morpheus Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Unde scrie in legislatia romaneasca ca n-ai voie cu copilul pe motocicleta daca se poate tine pe ea? Arata si mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Reguli de circulatie (Art 96 -> Art 170) OUG 195 din 2002 privind circulatia pe drumurile publice. Art. 98 Se interzice transportul pe motociclete si pe mopede a mai multe persoane decat locurile stabilite prin constructie, precum si al obiectelor voluminoase. Copiii in varsta de pana la 7 ani, daca sunt tinuti in brate, precum si cei de pana la 14 ani se transporta numai in atasul motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Dupa o iarna lunga, am scos VN-ul la plimbarica... P1060830.JPGFacut up-grade la fata lui tati cu echipament and stuff si... Here I am, on the road again!!! P1060917.JPGP1060930.JPGP1060910.JPG Frumos Vulcan ai ! Ieri imi zicea cineva la salonul moto, posesor de vn900, ca au o problema cu aprinderea..nu pleaca la prima cheie...cat de adevarat este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Merci pt precizari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Frumos Vulcan ai ! Ieri imi zicea cineva la salonul moto, posesor de vn900, ca au o problema cu aprinderea..nu pleaca la prima cheie...cat de adevarat este ? Sincer... Niciodata nu porneste la primul buton (la rece)... La al doilea a pornit mereu indiferent cat de mult a stat pe dreapta! Pun contactul, apas si dupa cateva secunde reiau procedura si porneste!!! Nu stiu exact de ce dar sincer sa fiu nici nu ma deranjaza! Precizez ca asa face doar la rece!!! La cald porneste imediat! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 mi-am comandat azi de la United Motors lentila de la indicatorul de temperatura. Imi lipsea de cand am luat motorul, si am zis ca ar fi cazul. 3.6 euro + TVA, vine in max. 2 saptamani In alta ordine de idei, daca cineva vrea sa dea un ghidon stock pe un dragbar, sunt deschis schimbului. Si as mai avea nevoie de 2 semnale fata, tot stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Am eu semnalizatoarele stock...de fapt aproape stock...au fost upgradate cu o lentila fumurie si cozoroc.Uite aici o poza mai veche...in care se vad http://2.bp.blogspot.com/-wFdKl-CG0S8/UQBAHXyRvyI/AAAAAAAAAgk/902jS8qqCFs/s1600/07092010357.jpg Editat Aprilie 15, 2013 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Azi trebuiau sa ajunga piesele de la vopsit, dar se pare ca s-a amanat. O fac de rusine asa cum e acum.Am terminat tobele si le-am imbracat, ii lipseste un capac cromat la prima toba care i l-am pus dupa ce am facut fotografiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 mi-am comandat azi de la United Motors lentila de la indicatorul de temperatura. Imi lipsea de cand am luat motorul, si am zis ca ar fi cazul. 3.6 euro + TVA, vine in max. 2 saptamani In alta ordine de idei, daca cineva vrea sa dea un ghidon stock pe un dragbar, sunt deschis schimbului. Si as mai avea nevoie de 2 semnale fata, tot stock un z bar te coafeaza? marca basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 un z bar te coafeaza? marca basty nein, danke. doar stock in schimb sa vad cum ca combin cu darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Si cand iti vin piesele sa termini lucrarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ceapa, The Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 salut,am un VN800 classic din 2004 si a inceput sa zdrangane teava de evacuare la intrarea in toba (evacuarea cilindrului din fata) a mai avut cineva astfel de probleme si le-a rezolvat? gasesc undeva, SH, sa inlocuiesc teava, toba? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 da, eu pe decelerare imi facea ca toti dracii, de am crezut ca ii bulit ceva prin motor. era sparta teava (e dubla, si aici nu ma refer la protectie). nu prea cred ca o poti rezolva cu sudura pe termen lung, odata ce a inceput sa rugineasca, e pa. eu mi-am luat o alta evacuare de la un coleg de pe forum, care o avea, si nu-i mai placea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ceapa, The Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 da, eu pe decelerare imi facea ca toti dracii, de am crezut ca ii bulit ceva prin motor. era sparta teava (e dubla, si aici nu ma refer la protectie). nu prea cred ca o poti rezolva cu sudura pe termen lung, odata ce a inceput sa rugineasca, e pa. eu mi-am luat o alta evacuare de la un coleg de pe forum, care o avea, si nu-i mai placea merci de raspuns Anunt: cumpar evacuare SH de VN800 classic 99-04, macar pentru cilindrul din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 merci de raspuns Anunt: cumpar evacuare SH de VN800 classic 99-04, macar pentru cilindrul din fata succes, daca gasesti, vreau si eu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Si cand iti vin piesele sa termini lucrarea? Daca pe mine ma intrebi, sper ca pe sambata, de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Dap. Pe tine te intreb. Motivul e pentru ca sunt curios ce ai facut cu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) merci de raspuns Anunt: cumpar evacuare SH de VN800 classic 99-04, macar pentru cilindrul din fata te rezolv eu 0734.223.278. E setul stock, uitat prin garaj. Sanatate Editat Aprilie 16, 2013 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Dap. Pe tine te intreb. Motivul e pentru ca sunt curios ce ai facut cu moto Ce am facut sau ce i-am facut? Modificarile au plecat din interior de la cilindri pana la capacul chiuloasei. Initial am vrut sa-mi comand alte chiuloase de vn 1500 dupa 96 si sa le modific, dar nu se potrivesc lanturile de distributie in acest caz, nici de pe modelul de 94 nici de pe cel din 96-99, in situatia folosirii cilindrilor de la modelul din 94, am vrut sa folosesc supape de tractor, modificate, pe admisie, au talerul mai mare si vroiam sa maresc sectiunea de trecere.Amuzant e ca numai un tachet hidraulic nou ajunge la pretul de 58 Euro, si au fost 8.Daca vrei iti fac o lista si-ti trec modificarile si ce am schimbat in motor pe privat. Suma totala a cheltuielilor pana in momentul de fata e de 70 mil lei vechi. Salutari. Editat Aprilie 16, 2013 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Adica da, ai inteles corect. ce i-ai facut. Nu e nevoie sa-mi dai lista, te cred. Bag de seama ca ai modificat masiv. Cum functioneaza? Apropos, la cursa nu vii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare. Se cauta un set de scarite fata ptr VN 800 Classic. Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pentru cei care mai Bobberesc http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/04/leathear-solo-seat-bobber-red-brawn.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare. Se cauta un set de scarite fata ptr VN 800 Classic. Anyone? Salut. Stock sau aftermarket ? Daca iti place modelul, le am eu pe astea...se potrivesc atat pe fata cat si pe spate. http://darkflamescustoms.blogspot.ro/2012/11/footpegs-custom-spike.html Pret 160 lei setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel... Atat motorul cat si saua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.