sorinavram Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 salut. am si eu o rugaminte la voi si anume daca-mi puteti spune cati cai are vulcanul de 400,600 respectiv 800. multumesc Cel de 800 - putere 55CP, cuplu 64 Nm. Nu stiu sa existe vulcan de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Cel de 800 - putere 55CP, cuplu 64 Nm.Nu stiu sa existe vulcan de 600. multumesc. am pus toate motorizarile pana-n 8oo ca nici eu nu stiu cum sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu sunt in armata,, sunt civil pe aici Baga cate poze vrei, numa nu de alea indecente Bine mai, am inteles. Maine o sa apara si poza ca e pe pc-ul de la scarbiciu. O sa-ti dau un mesaj sa-mi zici si mie ce si cum e cu plecarea asta a ta ca sunt surprins. Asfalt uscat sau ceata lipsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Asfalt uscat sau ceata lipsa! Nu prea e asfalt pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Nu prea e asfalt pe acolo. sau ceata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 salut. am si eu o rugaminte la voi si anume daca-mi puteti spune cati cai are vulcanul de 400,600 respectiv 800. multumesc VN-ul de 400 are 30 cai p. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) care o fi vulcanul de 600 ? il stie cineva? vn-ul de 800 are 55 cp. si poza despre care vorbeam. se observa prinderile pe furca. Editat Decembrie 2, 2008 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 eu am urmatoarea parere despre parbriz: eu nu mi-as pune nici sa ma bati, la ce mai merg pe moto daca imi pun parbriz, ma urc in trotineta cu 4 roti si-acolo am cate parbrize vreau eu, da? s-a inteles ? sa traim cum vrem noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea. aerul deflectat imi vine direct in frunte si din cate am citit pe net exact acolo trebuie sa vina. daca ar veni mai sus s-ar intoarce si m-ar lovi direct in ceafa. Una peste alta sunt extrem de multumit cu parbrizu exact asa cum e el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 probabil vulcanul de 600 o fi de fapt eliminatoru de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 probabil vulcanul de 600 o fi de fapt eliminatoru de 600. nu stiu...de aia am si intrebat. si asta d 600 cati cai are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 dar nu e in V ... 4 in linie ..cred ca are vreo 60cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 nu stiu...de aia am si intrebat. si asta d 600 cati cai are ? intra si tu pe siteurile specializate, gen bikez.com, gasesti acolo specificatiile la majoritatea modelelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Nu-i foarte eficient parbrizul din poza pusa de morpheus. Daca nu se poate ridica mai sus sau daca riderul nu e mai scund, tot aerul deflectat de parbriz iti vine fix in nas. Fluxul de aer cel mai puternic vine la vreo 10-15 cm deasupra marginii parbrizului (in functie si de inclinarea lui). Din ce-am experimentat eu, un parbriz eficient trebuie sa aiba marginea superioara cam la nivelul ochilor. Ce-i drept, incomodeaza putin vederea. parbrizul e demential in orice pozitie merg, indiferent de viteza (adica 140-160 sustinut) nu ai nici cea mai mica problema. Vantul vine direct in frunte, nu te deranjeaza, nu iti impinge capul pe spate si cel mai important, nu te oboseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) eu am urmatoarea parere despre parbriz: eu nu mi-as pune nici sa ma bati, la ce mai merg pe moto daca imi pun parbriz, ma urc in trotineta cu 4 roti si-acolo am cate parbrize vreau eu, da? s-a inteles ? sa traim cum vrem noi! Mda, si mie mi se pare ( cel putin in cazul Vulcanului A ) ca arata jalnic destul de rau cu parbriz, dar este destul de practic si cum "just cruising" presupune si un pic de relaxare/confort ma gandesc foarte serios sa montez unu'.....oricum asta se va intampla candva in primavara, ceea ce inseamna ca am tot timpul sa ma razgandesc. Editat Decembrie 6, 2008 de Viipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 eu ce ziceam acolo nu era din considerente estetice. cred ca fiecare isi face motocicleta asa cum ii place. mie imi place sa simt vantul, imi place sa-mi suiere pe la urechi, sa-l simt in piept, acesta este motivul pentru care nu mi-as pune parbriz. e drept ca poti merge mai repede si mai relaxat pe autostrada daca ai parbriz, ceea ce nu-i rau deloc, dar doar incepatorii obosesc dupa prima 100km, si eu eram asa la inceput, dar acum nu ma mai dau jos dupa 300km si cad lat. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Eu mi-am cumparat acum 2 ani un parbriz de la Louis..... ...pe langa faptul ca au prinderi doar pe ghidon..sunt jalnice....doar plastice de slaba calitate. Parbrizul era Puig....nu recomand nimanui..este si foarte periculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 desi pe america sau japonia ar fi posibil sa fie VN600cc,eu cred ca e vb de EL600,pe care eu nu-l includ la cruiser-e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 mie imi place sa simt vantul, imi place sa-mi suiere pe la urechi, sa-l simt in piept, ... si sa-ti fluture pletele. Dar noi, astia care nu mai avem plete, ce sa facem? Punem parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 ... si sa-ti fluture pletele. Dar noi, astia care nu mai avem plete, ce sa facem? Punem parbriz. sau lasi pletele sa creasca! sau pui parbriz sau cum iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Mi-am crapat oglinda in momentul cand am vrut s-o scot din suport pt a-i da niste gauri si infileta niste conuri in carcasa. Stie cineva unde as putea face una indentica? Ca banuiesc ca nu la orice geamgaerie are geam de oglina auto/moto. Nu vreau sa pun geam-oglinda normala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 sau iti pui peruca ... si sa-ti fluture pletele. Dar noi, astia care nu mai avem plete, ce sa facem? Punem parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Mi-am crapat oglinda in momentul cand am vrut s-o scot din suport pt a-i da niste gauri si infileta niste conuri in carcasa. Stie cineva unde as putea face una indentica? Ca banuiesc ca nu la orice geamgaerie are geam de oglina auto/moto. Nu vreau sa pun geam-oglinda normala! La tarabele din Targu Vitan (sau la alte magazine auto) gasesti oglinzi panoramice (concave) mari, pentru dube si camioane, ieftine. Scoti oglinda de pe suport si la orice geamgerie ti-o taie dupa conturul oglinzii de la Vulcan. Lipesti un power scotch pe tot dosul noii oglinzi (sa nu se faca tandari la viitoarea spargere) si o montezi in locul celei crapate. Nu stiu cum e la 800A, dar la Classic e destul de dificil, trebuie dezdoita marginea care tine oglinda si apoi indoita la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 merci..asa o sa fac, eu ma gandisem la dezmembrari, dar nu are rost sa ma complic . Am oglinzi custom, si se da destul de usor oglinda jos. Este imbracata intr-un chedar de cauciuc si doar fixata prin presare in carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.