Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

O pipa de la VN-ul meu 800 Classic din 2000 e pe moarte... Trebuie neaparat inlocuiuta(e), si repede!

V-ati schimbat vreunul cu motor de genu' pipele? Daca da, dati-mi si mie, rogu-va, vreun pont, de unde, cat, codul (oare sa fie ala de-i scris pe pipa?).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.

Pe unde se mai pot croma niste accesorii zilele astea?

 

 

vantule, cam ce-ai vrea sa cromezi?

mie mi se pare ca arata bine toate la tine pe motor, mai putin cricul care-l tii pe post de opritor in curbe :P

 

ia baga un ochi la topicul "cursa moto" de aici, si zi-ne daca te tenteaza, pentru primavara

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Pe unde se mai pot croma niste accesorii zilele astea?

lasa ma cromarile. hai sa te dai ca pe vremuri :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa facem off-topic, da se da :D

Stim, tocmai de aia zic. poate il ambitionez.

On topic. Vantule vezi ca e un utilizator pe forum: elspa ii zice, are atelier pentru cromari, sablari si vopsiri. Vezi la sectiunea service pe forum

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc...

 

mi-a puscat spataru" lu" sa. e plastic, sau ce mama lui este.. Ma gandeam sa am si eu grija o data in viata de aspectul mototrului, nu doar sa lustruiesc scarite.

 

ia sa ma uit eu la ce curse ilegale se mai pun la cale p-aci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc...

 

mi-a puscat spataru" lu" sa. e plastic, sau ce mama lui este.. Ma gandeam sa am si eu grija o data in viata de aspectul mototrului, nu doar sa lustruiesc scarite.

 

ia sa ma uit eu la ce curse ilegale se mai pun la cale p-aci...

 

 

ilegale?...ce ilegale????

curse??? ce curse????:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ocazia sa cumpar un VN800 classic , din `97 , 33000 km .

Problema e ca a fost cazuta si are niste defectiuni de genul , semnalizator dreapta spart , tobe polizate de la cazatura , holder oglinda dreapta polizat , rezervor zgariat putin pe mijloc .

Roata spate e de 200 , de cat este cea normala ? Intreb pentru ca anvelopa a fost zgariata pe margine datorita unui surub prea lung , si nu stiu cat de bine va rezista .

Alte lucruri care cer bani ar fi kitul de lant , pinioanele mi s-au parut si ele cam uzate , precum si discul fata care are santuri pe el. Cati mm ar trebui sa aiba sabotii frana intr-o stare decenta?

 

La ce alte lucruri sa ma mai uit ? O sa fie prima motocicleta . Voi la cat evaluati motorul in starea actuala?

 

Nu merge sa dau edit , am uitat sa postez ca are schimbat farul cu un model ce seamana cu cele de la vitezane , aripi fata /spate schimbate , semnalizatoarele puse in continuarea mansoanelor , comenzi avansate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Drifter spatele e de 140, nu stiu cum e la Classic, 200 sigur nu e OEM; cred ca surubul ala poate fi rezolvat. Nimic din ce zici nu e de nerezolvat, depinde ce pret ti se cere pe bunicuta. Eu zic sa verifici motorul sa nu aiba zgomote suspecte, ia-i o compresie, verifica-i cadrul sa nu fie indoit de la vreo cazatura si sa aiba seriile in regula. Restul sunt amanunte - sabotii de frana si placutele se pot reconditiona ( cel putin in Sibiu, mai bine decat originalele), un kit de lant e vreo 100 si ceva de euro, semnalizatoarele originale sunt urate oricum, esapamente poti sa-ti faci dupa cum iti doreste ochiul tau estetic de cioparit and so on... Cat cere pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti plac motoarele stock sau modificate?

daca iti plac cat mai originale, uita de el, indiferent de pret.

200 pe spate este o modificare drastica pentru un 800, cred ca este singurul din Romania....

sigur merge prost ca dracu, si in linie dreapta, si pe curbe, consuma mult, etc.

Daca iti plac motoarele modificate, si iti plac modificarile astuia, te mai poti gandi.

bafta

daca vrei mai multe sfaturi, baga niste poze :)

p.s.

roata normala cred ca este tot de 140, cum zicea si colegul ancalgon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca este adusa de prin Germania, tot posibilul sa aibe un kit de la Delta Custom , si atunci motorul ar valora destui bani, un asfel de kit ajunge per total la 1500 euro . Daca mai pui si comenzile avansate ca second hand mai sunt undeva pe la 250 de euro, si celalalte accesorii custom plus valoarea motocicletei in sine....ar ajunge per total la o valoare de peste 3500 - 4000 euro .

 

Mai exista in Romania un Vulcan cu roata de 240 pe spate...tpt cu kit-ul de la Delta facut. Are shaua facuta de TheFatBob din cate imi aduc aminte, o sha gravata cu tema Jack Daniels .

Eu lucram la un proiect asemanator, insa m-am oprit aproape la final din lipsa de fonduri :D ... asa ca nu pot spune daca are foare mult de suferit la capitolul manevrabilitate, dar tind sa cred ca nu, mai ales la o roata de 200, care este foarte apropiata de ce are stock Vn900, adica 180...

post-17477-0-72069000-1350589991_thumb.jpg

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar este cel mai reusit Vulcan din ce am vazut prin Romania. M-a cam demoralizat cand am vazut ca , l-a cati bani a bagat proprietarul in ea, deabia a reusit sa o vanda. A cerut 6000 de euro...si a scazut cu pretul pana la 4000 de euro, si probabil si aia negociabili , asta prin 2010 . Daca modifica un HD, ar fi vandut-o mult mai usor si isi recupera banii investiti in customizare. In Vulcan merita sa investesti mult, doar daca ai de gand sa-l mai pastrezi inca 20 de ani...

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar este cel mai reusit Vulcan din ce am vazut prin Romania. M-a cam demoralizat cand am vazut ca , l-a cati bani a bagat proprietarul in ea, deabia a reusit sa o vanda. A cerut 6000 de euro...si a scazut cu pretul pana la 4000 de euro, si probabil si aia negociabili , asta prin 2010 . Daca modifica un HD, ar fi vandut-o mult mai usor si isi recupera banii investiti in customizare. In Vulcan merita sa investesti mult, doar daca ai de gand sa-l mai pastrezi inca 20 de ani...

 

 

 

 

Asa este customul la oricare motor in romania nu este apreciat la justa valoare, nu merita sa faci ceva la motor decat daca il tii numai pentru tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O informatie care am aflat-o intr-un mod mai putin placut - unitatea de aprindere de la Drifterul de 800 e diferita de cea de la VN-ul de 800 normal, respectiv priza mica cu 4 pini de la VN800 e cu 6 pini la Drifter, iar prizele sunt inversate. Am vazut si ca Dyna face "ignitoare" cu 8 curbe de aprindere selectabile pentru modelul asta de Vulcan, daca cumva se dovedeste ca unitatea mea se duce spre reciclare ma gandesc sa comand una. Foarte afurisita treaba cu electricele - nimeni nu prea se stie la ele in RO si nu am decat carte de reparatii de VN800 normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...