Ceapa, The Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 salut,am un VN800 classic din 2004 si a inceput sa zdrangane teava de evacuare la intrarea in toba (evacuarea cilindrului din fata) a mai avut cineva astfel de probleme si le-a rezolvat? gasesc undeva, SH, sa inlocuiesc teava, toba? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 da, eu pe decelerare imi facea ca toti dracii, de am crezut ca ii bulit ceva prin motor. era sparta teava (e dubla, si aici nu ma refer la protectie). nu prea cred ca o poti rezolva cu sudura pe termen lung, odata ce a inceput sa rugineasca, e pa. eu mi-am luat o alta evacuare de la un coleg de pe forum, care o avea, si nu-i mai placea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ceapa, The Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 da, eu pe decelerare imi facea ca toti dracii, de am crezut ca ii bulit ceva prin motor. era sparta teava (e dubla, si aici nu ma refer la protectie). nu prea cred ca o poti rezolva cu sudura pe termen lung, odata ce a inceput sa rugineasca, e pa. eu mi-am luat o alta evacuare de la un coleg de pe forum, care o avea, si nu-i mai placea merci de raspuns Anunt: cumpar evacuare SH de VN800 classic 99-04, macar pentru cilindrul din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 merci de raspuns Anunt: cumpar evacuare SH de VN800 classic 99-04, macar pentru cilindrul din fata succes, daca gasesti, vreau si eu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Si cand iti vin piesele sa termini lucrarea? Daca pe mine ma intrebi, sper ca pe sambata, de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Dap. Pe tine te intreb. Motivul e pentru ca sunt curios ce ai facut cu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) merci de raspuns Anunt: cumpar evacuare SH de VN800 classic 99-04, macar pentru cilindrul din fata te rezolv eu 0734.223.278. E setul stock, uitat prin garaj. Sanatate Editat Aprilie 16, 2013 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Dap. Pe tine te intreb. Motivul e pentru ca sunt curios ce ai facut cu moto Ce am facut sau ce i-am facut? Modificarile au plecat din interior de la cilindri pana la capacul chiuloasei. Initial am vrut sa-mi comand alte chiuloase de vn 1500 dupa 96 si sa le modific, dar nu se potrivesc lanturile de distributie in acest caz, nici de pe modelul de 94 nici de pe cel din 96-99, in situatia folosirii cilindrilor de la modelul din 94, am vrut sa folosesc supape de tractor, modificate, pe admisie, au talerul mai mare si vroiam sa maresc sectiunea de trecere.Amuzant e ca numai un tachet hidraulic nou ajunge la pretul de 58 Euro, si au fost 8.Daca vrei iti fac o lista si-ti trec modificarile si ce am schimbat in motor pe privat. Suma totala a cheltuielilor pana in momentul de fata e de 70 mil lei vechi. Salutari. Editat Aprilie 16, 2013 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Adica da, ai inteles corect. ce i-ai facut. Nu e nevoie sa-mi dai lista, te cred. Bag de seama ca ai modificat masiv. Cum functioneaza? Apropos, la cursa nu vii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare. Se cauta un set de scarite fata ptr VN 800 Classic. Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pentru cei care mai Bobberesc http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/04/leathear-solo-seat-bobber-red-brawn.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare. Se cauta un set de scarite fata ptr VN 800 Classic. Anyone? Salut. Stock sau aftermarket ? Daca iti place modelul, le am eu pe astea...se potrivesc atat pe fata cat si pe spate. http://darkflamescustoms.blogspot.ro/2012/11/footpegs-custom-spike.html Pret 160 lei setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel... Atat motorul cat si saua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 astept montajul final,ca din poze sta strimba...si da,neaparat coborita cit permite de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel... am patit acelasi lucru la honda care o bobberesc am decas pana la urma cu proprietarul sa mergem fara arcuri, daca tot este softail... oricum daca mai coboram din suport, nu mai aveau arcurile loc de manevra, deci eram intr-o situatie cam imposibila... si arata chiar rau cocotata saua da motorui' tau ii faaaaain rau a, si m-am uitat mai atent: arcurile sunt prea in fata, saua este mare, vei sta inspre spate si o sa faca parghie foarte mare, in concluzie arcurile vor sta mai tot timpul comprimate cu tine pe ea, asa ca n-o sa mai prea ai cursa de amortizare.... zic sa duci suportul ala ceva mai in spate daca vreai neaparat sa pastrezi arcurile Editat Aprilie 19, 2013 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Salut. Suportul ce l-am insemnat cu sagetele, este pus din fabrica pe drifter, sau l-ai cumparat ? In alta ordine de idei, nu este suficient de solid incat sa montezi arcurile direct pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Danke! Tre'sa ajung prin CJ inainte sa dispari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut. Stock sau aftermarket ? Daca iti place modelul, le am eu pe astea...se potrivesc atat pe fata cat si pe spate. http://darkflamescustoms.blogspot.ro/2012/11/footpegs-custom-spike.html Pret 160 lei setul. Salut. Momentan caut stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Perfecta au ba?!? Preluare http://www.rf-biketech.com/ Pentru diferite proiecte, accesorii si/sau modificari pentru Vulcan avem: Böning Motorräder Editat Aprilie 23, 2013 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 again, cumpar ghidon stock vn 800, sau dau la schimb un dragbar pe el prefer cu tot cu risere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Perfecta au ba?!? Preluare http://www.rf-biketech.com/ Perfecta nu-i...orice lucru frumos se poate face si mai frumos( Albrecht Dürer),insa arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 De ce scrie Indian pe aparatoarea spate? Simplu, Drifter-ul este o varianta ieftina de Indian si pot spune ca isi indeplineste rolul cu succes. Pacat ca sunt rare la noi, poate mai scadeau preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Asa a vrut fostul proprietar, probabil o sa revopsesc masinaria intr-un rosu-inchis. Nu este o varianta ieftina de Indian, este un "tribute" pentru fostul Indian. Asta nou e la fel de Indian ca si Drifterul. Editat Aprilie 25, 2013 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) .... Asta nou e la fel de Indian ca si Drifterul. Asta asa este, am zis ca este o varianta mai ieftina pt ca asa este (ieftina vorba vine ca este destul de scump). Daca ai avea bani si ar fi la acelasi pret, ce ai alege? Indianul normal (si nu ma refer la cel nou). Oricum dupa mine Drifterul arata de nota . Este unul din motoarele mele preferatae. In proiect am ca xv250 a mea sa o transform in indian style. Am vazut la japonezi si Drifter de 400. Asa as vrea unul Editat Aprilie 25, 2013 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.