Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Da... Oricum pare foarte tentant VN-ul de 900, poate varianta custom...

 

Singurul lucru de care imi este frica este sa nu ma plictisesc dupa un an de el si sa vreau ceva mai puternic. Adica acum vreau sa imi iau o mobra noua care sa ma duca 3 ani fara sa simt nevoia de ceva mai mare. Macar pe partea de putere, turatii, v max.

 

La viteze de croaziera cum este? Poate mentine 130-140 pe perioade lungi sau doar temporar? Al tau cati km are? L-ai luat SH banuiesc nu?

nu creca te plictisesti in 3 ani.

tine 140 fara sa zica nici pas, io toata grecia am facut-o numa cu 130, si eram cu pasagera si bagaje pt o saptamana, inclusiv cort + echip camping

Il poti tine si in 150 constant, dar creste si consumul pe la 6, 6 si ceva. Io-l tin de obicei la 110-120, ca-mi nu-mi place sa alerg si nici parbrizele.

 

acum are 34.000, io l-am luat in iunie la 26.000, de la un neamt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La viteze de croaziera cum este? Poate mentine 130-140 pe perioade lungi sau doar temporar?

 

poti mentine linistit pe modelul de 900 viteza care o doresti. ciclistic mi se pare extraordinar iar singurul lucru care nu mi-a placut ( venind de pe ss ) a fost dozarea franii fata . in rest nota 10 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti mentine linistit pe modelul de 900 viteza care o doresti. ciclistic mi se pare extraordinar iar singurul lucru care nu mi-a placut ( venind de pe ss ) a fost dozarea franii fata . in rest nota 10 .

 

Franele pe chopper... asta este, nu compari cu SS. Deci ce ai zis este tipic...

 

@all - multam pentru detalii

:disappointed:

 

P.S. Pentru zona Bucuresti, aveti o recomandare asupra dealer-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shadow-ul urca si la 170.. :hug: - Testat vara asta :cheers: . Nici mie nu-mi venea sa cred din moment ce, Vulcanul de 800 fiind, nu a vrut mai mult de 175 :cheers:

 

da' ce-a patit vn-ul ala de s-a dus asa putin? ce benzinescu folosesc domnii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce-a patit vn-ul ala de s-a dus asa putin? ce benzinescu folosesc domnii?

 

Nu mai stiu acum ce benzina aveam...nu obisnuiesc sa tin cont de unde bag. Stiu ca atunci aveam in rezervor de la vreo 3 benzinari diferite :cheers: . Cel cu Shadow-ul avea rezervorul foarte mic, si find de 600CC era mai turata si consuma mai mult. Si daca tot opream des in benzinarie..ii mai bagam si eu pana la plin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ....am si eu o intrebare care sper sa nu deranjeze! Am avut un mic incident cu motorù unde din nefericire mi-am strambat ghidonul(destul de rau).........Are cineva vre-un ghidon de vn pe care nu il mai foloseste ? Numai bine!

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ceea ce-l face si mai misto e ca nu se mai da :cheers:

 

Pai ala de drifter e ca ala de clasic, numa ca e negru. Ceea ce il face si mai misto.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreu sa schimb antigelu'.

In manual zice cica "soft water + ethylene glycol + rust inhibitor chemicals for aluminium enginges and radiators, green color, -35 Celsius"

 

asta vara cand a trebuit sa completez putin, am gasit la benzinaria MOL, GlycoXpert...si are monoetilenglicol, inhibitori de coroziune, apa demineralizata si colorant(verde) - recomandat pt toate tipurile de radiatoare, maxim -35 Celsius

dar nu scrie nimic de proprietati de ungere... si multi mi-au zis ca cica ar fi mai bine sa pun d-ala cu proprietati de ungere...

voi ce-ati bagat/stiti? au toate proprietati de ungere?

 

pe de alta parte...am descoperit si parte negativa a racirii pe apa... pe vremea asta, se raceste prea repede si se incalzeste prea greu :cheers:

 

tre' sa-i dau cu socu' si dupa ce sta 1 ora nepornita.

Dimineata, dupa ce o las 5 minute cu socu si inca 5 la relanti sa se incalzeasca bine...cand dau sa plec tot tuseste pe la filtru de aer :hug:

 

ai creca din cauza frigului si incelzirii prelungite la pornire.... mi-a crescut consumul de la 6-6.5 la 7% in oras.

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce-a patit vn-ul ala de s-a dus asa putin? ce benzinescu folosesc domnii?

Nu prea conteza benzina, din ce am vazut la VN.

