MotoRocker Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 cu putin chin si perseverenta, poti face ca din imbracamintea furtunului de dush sa iasa ceva bine...dar trebuie prins bine sa nu arate kitchos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 ...MAI ALES LA CAPETE. Pentru cine cunoaste cum arata "tubul' original,adaptarea furtunului de dush,se cunoste imediat. Ca si cu proiectoarele suplimentare - pui de masina,ca-s mai ieftine.Da' se vede diferenta, ca aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Salutari vulcanienilor! Am si eu o viroaga de 535 si as vrea sa trec la ceva mai mare. Acum sunt in balanta intre un VN 900 - Midnight star 1300 - Intruder 800 Avand in vedere ca vulcanu de 900 este lider in clasamentul meu, intreb: 1) Comparativ cu alte modele cum este confortul, atat pentru pasager cat si pentru pilor. Confort a se citi: suspensii, cum te rupe la spate in drumurile lungi si pe asfalt nu tocmai bun, saua, etc. 2) Ca manevrabilitate - inclinare, curbe, feel? 3) Pe partea de forta, va multumeste 900-le sau simtiti nevoia de mai mult (1300, 1700 etc.)? 4) Fiabilitate, ce probleme ati avut la modelul respectiv, sau la fostele VN 800, 750, mecanica se comporta bine? Evident daca si cine poate raspunde la intrebari, punand in comparatie si cu celelalte modele ar fi prea frumos. Daca nu este buna si parerea posesorilor de VN. Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Salutari vulcanienilor! Am si eu o viroaga de 535 si as vrea sa trec la ceva mai mare. Acum sunt in balanta intre un VN 900 - Midnight star 1300 - Intruder 800 Avand in vedere ca vulcanu de 900 este lider in clasamentul meu, intreb: 1) Comparativ cu alte modele cum este confortul, atat pentru pasager cat si pentru pilor. Confort a se citi: suspensii, cum te rupe la spate in drumurile lungi si pe asfalt nu tocmai bun, saua, etc. 2) Ca manevrabilitate - inclinare, curbe, feel? 3) Pe partea de forta, va multumeste 900-le sau simtiti nevoia de mai mult (1300, 1700 etc.)? 4) Fiabilitate, ce probleme ati avut la modelul respectiv, sau la fostele VN 800, 750, mecanica se comporta bine? Evident daca si cine poate raspunde la intrebari, punand in comparatie si cu celelalte modele ar fi prea frumos. Daca nu este buna si parerea posesorilor de VN. Mersi anticipat! eu am VN800A, dar iti pot raspunde la anumite intrebari, mai ales ca inainte am avut virago 535. 1. confortul e gigea, am facut Thasos-Buc (800 km) in 12 ore cu 4 opriri, cu pasager si bagaje. Saua in trepte e perfecta, ai suport pt spate, si daca pui un sissybar pasagera o sa fie brici... pretina mea a tras cativa pui de somn pe autostrazi la greci Suspensia e mult peste a mobrelor cu cardan, CLAR! VN900 e la fel, poate chiar mai elastic, ca-i pe curea. 2. Manevrabilitatea... unul din motivele pt care am ales varianta A a fost ca-i mai subtire si mai fasnet. Fata de viroaga, pe curbe sta unpic mai slab din cateva motive: a. roata mare pe fata - apleci mai greu mobra in curbe b. garda la sol - atinge mai usor cand o iei pe dealuri/urci borduri etc..dar e ok.... cand zic garda la sol ma refer si la faotul ca in curbe dai mai devreme in laturi... pe stanga atinge cricu', pe dreapta inca nu stiu ce atinge s-ar putea sa fie toba, oricum prima data dai cu scarita si atunci stii ca tre' s-o ridici sa nu atingi cu altceva. Oricum, sa stii ca motocicleta cu cat e mai grea, cu atat e mai greu de manevrat pe curbe... daca iti plac curbele..nu-ti recomand sa treci de 1000 cc 3. pt mine 56 CP si 64 Nm sunt arhisufucienti... mai ales pe lant, ca nu se mai pierde nimic ca la cardan. La cum merg eu, si oras si afara, e destul... daca bagi mana in gaz, vulcanu' trage de rupe! Nu simt nevoia de mai mult... daca as vrea mai mult ... probabil mi-as lua un naked cuplos. 