Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

:blink:

 

Totusi,as zice sa-ti faci rost de altul,ca nu se stie,cat te tzine,asta,asa,carpit...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E de 14 mAh ? E cu +ul,pe partea dreapta,cum tii bateria cu scrisul spre tine? Desi,am Varta,cumparata acum 4 luni...Da' cu Varta,am mai avut de-aface,si n-am fost multzumit.

Ai uitat sa-mi zici de baterie, azi, cand ti-am masurat mobra,pt. husa...

 

E si de 14mAh daca vrei :blink:, sigur gasim o baterie de 14 miliamperi, da' ce sa invartesti cu amperajul ala? Roata de hamster? =))

 

Eu stiu ca astia fabrica baterii de la 1 amper pana la 25 amperi.

ia baga un ochean: http://www.yuasabatteries.com

sau:

Battery Type: YTX14AHL-BS

notavail.gifVoltage: 12Capacity: 12Dimensions: 5 5/16" x 3 1/2" x 6 9/16"Weight: 7.7 lbs.Metric Dimensions: 134mm x 89mm x 166mmMetric Weight: 3.5 kgPolarity: a.gifAcid Volume: 0.66Amps: 1.2C.C.A.: 210redSpacer.gif

 

Battery Type: YB14L-A2

bullet.gif See Battery Cross Reference Chart below.

YB14L-A2.jpgVoltage: 12Capacity: 14Dimensions: 5.3125" x 3.5" x 6.5625"Weight: 7.6 lbs.Metric Dimensions: 134mm x 89mm x 166mmMetric Weight: 3.4 kgPolarity: d.gifAcid Volume: 30.4 oz.Amps: 1.4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma puteti ajuta cu ceva informatii,sfaturi? Am un vulcan de 1500 clasic si mi-am legat tevile pe direct,deci am eliminat catalizatorul ala si imi pusca intruna la frana de motor!Oare tre sa sincronizez si carburatoarele?I-mi bubuie in teava!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca trebuie umblat si la carburator(oare)...!S-a schimbat volumul de gaze eliminate.Trebuie umblat la reglajul aer-benzina,probabil si re-sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU UMBLA la nimic. faptul ca iti da rateuri pe evacuare la decelerari e un fapt normal care se petrecea si pe vremea esapamentului cu catalizator dar din cauza sitelor din esapamentul de fabrica nu auzeai. acum il observi usor pentru ca ai tevi goale. relax, nu umbla la nimic. las-o cum e.

 

bafta!

 

L.E. in mesajul ala cu bateriile yuasa de mai sus fac referinta la baterii modele pt vn750.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fie si cum zice @Morpheus...Oricum,de sicronizat si reglat,n-are ce sa-ti strice.Doar ca te costa,vreo 150 ron,cel putzin...

Cat despre baterie,ne-am lamurit...Mersi...!

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis, tre sa fie acelasi cu ala de 800.

Din pacate nu se potrivesc...Cel de 400 are foaia mult mai mare,e o diferenta de vreo 12 dinti daca nu ma-nsel,iar pinionul e si el mai mare cu vreo doi dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu se potrivesc...Cel de 400 are foaia mult mai mare,e o diferenta de vreo 12 dinti daca nu ma-nsel,iar pinionul e si el mai mare cu vreo doi dinti.

 

 

Salut, aceeasi problema am avut-o si eu..nu te lua dupa numarul de dinti...ptr ca si lantul difera....diametrul rolei zalei este mai mmare la 800 ;deci automat numar de dinti mai putini si numar de zale mai putine.....daca faci calculul dupa diametre ai sa vezi ca da valori apropiate(sper ca nu gresesc)....parerea mea este ca sa puna unul de 800, si daca nu este convins , sa vorbeasca cu cei ce vand kit-ul si sa il monteze si ai sa vezi ca se potriveste si nu incurca cu nimic sau macar sa il ajute cineva care are VN de 800 sa ia kit-ul lui si sa il monteze pe cel de 400...eu am incercat cu prima varianta!

Numai bine!

 

C.

Editat de Cernobal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aceeasi problema am avut-o si eu..nu te lua dupa numarul de dinti...ptr ca si lantul difera....diametrul rolei zalei este mai mmare la 800 ;deci automat numar de dinti mai putini si numar de zale mai putine.....daca faci calculul dupa diametre ai sa vezi ca da valori apropiate(sper ca nu gresesc)....parerea mea este ca sa puna unul de 800, si daca nu este convins , sa vorbeasca cu cei ce vand kit-ul si sa il monteze si ai sa vezi ca se potriveste si nu incurca cu nimic sau macar sa il ajute cineva care are VN de 800 sa ia kit-ul lui si sa il monteze pe cel de 400...eu am incercat cu prima varianta!

