dexlink Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) 1) Cumpar sa pasager pentru VN1500 (cat mai lata, cel putin la fel de lata ca cea stock) --- eventual dau la schimb o sa pt pasager ceva mai finuta, in stare perfecta... 2) Cumpar evacuari VN1500....practic ma intereseaza doar prima bucata, cea care include garniturile/sistemul de prindere in motor si nu conteaza cat de scurte/lungi sunt tevile si nu ma intereseaza nici protectiile cromate...........eventual poate stiti cum/unde pot face/cumpara un sistem de prindere pe care sa-l atasez unor tevi... 3) Cumpar set proiectoare cu tot cu bara de prindere si parbriz, pentru acelasi VN1500 4) Cumpar aripa fata stock sau compatibila cu modelul cu roata groasa(130) de VN800/1500 , ideea e sa coboare cat mai mult pe roata ca sa nu-mi mai umpre radiatorul de noroi......prefereabil negra mat sau roice negru (dar nu e un criteriu de eliminare) Editat Aprilie 22, 2010 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799. Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750. Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge! Pun diseara poze cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Dex, nu stiu exact cum este aripa ta, dar eu la 800, am coborat-o din suportul metalic ce o prinde, si acum o am lipita de cauciuc. Simplu..tai vechile gauri, si ii dai altele 2 imediat deasupra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799. Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750. Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge! Pun diseara poze cu el. Hyperchargerul nu-l vinzi,sau doar AWD-ul avea asa ceva pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Functie de cum mergi cu el. 20.000km/30.000kmCam asa. gresesti eu am vandut vn-ul cu 40K kilometri si nici nu se punea problema schimbarii kitului de lant garantat dupa uzura mai duce 20-30K la cruisere kitul de lant bine intretinut (spalat si curatat la max 1000 km, uns la fiecare 300 km) duce foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Hyperchargerul nu-l vinzi,sau doar AWD-ul avea asa ceva pe motor? am, dar sunt super multumit de el. gasesti in state pe ebay la pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Dar asa ceva vinde cineva? Sunt cover-ele dupa vulcanul classic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Hai sa bem o bere vara asta undeva in buricu tarii, Topic separat pentru discutii: /index.php?showtopic=514373 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) gresestieu am vandut vn-ul cu 40K kilometri si nici nu se punea problema schimbarii kitului de lant garantat dupa uzura mai duce 20-30K la cruisere kitul de lant bine intretinut (spalat si curatat la max 1000 km, uns la fiecare 300 km) duce foarte mult. Cum ma sa vinzi vulcanu'? Nu cred ca gresesc prea tare cu cifrele alea. Sunt sigur ca putini isi curata/ung lantul la timp. Al meu are 22.000km si e fara probleme da' cunosc exemplare care au terminat repede kit-ul. Deci nu cred eu ca e vreunul pe-aici pe forum, poate cu exceptia ta, care chiar sa-si unga lantul fix din 300 in 300km. Cine pleaca la mare si-l unge la jumatatea autostrazii ca atunci s-au facut 300km de la ultima ungere? Editat Aprilie 26, 2010 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 primul meu post in topicul vulcanistilor ( urmarit cu jind de ceva timp ) suna cam asa: vreau si eu! Detalii: dupa ucenicia in 2 roti facuta pe un Virago de 250 (si nu neaparat terminata inca), replica "imi trebe mai mare" ma impinge spre cautari. M-am hotarat la VN 800 clasic. Criteriile mele sunt, recunosc, predominant estetice. De aceea, as dori si pareri ale oamenilor care au avut de-a face cu acest model, in special in ceea ce priveste fiabilitatea, si in special criticile. Orice sfaturi despre locuri unde sa il caut, la ce sa