legionaru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Mai baieti (si fete), haideti sa ii uram un cald La multi ani, asfalt uscat si vant in plete (alea care nu le are ) lui AWD! Sa fi iubit, bro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pinion mic fata+pinion mare spate=cuplu mai mare.tu ai schimbat doar raportul,adica pinion mai mic pe spate,prob ca vei avea viteza un pic mai mare. nu cred sa fie alte diferente/probleme intre modele,doar cuplu/viteza,so nu vad cum ar afecta negativ motorul... Exact asta si vroia Bart de la motor....sa ajunga la 200.Am dreptate, Bart? LA multi, multi ani Dl Geo, sa ne vedem cu bine...si la o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Sa traiasca domnu' Geo si Vulcanul sau minunat, dar acesta din urma in compania altui proprietar. Iar domnului Geo sa-i uram de la Rocket III in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 La multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Mai baieti (si fete), haideti sa ii uram un cald La multi ani, asfalt uscat si vant in plete (alea care nu le are ) lui AWD! Sa fi iubit, bro! La multi ani AWD . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) LMA nea Geo!....sa inteleg ca ai dat vulcanu?si amu,ce urmeaza? Editat Martie 17, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 * aaaah! ...cum te-am neglijat ieri! scuze! Geo, cam cu intarziere, iti urez din toti plamanii (si inima ) "La Multi Ani!" sa fii iubit, sanatos si in putere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROK_Rider Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 salut....stie cineva cum pot sa modific furca la un vn de 400 sa o fac mai lunga sau poate se pricepe cineva la treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 La Multi Aniii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) salut....stie cineva cum pot sa modific furca la un vn de 400 sa o fac mai lunga sau poate se pricepe cineva la treaba asta? eu iti pot spune,cum am avut eu la unul dintre motoarele mele: 2 prelungiri din inox,cu capete filetate,care se infiletau direct in telescoape,in locul dopurilor pe unde se extrage arcul. atentie insa,prelungirea iti v-a ridica fata motorului....daca vrei mai mult decit atit,schimbi si jugurile,cu unele cu gauri inclinate la un unghi anume,si asa iti vei putea arunca furca putin mai in fata. studiaza un pic si topicul despre furci. /index.php?showtopic=55792 succes. Editat Martie 17, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 salut....stie cineva cum pot sa modific furca la un vn de 400 sa o fac mai lunga sau poate se pricepe cineva la treaba asta? http://www.motoimco.it/shop/scheda.asp?id=388 NU se gaseste de VN400 , dar poate se potrivesc astea de VN800 . Iti lungesc furca cu 10 cm. exista si de 5 cm si parca de 15cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salut! Am si eu o problema.... Am observat ca e rugina in interiorul partilor cromate (de ex. far). Am dat cu o solutie impotriva ruginei, dar reapare dupa cateva luni. Voi cum procedati? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 In interiorul farului, poti sa-i dai linistit cu vopsea, dupa ce cureti rugina, matuiesti cu glaspapir fin si degresezi. Rugina de pe jenti si alte cromuri o cureti cu WD-40, dar acolo va reaparea oricum dupa ceva timp, e de la discul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Exact asta si vroia Bart de la motor....sa ajunga la 200.Am dreptate, Bart? LA multi, multi ani Dl Geo, sa ne vedem cu bine...si la o Adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) In interiorul farului, poti sa-i dai linistit cu vopsea, dupa ce cureti rugina, matuiesti cu glaspapir fin si degresezi. Rugina de pe jenti si alte cromuri o cureti cu WD-40, dar acolo va reaparea oricum dupa ceva timp, e de la discul de frana. Mersi mult. Din fericire pe jenti nu a aparut inca rugina. Am probleme numai in interiorul pieselor cromate. Mersi