darian Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Totusi,as zice sa-ti faci rost de altul,ca nu se stie,cat te tzine,asta,asa,carpit... Editat Iulie 9, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 E de 14 mAh ? E cu +ul,pe partea dreapta,cum tii bateria cu scrisul spre tine? Desi,am Varta,cumparata acum 4 luni...Da' cu Varta,am mai avut de-aface,si n-am fost multzumit. Ai uitat sa-mi zici de baterie, azi, cand ti-am masurat mobra,pt. husa... E si de 14mAh daca vrei , sigur gasim o baterie de 14 miliamperi, da' ce sa invartesti cu amperajul ala? Roata de hamster? =)) Eu stiu ca astia fabrica baterii de la 1 amper pana la 25 amperi. ia baga un ochean: http://www.yuasabatteries.com sau: Battery Type: YTX14AHL-BS Voltage: 12Capacity: 12Dimensions: 5 5/16" x 3 1/2" x 6 9/16"Weight: 7.7 lbs.Metric Dimensions: 134mm x 89mm x 166mmMetric Weight: 3.5 kgPolarity: Acid Volume: 0.66Amps: 1.2C.C.A.: 210 Battery Type: YB14L-A2 See Battery Cross Reference Chart below. Voltage: 12Capacity: 14Dimensions: 5.3125" x 3.5" x 6.5625"Weight: 7.6 lbs.Metric Dimensions: 134mm x 89mm x 166mmMetric Weight: 3.4 kgPolarity: Acid Volume: 30.4 oz.Amps: 1.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Daca ma puteti ajuta cu ceva informatii,sfaturi? Am un vulcan de 1500 clasic si mi-am legat tevile pe direct,deci am eliminat catalizatorul ala si imi pusca intruna la frana de motor!Oare tre sa sincronizez si carburatoarele?I-mi bubuie in teava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Oare tre sa sincronizez si carburatoarele?I-mi bubuie in teava! vn 1500 are doua carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Da,si 2 bobine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Evident ca trebuie umblat si la carburator(oare)...!S-a schimbat volumul de gaze eliminate.Trebuie umblat la reglajul aer-benzina,probabil si re-sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) NU UMBLA la nimic. faptul ca iti da rateuri pe evacuare la decelerari e un fapt normal care se petrecea si pe vremea esapamentului cu catalizator dar din cauza sitelor din esapamentul de fabrica nu auzeai. acum il observi usor pentru ca ai tevi goale. relax, nu umbla la nimic. las-o cum e. bafta! L.E. in mesajul ala cu bateriile yuasa de mai sus fac referinta la baterii modele pt vn750. Editat Iulie 10, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) E posibil sa fie si cum zice @Morpheus...Oricum,de sicronizat si reglat,n-are ce sa-ti strice.Doar ca te costa,vreo 150 ron,cel putzin... Cat despre baterie,ne-am lamurit...Mersi...! Editat Iulie 10, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Am un prieten cu un VN 400 A din '97,caruia trebuie sa-i schimbe kitul de lantz.Aveti idee unde poate gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Louis, tre sa fie acelasi cu ala de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Louis, tre sa fie acelasi cu ala de 800. Din pacate nu se potrivesc...Cel de 400 are foaia mult mai mare,e o diferenta de vreo 12 dinti daca nu ma-nsel,iar pinionul e si el mai mare cu vreo doi dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) Din pacate nu se potrivesc...Cel de 400 are foaia mult mai mare,e o diferenta de vreo 12 dinti daca nu ma-nsel,iar pinionul e si el mai mare cu vreo doi dinti. Salut, aceeasi problema am avut-o si eu..nu te lua dupa numarul de dinti...ptr ca si lantul difera....diametrul rolei zalei este mai mmare la 800 ;deci automat numar de dinti mai putini si numar de zale mai putine.....daca faci calculul dupa diametre ai sa vezi ca da valori apropiate(sper ca nu gresesc)....parerea mea este ca sa puna unul de 800, si daca nu este convins , sa vorbeasca cu cei ce vand kit-ul si sa il monteze si ai sa vezi ca se potriveste si nu incurca cu nimic sau macar sa il ajute cineva care are VN de 800 sa ia kit-ul lui si sa il monteze pe cel de 400...eu am incercat cu prima varianta! Numai bine! C. Editat Iulie 12, 2009 de Cernobal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salut, aceeasi problema am avut-o si eu..nu te lua dupa numarul de dinti...ptr ca si lantul difera....diametrul rolei zalei este mai mmare la 800 ;deci automat numar de dinti mai putini si numar de zale mai putine.....daca faci calculul dupa diametre ai sa vezi ca da valori apropiate(sper ca nu gresesc)....parerea mea este ca sa puna unul de 800, si daca nu este convins , sa vorbeasca cu cei ce vand kit-ul si sa il monteze si ai sa vezi ca se potriveste si nu incurca cu nimic sau macar sa il ajute cineva care are VN de 800 sa ia kit-ul lui si sa il monteze pe cel de 400...eu am incercat cu prima varianta! Numai bine! C. Momentan chiar de 800 are pe el,dar merge foarte aiurea.Cu kitul original,motorul tragea de rupea si fugea cu pasager cu tot pana ajungea vitezometrul la capat,adica la 140,iar cu asta nou,de 800,de-abia mai trage,top speedul cu a cincea de-abia