ma uit, care sunt problemele frecvente sunt binevenite. Si acu vine partea "neconventionala" ca sa zic asa: bugetul ma limiteaza, asa ca am bagat ochiul in toate partile cu VN la super-oferta si am concluzionat ca ebay.de si ebay.co.uk au diferente mari fata de "ebay.ro"(a se citi bikeshop). As dori insa ceva detalii despre costuri suplimentare:transport, inmatriculari, alte si despre riscuri de neconcordante (evit cuvantul "tepe") intre produsul expus si realitate. Eu de principiu sunt suficient de increzator in oameni (naiv, dupa unii) incat sa dau banii pe neve, dar m-as linisti in tentativa daca as auzi de multe evenimente neplacute. Ma gandesc ca nemtii macar au o rata mica de "neconcordante". Trasnportul in general ma intereseaza ,ca pret si variante, eu considerand ca e cam singurul care ar putea sa aduca motorul de la pretul de la ei la cel de la noi. Mentionez ca nu ma grabesc, asa ca polemica se poate intinde pe cat mai multe pagini, cu cat mai multe argumente. O sa renunt la topic si o sa deschid unul nou daca devine necesar, da' deocamdata intreb cunoscatorii. Multam' anticipat si pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salutare. Iti pot raspunde legat de transport. Eu mi-am adus din Italia doua motoare pana acum . Preturile erau foarte bune in comparatie cu Romania, insa si acolo trebuie sa vanezi "okazile" si sa te misti repede sa sunt si alti est-europeni are le vaneaza piata . Preturi am gasit mai bune decat in germania, insa costa mai mult transportul ( in jur de 500 euro) + radiere pt export ( te costa inca 100 euro) + Rar ( 450 ron) + tradus si legalizat acte. Dar..acest lucru se intampla acum 2 ani cand motoarele in Romania erau foarte scumpe, iar transport +taxe+pret de achizitie Italia ajungea la circa 500_1000 euro sub pretul de Romania . Acum cu criza lucrurile s-au schimbat, la noi preturile au scazut mai mult decat la ei, si parerea mea este ca nu se mai merita sa-l aduci "de afara" . Chiar am vazut in Romania motoare super ieftine, okazii, numai sa ai rabdarea sa astepti sa apara cate una. Stiu vulcanuri de 800 cumparate in romania cu 2500 de euro ! Chiar este unu acum pe bikeshop, Modelul 'A", nu Classic cu 2499 euro - urat aerografiat, dar cu banii dati pe Rar la unu din germania, i-ai tras lui asta o noua vopsea, iar daca iti place Classicu mai mult, cu inca 150 de euro ii cumperi o roata fata lata pe 16" si devine un classic custom . Succes si sper sa ti-l cumperi pana in august si sa ne vedem la intrunirea vulcanologilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ebay.de sau ebay.com ebay.de ca platesti transport mai putin din europa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 sa ne vedem la intrunirea vulcanologilor vulcanologi le zice? Io credeam ca vulcanisti:P.August ala nu suna foarte departe In oricare caz, merci de informatii, undeva intre 2500 si 3000 de iepuroi e decent, da' am zis ca daca tot ii dau, mai bine sa ii dau pe unu din 2002 decat pe unu din '96 : uite Si continuarea dilemei: intre A si B (classic) difera doar grosimea rotii fata, care se poate si inlocui?...ca am evitat A-ul in ideea ca nu e acelasi lucru...la clasic imi place tocmai roata aia si aspectul compact pe care il da. Si inca una: daca iau legatura cu vrun nene care isi vinde bestia, da rau tare daca am cont proaspat facut pe ebay? Il poate influenta pe nenea ala daca sa vrea sa imi vanda, in conditiile in care ii mai si zic ca is de la Romania? Ca daca e asa, sa caut pe cineva cu ceva credibilitate in cont sa ma ajute. Inca odata multam' si pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Ma gandesc ca atata timp cat vede banii nu mai conteaza de unde esti, sau de cat timp ai cont. Asta in speranta ca banii ii dai personal la ridicarea motocicletei, altfel ai sanse foarte mari