danpos Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 daca e dreptunghiulara, am eu de pe stanga...tel 0766407418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 oameni buni are cineva idee unde pot sa gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru un vn de 400 sau de orice altceva care se potriveste?merci de la louis,sau de la aia de la Tomina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 am cauciucul din fata vizibil uzat mai mult pe partea stanga... am mers fara maini pe ghidon... dar nu trage in nicio parte de obicei. s-a intamplat de cateva ori sa inceapa sa vobleze, dar nu imediat, ci dupa ce a mers normal o perioada, fara maini pe ghidon. ma gandesc ca voblajul asta ocazional poate fi provocat tocmai de uzura inegala. apoi, ghidonul nu PARE sa aiba niciun joc si nici nu am observat urme de scurgeri... faptul ca drumurile au inclinatie spre margine de obicei... poate fi o explicatie, dar nu mi se pare suficienta. ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 sa zicem ca ai luat mai multe virage pe stanga decat pe dreapta? -= glumesc =- esti 100% sigur ca nu e ceva in neregula la furca? e centrata roata? e echilibrata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 (editat) S-ar putea sa ai cadrul un pic stramb!Am patit-o si eu cu fostul motor,l-am luat la mana a doua si nu mi-am dat seama ca avea bascula pe spate stramba.Tocea cauciucul pe spate doar pe-o parte si nu stiam de ce !Dupa ce am demontat-o jumatate mi-am dat seama despre ce era vorba!Asa ca,desi iti urez sa nu fie asta,ia in considerare si varianta asta! Editat Noiembrie 4, 2008 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Ma bate un gand ptr vn 1500 classic tourer-voi ce parere aveti merita sau nu?am vazut ca din 2000 s-au facut si pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danpos Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Pentru LORDDANU...sper sa fie ceea ce cauti Pentru LORDDANU...sper sa fie ceea ce cauti Pentru LORDDANU...sper sa fie ceea ce cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 a mea e mullt mai mare decat a ta si are o alta forma mersi oricum, dar nu cred ca se potriveste multumesc pt ajutor si scuze de deranj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 salutare oameni buni! am o problema, care stie ce dimensiuni au simeringurile furcii la vulcan, 400 A, ca in catalog nu am gasit si ca sa vad dimensiunile trebuie sa desfac furca, daca stie cineva , il rog sa imi scrie si mie, multam. C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 cauta de vn800, e acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 cauta de vn800, e acelasi lucru. salut! nu asi baga mana in foc, am mai avut obstacole cu privirea la chitul de lant, care multi au spus ca este acelasi ca cel de 800 dar raportul de transmisie este total diferit fata de 400asta dupa numarul de dinti. dar ma voi interesa. Mersi frumos! C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 incearca la un dealer ceva sa-ti caute in catalog. baietii cu e-bay si louis? nu stiti nimica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 incearca la un dealer ceva sa-ti caute in catalog.baietii cu e-bay si louis? nu stiti nimica? Parca dupa "problema" care am avut-o cu placutele de frana nu m-as mai increde asa mult in cataloagele dealerilor daca nu e catalogul de la Kawasaki... Dar, asa cum zicea si mihai_prd si din cate stiam si eu, VN400 are diferit de VN800 doar motorul si transmisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Parca dupa "problema" care am avut-o cu placutele de frana nu m-as mai increde asa mult in cataloagele dealerilor daca nu e catalogul de la Kawasaki... Dar, asa cum zicea si mihai_prd si din cate stiam si eu, VN400 are diferit de VN800 doar motorul si transmisia. Fix doar motorul si transmisia difera. Adu-ti aminte ca al lui Tavi era identic cu al tau si daca nu-ti zicea cineva, nu stiai ca-i de 400. Simeringurile de furca de VN 800 ar trebui sa se potriveasca, mai ales ca din cate stiu eu se face conversie din 400 in 800 schimband doar cateva piese la motor si kitul de lant. Dimensiunile pentru VN 800 sunt: 41mm x 54mm x 11mm. La astea trebuie si capace de simering pentru simeringuri de 41x54 (sau pentru furci de 41) Editat Noiembrie 17, 2008 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Fix doar motorul si transmisia difera. Adu-ti aminte ca al lui Tavi era identic cu al tau si daca nu-ti zicea cineva, nu stiai ca-i