Che Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Recomandare: apeleaza la un electrician auto/moto sa ti-o monteze. Sa nu ai surprize neplacute, nu de alta... Alarma in sine e montata si functioneaza. E foarte simplu de montat modelul asta - nu se taie fire nu nimica. Mai am modulul asta si e gata Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Merci de raspuns! Auzisem ceva probleme legate de treaba asta. Dar am fost asigurat de cel care importa alarmele astea ca nu sunt probleme la marca Scorpio (ei fiind dedicati pe alarme moto). Alarma are doar posibilitatea de oprire motor din telecomanda, nu si de pornire....parca auzisem ca la alea sunt probleme. Acum nu stiu ce sa zic....parca nu as renunta la modulul asta.....tot am dat banii pe el. Sincer, nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar chiar as vrea sa il montez. Daca face probleme stiu ca tot ce trebuie sa fac este sa il scot si sa pun la loc firul pe direct cum era inainte. Tu ce parere ai, e ok asa cum am zis eu, pe firul de la siguranta de pornire? Si daca da, imi poti spune si care este ala? Merci mult de ajutor In ptincipiu ar trebui sa urmaresti foarte atent schema electrica a alarmei si cea a motocicletei, ca sa vezi exact care este firul pe care trebiue sa o montezi. Nu mi se pare foarte ok sa pui un alt fir pe cel cu siguranta de pornire, practic ii faci un bypass acelei sigurante, si in caz de problema se va arde fie siguranta alarmei, fie chiar alarma in loc sa se arda siguranta de "pornire". Apropos de asta, cand spui siguranta de pornire te referi la cea de 30 A de la releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salut, Ma refer la siguranta de 10A din cutia cu sigurante. Cea de 30A nu o ating nici batut. Mi-e prea frica sa umblu la ea Uite aici link-ul cu ghidul de instalare http://www.alarmescorpio.ro/images/stories...rpio_sri600.pdf E acolo o rubrica "Optiuni fire pornire/control motor" unde iti da mai multe optiuni. Asta mi s-a parut cea mai simpla motorul meu fiind pe carburatie. Ti se pare mai ok vreo alta? Sincer nu sunt electrician decat amator.....accept orice alte sfaturi de la persoane mai pricepute ca mine. E normal. Merci mult de ajutor si astept in continuare o parere. Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salut, Ma refer la siguranta de 10A din cutia cu sigurante. Cea de 30A nu o ating nici batut. Mi-e prea frica sa umblu la ea Uite aici link-ul cu ghidul de instalare http://www.alarmescorpio.ro/images/stories...rpio_sri600.pdf E acolo o rubrica "Optiuni fire pornire/control motor" unde iti da mai multe optiuni. Asta mi s-a parut cea mai simpla motorul meu fiind pe carburatie. Ti se pare mai ok vreo alta? Sincer nu sunt electrician decat amator.....accept orice alte sfaturi de la persoane mai pricepute ca mine. E normal. Merci mult de ajutor si astept in continuare o parere. Seara buna! 10A are siguranta, si e cel mai usor sa montezi fiindca are deja mufate cablurile pentru majoritatea alarmelor, plus ca poti ascunde aparatura sub scaun. Asa am facut eu de am montat un transformator la 220 pentru diverse chestii sub scaun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Deci este ok pana la urma sa tai acel cablu? Cel care duce la siguranta de pornire de 10A? Si care este ala? M-am uitat pe schema electrica originala a motorului din manualul de service. Acolo imi spune ca trebuie sa fie un cablu Maro care duce la siguranta aia, dar la fata locului am constatat ca in cutia de sigurante intra 3 cabluri Maro/Alb, si niciunul Maro simplu. Cum as putea afla exact care imi trebuie mie? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Ok, cred ca am rezolvat-o. Am gasit o schema a panoului cu sigurante si imi spune clar unde vine firul ala care duce la siguranta de pornire. O sa incerc varianta asta diseara si va anunt ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salutare! Am rezolvat problema. Am gasit cablul de care aveam nevoie, am montat modulul ala, acum astept pana in week-end sa-l si testez. Nu de alta dar motorul sta in casa........unde mai stau si ceva rude.......poveste lunga Aseara era destul de tarziu ca sa mai pornesc fiara si sa fac teste Va anunt dupa ce incerc. By the way, daca mai e cineva din Constanta cu alarma la fel si are nevoie de ajutor la montaj........cu mare placere. Ma simt mai stapan pe mine acum. Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Pentru vulcanistii de 1500, poate va intereseaza anuntul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 vulcanologilor am nevoie de ajutorul vostru ... si anume postati cateva poze cu un vn de 800 dar fara rezervor,deci ma intereseaza sa vad cadrul si restul (v-twinu etc etc.) fara rezervorul montat insa . daca nici voi nu aveti... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 vulcanologilor am nevoie de ajutorul vostru ... si anume postati cateva poze cu un vn de 800 dar fara rezervor,deci ma intereseaza sa vad cadrul si restul (v-twinu etc etc.) fara rezervorul montat insa . daca nici voi nu aveti... multumesc anticipat incearca link-ul asta http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/pr...er-project.html ar trebui sa te ajute.sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Cine face in curand schimbul de ulei la Kawasaki Vulcan 800 (Classic sau nu, nu conteaza)?Ma intereseaza cat este de lung surubul pt unde se da jos uleiul, va rog. Multumesc. cam 30-40mm lungime; dar ce te sperie cat ii de lung?este un surub de golire ca la orice moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 incearca link-ul asta http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/pr...er-project.html ar trebui sa te ajute.sanatate multumesc mult . SA TRAIM CA TREBUIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Care vrea sa-si schimbe bujiile,se pot aduce bujii cu Iridium,la pretz de bujii normale , gen DPR8EA-9.Adica,4 bujii,costa cam 45$.La Louis,costa 17,95 euro/buc. Faceti si voi,socoteala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 drace, nu lovesti nika. mai intra si tu pe mess ca nu mai stiu nika de tine Trebe sa-l schimb, si daca il ac mai lung mi-e sa nu atinga de una alta pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 drace, nu lovesti nika. mai intra si tu pe mess ca nu mai stiu nika de tine * si tu cand mai pui ceva poze cu Vulcanul tau chopperit...? vrei sa mergi cu el sezonul asta sau ...il faci piesa de muzeu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 shhh bre, vrei sa afle dusmanii? * si tu cand mai pui ceva poze cu Vulcanul tau chopperit...? vrei sa mergi cu el sezonul asta sau ...il faci piesa de muzeu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 shhh bre, vrei sa afle dusmanii? * nu, eu vreau sa aflu unde ti-l tii si cine-i omul cu sculele care ti-l face...., adic stiu eu de unde sa aflu, ..te "ocolesc", na! am nevoie de solutii ptr. polish, sa o scot cumva la lumina pe Lucky..., d-aia intrebam hai sa o termini mai repede si sa ne dam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Am si eu o intrebare catre domniile voastre:cati dinti ar trebui sa aiba o foaie de VN 800 Classic?Am schimbat chitul de lant,si am luat unul D.I.D.Eu am luat motorul din Italia,deci nu stiu daca era sau nu chitul original,dar avea 52 de dinti,iar asta nou are 50.Motorul e din 2000,desi nu stiu daca asta conteaza sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 cred ca Legionaru sau Foxul sigur stiu cati dinti are foaia. sa va aud domnilor! cati dinti are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 eu stiam ca foaia stock spate pt anii 96+2005 are 42 de dinti, in timp ce pinionul fata are 17, iar lantul 112 zale. pt modelul 95+96 foaia are 46 de