sa iei teapa. Eu am comandat multe piese si rahaturi cu plata inainte prin paypal, si nu am avut experiente negative, dar cand e vorba de motocicleta intreaga am auzit o gramada de povesti horror, asa ca mi-am pus regula ca nu platesc inainte nimic peste $1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Motocicleta aceea este din Anglia , deci va trebuii transportata cu feribotul, sau cu avionul -> Deci pret crescut la totalul transportului . Si da , fi atent la tepe mai ales din Anglia, unde se ajunge mai greu si nu poti vedea direct motorul . Gasisem si eu un intruder foarte ieftin , am vb cu vanzatorul si zicea ca mi-l trimite prin curier ca il baga intr-un cargou, si pentru o suma destul de mica ajunge la mine - dar era o poveste prea frumoasa ca sa fie adevarata . Daca tot vrei sa-l cumperi din afara , indreapta-ti atentia spre Italia sau Germania . De Italia ti-am povestit deja...Acum sa-ti zic si ce stiu de Germania : Transportul este mai ieftin din cauza ca nu au autostrazi platite . Nu te mai costa cei 100 de euro radiatul pentru export - probabil si acolo este o taxa dar mai mica . Marele avantaj fata de Italia : se fac asigurari provizorii si poti venii calare pe motor, deci nu mai depinzi de baiatu' cu remorca care va pleca dupa motor doar dupa ce are 3 comenzi sa-si ocupe toate locurile . Diferentele intre clasic si "A" : _ ce-a mai evidenta este roata fata mai mica si mai lata - evident si aripa este alta . Furca are niste cover'e care ii da aspectul de a fi mai groasa . Far mai mare, alt ghidon, alta aripa spate , sha impartita in 2 pavilioane...si cam atat . Este acelasi motor si acelasi cadru, acelasi rezervor . Daca ai de gand sa-l modifici pe viitor nu prea ar trebuii sa te intereseaze aceste diferente ...eu nu mai am nimic original din cele de mai sus, cu exceptia aripi spate care si pe aia o voi latii in toamna cu 10 cm ca sa-mi intre noua roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Povesti am auzit, da' cum am mai spus:sunt naiv. Virago-ul l-am luat de pe bikeshop tot pe neve: bani prin mandat postal, ordin de plata prin fax, motoru urcat intr-un tir (care era intamplator in acel oras si se intorcea gol spre Piatra Neamt). Mi se pare mai de incredere exemplarul din Marea Britanie expus mai sus prin faptul ca vanzatorul e particular, nu se ocupa cu asa ceva. Am vorbit cu el si ai dreptate cu "nu imi pasa cui il dau". A zis ca sa ii dau inainte cu bidding da ma ocup singur de transport. Imi convine partea cu optiunea de Cash on Collection (inseamna ca pot sa ii dau banii cand iau motoru, nu?), acu trebe sa gasesc pe cineva care face transport. Si acu vine iara milogeala: stiti voi pe cineva de incredere? (Sa stiti ca si eu caut, nu intreb doar aci pe topic, insa orice varianta e de interes major). Si inca odata multam' si pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 De nu-ti gasesti transport pt Anglia, Uite un Vn classic din 2001 /25000 KM in Italia . http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/vn-...tml?msg=2438228 Custom - are comenzi avansate, sha custom. Zice ca in pret iti da si piesele originale ce le are, si o casca cadou . Pretul este 3200 negociabil - la al meu am negociat 500 de euro inainte sa plec dupa el . Daca ai nevoie te pot ajuta cu un telefon sa vb direct cu Italianul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Cum ma sa vinzi vulcanu'? Nu cred ca gresesc prea tare cu cifrele alea. Sunt sigur ca putini isi curata/ung lantul la timp. Al meu are 22.000km si e fara probleme da' cunosc exemplare care au terminat repede kit-ul. Deci nu cred eu ca e vreunul pe-aici pe forum, poate cu exceptia ta, care chiar sa-si unga lantul fix din 300 in 300km. Cine pleaca la mare si-l unge la jumatatea autostrazii ca atunci s-au facut 300km de la ultima ungere? Vreau