4. mai nimic, de cand l-am luat, inafara de ulei, filtre si placute... o singura probelma am dar asta e ceva infim... din an in paste mai picura antigel pe la o mufa.. dar asta nu poate fi o problema. In rest, consum de maxim 6% in oras, si 4,5 maxim 5 inafara... pt un motor de 800 pentru mine e mai mult ca perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Salut,Kit lant nou noutz (Tsubaki) pt.Vulcan 800, 400 ron vrea cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) Alt Vulcan superb cu cauciuc de 180 pus pe janta originala! http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/wa...ool-bobber.html Editat Octombrie 9, 2009 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 eu am VN800A, dar iti pot raspunde la anumite intrebari, mai ales ca inainte am avut virago 535. 1. confortul e gigea, am facut Thasos-Buc (800 km) in 12 ore cu 4 opriri, cu pasager si bagaje. Saua in trepte e perfecta, ai suport pt spate, si daca pui un sissybar pasagera o sa fie brici... pretina mea a tras cativa pui de somn pe autostrazi la greci Suspensia e mult peste a mobrelor cu cardan, CLAR! VN900 e la fel, poate chiar mai elastic, ca-i pe curea. 2. Manevrabilitatea... unul din motivele pt care am ales varianta A a fost ca-i mai subtire si mai fasnet. Fata de viroaga, pe curbe sta unpic mai slab din cateva motive: a. roata mare pe fata - apleci mai greu mobra in curbe b. garda la sol - atinge mai usor cand o iei pe dealuri/urci borduri etc..dar e ok.... cand zic garda la sol ma refer si la faotul ca in curbe dai mai devreme in laturi... pe stanga atinge cricu', pe dreapta inca nu stiu ce atinge s-ar putea sa fie toba, oricum prima data dai cu scarita si atunci stii ca tre' s-o ridici sa nu atingi cu altceva. Oricum, sa stii ca motocicleta cu cat e mai grea, cu atat e mai greu de manevrat pe curbe... daca iti plac curbele..nu-ti recomand sa treci de 1000 cc 3. pt mine 56 CP si 64 Nm sunt arhisufucienti... mai ales pe lant, ca nu se mai pierde nimic ca la cardan. La cum merg eu, si oras si afara, e destul... daca bagi mana in gaz, vulcanu' trage de rupe! Nu simt nevoia de mai mult... daca as vrea mai mult ... probabil mi-as lua un naked cuplos. 4. mai nimic, de cand l-am luat, inafara de ulei, filtre si placute... o singura probelma am dar asta e ceva infim... din an in paste mai picura antigel pe la o mufa.. dar asta nu poate fi o problema. In rest, consum de maxim 6% in oras, si 4,5 maxim 5 inafara... pt un motor de 800 pentru mine e mai mult ca perfect. Mersi mult! O descriere frumoasa. Ca intrebare ai spus 56 Cp si 64 Nm. Da ce i-au facut la VN 900 de are 54 Cp si 82 Nm? 2 CP mai putin dar cuplu muuuult mai bun? http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_n...00_classic.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Ca intrebare ai spus 56 Cp si 64 Nm. Da ce i-au facut la VN 900 de are 54 Cp si 82 Nm? 2 CP mai putin dar cuplu muuuult mai bun?http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_n...00_classic.html pai, i-au crescut cilindreea... de obicei asa castigi cuplu, marind cilindreea... vezi V8-urile americane. practic au mai adaugat 2 scutere la putere , oricum... la 100cc 20 Nm in plus au iesit bine. vad ca au facut-o si mai usoara cu vreo 40 kg, deci ar trebui sa traga mai bine ... au marit si rezervorul cu 3 litri.. si in speta, daca ai cai mai multi decat cuplu, ai viteza maxima mai mare si acceleratie mai sacadata si motorul mai turat... vezi vitezanele si sport-touringurile. daca ai cuplu mai mult si cp mai putini, ai acceleratia ceva mai altfel, unii ar spune mai puternica, trage mai