inca o data. Editat Martie 18, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Multam! Sa ne vedem, sa ne vedem ... Rocket IV ? Multam ! La multi ani si voua! Nu l-am dat inca. Dar se pare ca pleaca. Nu stiu ce urmeaza. Chiar nu stiu. As vrea ceva de la 1500 in sus, dar nu stiu ce, inca mai cantaresc. Rockul e dificil !!! Mmm, te iert ca esti tiganca (pardon, targovisteanca de-a mea). Sar'na. Aniiiiiiii .... Bine bre, promit multi. Hai primavarare ! hopaaaaaa....... iete cu La Multi Ani si kilometri de asemenea..... sa ne traiesti ca ne trebuiesti sa ai parte de asfalt ca pe D1 , benzina din belsug ca in irak,gume ca la poarta la dunlop, vant in plete si tot ce iti mai doresti aw(e)d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Nu l-am dat inca. Dar se pare ca pleaca. Nu stiu ce urmeaza. Chiar nu stiu. As vrea ceva de la 1500 in sus, dar nu stiu ce, inca mai cantaresc. Rockul e dificil !!! *aha! ....pai un Intruder 1800 nu te-ar "coafa"...? Mmm, te iert ca esti tiganca (pardon, targovisteanca de-a mea). Sar'na. stiu, stiu...., dar sa nu mai spui la nimeni(!) cand vii in Bucuresti sa te bem? ...te astept la Fantana Mioritza, ca mi-i seteeee! Editat Martie 19, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Multam!Rocket IV ? Nu stiu daca ii vor spune asa, dar cei de la Triumph vor sa scoata un Rocket de 2500 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) de vanzare Roata fata vn800A ,1996 . Mai multe poze pe topicul de accesorii Editat Martie 19, 2009 de oz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROK_Rider Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 salut...caut sistem de prindere cromat sau nichelat pentru proiectoare care sa se potriveasca la un vulcan de 400/800.mi-am cumparat proiectoarele cu tot cu sistemul de prindere dar nu se potriveste si nici nu am posibilitatea sa-l modific....asa ca daca cineva are de vanzare sau stie de unde pot sa cumpar sistemul de prindere dar sa se potriveasca va rog spune-ti si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut fratilor! Am si eu o problema care ma seaca de cand mi-am luat si eu vulcanasul...Nu am litrometru si am ramas in pana prostului de n-shpe ori. M-am saturat sa tot numar kilometri si sa resetez kilometrajul de fiecare data cand bag benzina. Vreau si eu sa imi pun unul dar nu gasesc pe nicaieri. Are careva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut fratilor! Am si eu o problema care ma seaca de cand mi-am luat si eu vulcanasul...Nu am litrometru si am ramas in pana prostului de n-shpe ori. M-am saturat sa tot numar kilometri si sa resetez kilometrajul de fiecare data cand bag benzina. Vreau si eu sa imi pun unul dar nu gasesc pe nicaieri. Are careva vreo idee? Exista rezerva. Ar trebui sa ajunga pana la prima benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Exista rezerva. Ar trebui sa ajunga pana la prima benzinarie. Corect! @mrpilot: Tine robinetul nu pe REZ, ci pe PRI (parca asa e) si cand iti moare motorul, treci pe REZ si ochii dupa o benzinarie (mai ai benzina de vreo 10-20km, nu mai stiu exact, ca nu imi place sa merg pe vapori si alimentez la prima benzinarie serioasa). Exerseaza si invata-i pozitia robinetului ca sa il poti actiona in mers (de cateva ori mi-a murit in curba sau intersectie nasoala si l-am comutat din mers). Editat Martie 21, 2009 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Atentie, nu pe PRI, ci pe ON trebuie sa stea robinetul. Pe PRI benzina curge liber si risti sa ineci motorul. Pe PRI se tine cateva secunde, cand comuti de pe ON pe RES pentru a reumple camera de nivel constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrpilot Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Multumesc mult. Faza cu rezerva o stiam dar vroiam si ceva indicator sa stiu cam cat mai am. Am patito si eu ca legionaru si as vrea sa evit asta cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.