dinti, si 16 fata. pt modelul 2005+2006 nu am idee. bafta! Am si eu o intrebare catre domniile voastre:cati dinti ar trebui sa aiba o foaie de VN 800 Classic?Am schimbat chitul de lant,si am luat unul D.I.D.Eu am luat motorul din Italia,deci nu stiu daca era sau nu chitul original,dar avea 52 de dinti,iar asta nou are 50.Motorul e din 2000,desi nu stiu daca asta conteaza sau nu... tu nu stii sa numeri decat daca cifrele sunt imprimate pe foile cu tata euro chacalaka chiki cha Eu unul habar nu am.Dar daca ai luat kit de lant, atunci nu-ti fa probleme. Eu tot DID am, dar nu am numarat dintii, si am 11.000 de km cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 eu stiam ca foaia stock spate pt anii 96+2005 are 42 de dinti, in timp ce pinionul fata are 17, iar lantul 112 zale. pt modelul 95+96 foaia are 46 de dinti, si 16 fata. pt modelul 2005+2006 nu am idee. bafta! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Vezi ca s-ar putea sa iti fi comandat de VN800C. Din cauza ca modelul meu e de State, si pe placuta lui scrie VN800A, desi e B (e din 1996, primul an in care a fost facut Classic-ul, fiind chiar in primele 1500 bucati de State, din ce am dedus din serie), dupa ce am vazut pe situl Louis cati dinti are foaia de VN800B si cea de VN800A, tot i-am numarat si pe foaia de motor, ca sa fiu sigur. Era kitul de VN800B, cu 42 dinti pe foaia de pe roata. Codul e 10041619. Drifter-ul (C-ul) are 40, iar A-ul are 46. Vezi ca la montare o sa ai nevoie si de presa ASTA. PS: sigur nu ai adaugat din greseala 10 dinti? cod 10041618 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.95-96(114/16/46) KAWASAKI VN 800 (VN800A1) cod 10041619 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.96-98(112/17/42) KAWASAKI VN 800 CLASSIC (VN800B) cod 10041778 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.99- (112/17/40) KAWASAKI VN 800 DRIFTER (VN800-C1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Vezi ca s-ar putea sa iti fi comandat de VN800C. Din cauza ca modelul meu e de State, si pe placuta lui scrie VN800A, desi e B (e din 1996, primul an in care a fost facut Classic-ul, fiind chiar in primele 1500 bucati de State, din ce am dedus din serie), dupa ce am vazut pe situl Louis cati dinti are foaia de VN800B si cea de VN800A, tot i-am numarat si pe foaia de motor, ca sa fiu sigur. Era kitul de VN800B, cu 42 dinti pe foaia de pe roata. Codul e 10041619. Drifter-ul (C-ul) are 40, iar A-ul are 46. Vezi ca la montare o sa ai nevoie si de presa ASTA.PS: sigur nu ai adaugat din greseala 10 dinti? cod 10041618 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.95-96(114/16/46) KAWASAKI VN 800 (VN800A1) cod 10041619 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.96-98(112/17/42) KAWASAKI VN 800 CLASSIC (VN800B) cod 10041778 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.99- (112/17/40) KAWASAKI VN 800 DRIFTER (VN800-C1) Ai dreptate,am adaudat din greseala 10 dinti...Asta este,se pare ca mi-am luat kit de Drifter in sa-mi fi luat de Classic,n-am intampinat probleme la montare pt ca avea un prieten presa,dar deja am apucat sa fac ceva kilometrii cu noul kit,asa ca nu am cum sa-l mai schimb...Motorul se comporta un pic altfel,dar nu cred sa-i "dauneze" cumva,tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) pinion mic fata+pinion mare spate=cuplu mai mare. tu ai schimbat doar raportul,adica pinion mai mic pe spate,prob ca vei avea viteza un pic mai mare. nu cred sa fie alte diferente/probleme intre modele,doar cuplu/viteza,so nu vad cum ar afecta negativ motorul... Editat Martie 16, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pinion mic fata+pinion mare spate=cuplu mai mare.tu ai schimbat doar raportul,adica pinion mai mic pe spate,prob ca vei avea viteza un pic mai mare. asta-i de notat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.