lin si turatiile sunt mai joase...vezi V2-urile. naked-urile si mobrele de strada (de obicei paralel twin si motoare 4inlinie mai cuploase, cum e al banditului) sunt undeva intre. cele mai bune exemple cuplu/cp ar fi Virago 535 si Shadow 600. a doua desi are cilindreea mai mare are cu 10 cai mai putin....dar la acceleratia sunt la fel, daca nu chiar shadow are avantaj....in schimb shadow se opreste la 150 km/h si viroaga mai urca un 10-15 kmh. depind multe chestii de cuplu, acceleratia in primul rand, consumul, "cum trage" etc... multi se uita doar la cai, dar io zic ca-i la fel de important si cuplu, daca nu mai important, mai ales la cruisere. Ca idee, un tractor UTB nu are mai mult de 60 cp, daca ii si are...dar un cuplu, vb aia...de tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Da... Oricum pare foarte tentant VN-ul de 900, poate varianta custom... Singurul lucru de care imi este frica este sa nu ma plictisesc dupa un an de el si sa vreau ceva mai puternic. Adica acum vreau sa imi iau o mobra noua care sa ma duca 3 ani fara sa simt nevoia de ceva mai mare. Macar pe partea de putere, turatii, v max. La viteze de croaziera cum este? Poate mentine 130-140 pe perioade lungi sau doar temporar? Al tau cati km are? L-ai luat SH banuiesc nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 (editat) cele mai bune exemple cuplu/cp ar fi Virago 535 si Shadow 600. a doua desi are cilindreea mai mare are cu 10 cai mai putin....dar la acceleratia sunt la fel, daca nu chiar shadow are avantaj....in schimb shadow se opreste la 150 km/h Shadow-ul urca si la 170.. - Testat vara asta . Nici mie nu-mi venea sa cred din moment ce, Vulcanul de 800 fiind, nu a vrut mai mult de 175 Editat Octombrie 10, 2009 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Da... Oricum pare foarte tentant VN-ul de 900, poate varianta custom... Singurul lucru de care imi este frica este sa nu ma plictisesc dupa un an de el si sa vreau ceva mai puternic. Adica acum vreau sa imi iau o mobra noua care sa ma duca 3 ani fara sa simt nevoia de ceva mai mare. Macar pe partea de putere, turatii, v max. La viteze de croaziera cum este? Poate mentine 130-140 pe perioade lungi sau doar temporar? Al tau cati km are? L-ai luat SH banuiesc nu? nu creca te plictisesti in 3 ani. tine 140 fara sa zica nici pas, io toata grecia am facut-o numa cu 130, si eram cu pasagera si bagaje pt o saptamana, inclusiv cort + echip camping Il poti tine si in 150 constant, dar creste si consumul pe la 6, 6 si ceva. Io-l tin de obicei la 110-120, ca-mi nu-mi place sa alerg si nici parbrizele. acum are 34.000, io l-am luat in iunie la 26.000, de la un neamt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOker Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 La viteze de croaziera cum este? Poate mentine 130-140 pe perioade lungi sau doar temporar? poti mentine linistit pe modelul de 900 viteza care o doresti. ciclistic mi se pare extraordinar iar singurul lucru care nu mi-a placut ( venind de pe ss ) a fost dozarea franii fata . in rest nota 10 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 poti mentine linistit pe modelul de 900 viteza care o doresti. ciclistic mi se pare extraordinar iar singurul lucru care nu mi-a placut ( venind de pe ss ) a fost dozarea franii fata . in rest nota 10 . Franele pe chopper... asta este, nu compari cu SS. Deci ce ai zis este tipic... @all - multam pentru detalii P.S. Pentru zona Bucuresti, aveti o recomandare asupra dealer-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Shadow-ul urca si la 170.. - Testat vara asta . Nici mie nu-mi venea sa cred din moment ce, Vulcanul de 800 fiind, nu a vrut mai mult de 175 da' ce-a