CustoMania Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Foarte frumos...mai ales scaritele - sunt ca ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am reusit ce urat motor !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am reusit Super frumos...sa-l stapanesti sanatos si fara incidente!!! :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kaiser_soze Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 superb !!! sa-l stapanesti sanatos !!! grila de la radiator si detaliul de pe aripa superbe, nu mai zic de ochelarii de la faruri, nu seamana deloc cu al meu, este MUUULT mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) ce urat motor !!!!! mai rautate mica cand mai treci pe la mine ? :D multumesc tuturor pt aprecieri Editat Februarie 24, 2009 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 mai rautate mica cand mai treci pe la mine ? ....cat de curand deocamdata is ocupat ca am de scris niste lucrari pt un examen......dupaia merg sa fac itp-ul la cazanu meu si poate de acolo vin spre tine cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salutare la toata lumea!!! Dragi vulcanologi (Doamne ce-mi place expresia asta), Am nevoie de ajutorul cuiva mai priceput decat mine la partea electrica pentru o mandrete de vulcan de 800cmc din '97. Am montat o alarma SCORPIO pe Vulcanul meu. Mai putin modulul anti hijack - cel care te ajuta sa opresti motorul din telecomanda daca cumva ai uitat cheia in contact si a plecat careva cu el. Pentru a-l monta, trebuie sa identific si sa tai firul care duce in cutia de sigurante la siguranta de pornire (cel cu +). Cutia de sigurante am gasit-o, am tras-o afara sa pot lucra mai usor, am gasit si siguranta de pornire, dar nu stiu care este exact firul care imi trebuie mie. So, poate cineva sa ma lamureasca? Eventual cu un desen de mana si scanat sau ceva facut repede in paint din care sa imi dau eu seama ce fir sa tai? Sau poate o explicatie de genul: in mufa aia mare, e firul care iese din gaura 4 de pe randul de sus........ceva in genul "Electronics for STUPID People" Multumesc anticipat celui care imi va raspunde si dau bere cand ajungeti la mare Asfalt uscat tuturor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) Salutare la toata lumea!!! Dragi vulcanologi (Doamne ce-mi place expresia asta), Am nevoie de ajutorul cuiva mai priceput decat mine la partea electrica pentru o mandrete de vulcan de 800cmc din '97. Am montat o alarma SCORPIO pe Vulcanul meu. Mai putin modulul anti hijack - cel care te ajuta sa opresti motorul din telecomanda daca cumva ai uitat cheia in contact si a plecat careva cu el. Pentru a-l monta, trebuie sa identific si sa tai firul care duce in cutia de sigurante la siguranta de pornire (cel cu +). Cutia de sigurante am gasit-o, am tras-o afara sa pot lucra mai usor, am gasit si siguranta de pornire, dar nu stiu care este exact firul care imi trebuie mie. So, poate cineva sa ma lamureasca? Eventual cu un desen de mana si scanat sau ceva facut repede in paint din care sa imi dau eu seama ce fir sa tai? Sau poate o explicatie de genul: in mufa aia mare, e firul care iese din gaura 4 de pe randul de sus........ceva in genul "Electronics for STUPID People" Multumesc anticipat celui care imi va raspunde si dau bere cand ajungeti la mare Asfalt uscat tuturor!!! Recomandarea mea e sa uiti de modulul ala. Te poti trezi ca iti opreste motorul aiurea. Eu pe Drifter am scos complet din mufa alarmei firele pentru modulele de anti hijack si pornire/oprire motor din telecomanda. Daca te referi insa la firul care se leaga de la alarma la butucul de contact ca sa sune jucaria cand bagi cheia, o sa ma uit la mine maine dimineata si iti zic unde vine. Eu l-am infipt in mufa butucului undeva. Editat Martie 3, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Merci de raspuns! Auzisem ceva probleme legate de treaba asta. Dar am fost asigurat de cel care importa alarmele astea ca nu sunt probleme la marca Scorpio (ei fiind dedicati pe alarme moto). Alarma are doar posibilitatea de oprire motor din telecomanda, nu si de pornire....parca auzisem ca la alea sunt probleme. Acum nu stiu ce sa zic....parca nu as renunta la modulul asta.....tot am dat banii pe el. Sincer, nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar chiar as vrea sa il montez. Daca face probleme stiu ca tot ce trebuie sa fac este sa il scot si sa pun la loc firul pe direct cum era inainte. Tu ce parere ai, e ok asa cum am zis eu, pe firul de la siguranta de pornire? Si daca da, imi poti spune si care este ala? Merci mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salutare la toata lumea!!! Dragi vulcanologi (Doamne ce-mi place expresia asta), Am nevoie de ajutorul cuiva mai priceput decat mine la partea electrica pentru o mandrete de vulcan de 800cmc din '97. Am montat o alarma SCORPIO pe Vulcanul meu. ... Recomandare: apeleaza la un electrician auto/moto sa ti-o monteze. Sa nu ai surprize neplacute, nu de alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Recomandare: apeleaza la un electrician auto/moto sa ti-o monteze. Sa nu ai surprize neplacute, nu de alta... Alarma in sine e montata si functioneaza. E foarte simplu de montat modelul asta - nu se taie fire nu nimica. Mai am modulul asta si e gata Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Merci de raspuns! Auzisem ceva probleme legate de treaba asta. Dar am fost asigurat de cel care importa alarmele astea ca nu sunt probleme la marca Scorpio (ei fiind dedicati pe alarme moto). Alarma are doar posibilitatea de oprire motor din telecomanda, nu si de pornire....parca auzisem ca la alea sunt probleme. Acum nu stiu ce sa zic....parca nu as renunta la modulul asta.....tot am dat