse, strecurat la semafor, franari bruste etc. si mai iau in considerare faptul ca vn800A cu roata subtire de 21 nu prea face fata la linii de tramvai, borduri mici, gropite si drum mai naspa...pietruit sau mai cu hopuri... sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) am si io o intrebare pentru vulcanisti. la toamna/iarna vreau sa vand viroaga si singura mobra mai mare care o poate inlocui, in ochii mei, e vn 800. problema e ca nu stiu ce sa aleg...A-ul sau classicul. ca aspect, imi plac ambele aproape la fel de mult...poate ca balanta se inclina unpic in favoarea classicului... mare diferenta de performante n-am vazut intre ele...A-ul prinde cu 5km/h in plus la viteza maxima(care nu prea ma intereseaza...vreau doar 140 km/h sa nu trag tare de motor) si 10 kile in minus fata de classic. De asemena am vazut ca nu-s diferite ca latime. sunt obisnuit cu manevrabilitatea viroagei....e perfecta pt oras(mai putin faptul ca e cu racire pe aer)...insa afara, mai ales daca e drum drept ma tin greu dupa grup cu tractorasu de 535, trag si de motor, consuma si mult... si ma intreb: care dintre A si classic e mai manevrabil in mers? ma refer la luat viraje, ocolit guri de canal, curbe stranse, strecurat la semafor, franari bruste etc. si mai iau in considerare faptul ca vn800A cu roata subtire de 21 nu prea face fata la linii de tramvai, borduri mici, gropite si drum mai naspa...pietruit sau mai cu hopuri... sfaturi? Sal Man, Nu stai departe de mine! Eu stau in Colentina! Am eu un VN800 classic de vanzare acum. Vezi pe bikeshop anuntul si uita-te la poze! Diferenta o face ghidonul lat. nu e foarte usor cu "strecuratu" printre conserve, dar e foarte manevrabil! Din punctul meu de vedere, ori ai ceva mic si "fashnetz" ptr oras, ori vrei un classic adevarat. tre sa te hotarasti! Eu unul am ales si nu regret! e super. Acum il vand ca vreau un VLR nou de 1800! si am nevoie de bani rapid. Daca esti hotarat poate facem dilu! Poti sa ma suni cand vrei sa-l vezi. ai tot pe bikeshop numarul! Bafta! USCATI ASFALT CA APA-I CU CARU! Editat Mai 12, 2008 de traffic_man_fm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 diferenta nu e ghidonul mai lat ci roate de pe fata mai lata, Oricum daca vrei vulcan apucate de citit cele 303 pagini ale topicului si o sa afli nu doar diferenta dintre A si B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 care dintre A si classic e mai manevrabil in mers? ma refer la luat viraje, ocolit guri de canal, curbe stranse, strecurat la semafor, franari bruste etc.si mai iau in considerare faptul ca vn800A cu roata subtire de 21 nu prea face fata la linii de tramvai, borduri mici, gropite si drum mai naspa...pietruit sau mai cu hopuri... sfaturi? Dupa (doar) vreo 300 de km cu clasicu' pot spune ca e uimitor de manevrabil, mult mai manevrabil decat ma asteptam. Are o ciclistica misto (atat cat pot sa-mi dau eu seama) si desi e cat o vaca mai mica, serpuieste de minune cand ai de ocolit un canal / whatever. N-ai probleme la gropite, borduri. Am luat si denivelari longitudinale cu ea, nici o problema. Apropo, de unde e legenda 'roata subtire pe fata - probleme cu liniile de tramvai'? O fi sinele de tramvai mai altfel in Iasi? N-am avut niciodata nici o problema cu respectivele denivelari, luate perpendicular, oblic, chiar MERS pe ele. Da, e o senzatie neplacuta de lipsa de aderenta, temporar, da' atat timp cat nu-i dai gaz maxim longitudinal, nu-i bai. Si am mers pe / peste sine de tramvai si cu en-ul (roata subtire pe fata) si cu , clasicul, totul e ok. Fara legatura cu subiectul precedent: sunt indragostit de Matildădoi. Grasa, frumoasa si inimoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Ia-ti vn 800 A. Stiu eu ce spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 o sa vorbesc cu el. multam fain, bujie Sal man, de ce vinzi VN-ul? am si io unu de vanzare... io vreau un VLR nou mult mai mare. Tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Sal Man,Nu stai departe de mine! Eu stau in Colentina! Am eu un VN800 classic de vanzare acum. ....Daca esti hotarat poate facem dilu! Poti sa ma suni cand vrei sa-l vezi. ai tot pe bikeshop numarul! Bafta! merci de oferta, arata bine, dar pretul e prea mare pt mine...in principiu al meu o sa vina din afara, probabil italia. Oricum daca vrei vulcan apucate de citit cele 303 pagini ale topicului si o