Viroaga era fitoasa cand era vb de benzina... nu prea ii placeau rompetrolu' si luk-oilu'

 

Baga bah Agip si nu mai cauta sa citesti toate tampeniile. Deja forumul asta incepe sa semene a eva.ro.

da' de unde stii tu bre' cum e pe eva.ro? a? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.ebay.de sau .com

 

 

inca sunt in cautare....l-am indreptat pe al meu doar ptr a ma deplasa cu motoreata unde imi mai trebuie sa o repar....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca merita adus de-afara.Mai dureaza si 2-3 sapt.,cu transportul.Cred ca mai curand,il cumperi de-aici.Aveau la Romana (nu mai zic la ce magazin,sa nu cumva sa iau ban pe 14 zile,da' cred ca stie toata lumea,care pravalie e acolo).Costau cam 120-140 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreu sa schimb antigelu'.

In manual zice cica "soft water + ethylene glycol + rust inhibitor chemicals for aluminium enginges and radiators, green color, -35 Celsius"

 

asta vara cand a trebuit sa completez putin, am gasit la benzinaria MOL, GlycoXpert...si are monoetilenglicol, inhibitori de coroziune, apa demineralizata si colorant(verde) - recomandat pt toate tipurile de radiatoare, maxim -35 Celsius

dar nu scrie nimic de proprietati de ungere... si multi mi-au zis ca cica ar fi mai bine sa pun d-ala cu proprietati de ungere...

voi ce-ati bagat/stiti? au toate proprietati de ungere?

 

pe de alta parte...am descoperit si parte negativa a racirii pe apa... pe vremea asta, se raceste prea repede si se incalzeste prea greu :cheers:

 

tre' sa-i dau cu socu' si dupa ce sta 1 ora nepornita.

Dimineata, dupa ce o las 5 minute cu socu si inca 5 la relanti sa se incalzeasca bine...cand dau sa plec tot tuseste pe la filtru de aer :P

 

ai creca din cauza frigului si incelzirii prelungite la pornire.... mi-a crescut consumul de la 6-6.5 la 7% in oras.

:hug: Fratioare,daca acum stai un sfert de ora langa ea,la iarna,cand 'or fi sub -5 grade,ce faci,o pornesti,o lasi sa mearga,te bagi inapoi in pat,pui ceasul sa sune si dup-aia pleci?! :blink: Permite-mi cateva sfaturi de la un maniac ce merge pe aproape orice temperatura:cea mai simpla modalitate sa nu stai atata timp langa ea e sa-i maresti relantiul.Apoi,dupa posibilitati,o benzina cu cifra octanica mare('99,100,101) si bujii cu iridium,iar problema-i ca si rezolvata!

Cat despre antigel,eu i-am pus Hepo si n-am avut probleme... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pm

Multan fain OZ. o sa ma mai uit pe piata , si voi lua o hotarare cat de curand daca este , te contactez, multumesc inca o data!

 

Mersi Fox....acum am sa ma uit sa vad ce gasesc! Numai Bine!

 

 

C.

Editat de Cernobal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, are careva idee cum pot fi imbunatatite perfomantele franei pe fata la vn800? exista etriere, cabluri sau placute speciale?

 

 

Furtune de frana cu insertie metalica, Melvin sau Lucas. De asemenea, nu strica sa schimbi garniturile+pistonasul la pompa de frana cu unele noi., plus schimbat garniturile la etrier. Combinatia asta ar trebui sa ii sporeasca performanta considerabil. Adauga la asta lichid de frana Motul RBF 600 si o sa ramai surprins.

 

 

 

 

Eu am schimbat garniturile si pistonasele de la pompe + garniturile si pistoanele din etrier si deja s-a mega imbunatatit performanta. Plus de asta, are de la nemtia furtun Lucas pe fata. Urmeaza sa-l schimb cu unul Melvin, si sa-i pun si pe spate unul la fel. Si, ca sa fie tacamul complet, ii schimb discurile fata-spate cu discuri EBC.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtune de frana cu insertie metalica, Melvin sau Lucas. De asemenea, nu strica sa schimbi garniturile+pistonasul la pompa de frana cu unele noi., plus schimbat garniturile la etrier. Combinatia asta ar trebui sa ii sporeasca performanta considerabil. Adauga la asta lichid de frana Motul RBF 600 si o sa ramai surprins.

 

 

 

 

Eu am schimbat garniturile si pistonasele de la pompe + garniturile si pistoanele din etrier si deja s-a mega imbunatatit performanta. Plus de asta, are de la nemtia furtun Lucas pe fata. Urmeaza sa-l schimb cu unul Melvin, si sa-i pun si pe spate unul la fel. Si, ca sa fie tacamul complet, ii schimb discurile fata-spate cu discuri EBC.

 

 

salut.

 

multumesc pt raspuns.

 

cam cat te-a costat toata treaba asta? unde ai gasit garniturile? am mai vrut o data sa le schimb, dar a fost mai greu cu comandatul... daca poti, mai da-mi ceva detalii, te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...