Bart Bz Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 O pipa de la VN-ul meu 800 Classic din 2000 e pe moarte... Trebuie neaparat inlocuiuta(e), si repede! V-ati schimbat vreunul cu motor de genu' pipele? Daca da, dati-mi si mie, rogu-va, vreun pont, de unde, cat, codul (oare sa fie ala de-i scris pe pipa?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Stiti cumva unde gasesc o cheie de bujii de-aia pentru noi cu perete subtire? A dreq ce gauri de virgine au cilindrii astia.... Vezi la Louis...eu am luat de acolo. Nu-s prea scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Salut. Pe unde se mai pot croma niste accesorii zilele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Salut. Pe unde se mai pot croma niste accesorii zilele astea? vantule, cam ce-ai vrea sa cromezi? mie mi se pare ca arata bine toate la tine pe motor, mai putin cricul care-l tii pe post de opritor in curbe ia baga un ochi la topicul "cursa moto" de aici, si zi-ne daca te tenteaza, pentru primavara Editat Octombrie 4, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Salut. Pe unde se mai pot croma niste accesorii zilele astea? lasa ma cromarile. hai sa te dai ca pe vremuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 lasa ma cromarile. hai sa te dai ca pe vremuri ) nu vreau sa facem off-topic, da se da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) nu vreau sa facem off-topic, da se da Stim, tocmai de aia zic. poate il ambitionez. On topic. Vantule vezi ca e un utilizator pe forum: elspa ii zice, are atelier pentru cromari, sablari si vopsiri. Vezi la sectiunea service pe forum Editat Octombrie 4, 2012 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Lasa ma omu. Il sun eu si il chem in sa vina sa ne dam in mor... ma.. de treaba in cursa aia odata. Il rezolv si cu cromarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Multumesc, multumesc... mi-a puscat spataru" lu" sa. e plastic, sau ce mama lui este.. Ma gandeam sa am si eu grija o data in viata de aspectul mototrului, nu doar sa lustruiesc scarite. ia sa ma uit eu la ce curse ilegale se mai pun la cale p-aci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Multumesc, multumesc... mi-a puscat spataru" lu" sa. e plastic, sau ce mama lui este.. Ma gandeam sa am si eu grija o data in viata de aspectul mototrului, nu doar sa lustruiesc scarite. ia sa ma uit eu la ce curse ilegale se mai pun la cale p-aci... ilegale?...ce ilegale???? curse??? ce curse???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 curse? ce curse? curve am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctin_alex_06 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Salutare, Ma poate ajuta careva cu un manual pt VN-ul meu (800 Classic) din 2005 ? Nu am gasit decat "96-"04. Multum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Stai flex, merge pe toate 800-le , din 95 incepand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctin_alex_06 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 multum frum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Am ocazia sa cumpar un VN800 classic , din `97 , 33000 km . Problema e ca a fost cazuta si are niste defectiuni de genul , semnalizator dreapta spart , tobe polizate de la cazatura , holder oglinda dreapta polizat , rezervor zgariat putin pe mijloc . Roata spate e de 200 , de cat este cea normala ? Intreb pentru ca anvelopa a fost zgariata pe margine datorita unui surub prea lung , si nu stiu cat de bine va rezista . Alte lucruri care cer bani ar fi kitul de lant , pinioanele mi s-au parut si ele cam uzate , precum si discul fata care are santuri pe el. Cati mm ar trebui sa aiba sabotii frana intr-o stare decenta? La ce alte lucruri sa ma mai uit ? O sa fie prima motocicleta . Voi la cat evaluati motorul in starea actuala? Nu merge sa dau edit , am uitat sa postez ca are schimbat farul cu un model ce seamana cu cele de la vitezane , aripi fata /spate schimbate , semnalizatoarele puse in continuarea mansoanelor , comenzi avansate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 La Drifter spatele e de 140, nu stiu cum e la Classic, 200 sigur nu e OEM; cred ca surubul ala poate fi rezolvat. Nimic din ce zici nu e de nerezolvat, depinde ce pret ti se cere pe bunicuta. Eu zic sa verifici motorul sa nu aiba zgomote suspecte, ia-i o compresie, verifica-i cadrul sa