Numai bine!

 

C.

Momentan chiar de 800 are pe el,dar merge foarte aiurea.Cu kitul original,motorul tragea de rupea si fugea cu pasager cu tot pana ajungea vitezometrul la capat,adica la 140,iar cu asta nou,de 800,de-abia mai trage,top speedul cu a cincea de-abia de-abia mai ajunge la 110,cu a patra sare un pic de 120,asta cand e singur,cu pasager e jale...S-a schimbat raportul in cutie,nu stiu ce sa zic...L-ar pune inapoi p-ala vechi,dar are cativa dinti rupti...I-am cautat pe Louis,Polo,la Tomina,la reprezentanta din Pipera(United Motors),la Kawa Motors,dar unde n-am cautat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

pentru ca nu am gasit nimic "dedicat", intreb aici.

 

unde pot sa schimb cauciucul in Bucuresti (am cauciuc)? am nevoie si de echilibrat roata. stiti vreun service bun si bine dotat? as vrea sa verific si furca daca tot sunt acolo, nu doar ochiometric.

 

multumesc.

Editat de Vantul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat ciubotele la VTX, la Sama Service, pe Dimitrie Pompei (Pipera). Schimbat si echilibrat - 180 RON. Mai era un service pe Buzesti care putea schimba roti de moto, dar am inteles ca nu mai e valabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan chiar de 800 are pe el,dar merge foarte aiurea.Cu kitul original,motorul tragea de rupea si fugea cu pasager cu tot pana ajungea vitezometrul la capat,adica la 140,iar cu asta nou,de 800,de-abia mai trage,top speedul cu a cincea de-abia de-abia mai ajunge la 110,cu a patra sare un pic de 120,asta cand e singur,cu pasager e jale...S-a schimbat raportul in cutie,nu stiu ce sa zic...L-ar pune inapoi p-ala vechi,dar are cativa dinti rupti...I-am cautat pe Louis,Polo,la Tomina,la reprezentanta din Pipera(United Motors),la Kawa Motors,dar unde n-am cautat...

 

 

Salutere din nou!...ai masurat diametrele pinioanelor....sa vezi cam ce valori da?......in fine dar daca spui ca are kit de 800 si nu trageee.....faceti altfel.....iei un lant regina ptr 800 si dupa el faceti pinioane la o uzina dupa cele originale...si se face calculul pe diametru dupa diametrul rolei zalei lantului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vulcanologi!

 

Am decis sa modific veneul meu (/index.php?act=attach&type=post&id=460508)

in asa ceva (vezi poze). Intrebarea ar fi, cum sa ascund suspensia din spate, sau daca oricum incerc sa fac bobber, sa scot afara totul, si sa fixez?

post-29000-1247570441_thumb.jpg

post-29000-1247570487_thumb.jpg

post-29000-1247570663_thumb.jpg

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta aci : forum kawi

 

primul stiu ca e facut pentru o tipa .omu (pentru ca e facut de un custom shop) are un topic acolo...nu mai stiu cum se numeste ....cauta si tu ''vn 800 bobber'' sau combinatii.la sectiunea ''Want to show off your ride?'' .la fel si cu vn'ul din a 3-a poza. cauta acolo ca ii gasesti. sigur o sa gasesti si ceva date de contact sau daca nu baga'te si fa'ti cont si acolo si da'le un pm.

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta aci : forum kawi

 

primul stiu ca e facut pentru o tipa .omu (pentru ca e facut de un custom shop) are un topic acolo...nu mai stiu cum se numeste ....cauta si tu ''vn 800 bobber'' sau combinatii.la sectiunea ''Want to show off your ride?'' .la fel si cu vn'ul din a 3-a poza. cauta acolo ca ii gasesti. sigur o sa gasesti si ceva date de contact sau daca nu baga'te si fa'ti cont si acolo si da'le un pm.

 

Mersi ->Bullet<-, dar problema mea e ca nu gasesc nicicum vn1500 bobber.... probabil e prea mare ca sa fie bobberit.... nu stiu, mai caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala din a 3-a poza postat de tine e de 1500 (sper sa nu ma insel-putin probabil) . am sa iti caut niste material. tin minte ca a aparut si intr'o revista din uk .

 

da'mi un pm cu adresa ta de mail

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala din a 3-a poza postat de tine e de 1500 (sper sa nu ma insel-putin probabil) . am sa iti caut niste material. tin minte ca a aparut si intr'o revista din uk .

 

da'mi un pm cu adresa ta de mail

 

 

Mersi ptr. ajutor. E Vn900.

Am gasit si in varianta cu apehanger :laugh:

http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...900-bobber.html

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...