Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Ma scuzati ca intru,nu sunt posesor de vulcan (desi imi plac),un prieten vrea sa cumpere un motor pentru vulcanul lui (VN750).dac stiti unul de vanzare v-as fi recunoscator.

Nimeni,nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

caut cablu vitezometru pt. Vulcanu meu de 400. Din cate-am inteles se gasesc mai greu. shtie cineva daca s-ar potrivi cu cel de pe Vulcan 800 sau poate de pe alte modele? Sa shtiu ce comand. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te grabi am eu un numar de telefon a unui manufacturier ungur care picteaza niste tobe superbe la pret de 100 euro bucata le face cu izolatie dupa forma aleasa de tine iar sunetul................

daca vrei iti dau numarul lui

zaha

 

Ok. Da-mi numarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te grabi am eu un numar de telefon a unui manufacturier ungur care picteaza niste tobe superbe la pret de 100 euro bucata le face cu izolatie dupa forma aleasa de tine iar sunetul................

daca vrei iti dau numarul lui

zaha

 

Salut..intrebare:

 

Face si flansele de adaptare la cilindru?

Tevile sunt goale-goale sau mai au ceva inauntru?...ca daca sunt teava goala........mai mult strici......parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou propitar de vn800A customizat prin zona..il asteptam sa se prezinte, e cam mahmur, ca tocma s-a insurat.

 

Am vrut sa iau unul de 1500 dar nu mi-a placut ce am gasit si l-am luat pe asta mai micut la bani buni.

post-1377-1212521925_thumb.jpg

post-1377-1212521984_thumb.jpg

post-1377-1212522021_thumb.jpg

post-1377-1212522062_thumb.jpg

post-1377-1212522181_thumb.jpg

post-1377-1212522209_thumb.jpg

post-1377-1212522219_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos!!! Trebuie sa-i iau si eu la a mea neaparat o sa ca a ta...tare bine le sta cu astea subtiri...Spune-mi te rog, dak se poate si pretul de achizitie...Nu de alta dar am vrut sa-l vand si eu pe al meu...dar m-am razgandit intre timp .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu mananca 7.0-8.5 in oras (depinde mai mult de aglomeratia din trafic si anotimp decat de forja) si 4.7-5.0 in afara. Cand il aud pe nea Morpheus ca a lui mananca 5.5 in oras imi vine sa-l intreb: care oras? Poate vreun oras fantoma, cu trafic zero.

Dar nu intzeleg ce va miratzi asha, VN meu de 900, tot 5-5,5 are consum mediu shi eu bag talpa la greu in el. La nici un plin nu a fost altfel, tot in jurul la 5,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu intzeleg ce va miratzi asha, VN meu de 900, tot 5-5,5 are consum mediu shi eu bag talpa la greu in el. La nici un plin nu a fost altfel, tot in jurul la 5,5.

E pe injectie, ar fi fost aiurea sa fie altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place mult modelul asta, dar am intrebat 2 prieteni, unul e pro, unul e contra, nu stiu pe care sa-l cred, va rog pe cei care aveti sa-mi impartasiti parerile voastre despre acest model, mi-ar fi f de folos.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am ce sa zic nashpa despre el.

am auzit ca "scoti carburatorul cu levierul" dar nu am ajuns inca sa fac operatia asa ca nu stiu daca e adevarat. o sa-l duc la service si dupa aia iti spun.

una peste alta il am de 2 luni si nu regret cel putin nu inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge.

Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor.

asta daca e problema din tija, dar e posibil sa fie problema din nuca cu care se prinde oglinda de tija, caz in care tre sa scoata oglinda (sticla) si gasesti acolo un surubel de rigidizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul dintre cele mai complicate choppere construite vreodata.

2 bujii pe cilindru(cost dublu) = 4 bujii

4 lanturi de distributie cate 2 la fiecare cilindru merge un lant pana la jumate iar celalalt pana la cele doua axe cu came

are un sistem de filtre de aer de tot rahatul

lucruri bune ar fi : cardanul, turatia mare daca iti place(mie nu), ai 60 cai la 7500 iar cuplul maxim pe la 5500 deci tre sa mergi o leaca cam turat cu el.

La aspect pentru vremea lui nu cred ca era chiar urat au fost altele si mai urate si inca sunt.

Dar cel mai important aspect este ca e f complicat.

La banii cu care iei vulcanelul cred ca gasesti un shadow 600 o fi el mai slabut la putere dar are cutia de viteze cu trepte mai lungi , se descurrca f biner iar motorul este cat se poate de simplu.

succes

 

Mai este o chestie nasoala la modelul asta. NU ai nici un control asupra culbutorilor, sunt controlati hidraulic, are niste putzoaie hidraulice care sprijina culbutorii , astia ii dau jocul la supape, rezervoare de ulei sus in chiulase pentru sistemul asta, nu stiu , incepe sa clantane cu siguranta si nu ai ce sa le faci.

Iar uleiul din Romania nu cred ca te ajuta la sistemul asta.

Editat de Klaus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,voi verifica dupa masa si incerc variantele trimise de reparare.Voi face si poza.Oricum,de strans le-am strans de a iesit apa- sau bere HIHIHI - si tot nu stau.Revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcan 750 este un sport cruiser...are o ciclistica f. buna,nu mai vb. de cuplu ..in clasa lui sta cel mai bine..depinde si din ce an este.. Cu reglajul la culbutori se poate rezolva f simplu...bagi un ulei semi sintetic de la Louis...15w50,sau 20w 50,sau schimbi arcurile ...le comanzi tot la louis,sau direct la kawasaki.Ca are 2 bujii pe cilindru , e un avantaj..putine motoare sint cu 2 bujii.ii mareste puterea,nu te lasa la greu.nu-l,putem compara cu virago de 750...la kawa e forta bruta.O singura pb .ar fi cu alternatorul..daca este mai batrin..!Pozitia releului regulator de tensiune nu este cea mai inspirata..sub baterie ,deasupra tobei si in spatele motorului..se incalzeste,si in timp se arde statorul...O solutie acceptabila este schimbarea pozitiei releului...Eu i-am schimbat pozitia si nu am avut nici o pb..

Am avut si vn 800,dar tot 750 mi-a ramas la inima..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...