nu fie indoit de la vreo cazatura si sa aiba seriile in regula. Restul sunt amanunte - sabotii de frana si placutele se pot reconditiona ( cel putin in Sibiu, mai bine decat originalele), un kit de lant e vreo 100 si ceva de euro, semnalizatoarele originale sunt urate oricum, esapamente poti sa-ti faci dupa cum iti doreste ochiul tau estetic de cioparit and so on... Cat cere pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 iti plac motoarele stock sau modificate? daca iti plac cat mai originale, uita de el, indiferent de pret. 200 pe spate este o modificare drastica pentru un 800, cred ca este singurul din Romania.... sigur merge prost ca dracu, si in linie dreapta, si pe curbe, consuma mult, etc. Daca iti plac motoarele modificate, si iti plac modificarile astuia, te mai poti gandi. bafta daca vrei mai multe sfaturi, baga niste poze p.s. roata normala cred ca este tot de 140, cum zicea si colegul ancalgon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Roata e de 140 stock pe spate si 130 stock pe fata. 200 pt vulcanete e o treaba strasnica facuta acolo. Pune si tu poze sa te mai lamurim, pana atunci, ce zic colegii zic bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Poze,poze...sa vedem si noi o roata de 200 pe spate...poate furam ideea... Editat Octombrie 18, 2012 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) daca este adusa de prin Germania, tot posibilul sa aibe un kit de la Delta Custom , si atunci motorul ar valora destui bani, un asfel de kit ajunge per total la 1500 euro . Daca mai pui si comenzile avansate ca second hand mai sunt undeva pe la 250 de euro, si celalalte accesorii custom plus valoarea motocicletei in sine....ar ajunge per total la o valoare de peste 3500 - 4000 euro . Mai exista in Romania un Vulcan cu roata de 240 pe spate...tpt cu kit-ul de la Delta facut. Are shaua facuta de TheFatBob din cate imi aduc aminte, o sha gravata cu tema Jack Daniels . Eu lucram la un proiect asemanator, insa m-am oprit aproape la final din lipsa de fonduri ... asa ca nu pot spune daca are foare mult de suferit la capitolul manevrabilitate, dar tind sa cred ca nu, mai ales la o roata de 200, care este foarte apropiata de ce are stock Vn900, adica 180... Editat Octombrie 18, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 19, 2012 Autor Share Postat Octombrie 19, 2012 construit in 2007-2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 ba, urata nu-i, chiar deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) Chiar este cel mai reusit Vulcan din ce am vazut prin Romania. M-a cam demoralizat cand am vazut ca , l-a cati bani a bagat proprietarul in ea, deabia a reusit sa o vanda. A cerut 6000 de euro...si a scazut cu pretul pana la 4000 de euro, si probabil si aia negociabili , asta prin 2010 . Daca modifica un HD, ar fi vandut-o mult mai usor si isi recupera banii investiti in customizare. In Vulcan merita sa investesti mult, doar daca ai de gand sa-l mai pastrezi inca 20 de ani... Editat Octombrie 19, 2012 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Chiar este cel mai reusit Vulcan din ce am vazut prin Romania. M-a cam demoralizat cand am vazut ca , l-a cati bani a bagat proprietarul in ea, deabia a reusit sa o vanda. A cerut 6000 de euro...si a scazut cu pretul pana la 4000 de euro, si probabil si aia negociabili , asta prin 2010 . Daca modifica un HD, ar fi vandut-o mult mai usor si isi recupera banii investiti in customizare. In Vulcan merita sa investesti mult, doar daca ai de gand sa-l mai pastrezi inca 20 de ani... Asa este customul la oricare motor in romania nu este apreciat la justa valoare, nu merita sa faci ceva la motor decat daca il tii numai pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 O informatie care am aflat-o intr-un mod mai putin placut - unitatea de aprindere de la Drifterul de 800 e diferita de cea de la VN-ul de 800 normal, respectiv priza mica cu 4 pini de la VN800 e cu 6 pini la Drifter, iar prizele sunt inversate. Am vazut si ca Dyna face "ignitoare" cu 8 curbe de aprindere selectabile pentru modelul asta de Vulcan, daca cumva se dovedeste ca unitatea mea se duce spre reciclare ma gandesc sa comand una. Foarte afurisita treaba cu electricele - nimeni nu prea se stie la ele in RO si nu am decat carte de reparatii de VN800 normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.