banii pe el. Sincer, nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar chiar as vrea sa il montez. Daca face probleme stiu ca tot ce trebuie sa fac este sa il scot si sa pun la loc firul pe direct cum era inainte. Tu ce parere ai, e ok asa cum am zis eu, pe firul de la siguranta de pornire? Si daca da, imi poti spune si care este ala? Merci mult de ajutor In ptincipiu ar trebui sa urmaresti foarte atent schema electrica a alarmei si cea a motocicletei, ca sa vezi exact care este firul pe care trebiue sa o montezi. Nu mi se pare foarte ok sa pui un alt fir pe cel cu siguranta de pornire, practic ii faci un bypass acelei sigurante, si in caz de problema se va arde fie siguranta alarmei, fie chiar alarma in loc sa se arda siguranta de "pornire". Apropos de asta, cand spui siguranta de pornire te referi la cea de 30 A de la releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salut, Ma refer la siguranta de 10A din cutia cu sigurante. Cea de 30A nu o ating nici batut. Mi-e prea frica sa umblu la ea Uite aici link-ul cu ghidul de instalare http://www.alarmescorpio.ro/images/stories...rpio_sri600.pdf E acolo o rubrica "Optiuni fire pornire/control motor" unde iti da mai multe optiuni. Asta mi s-a parut cea mai simpla motorul meu fiind pe carburatie. Ti se pare mai ok vreo alta? Sincer nu sunt electrician decat amator.....accept orice alte sfaturi de la persoane mai pricepute ca mine. E normal. Merci mult de ajutor si astept in continuare o parere. Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Salut, Ma refer la siguranta de 10A din cutia cu sigurante. Cea de 30A nu o ating nici batut. Mi-e prea frica sa umblu la ea Uite aici link-ul cu ghidul de instalare http://www.alarmescorpio.ro/images/stories...rpio_sri600.pdf E acolo o rubrica "Optiuni fire pornire/control motor" unde iti da mai multe optiuni. Asta mi s-a parut cea mai simpla motorul meu fiind pe carburatie. Ti se pare mai ok vreo alta? Sincer nu sunt electrician decat amator.....accept orice alte sfaturi de la persoane mai pricepute ca mine. E normal. Merci mult de ajutor si astept in continuare o parere. Seara buna! 10A are siguranta, si e cel mai usor sa montezi fiindca are deja mufate cablurile pentru majoritatea alarmelor, plus ca poti ascunde aparatura sub scaun. Asa am facut eu de am montat un transformator la 220 pentru diverse chestii sub scaun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Deci este ok pana la urma sa tai acel cablu? Cel care duce la siguranta de pornire de 10A? Si care este ala? M-am uitat pe schema electrica originala a motorului din manualul de service. Acolo imi spune ca trebuie sa fie un cablu Maro care duce la siguranta aia, dar la fata locului am constatat ca in cutia de sigurante intra 3 cabluri Maro/Alb, si niciunul Maro simplu. Cum as putea afla exact care imi trebuie mie? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Ok, cred ca am rezolvat-o. Am gasit o schema a panoului cu sigurante si imi spune clar unde vine firul ala care duce la siguranta de pornire. O sa incerc varianta asta diseara si va anunt ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salutare! Am rezolvat problema. Am gasit cablul de care aveam nevoie, am montat modulul ala, acum astept pana in week-end sa-l si testez. Nu de alta dar motorul sta in casa........unde mai stau si ceva rude.......poveste lunga Aseara era destul de tarziu ca sa mai pornesc fiara si sa fac teste Va anunt dupa ce incerc. By the way, daca mai e cineva din Constanta cu alarma la fel si are nevoie de ajutor la montaj........cu mare placere. Ma simt mai stapan pe mine acum. Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Pentru vulcanistii de 1500, poate va intereseaza anuntul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 vulcanologilor am nevoie de ajutorul vostru ... si anume postati cateva poze cu un vn de 800 dar fara rezervor,deci ma intereseaza sa vad cadrul si restul (v-twinu etc etc.) fara rezervorul montat insa . daca nici voi nu aveti... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 vulcanologilor am nevoie de ajutorul vostru ... si anume postati cateva poze cu un vn de 800 dar fara rezervor,deci ma intereseaza sa vad cadrul si restul (v-twinu etc etc.) fara rezervorul montat insa . daca nici voi nu aveti... multumesc anticipat incearca link-ul asta http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/pr...er-project.html ar trebui sa te ajute.sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Cine face in curand schimbul de ulei la Kawasaki Vulcan 800 (Classic sau nu, nu conteaza)?Ma intereseaza cat este de lung surubul pt unde se da jos uleiul, va rog. Multumesc. cam 30-40mm lungime; dar ce te sperie cat ii de lung?este un surub de golire ca la orice moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 incearca link-ul asta http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/pr...er-project.html ar trebui sa te ajute.sanatate multumesc mult . SA TRAIM CA TREBUIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Care vrea sa-si schimbe bujiile,se pot aduce bujii cu Iridium,la pretz de bujii normale , gen DPR8EA-9.Adica,4 bujii,costa cam 45$.La Louis,costa 17,95 euro/buc. Faceti si voi,socoteala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 drace, nu lovesti nika. mai intra si tu pe mess ca nu mai stiu nika de tine Trebe sa-l schimb, si daca il ac mai lung mi-e sa nu atinga de una alta pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 drace, nu lovesti nika. mai intra si tu pe mess ca nu mai stiu nika de tine * si tu cand mai pui ceva poze cu Vulcanul tau chopperit...? vrei sa mergi cu el sezonul asta sau ...il faci piesa de muzeu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.