patit vn-ul ala de s-a dus asa putin? ce benzinescu folosesc domnii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 da' ce-a patit vn-ul ala de s-a dus asa putin? ce benzinescu folosesc domnii? Nu mai stiu acum ce benzina aveam...nu obisnuiesc sa tin cont de unde bag. Stiu ca atunci aveam in rezervor de la vreo 3 benzinari diferite . Cel cu Shadow-ul avea rezervorul foarte mic, si find de 600CC era mai turata si consuma mai mult. Si daca tot opream des in benzinarie..ii mai bagam si eu pana la plin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Salutare ....am si eu o intrebare care sper sa nu deranjeze! Am avut un mic incident cu motorù unde din nefericire mi-am strambat ghidonul(destul de rau).........Are cineva vre-un ghidon de vn pe care nu il mai foloseste ? Numai bine! C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Vezi ca are Foxu',unul de Drifter.Vrea sa-l dea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 (editat) Vezi ca are Foxu',unul de Drifter.Vrea sa-l dea Am auzit de ghidonul asta dar caut un ghidon de la modelul clasic(B ) sau celalalt model (A). Multumesc oricum! C. Editat Octombrie 14, 2009 de Cernobal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Pai ala de drifter e ca ala de clasic, numa ca e negru. Ceea ce il face si mai misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 si ceea ce-l face si mai misto e ca nu se mai da Pai ala de drifter e ca ala de clasic, numa ca e negru. Ceea ce il face si mai misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) vreu sa schimb antigelu'. In manual zice cica "soft water + ethylene glycol + rust inhibitor chemicals for aluminium enginges and radiators, green color, -35 Celsius" asta vara cand a trebuit sa completez putin, am gasit la benzinaria MOL, GlycoXpert...si are monoetilenglicol, inhibitori de coroziune, apa demineralizata si colorant(verde) - recomandat pt toate tipurile de radiatoare, maxim -35 Celsius dar nu scrie nimic de proprietati de ungere... si multi mi-au zis ca cica ar fi mai bine sa pun d-ala cu proprietati de ungere... voi ce-ati bagat/stiti? au toate proprietati de ungere? pe de alta parte...am descoperit si parte negativa a racirii pe apa... pe vremea asta, se raceste prea repede si se incalzeste prea greu tre' sa-i dau cu socu' si dupa ce sta 1 ora nepornita. Dimineata, dupa ce o las 5 minute cu socu si inca 5 la relanti sa se incalzeasca bine...cand dau sa plec tot tuseste pe la filtru de aer ai creca din cauza frigului si incelzirii prelungite la pornire.... mi-a crescut consumul de la 6-6.5 la 7% in oras. Editat Octombrie 15, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Baga bah Agip si nu mai cauta sa citesti toate tampeniile. Deja forumul asta incepe sa semene a eva.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 da' ce-a patit vn-ul ala de s-a dus asa putin? ce benzinescu folosesc domnii? Nu prea conteza benzina, din ce am vazut la VN. Viroaga era fitoasa cand era vb de benzina... nu prea ii placeau rompetrolu' si luk-oilu' Baga bah Agip si nu mai cauta sa citesti toate tampeniile. Deja forumul asta incepe sa semene a eva.ro. da' de unde stii tu bre' cum e pe eva.ro? a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Pai ala de drifter e ca ala de clasic, numa ca e negru. Ceea ce il face si mai misto. Nu e la fel. E mai lat si cu manerele mai aduse spre biker. Si mai negru, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Nu e la fel. E mai lat si cu manerele mai aduse spre biker. Si mai negru, evident. inca sunt in cautare....l-am indreptat pe al meu doar ptr a ma deplasa cu motoreata unde imi mai trebuie sa o repar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.