foxdesert Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 shhh bre, vrei sa afle dusmanii? * si tu cand mai pui ceva poze cu Vulcanul tau chopperit...? vrei sa mergi cu el sezonul asta sau ...il faci piesa de muzeu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 shhh bre, vrei sa afle dusmanii? * nu, eu vreau sa aflu unde ti-l tii si cine-i omul cu sculele care ti-l face...., adic stiu eu de unde sa aflu, ..te "ocolesc", na! am nevoie de solutii ptr. polish, sa o scot cumva la lumina pe Lucky..., d-aia intrebam hai sa o termini mai repede si sa ne dam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Am si eu o intrebare catre domniile voastre:cati dinti ar trebui sa aiba o foaie de VN 800 Classic?Am schimbat chitul de lant,si am luat unul D.I.D.Eu am luat motorul din Italia,deci nu stiu daca era sau nu chitul original,dar avea 52 de dinti,iar asta nou are 50.Motorul e din 2000,desi nu stiu daca asta conteaza sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 cred ca Legionaru sau Foxul sigur stiu cati dinti are foaia. sa va aud domnilor! cati dinti are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 eu stiam ca foaia stock spate pt anii 96+2005 are 42 de dinti, in timp ce pinionul fata are 17, iar lantul 112 zale. pt modelul 95+96 foaia are 46 de dinti, si 16 fata. pt modelul 2005+2006 nu am idee. bafta! Am si eu o intrebare catre domniile voastre:cati dinti ar trebui sa aiba o foaie de VN 800 Classic?Am schimbat chitul de lant,si am luat unul D.I.D.Eu am luat motorul din Italia,deci nu stiu daca era sau nu chitul original,dar avea 52 de dinti,iar asta nou are 50.Motorul e din 2000,desi nu stiu daca asta conteaza sau nu... tu nu stii sa numeri decat daca cifrele sunt imprimate pe foile cu tata euro chacalaka chiki cha Eu unul habar nu am.Dar daca ai luat kit de lant, atunci nu-ti fa probleme. Eu tot DID am, dar nu am numarat dintii, si am 11.000 de km cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 eu stiam ca foaia stock spate pt anii 96+2005 are 42 de dinti, in timp ce pinionul fata are 17, iar lantul 112 zale. pt modelul 95+96 foaia are 46 de dinti, si 16 fata. pt modelul 2005+2006 nu am idee. bafta! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Vezi ca s-ar putea sa iti fi comandat de VN800C. Din cauza ca modelul meu e de State, si pe placuta lui scrie VN800A, desi e B (e din 1996, primul an in care a fost facut Classic-ul, fiind chiar in primele 1500 bucati de State, din ce am dedus din serie), dupa ce am vazut pe situl Louis cati dinti are foaia de VN800B si cea de VN800A, tot i-am numarat si pe foaia de motor, ca sa fiu sigur. Era kitul de VN800B, cu 42 dinti pe foaia de pe roata. Codul e 10041619. Drifter-ul (C-ul) are 40, iar A-ul are 46. Vezi ca la montare o sa ai nevoie si de presa ASTA. PS: sigur nu ai adaugat din greseala 10 dinti? cod 10041618 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.95-96(114/16/46) KAWASAKI VN 800 (VN800A1) cod 10041619 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.96-98(112/17/42) KAWASAKI VN 800 CLASSIC (VN800B) cod 10041778 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.99- (112/17/40) KAWASAKI VN 800 DRIFTER (VN800-C1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Vezi ca s-ar putea sa iti fi comandat de VN800C. Din cauza ca modelul meu e de State, si pe placuta lui scrie VN800A, desi e B (e din 1996, primul an in care a fost facut Classic-ul, fiind chiar in primele 1500 bucati de State, din ce am dedus din serie), dupa ce am vazut pe situl Louis cati dinti are foaia de VN800B si cea de VN800A, tot i-am numarat si pe foaia de motor, ca sa fiu sigur. Era kitul de VN800B, cu 42 dinti pe foaia de pe roata. Codul e 10041619. Drifter-ul (C-ul) are 40, iar A-ul are 46. Vezi ca la montare o sa ai nevoie si de presa ASTA.PS: sigur nu ai adaugat din greseala 10 dinti? cod 10041618 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.95-96(114/16/46) KAWASAKI VN 800 (VN800A1) cod 10041619 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.96-98(112/17/42) KAWASAKI VN 800 CLASSIC (VN800B) cod 10041778 KETTENSATZ DID X-RING VN800 BJ.99- (112/17/40) KAWASAKI VN 800 DRIFTER (VN800-C1) Ai dreptate,am adaudat din greseala 10 dinti...Asta este,se pare ca mi-am luat kit de Drifter in sa-mi fi luat de Classic,n-am intampinat probleme la montare pt ca avea un prieten presa,dar deja am apucat sa fac ceva kilometrii cu noul kit,asa ca nu am cum sa-l mai schimb...Motorul se comporta un pic altfel,dar nu cred sa-i "dauneze" cumva,tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) pinion