de-abia mai ajunge la 110,cu a patra sare un pic de 120,asta cand e singur,cu pasager e jale...S-a schimbat raportul in cutie,nu stiu ce sa zic...L-ar pune inapoi p-ala vechi,dar are cativa dinti rupti...I-am cautat pe Louis,Polo,la Tomina,la reprezentanta din Pipera(United Motors),la Kawa Motors,dar unde n-am cautat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) salut... pentru ca nu am gasit nimic "dedicat", intreb aici. unde pot sa schimb cauciucul in Bucuresti (am cauciuc)? am nevoie si de echilibrat roata. stiti vreun service bun si bine dotat? as vrea sa verific si furca daca tot sunt acolo, nu doar ochiometric. multumesc. Editat Iulie 13, 2009 de Vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 stie cineva? parca demult AWD-ul cunostea un astfel de service in bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blood Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Poate cineva sa imi zica dimensiunile de la suportul de genti?ca ma gandesc sa traforez si eu unul .Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Azi am schimbat ciubotele la VTX, la Sama Service, pe Dimitrie Pompei (Pipera). Schimbat si echilibrat - 180 RON. Mai era un service pe Buzesti care putea schimba roti de moto, dar am inteles ca nu mai e valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Momentan chiar de 800 are pe el,dar merge foarte aiurea.Cu kitul original,motorul tragea de rupea si fugea cu pasager cu tot pana ajungea vitezometrul la capat,adica la 140,iar cu asta nou,de 800,de-abia mai trage,top speedul cu a cincea de-abia de-abia mai ajunge la 110,cu a patra sare un pic de 120,asta cand e singur,cu pasager e jale...S-a schimbat raportul in cutie,nu stiu ce sa zic...L-ar pune inapoi p-ala vechi,dar are cativa dinti rupti...I-am cautat pe Louis,Polo,la Tomina,la reprezentanta din Pipera(United Motors),la Kawa Motors,dar unde n-am cautat... Salutere din nou!...ai masurat diametrele pinioanelor....sa vezi cam ce valori da?......in fine dar daca spui ca are kit de 800 si nu trageee.....faceti altfel.....iei un lant regina ptr 800 si dupa el faceti pinioane la o uzina dupa cele originale...si se face calculul pe diametru dupa diametrul rolei zalei lantului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Salutare vulcanologi! Am decis sa modific veneul meu (/index.php?act=attach&type=post&id=460508) in asa ceva (vezi poze). Intrebarea ar fi, cum sa ascund suspensia din spate, sau daca oricum incerc sa fac bobber, sa scot afara totul, si sa fixez? Editat Iulie 14, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) cauta aci : forum kawi primul stiu ca e facut pentru o tipa .omu (pentru ca e facut de un custom shop) are un topic acolo...nu mai stiu cum se numeste ....cauta si tu ''vn 800 bobber'' sau combinatii.la sectiunea ''Want to show off your ride?'' .la fel si cu vn'ul din a 3-a poza. cauta acolo ca ii gasesti. sigur o sa gasesti si ceva date de contact sau daca nu baga'te si fa'ti cont si acolo si da'le un pm. Editat Iulie 14, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 cauta aci : forum kawi primul stiu ca e facut pentru o tipa .omu (pentru ca e facut de un custom shop) are un topic acolo...nu mai stiu cum se numeste ....cauta si tu ''vn 800 bobber'' sau combinatii.la sectiunea ''Want to show off your ride?'' .la fel si cu vn'ul din a 3-a poza. cauta acolo ca ii gasesti. sigur o sa gasesti si ceva date de contact sau daca nu baga'te si fa'ti cont si acolo si da'le un pm. Mersi ->Bullet<-, dar problema mea e ca nu gasesc nicicum vn1500 bobber.... probabil e prea mare ca sa fie bobberit.... nu stiu, mai caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Mersi ->Bullet<-, dar problema mea e ca nu gasesc nicicum vn1500 bobber.... probabil e prea mare ca sa fie bobberit.... nu stiu, mai caut. Am gasit numai unu, si asta e hardtail http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...&i=31739652 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) ala din a 3-a poza postat de tine e de 1500 (sper sa nu ma insel-putin probabil) . am sa iti caut niste material. tin minte ca a aparut si intr'o revista din uk . da'mi un pm cu adresa ta de mail Editat Iulie 15, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) ala din a 3-a poza postat de tine e de 1500 (sper sa nu ma insel-putin probabil) . am sa iti caut niste material. tin minte ca a aparut si intr'o revista din uk . da'mi un pm cu adresa ta de mail Mersi ptr. ajutor. E Vn900. Am gasit si in varianta cu apehanger http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...900-bobber.html Editat Iulie 15, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 eu zic sa nu te mai uiti doar la vulcan , alegeti 1 sau mai multe si incearca sa-ti faci motorul in stilul ala ( daca-i schimbi doar saua si ghidonul tot nu o sa arate cinestie ce ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.