Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Sa-l stapanesti sanatos si sa faci cat mai multe drumuri cu el...dar fereste-te de ploaie.... :P

Merci AndreiShadow, ai dreptate, cu modificarile astea va fi interesant rau de tot sa ma apuce vreo ploaie pe drum, dar daca ma gandeam la ploaie imi luam "conserva" si nu motor :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt nou pe aici, si mi-am luat un Vulcan de 800 deabia din toamna. Problema e ca tobele sunt prea zgomotoase? Nu stie cineva cum pot reduce sunetul?Sau nu are cineva niste tobe nemodificate si vrea niste tobe modificate la schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci AndreiShadow, ai dreptate, cu modificarile astea va fi interesant rau de tot sa ma apuce vreo ploaie pe drum, dar daca ma gandeam la ploaie imi luam "conserva" si nu motor :D

 

Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena :) etc.

 

Sau iesi numai duminica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobe prea zgomotoase. Stie cineva cum poate fi redus sunetul (e scos tot din ele, si filtru si tot, si nu mai exista ca sa le bag la loc...). Sau are cineva la schimb niste tobe nemodificate pe care ar vrea sa le modifice? E un Vulcan de 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se fac filtre simplu din tabla perforata roluita pe ceva ca sa faci un cilindru din ea, ii sudezi 2 capete rotunde cu gaura prin ele( ca niste saibe mai mari) de dimensiunea interioara a tevilor si imbraci toata chestia asta in vata minerala ignifuga si o bagi fortat pe teava, si obtii un sunet frumos si cu decibeli mai putini, acum exact diametrele gaurilor de evacuare nu le stiu dar poti experimenta..........ca oricum nu e o chestie costisitoare

post-21334-1239711322_thumb.jpg

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena :D etc.

 

Sau iesi numai duminica?

 

Pe al meu doar ploaia il spala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La raionul mezeluri...glumeam.

Vezi ca (virgula) Kawasaki are parteneriat cu IGOL..putina lume cunoaste. Intra pe www.igol.ro..cred sau cauta la Google igol romania sau.....du-te la salonul moto ca vor fi acolo. Au uleiuri tare bune ....nu degeaba sunt leaderi pe piata....dar merge si Motul. La noi e foarte popular.....au stiut sa-si faca reclama..a intrat in service-uri.........nu e nimic demonstrat. Incearca sa folosesti acelasi ulei.....iar daca e un ulei peste medie.....sa mergi tu atata cu motorul. Iti doresc alegere usoara.

Referitor la uleiul din Carrefour, acolo au Elf FullSynt 10W50 - 35 Ron/l;

Eu tocmai mi-am luat Repsol de la SMAEB, iar la 5 minute dupa ce am luat uleiul am fost si la standul IGOL, de unde mi-am luat niste spray de lant......acu' ma faci sa-mi para rau ca nu am luat si ulei tot de acolo, mai ales ca pretul era Ok.

 

In alta ordine de idei, am remarcat dragi vulcanologi ca jumatate din pozele de la SMAEB postate pe forum au sigla Kawasaki in ele; ma tem insa ca de vina sunt mai degraba bebelusele, plus fetele cu rochita alba si panglica "Kawasaki" ...dar oricum nu conteaza; atata publicitate nu-si faceau cei de la Kawa aici nici daca plateau banner pe forum. :D

 

Cat despre alegerea "motocicleta sau cainele" tin sa precizez ca potaia cu pricina a dat dovada de agresivitate nefondata repezindu-se in mod nejustificat la bietele (si nu in ultimul rand pasnicele) motociclete. Asta mi se pare mitocanism de cea mai joasa speta, iar daca tin cont si de durerile pe care inca le mai am pot sa spun cu inima impacata ca nu am ramas chiar traumatiazat psihic de ceea ce a patit jivina respectiva. Cum nici macar nu am indraznit sa aduc in discutie latura pecuniara (repararea VN-ului), cred ca e OK sa spun ca daca m-as afla in aceeasi situatie, stiind ca accelerarea si lovirea voluntara a catelului m-ar salva, as actiona FARA SENTIMENTE. Bineinteles ca daca as putea evita (fara sa patesc nimic) nu as omora nici o vietate, si daca stau mai bine sa ma gandesc asta am si incercat....doar ca nu mi-a "iesit".

Asfalt uscat si sa ne vedem cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena :wacko: etc.

 

Sau iesi numai duminica?

Nu, ies zilnic cu el cand e vreme buna, ma duc si la munca cu el. Nu intentionez sa car vreodata bagaje cu el, gen coburi sau genti etc, nu l-am modificat pentru turul Romaniei sau asa ceva, pur si simplu am vrut sa arate bestial, sa sune demential, pe scurt l-am modificat pentru gusturile mele(OK, inteleg ca modificarile mele nu sunt "practice" din unele puncte de vedere, dar nu m-a preocupat asta).

Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)Iar sa spal motorul si rufele daca ma prinde ploaia chiar nu ma deranjeaza, spalatul si curatatul motorului e o placere, iar pt. rufe exista masina de spalat :blink:

Editat de ngtmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ies zilnic cu el cand e vreme buna, ma duc si la munca cu el. Nu intentionez sa car vreodata bagaje cu el, gen coburi sau genti etc, nu l-am modificat pentru turul Romaniei sau asa ceva, pur si simplu am vrut sa arate bestial, sa sune demential, pe scurt l-am modificat pentru gusturile mele(OK, inteleg ca modificarile mele nu sunt "practice" din unele puncte de vedere, dar nu m-a preocupat asta).

Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)Iar sa spal motorul si rufele daca ma prinde ploaia chiar nu ma deranjeaza, spalatul si curatatul motorului e o placere, iar pt. rufe exista masina de spalat :wacko:

 

Sigur ai dreptate, si motorul arata foarte bine. Am glumit si eu :blink:

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)

Sa-ntelegem ca esti un egoist,pe EA vrei s-o-ncaleci DOAR TU!!! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se fac filtre simplu din tabla perforata roluita pe ceva ca sa faci un cilindru din ea, ii sudezi 2 capete rotunde cu gaura prin ele( ca niste saibe mai mari) de dimensiunea interioara a tevilor si imbraci toata chestia asta in vata minerala ignifuga si o bagi fortat pe teava, si obtii un sunet frumos si cu decibeli mai putini, acum exact diametrele gaurilor de evacuare nu le stiu dar poti experimenta..........ca oricum nu e o chestie costisitoare

 

 

 

 

Ok, am inteles , se fac filtrele din tabla si din vata aia minerala, dar ideea este ca sunt totusi niste gaze pe acolo. Tobele cand au fost construite, ala care le-a facut, a luat in calcul mai multe treburi, ca na, toate filtrele alea pe acolo au si ele rostul lor.

Ce vreau sa te intreb este, daca pun filtrele astea "home made" nu o sa apara complicatii pe acolo? intreb pentru ca sunt incepator si am de invatat multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inteles , se fac filtrele din tabla si din vata aia minerala, dar ideea este ca sunt totusi niste gaze pe acolo. Tobele cand au fost construite, ala care le-a facut, a luat in calcul mai multe treburi, ca na, toate filtrele alea pe acolo au si ele rostul lor.

Ce vreau sa te intreb este, daca pun filtrele astea "home made" nu o sa apara complicatii pe acolo? intreb pentru ca sunt incepator si am de invatat multe.

 

 

 

nu au ce complicatii sa apara......nu o sa ai filtre care sa-ti reduca gradul de poluare.....ci doar iti mai taie din decibeli, filtru asta a fost facut si montat cu succes pe un dragstar 1100, merge si in ziua de azi cu ele si suna excelent, nu ca de fabrica ca si volum dar suna mai bine decat o toba goala, nu suna spart, ai un sunet plin si la volum numai bun....nici incet dar nici sa nu poti merge cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au ce complicatii sa apara......nu o sa ai filtre care sa-ti reduca gradul de poluare.....ci doar iti mai taie din decibeli, filtru asta a fost facut si montat cu succes pe un dragstar 1100, merge si in ziua de azi cu ele si suna excelent, nu ca de fabrica ca si volum dar suna mai bine decat o toba goala, nu suna spart, ai un sunet plin si la volum numai bun....nici incet dar nici sa nu poti merge cu el

 

 

 

 

OK, multumesc mult de sfat! Daca nu gasesc niste tobe sa le dau la schimb, ca sa imi cumpar altele sunt mult prea scumpe, am sa fac asa cum mi-ai spus tu!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Highway Hawk,in catalog,exista si amortizoare de sunet.Adica,ce vrei tu.Acuma, trebuie sa vezi daca se potrivesc pt. tobele tale (ca diametru).Banuiesc ca sunt ori universale,ori pt. fiecare model,in parte.De pretz,iarasi,trebuie sa vezi...Dealer pt. HH e Motomarket,la Romana,in statia de metrou.Vezi ca au si-un nr. de tel.,poti sa suni si sa-ntrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet incet schimb si stopul. Dar acum urmeaza un crashbar custom din INOX... dupa aia mai strang bani... stiti voi cum e :wink:

Daaa,stiu foarte bine,incet incet le faci pe toate!Dar sa stii ca se va vedea o diferenta intre cromul de pe motor si inox,care niciodata,oricat l-ai da la perie,l-ai freca sau l-ai slefui,nu va straluci precum cromul!Asa ca,sfatul meu,mai gandeste-te o data pana sa te chinui cu un custom-crashbar din inox!Multa bafta in costumizare in continuare!!! :wink:

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa,stiu foarte bine,incet incet le faci pe toate!Dar sa stii ca se va vedea o diferenta intre cromul de pe motor si inox,care niciodata,oricat l-ai da la perie,l-ai freca sau l-ai slefui,nu va straluci precum cromul!Asa ca,sfatul meu,mai gandeste-te o data pana sa te chinui cu un custom-crashbar din inox!Multa bafta in costumizare in continuare!!! :wink:

 

Mersi de sfat, dar am deja acesorii din inox, si ce sa zic... daca nu te uiti de la un centimetru, nu se observa. Si cu inox am si scapat de rugina. Iar daca cade motorul pe crashbar cromat... poti sa-l arunci. Iar la inox dai un polish si gata, te duci mai departe. Asa ca inox ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: United Motors e singurul service autorizat Kawasaki din tara? Trebe sa fac revizia tehnica la un VN 2000 rapid, si nu am chef sa bat drumul pana la Bucuresti.

Cum pot afla daca sunt serviceuri autorizate Kawasaki si in alte orase?

 

 

Iti luasi vnu de 2000 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...