dead_man_walking Postat Septembrie 14, 2005 Share Postat Septembrie 14, 2005 Să mori tu. Moderatorule. 243359[/snapback] cat mai e warnul tau acum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Septembrie 15, 2005 Share Postat Septembrie 15, 2005 Să mori tu. Moderatorule. 243359[/snapback] da'i mah o mostra omului de la tine sa nu se apuce sa comande si sa ramana cu el pe cap.. cica si asa are prea multe solutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 15, 2005 Share Postat Septembrie 15, 2005 Mai am o intrebare vizavis de Vulcan, din ce stiti pana acum cam cate mii de km rezista motorul pana la segmentare? Mi s-a spus ca Suzuki are cele mai fiabile motoare si ca segmentarea in general se face cam pe la 80.000 km. Ceea ce e destul de putin. In general motoarele de motociclete Japoneze rezista in timp (exploatandu-le in bun simt) sau crapa relativ repede 30.000 km - 60.000 km? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 19, 2005 Admin Share Postat Septembrie 19, 2005 Mai am o intrebare vizavis de Vulcan, din ce stiti pana acum cam cate mii de km rezista motorul pana la segmentare? Mi s-a spus ca Suzuki are cele mai fiabile motoare si ca segmentarea in general se face cam pe la 80.000 km. Ceea ce e destul de putin. In general motoarele de motociclete Japoneze rezista in timp (exploatandu-le in bun simt) sau crapa relativ repede 30.000 km - 60.000 km? Multumiri! Servus.. Din ce stiu eu,motoarele de chopper rezista peste 150.000 fara probleme daca sunt bine tratate si intretinute.In primul rind nu sunt motoare turate cum sunt cele de pe vitezane. Si in general fiabilitatea unui motor este direct proportionala cu cilindreea,cu cit este mai mare cu atit tine mai mult. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Salut! Multumiri de lamuriri dar ce inseamna pentru tine bine tratate si intretinute. Cat despre cilindree cred ca nu are nici o legatura. Parerea mea e ca un motor are viata lunga daca materialele din care e fabricat sunt de buna calitate si exploatarea motorului se face nedepasind limitele lui. E interesant de stiut de la cineva care are Vulkan (indiferent de cilindree) cam ce probleme a avut vizavi de motor (pistoane/segmenti/cuzineti/carburatie/supape/tacheti,etc) si cam cat duce motorul. PS.Si inca ceva, pentru modificarea Vulcan-urilor exista kit-uri ca la Harley? Sau merg si diferitele "jucarele" de la louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 21, 2005 Admin Share Postat Septembrie 21, 2005 (editat) Salut! Multumiri de lamuriri dar ce inseamna pentru tine bine tratate si intretinute. Cat despre cilindree cred ca nu are nici o legatura. Parerea mea e ca un motor are viata lunga daca materialele din care e fabricat sunt de buna calitate si exploatarea motorului se face nedepasind limitele lui. Ce inseamna pentru mine? Ceea ce inseamna pentru toti:consumabilele schimbate la timp(bujii,filtre,ulei,lichid frina,lichid racire..)!Adica exact limitele alea de care spuneai tu. Cilindreea conteaza foarte mult.Cum? Datorita turatiei..una este un polizor de 600 care urca pina-n 13/14 mii ture usor si alta un motor asezat de 1000 si peste si care de obicei nu depaseste 12/13 mii. Ca regula generala:ture multe=uzura rapida. Asa ca mergi cu Vulcanul tau fara frica,nu o sa ai ocazia sa-i faci tu motorul! Luigi Vicol Editat Septembrie 21, 2005 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 Am pus ghidonul pe motoretă. Altă poziție. Chopper frate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 nu se vede prea clar dar se pare ca ti-a iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hobbix Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 Partial on topic, am primit un mail de la motofiches.com care suna ca mai jos. Kawasaki parts catalogues are now on line!! Motofiches.com team http://www.motofiches.com Sunt doar modele comercializate in USA, dar merita o vizita si asa. Direct pentru a cauta ce va intereseaza, incercati adresa de mai jos. http://www.kawasaki.com/Site/VIVehicleInfo...ooseVehicle.asp H.