de 400. Simeringurile de furca de VN 800 ar trebui sa se potriveasca, mai ales ca din cate stiu eu se face conversie din 400 in 800 schimband doar cateva piese la motor si kitul de lant. Sergiu, nu e asa. Asa a crezut si Tavi initial, dar se pare ca sunt mai multe chestii de la motor diferite la VN400 fata de VN800, ca de exemplu chiulasa. Initial si el a vrut sa-l faca de 800, dar s-a lasat pagubas, la cate erau de schimbat. Dar asa cum ziceam, doar la motor si transmisie. Cadrul, rezervorul, electrica, furca, bascula sunt identice (din cunostintele mele). @Cernobal: cel mai bine e sa intrebi pe un forum de afara, ca la noi sunt foarte putine VN400. Editat Noiembrie 17, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Sergiu, nu e asa. Asa a crezut si Tavi initial, dar se pare ca sunt mai multe chestii de la motor diferite la VN400 fata de VN800, ca de exemplu chiulasa. Initial si el a vrut sa-l faca de 800, dar s-a lasat pagubas, la cate erau de schimbat. Dar asa cum ziceam, doar la motor si transmisie. Cadrul, rezervorul, electrica, furca, bascula sunt identice (din cunostintele mele). @Cernobal: cel mai bine e sa intrebi pe un forum de afara, ca la noi sunt foarte putine VN400. Cateva piese la motor inseamna ca pastrezi doar carterele . Stiu toata povestea cu conversia, era tare catranit Tavi cand a aflat cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Salut, Sper ca mai citeste cineva forumul acum in extrasezon Am un Kawasaki Vulcan 800 Classic din '97. L-am bagat la iernat si vreau sa ma apuc de treaba. Daca nu pot sa ma plimb cu el....macar sa-l pun la punct pentru sezonul urmator. Rugamintea mea este urmatoarea: poate cineva mai priceput sa explice asa, ca la nestiutori, cum se desface frana pe fata, cum se schimba placutele, lichidul, aerisirea, etc? Am manualul original de reparatii. Are acolo o schema completa a tot ceea ce include sistemul de franare pe fata. Problema e ca doar il arata desfacut pana in cele mai mici detalii, dar nu spune nimic despre ce si cum se face pentru a schimba placutele de exemplu; ce trebuie dat jos, in ce ordine, precautii si altele de genul. So......can anyone help me? P.S. : sa-mi fie cu iertare daca a mai fost cererea asta si s-a si raspuns la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) Cel putin partea cu schimbatul placutelor nu e mare jmecherie (am facut-o in max 10 minute): Scule necesare: cheie de 12, o surubelnita mica sau un cleste cu varful ascutit (nu cleste de taiat, e ptr scoaterea unei sigurante), o presa ptr placutele de frana (sau se poate folosi una sau 2 - cu 2 e mai usor - surubelnite mai serioase). Cum: se ia o cheie de 12, se desfac cele 2 suruburi care tin etrierul pe furca, se scoate etrierul afara, se scoate siguranta de la stiftul care tine placutele (partea de jos a etrierului), se scoate apoi si stiftul afara. Acum una din placute ar trebui sa cada , ptr ca nu o mai tine nimic, pe cand a 2-a (cea care vine pe spatele discului) se tine in stiftul de sus. Se scoate foarte simplu, culisand-o in lateral (rotatie de ~90 grade pe stiftul care o mai tine) apoi in sus cand se elibereaca complet de etrier. De bagat la loc se face in ordine inversa, dar inainte trebuiesc presate la loc cei 2 cilindrii de frana (se foloseste o presa sau o surubelnita mai solida cu care faci parghie). Atentie la cele 2 lamele elastice pe care vin placutele, sa nu le uiti sau sa le deteriorezi. Nota: eu am etrier Tokico pe al meu, care se pare ca a echipat in acel an VN-ul de 1500 si niscaiva GPZ-uri, parca, ptr ca nu s-au potrivit placutele din catalog, dar principiul e acelasi (nu am vazut mare diferenta de forma la placutele din catalog, ci doar marimea, in rest, aceleasi gauri). Sper ca ai inteles (stau prost cu timpul si nu am putut sa detaliez sau sa imi perii mai mult limbajul). Daca nu ai inteles, revin cu detalii. Restul operatiilor nu le-am facut personal (au fost facute iarna trecuta in service, ca tot era acolo la iernat). Nu din nepricepere, ci din comoditate (nu sunt chiar incepator in ale mecanicii, ma pricep cat sa nu mor in drum, ca l-am ajutat pe taica-miu sa repare o gramada de masini cand eram mic). Editat Noiembrie 21, 2008 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dnepr11rider Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 ARE CINEVA SAU STITI PE CINEVA CARE IMI POATE ADUCE/VINDE O SEMNALIZARE SPATE PT VN800. ATASEZ FOTO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 cauta pe