mic fata+pinion mare spate=cuplu mai mare. tu ai schimbat doar raportul,adica pinion mai mic pe spate,prob ca vei avea viteza un pic mai mare. nu cred sa fie alte diferente/probleme intre modele,doar cuplu/viteza,so nu vad cum ar afecta negativ motorul... Editat Martie 16, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pinion mic fata+pinion mare spate=cuplu mai mare.tu ai schimbat doar raportul,adica pinion mai mic pe spate,prob ca vei avea viteza un pic mai mare. asta-i de notat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Mai baieti (si fete), haideti sa ii uram un cald La multi ani, asfalt uscat si vant in plete (alea care nu le are ) lui AWD! Sa fi iubit, bro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pinion mic fata+pinion mare spate=cuplu mai mare.tu ai schimbat doar raportul,adica pinion mai mic pe spate,prob ca vei avea viteza un pic mai mare. nu cred sa fie alte diferente/probleme intre modele,doar cuplu/viteza,so nu vad cum ar afecta negativ motorul... Exact asta si vroia Bart de la motor....sa ajunga la 200.Am dreptate, Bart? LA multi, multi ani Dl Geo, sa ne vedem cu bine...si la o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Sa traiasca domnu' Geo si Vulcanul sau minunat, dar acesta din urma in compania altui proprietar. Iar domnului Geo sa-i uram de la Rocket III in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 La multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Mai baieti (si fete), haideti sa ii uram un cald La multi ani, asfalt uscat si vant in plete (alea care nu le are ) lui AWD! Sa fi iubit, bro! La multi ani AWD . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) LMA nea Geo!....sa inteleg ca ai dat vulcanu?si amu,ce urmeaza? Editat Martie 17, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 * aaaah! ...cum te-am neglijat ieri! scuze! Geo, cam cu intarziere, iti urez din toti plamanii (si inima ) "La Multi Ani!" sa fii iubit, sanatos si in putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROK_Rider Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 salut....stie cineva cum pot sa modific furca la un vn de 400 sa o fac mai lunga sau poate se pricepe cineva la treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 La Multi Aniii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) salut....stie cineva cum pot sa modific furca la un vn de 400 sa o fac mai lunga sau poate se pricepe cineva la treaba asta? eu iti pot spune,cum am avut eu la unul dintre motoarele mele: 2 prelungiri din inox,cu capete filetate,care se infiletau direct in telescoape,in locul dopurilor pe unde se extrage arcul. atentie insa,prelungirea iti v-a ridica fata motorului....daca vrei mai mult decit atit,schimbi si jugurile,cu unele cu gauri inclinate la un unghi anume,si asa iti vei putea arunca furca putin mai in fata. studiaza un pic si topicul despre furci. /index.php?showtopic=55792 succes. Editat Martie 17, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 salut....stie cineva cum pot sa modific furca la un vn de 400 sa o fac mai lunga sau poate se pricepe cineva la treaba asta? http://www.motoimco.it/shop/scheda.asp?id=388 NU se gaseste de VN400 , dar poate se potrivesc astea de VN800 . Iti lungesc furca cu 10 cm. exista si de 5 cm si parca de 15cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salut! Am si eu o problema.... Am observat ca e rugina in interiorul partilor cromate (de ex. far). Am dat cu o solutie impotriva ruginei, dar reapare dupa cateva luni. Voi cum procedati? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 In interiorul farului, poti sa-i dai linistit cu vopsea, dupa ce cureti rugina, matuiesti cu glaspapir fin si degresezi. Rugina de pe jenti si alte cromuri o cureti cu WD-40, dar acolo va reaparea oricum dupa ceva timp, e de la discul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Exact asta si vroia Bart de la motor....sa ajunga la 200.Am dreptate, Bart? LA multi, multi ani Dl Geo, sa ne vedem cu bine...si la o Adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) In interiorul farului, poti sa-i dai linistit cu vopsea, dupa ce cureti rugina, matuiesti cu glaspapir fin si degresezi. Rugina de pe jenti si alte cromuri o cureti cu WD-40, dar acolo va reaparea oricum dupa ceva timp, e de la discul de frana. Mersi mult. Din fericire pe jenti nu a aparut inca rugina. Am probleme numai in interiorul pieselor cromate. Mersi inca o data. Editat Martie 18, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.