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Partial on topic, am primit un mail de la motofiches.com care suna ca mai jos. Kawasaki parts catalogues are now on line!! Motofiches.com team http://www.motofiches.com Sunt doar modele comercializate in USA, dar merita o vizita si asa. Direct pentru a cauta ce va intereseaza, incercati adresa de mai jos. http://www.kawasaki.com/Site/VIVehicleInfo...ooseVehicle.asp H.B. Am cercetat site-ul dar nu am gasit un amanunt. M-ar interesa cat ar costa rotile, esapamentul, capacul filtrului de aer si capacele cilindrilor, asa ca sa imi fac o idee cam la ce sa ma astept daca le schimb sau le las patate cum se gasesc in acest moment. M-a cam innebunit chestia cu petele. Am descoperit totusi ce fel de solvent au folosit aia cand mi-au spalat motocicleta si anume unu bazat pe amoniac. Se pare ca a reactionat cu cromul si a generat o sare, teoretic as gasi ceva chimicala sa indeparteze petele, dar dupca ce s-a petrecut reactia chimica banuiesc ca e imposibil pentru vreun fel de solutie sa mai curete ceva asa ca am luat in cosiderare schimbarea partilor patate. (Daca nu costa o avere.) Inca o intrebare vizavi de Casco la motociclete: daca ma duc la societatea la care am asigurat motorul e posibil sa gasesc o solutie sa imi plateasca ei schimbarea pieselor? Credeti ca se poate asa ceva in Romania? Mii de multumiri, si scuze ca sunt sacaitor cu intrebarile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 30, 2005 Autor Share Postat Octombrie 30, 2005 aoleu,amoniacul e acid.....nasol.... pai casco trebuie sa platesca orice e deteriorat.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 9, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2005 morpheus,ai rezolvat ceva pana la urma??? b. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 va place? ...il vand! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 16, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2005 la vrajeala.....;-) B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 ma bate un gand de ceva vreme....sa pun motor de HD pe vulkanu meu....dau jos V-ul si pun alt V de 1200cc.....ce ziceti? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2005 (editat) ma bate un gand de ceva vreme....sa pun motor de HD pe vulkanu meu....dau jos V-ul si pun alt V de 1200cc.....ce ziceti? B. Servus.. Cristi,nu vad de ce sa te complici..Cu banii pe care-i dai pe motor si pe modificari iti iei un Vulcan 1500 Classic,care arata tare bine. Luigi Vicol Editat Noiembrie 18, 2005 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 merci Luigi,dar nu sunt fan kawa.....de fapt imi doresc HD si pt ca e complicat de adus si inmatriculat,ma gandesc sa iau doar un motor de pan-shovel si transmisia ,si sa le montez pe cadrul de vulkan,asa am rezolvat si cu inmatricularea..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 dak ai ocazia nu mai sta.......eu tot asa vreau sa fac.......aduk un motor de HD si sa-l pun pe o japoneza care are acte aici.......plus ca sistemele de franare si alte componente de pe o japoneza sunt net superioare celor de la un Harley....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 nu asta era problema,sistemul de franare,.......dar neavand bani destui sa iau un HD intreg,m-am gandit ca as putea lua doar motorul si transmisia, pe la 2-3mii si sa-l pun in locul V-ului de la vulkan,asta daca incape....si sa umblu cu actele de kawa...... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 Adică un fel de nipru cu motor de japo..Stai ma, ai rabdare si ia-ți HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 dimpotriva,v-a fi o japoneza cu motor de harley.....combinatie ok. dar nici eu nu agreez ca am japonisme pe motor,deci daca am bani,clar iau un harley complet... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Are cineva un "owner's manual" pentru Vulcanul de 750 A8 model american ? Am unul al modelului european si sunt curios daca sunt ceva diferente. Ceva tot am aflat din asta american, merge cu benzina fara plumb cu cifra octanica mai mare de 91, si daca e nevoie poti sa bagi si benzina fara plumb. Oricum am sa-l scanez si il pun pe ftp. Cand termin va anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Să zicem că găsim Âşi aÂşa ceva. Ce te interesează? A, diferențele sunt doar în rpivința hp, în rest nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Pentru cei care AU totusi un owner's manual de Vulcan VN750 Twin Model A8 american, vreau sa stiu ce inseamna cand se aprinde becul de HEADLAMP. Inseamna cumva ca s-a ars becul din far si a trecut pe vreo rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Ai p.m.! De ce nu intri Âşi pe siteul posesorilor de vulcan 750 aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.