sa afli nu doar diferenta dintre A si B. Crede-ma ca daca aveam timpu necesar sa citesc cele 300 pagini, nu mai puneam intrebarea. Oricum, o sa-l frunzaresc...mai e timp pan' la iarna. Apropo, de unde e legenda 'roata subtire pe fata - probleme cu liniile de tramvai'? O fi sinele de tramvai mai altfel in Iasi? N-am avut niciodata nici o problema cu respectivele denivelari, luate perpendicular, oblic, chiar MERS pe ele. Da, e o senzatie neplacuta de lipsa de aderenta, temporar, da' atat timp cat nu-i dai gaz maxim longitudinal, nu-i bai. Si am mers pe / peste sine de tramvai si cu en-ul (roata subtire pe fata) si cu , clasicul, totul e ok. Ca fost biciclist (pana la 18 ani, am mers cu bicla creca creca zeci de mii km), iti spun ca atunci cand vine vb de hopuri, si obstacole, conteaza mult latimea rotilor...am avut si cursiera si MTB...si s-a simtit diferenta. La prima vedere ai spune ca nu conteaza asta la motociclete, asa am zis si eu, pana am mers c-o viroaga de 750 si am vazut diferenta (cauciucul e cu ~ 2 cm mai lat) Eu nu am fobie cu liniile de tramvai, nu sunt genu care se uda cand are de traversat sine, dar daca mergi prin zona garii de nord, o sa vezi la ce ma refer, unele sunt cu mai mult 5 cm ridicate, si cand ele merg la dreapta si tu vrei sa mergi drepti....tin-te bine de ghidon!....te arunca de nu stii ce-i aia. Apropo, roata de fata a EN-ului e mai lata decat aia de viroaga . Ia-ti vn 800 A. Stiu eu ce spun. Iti stiu A-ul demult, suntem vecini de cartier si de fiecare data cand trec perpedes pe strada ta ma holbez la el...frumos! combinatia aia de culori o vreau si eu...fie ca-mi iau A, fie classic...creca-i cea mai reusita pt VN (rosu/negru). E cel mai studiat dintre VN-uri Ma uitam la roata fata si ma gandeam cu faci cand mai iei o groapa pe lung, sau cand e asfaltul raschetat. Ma gandesc si la faptul ca astia in anii '40 s-au apucat aia de choppârțit harley-uri tocmai pentru a le face mai manevrabile.... VN800A-ul imi pare cel mai apropiat de ideea chopper dintre astea de fabrica sunt in balanta, mai e timp pana in iarna si poate pana atunci o sa-mi conturez alegerea mai bine merci de sfaturi. apropo....pozitia in sa difera sau e aceeasi? (fara modificari desigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 difera pe A stai un pic mai drept, mai pe spate, oe B stai un pic aplecat pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Fratilor, cumnatilor! Stiu ca informatia tre' sa fie intr-o forma sau alta pe undeva in adancul topicului pe care l-am mai citit odata cap-coada, dar, pritipliz informati-ma si pe mine: - cat ar trebui sa consume dihania, mi-a luat cam 7% la primul plin, adica am mers cu un rezervor de clasic 197 de kilometri pana la rezerva, dupa care inca vreo 15 dupa care am facut plinul si erau ceva de genul 14 litri. mentionez ca am fost atat de incantat de motor incat sunt convins ca i-am cam dat in guÂşă. - am niste gauri in tobe care imi dau impresia ca merg cu motorul supra-turat. inca nu am reusit sa-mi dau seama cand sa schimb vitezele si la asta ajuta si faptul ca m-am dat jos de pe 2 in linie, motor de vitezana, 6 viteze. - ce caucioci incape maxim pe spate la un classic, fara sa modific nimic? nu stiu ce'am acu, poate apuc sa fac un edit dupa ce trec pe langa motor - la 150 km/h ma zboara vantu' din sa iar motoru' zici ca-l taie cineva, cam urla. n-ar trebui sa mearga uuun pic mai repejor? cu parbriz, sa zicem - e normal sa trebuiasca sa te duci la servici sa castigi bani sa-ti platesti motorul in loc sa te plimbi dracului cu el? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) pai daca i-ai dat 150km/h constant zi sarumana pt consumul ala. uite la mine: in oras singur 4%, cu pasager 5% afara singur 4,5%, cu pasager 5% (viteza medie 100km/h) cam asta e consumul da' acu depinde cum mergi, ca daca ii dai pe goarna... nu mai tine cont de nimic, consuma tot, stiu, ca si eu am reusit sa prapadesc 15 litri in 150km. ar mai fi o chestie, e nou al tau? ca daca e nou, atunci primii vreo 1000km consuma cum vrea el, n-ai treaba, mie in primii 1000km mi-a consumat 15 litri in 50km asa ca... ea zi, e nou sau nu? restul o sa-ti raspunda baetii ce si cum e cu modificari sau cum e cu parbriz. * nu e normal dom'le sa faci asa cu serviciul ala, mai bine fugi in lume Editat Mai 14, 2008 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.