raduprint01 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Uraaaaa...nu este CDI-ul..L-am probat azi pe motorul unui prieten si merge.Totusi nu ii dau de cap...Benzineste dar nu scanteieste...M-a luat capul... ba, io ti-am zis ca nu se duce asa usor as paria ca ai inversat ceva mufe (ca sunt cateva identice ca si soclu), sau un fir cel putin nu l-ai pus ia si mai verifica, cu rabdare multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Cred ca la mine a fost doar o toana, si-a revenit in simtiri, iar porneste doar cu soc, ceea ce ma bucura. @paladin: Da asa, asa se face. La fel e acuma si la mine. VN-ul e recunoscut ca un mofturos al pornirilor, eu il am pe-al meu de nou si de-atunci face asa la pornire. Am citit pe un forum de state ca multi au renuntat la controlul noxelor si au modificat amestecul. Daca vrei sa cetesti mai multe, baga nasul aici: http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/mods.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Care imi spuneti ce rol are tusca asta , care se afla pe partea de interior a cilindrului din spate ...Am gasit-o fara furtun si cam este mizerie pe acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pare sa fie de la epuratorul de gaze din carter. Ar trebui sa aiba un furtun pana in carcasa filtrului sau un furtun mai lungut care sa ajunga peste nivelul chiulasei cu un filtru mic in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pare sa fie de la epuratorul de gaze din carter. Ar trebui sa aiba un furtun pana in carcasa filtrului sau un furtun mai lungut care sa ajunga peste nivelul chiulasei cu un filtru mic in cap. Mersi ... i-am pus un furtun si l-am dus sub motor , sa nu mai faca mizerie pe cilindru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Merge si asa, dar va trebui sa te mai uiti din cand in cand la nivel la ulei ca p-acolo ies ceva gaze si cu vapori de ulei, de aia se ridica peste nivelul chiulasei ca sa iasa doar gazele si sa se intoarca uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Merge si asa, dar va trebui sa te mai uiti din cand in cand la nivel la ulei ca p-acolo ies ceva gaze si cu vapori de ulei, de aia se ridica peste nivelul chiulasei ca sa iasa doar gazele si sa se intoarca uleiul. La asta nu m-am gandit ... pai il duc in sus deasupra chiuloasei , dupa care il cobor prin spate . Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Eu l-am dus in sus langa busonul de umplere cu antigel sub bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Stateam si eo ca omu azi si ma trece gandul sa schimb antigelul. Pana acuma l-am schimbat la dealer, ca tot faceam revizia si la doi ani il schimbam la ei. Acuma zic, ce-ar fi sa-l schimb eu, dar am o problema, nu stiu de care sa folosesc, mereu am observat ca ei aveau unul verde pe care il foloseau dar asa la o prima strigare prin cartier la magazinele cu piese gasesc doar roz si as vrea verde. Acuma lasand culoare, sa ajungem la fond, ce ma-sa fel de antigel trebuie folosit, adica ce caracteristici are antigelul pt vn? Aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Stateam si eo ca omu azi si ma trece gandul sa schimb antigelul. Pana acuma l-am schimbat la dealer, ca tot faceam revizia si la doi ani il schimbam la ei. Acuma zic, ce-ar fi sa-l schimb eu, dar am o problema, nu stiu de care sa folosesc, mereu am observat ca ei aveau unul verde pe care il foloseau dar asa la o prima strigare prin cartier la magazinele cu piese gasesc doar roz si as vrea verde. Acuma lasand culoare, sa ajungem la fond, ce ma-sa fel de antigel trebuie folosit, adica ce caracteristici are antigelul pt vn? Aveti idee? ma, din umilele mele cunostinte: verde - pt radiatoare din otel roz - pentru radiatoarele din aluminiu roz merge si in loc de verde, verde nu merge in loc de roz tu ai radiator din otel. In alta ordine de idei, am dat o tura aseara, dupa o pauza de 2 zile, si m-am c*cat pe mine cat de tare poa sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 aha. merci coane. de unde cumpar verde? Pai daca zici ca rupe asfaltu, vreau si eu. Ce dimensiuni au jicloarele acuma? Si doi, esti cu moto acuma? Ca te-as vizita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 aha. merci coane. de unde cumpar verde? Pai daca zici ca rupe asfaltu, vreau si eu. Ce dimensiuni au jicloarele acuma? Si doi, esti cu moto acuma? Ca te-as vizita... de pe la piese auto, da-i sezonul cam prost pentru achizitii de antigel, ca putini au pe stoc vara la vn-ul meu partea interesanta ii ca-s cu jigleoarele stock, doar curatat dumnezeieste carbul, demontata toata tubulatura aia de plastic de la admisie si golite tobele astept sa-mi termin rezervorul nou ca sa schimb jeturile si sa dau jos filtrul, ar trebui sa-mi rupa capu dupa aia... acu nu-s cu motorul, ca plec la munte pana duminica, da de luni incolo ti-l dau cand vrei la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Bun asa! Te astept luni cu un semnal! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Fratilor se pare ca este pick-up coil...de langa alternator , sau bobina de aprindere sau magnetica..Am gasit o gramada dedenumiri pentru aceeasi piesa.Problema este daca stie careva de unde o pot cumpara...si parca nu as vrea SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 (editat) Am terminat si eu al meu vn 800 A. zaha Editat August 9, 2012 de ThePrincipal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Caut masca cromata pe radiator pt.Vulcan 800 Clasic.Astept oferte.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Am terminat si eu al meu vn 800 A. zaha Arata bine. Sa-ti traiasca! Are si extensii pt. comenzi sau mi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Salut, stie cineva care este distanta intre gaurile de prindere al amortizorului spate la vn 800 classic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 cica ar fi 12.12" adica fo 30,78cm dar nu bag mana in foc pt. asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 cica ar fi 12.12" adica fo 30,78cm dar nu bag mana in foc pt. asta. pana la urma am sa-l desfac si am sa masor;mersi oricum, am zis ca poate stie cineva fara sa mai demontez jos de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 (editat) Salutare,nu am avut timp sa iau topicul de la capat dar totusi as vrea sa va intreb ceva. Ma chinui de ceva timp cu un vulcan de 1500 de prin 92 sa-i rezolv problema culbutorilor. Amicul asta al meu a adus motorul cu un tacanit de culbutori fantastic.Am dat jos apacele si vro 3 erau blocati. I-am spalat,uns,amorsat in baie de ulei si i-am montat inapoi.Rezultatul.......acelasi. Ce e curios e ca in mers a inceput sa tacane,deci nu-i problema ca a stat si s-au dezamorsat si acu nu mai primesc ulei,ci din mers a inceput tacaneala. Ce ma sfatuiti sa fac,sa iau de pe ebay alte capace cu culbutori?se mai pot reconditiona astia?E vro smecherie pe care eu n-o stiu? Editat August 18, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Salutare,nu am avut timp sa iau topicul de la capat dar totusi as vrea sa va intreb ceva. Ma chinui de ceva timp cu un vulcan de 1500 de prin 92 sa-i rezolv problema culbutorilor. Amicul asta al meu a adus motorul cu un tacanit de culbutori fantastic.Am dat jos apacele si vro 3 erau blocati. I-am spalat,uns,amorsat in baie de ulei si i-am montat inapoi.Rezultatul.......acelasi. Ce e curios e ca in mers a inceput sa tacane,deci nu-i problema ca a stat si s-au dezamorsat si acu nu mai primesc ulei,ci din mers a inceput tacaneala. Ce ma sfatuiti sa fac,sa iau de pe ebay alte capace cu culbutori?se mai pot reconditiona astia?E vro smecherie pe care eu n-o stiu? Pe ambii cilindri sau doar pe unul singur? Spune-mi procedeul de amorsare al tachetilor , sunt tacheti hidraulici, eu i-am avut blocati pe deschis sa zic la al doilea cilindru, (pe evacuare).Zgomotul la tacheti e unul metalic, insuportabil. Ti-am atasat un link, destul de interesant zic eu. http://tearitupfixitrepeat.blogspot.ro/2010/04/lash-adjusters.html O alta problema e si cu decompresorul, acesta are un arc care daca se slabeste ca tensiune poate trage sa inchida decompresorul cu un zgomot identic cu al tachetilor, dar mai putin metalic, sa zic asa.A, poti vedea decompresoru sau chiar si lipsa arcului, sper ca nu e cazul doar daca scoti capacul chiuloasei.Stii bine ca pt tacheti nu e nevoie sa scoti capacul. Daca ai un film sau poti face unul nu ezita sa-l pui, sunt curios de sunet. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Arata bine. Sa-ti traiasca! Are si extensii pt. comenzi sau mi se pare? Imi trebuiau comenzi avansate neaparat, avand picioare lungi asa ca un homemade e perfect. multumesc pt apreciere. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Stie cineva vreun VN800 Classic de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Asta de aici poate fi si classic cu roata pe care o are de rezerva: /index.php?/topic/217077-choppercustomcuiserpowercruiser/page__view__findpost__p__3211426 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.