Dnepr&Sidecar Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Ma scuzati ca intru,nu sunt posesor de vulcan (desi imi plac),un prieten vrea sa cumpere un motor pentru vulcanul lui (VN750).dac stiti unul de vanzare v-as fi recunoscator. Nimeni,nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Nimeni,nimic? In Varias stiam 1 de vanzare, pot intreba daca nu sa dat inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constandin Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 caut cablu vitezometru pt. Vulcanu meu de 400. Din cate-am inteles se gasesc mai greu. shtie cineva daca s-ar potrivi cu cel de pe Vulcan 800 sau poate de pe alte modele? Sa shtiu ce comand. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Nimeni,nimic? vezi ca e un tip pe comunitatea din focsani de are de dat un vn 750 /index.php?showtopic=128719 bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 nu te grabi am eu un numar de telefon a unui manufacturier ungur care picteaza niste tobe superbe la pret de 100 euro bucata le face cu izolatie dupa forma aleasa de tine iar sunetul................daca vrei iti dau numarul lui zaha Ok. Da-mi numarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 0724452023. Merci am vb cu omu si zilele astea renunt si au la "a doua suspensie pe fata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Ok. Da-mi numarul. 00400744545311 numar de ungaria trebuie sa gasesti pe cineva sa vb ungureste zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 00400744545311numar de ungaria trebuie sa gasesti pe cineva sa vb ungureste zaha Mersi mult. Cu limba maghiara rezolv cumva mersi inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 nu te grabi am eu un numar de telefon a unui manufacturier ungur care picteaza niste tobe superbe la pret de 100 euro bucata le face cu izolatie dupa forma aleasa de tine iar sunetul................daca vrei iti dau numarul lui zaha Salut..intrebare: Face si flansele de adaptare la cilindru? Tevile sunt goale-goale sau mai au ceva inauntru?...ca daca sunt teava goala........mai mult strici......parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Un nou propitar de vn800A customizat prin zona..il asteptam sa se prezinte, e cam mahmur, ca tocma s-a insurat. Am vrut sa iau unul de 1500 dar nu mi-a placut ce am gasit si l-am luat pe asta mai micut la bani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Sa-l stapanesti sanatos!!! Trebuie sa-i iau si eu la a mea neaparat o sa ca a ta...tare bine le sta cu astea subtiri...Spune-mi te rog, dak se poate si pretul de achizitie...Nu de alta dar am vrut sa-l vand si eu pe al meu...dar m-am razgandit intre timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am vrut sa iau unul de 1500 dar nu mi-a placut ce am gasit si l-am luat pe asta mai micut la bani buni. mirobolant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TzuTzuNet Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero. Dar nu intzeleg ce va miratzi asha, VN meu de 900, tot 5-5,5 are consum mediu shi eu bag talpa la greu in el. La nici un plin nu a fost altfel, tot in jurul la 5,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Dar nu intzeleg ce va miratzi asha, VN meu de 900, tot 5-5,5 are consum mediu shi eu bag talpa la greu in el. La nici un plin nu a fost altfel, tot in jurul la 5,5. E pe injectie, ar fi fost aiurea sa fie altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TzuTzuNet Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 E pe injectie, ar fi fost aiurea sa fie altfel. Korect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 imi place mult modelul asta, dar am intrebat 2 prieteni, unul e pro, unul e contra, nu stiu pe care sa-l cred, va rog pe cei care aveti sa-mi impartasiti parerile voastre despre acest model, mi-ar fi f de folos. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawalin Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 n-am ce sa zic nashpa despre el. am auzit ca "scoti carburatorul cu levierul" dar nu am ajuns inca sa fac operatia asa ca nu stiu daca e adevarat. o sa-l duc la service si dupa aia iti spun. una peste alta il am de 2 luni si nu regret cel putin nu inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 fosta mea motocicleta VN 800 A s-a intorsin familie... : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Salut, Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Salut, Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge. Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor. asta daca e problema din tija, dar e posibil sa fie problema din nuca cu care se prinde oglinda de tija, caz in care tre sa scoata oglinda (sticla) si gasesti acolo un surubel de rigidizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) unul dintre cele mai complicate choppere construite vreodata. 2 bujii pe cilindru(cost dublu) = 4 bujii 4 lanturi de distributie cate 2 la fiecare cilindru merge un lant pana la jumate iar celalalt pana la cele doua axe cu came are un sistem de filtre de aer de tot rahatul lucruri bune ar fi : cardanul, turatia mare daca iti place(mie nu), ai 60 cai la 7500 iar cuplul maxim pe la 5500 deci tre sa mergi o leaca cam turat cu el. La aspect pentru vremea lui nu cred ca era chiar urat au fost altele si mai urate si inca sunt. Dar cel mai important aspect este ca e f complicat. La banii cu care iei vulcanelul cred ca gasesti un shadow 600 o fi el mai slabut la putere dar are cutia de viteze cu trepte mai lungi , se descurrca f biner iar motorul este cat se poate de simplu. succes Mai este o chestie nasoala la modelul asta. NU ai nici un control asupra culbutorilor, sunt controlati hidraulic, are niste putzoaie hidraulice care sprijina culbutorii , astia ii dau jocul la supape, rezervoare de ulei sus in chiulase pentru sistemul asta, nu stiu , incepe sa clantane cu siguranta si nu ai ce sa le faci. Iar uleiul din Romania nu cred ca te ajuta la sistemul asta. Editat Iunie 5, 2008 de Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Multumesc,voi verifica dupa masa si incerc variantele trimise de reparare.Voi face si poza.Oricum,de strans le-am strans de a iesit apa- sau bere HIHIHI - si tot nu stau.Revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scottman Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Vulcan 750 este un sport cruiser...are o ciclistica f. buna,nu mai vb. de cuplu ..in clasa lui sta cel mai bine..depinde si din ce an este.. Cu reglajul la culbutori se poate rezolva f simplu...bagi un ulei semi sintetic de la Louis...15w50,sau 20w 50,sau schimbi arcurile ...le comanzi tot la louis,sau direct la kawasaki.Ca are 2 bujii pe cilindru , e un avantaj..putine motoare sint cu 2 bujii.ii mareste puterea,nu te lasa la greu.nu-l,putem compara cu virago de 750...la kawa e forta bruta.O singura pb .ar fi cu alternatorul..daca este mai batrin..!Pozitia releului regulator de tensiune nu este cea mai inspirata..sub baterie ,deasupra tobei si in spatele motorului..se incalzeste,si in timp se arde statorul...O solutie acceptabila este schimbarea pozitiei releului...Eu i-am schimbat pozitia si nu am avut nici o pb.. Am avut si vn 800,dar tot 750 mi-a ramas la inima..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.