vn-ul de 2000. Dar costa de te usuca - asa ca - pana mai strang bani mi-am luat un motor intermediar (busa din 2004) (deci cu motorul de 1300 an mai urcat 500 cmc-ei) inca 700 cmc si ajung la vn-ul cel mare. Poate peste un an sau doi, cine stie - eu inca sper. Mesaj completat Seara, dupa ce am dat vulcanul am "plans". Sunt barbat, stiu asta, dar nu credeam ca o sa ma afecteze asa de tare - na, primul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Eu as recomanda anglia din urmatoarele motive : 1. Preturile oscileaza in functie de paritatea lira/euro, dar in general sunt mai avantajoase fata de germania 2. Se poate venii calare cu foarte putin efort In Anglia legea rutiera difera de a noastra si nu trebuie reinmatriculat motoru la vanzare, adica daca omu are taxa de drum platita si numere valabile poti sa il iei si ai plecat, daca nu cu vreo 50 lire ti le face pentru cateva luni, si atunci poti circula inclusiv in romania pana expira. Te-ai urcat pe un feribot, belgia, luxemburg, germania austria, ungaria si acasa. 3. Exista avioane low cost pana in londra cu 10-20 euro / persoana, deci poti merge cu avionul si venii inapoi calare. Pentru documentare e site-ul http://gumtree.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Vreau vn-ul de 2000.Dar costa de te usuca - asa ca - pana mai strang bani mi-am luat un motor intermediar (busa din 2004) (deci cu motorul de 1300 an mai urcat 500 cmc-ei) inca 700 cmc si ajung la vn-ul cel mare. Poate peste un an sau doi, cine stie - eu inca sper. Mesaj completat Seara, dupa ce am dat vulcanul am "plans". Sunt barbat, stiu asta, dar nu credeam ca o sa ma afecteze asa de tare - na, primul motor. E frumos vn-ul de 2000, clar Da' m-ai cam spart cu schimbarea, nu m-as da cu o vitezana pe strada nici sa ma bati. Prin urmare nu te vom mai vedea pe la vulcanologi. Aia e. Sa ne spui cand renunti la vitezana. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Eu as recomanda anglia din urmatoarele motive :...... Eu n-as recomanda Anglia pt ca motoarele sunt cu ghidonul pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Eu n-as recomanda Anglia pt ca motoarele sunt cu ghidonul pe dreapta Dupa cateva "pints" de bere serioasa nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 vand Kit transmisie pe curea pentru Vulcan de 800 marca Scootworks varianta cromata. Kitul e format din doua pinioane, curea si tensiometru pentru reglarea tensiunii curelei. A fost folosit doar 1000 de km si dat jos pentru ca proiectul pe care il am in cap merge in alta directie. Avantaje: scapi de curatat de lant, consum mai redus, cuplu la turatie mai joasa si mai bun zic eu. dezavantaje: pierzi ceva din viteza maxima. Pentru mai multe detalii: http://www.shopscootworks.com/productdetai...;catalogId=-799. Pret: 450 $. A costat cu tot cu transport si TVA la vama, 750. Kitul poate fi montat numai pe modelul A sau Classic, pe Drifter nu merge! Pun diseara poze cu el. Poze Se mai vinde protectie rezervor de vn 800 ca in poza. contact. mariusvlp-messenger, mobil- 0722.513.475 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Poze Se mai vinde protectie rezervor de vn 800 ca in poza. contact. mariusvlp-messenger, mobil- 0722.513.475 Sal...vreau eu protectia pt rezervor...sa-mi zici doar un pret, dar mai ales daca merge si la rezervorul de VN1500, care e putintel mai voluminos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Sal...vreau eu protectia pt rezervor...sa-mi zici doar un pret, dar mai ales daca merge si la rezervorul de VN1500, care e putintel mai voluminos... salut pretul e de 250 lei, dar nu cred ca se potriveste la Vn-ul de 1500. si nu cred ca din cauza marimii, ci mai degraba datorita bordului si busonului de alimentare. Editat Mai 3, 2010 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.