louis.de si cerei-i userului Romi3 sa-ti aduca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Sau la Motomarket,ijos,n statitia de metrou Romana.Dupa cate tin eu minte,costa tot cam cat si de la Louis,doar ca-i HighwayHawk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 da' ce-ai patit la semnalizatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Salut, Sper ca mai citeste cineva forumul acum in extrasezon Am un Kawasaki Vulcan 800 Classic din '97. L-am bagat la iernat si vreau sa ma apuc de treaba. Daca nu pot sa ma plimb cu el....macar sa-l pun la punct pentru sezonul urmator. Rugamintea mea este urmatoarea: poate cineva mai priceput sa explice asa, ca la nestiutori, cum se desface frana pe fata, cum se schimba placutele, lichidul, aerisirea, etc? Am manualul original de reparatii. Are acolo o schema completa a tot ceea ce include sistemul de franare pe fata. Problema e ca doar il arata desfacut pana in cele mai mici detalii, dar nu spune nimic despre ce si cum se face pentru a schimba placutele de exemplu; ce trebuie dat jos, in ce ordine, precautii si altele de genul. So......can anyone help me? P.S. : sa-mi fie cu iertare daca a mai fost cererea asta si s-a si raspuns la ea Daca nu erai atat de departe ne adunam intr-o zi si iti aratam cum se desface in cele mai mici bucati un etrier de VN. Nu-i mare inginerie. Deja legi ti-a explicat ce si cum cu placutele, iar aerisirea se face ca la orice frana. Sfaturi si precautii: - Cand scoti placutele, verifica ochiometric sa nu ai vreo garnitura iesita, se intampla sa le traga afara pistonasele. Daca ai, va trebui scos pistonul (se pompeaza cu maneta de frana pana iese) si pusa la loc. Daca nu le ai iesite si vrei sa eviti asta cat timp lucrezi, si ca sa nu le bulesti cand impingi pistoanele la loc cu noile placute, picura putin lichid de frana de jur imprejurul fiecarui pistonas. Are "darul" de a curata jegul si in plus ajuta pistonelu' sa culiseze usor. - Fa parghie cu surubelnita (sau presa) intre placutele vechi pentru a impinge la loc pistoanele. Apoi pui placutele noi si aerisesti fromoz frana. - la aerisire, e foarte posibil sa gasesti "aerisitorul" blocat. Aceeasi solutie magica de mai sus se aplica si aici: niste lichid de frana pe el. De asemenea, nu strange aerisitorul ca animalu'. Se deformeaza foarte usor. - ai grija ca etrierul culiseaza pe 2 "cuie" acoperite de niste burdufe de cauciuc. Mare grija sa nu le intepi sau sa le umpli cu lichid de frana care sa-ti buleasca vaselina dinauntru. Daca o faci, o sa te trezesti fara frana cand ti-e mai mare dragul. Nu schimba vaselina aia pe care au pus-o japii. Eu am schimbat-o cu o vaselina necorespunzatoare si aproape mi-a distrus burdufele. Acu' astept sa vina altele noi si caut vaselina corespunzatoare. Bafta si spor. ARE CINEVA SAU STITI PE CINEVA CARE IMI POATE ADUCE/VINDE O SEMNALIZARE SPATE PT VN800. ATASEZ FOTO. www.speedsupplies.com Sunt din State si au piese de fabrica. Beleaua e ca transportul in EU costa 50 de dolari. Asa ca fa si tu o comanda de minim 50, macar sa nu dai pe transport mai mult decat pe piese:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Salut, Am un VN800A1 - ma uitam pe Louis dupa un parbriz si am observat ca e mai greu sa gasesc pentru acest model; spre exemplu cele Puig se potrivesc doar la VN800B si C. Are cineva idee care e diferenta in partea superioara a furcii intre A-uri si restul (mie mi se par la fel si sunt un pic nedumerit cum de ar putea sa difere punctul de prindere intr-atat incat sa nu se potriveasca un parbriz de la C la A). Nu sariti cu flame-uri ca-s noob si am precizat " de la capul locului" ca mi se PAR la fel. Multumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Salut,Am un VN800A1 - ma uitam pe Louis dupa un parbriz si am observat ca e mai greu sa gasesc pentru acest model; spre exemplu cele Puig se potrivesc doar la VN800B si C. Are cineva idee care e diferenta in partea superioara a furcii intre A-uri si restul (mie mi se par la fel si sunt un pic nedumerit cum de ar putea sa difere punctul de prindere intr-atat incat sa nu se potriveasca un parbriz de la C la A). Nu sariti cu flame-uri ca-s noob si am precizat " de la capul locului" ca mi se PAR la fel. Multumesc de ajutor! Puig-urile de cruisere de pe Louis sunt universale. Se prind doar de ghidon si au adaptari si pentru 20 si pentru 25 mm. Eu mi-am pus pe Shadow parbriz cumparat pentru VN1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.