Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am patit-o si io la fel: motorul rasturnat in parcare, oglinda dreapta rupta (surubul din nuca).

 

Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o oglinda dreapta de VN800 (fabricat 2004, classic, dar nu stiu daca sunt diferente)? Repede in principiu, ca as vrea saptamana viitoare sa plec la un drum mai lung.

 

Si cred ca ma intereseaza si maneta frana fata, e indoita destul de naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stie cineva de und pot face rost de butonul de la blocul de lumini? Am un vulcan clasic 1500 si mi-au pierdut butonul la un service. Si daca ma puteti indruma catre un mecanic bun care sa se uite putin la cutia mea de viteze care e cam zgomotoasa la schimbarea vitezelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La magazin?

 

Salut. Am patit-o si io la fel: motorul rasturnat in parcare, oglinda dreapta rupta (surubul din nuca).

 

Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o oglinda dreapta de VN800 (fabricat 2004, classic, dar nu stiu daca sunt diferente)? Repede in principiu, ca as vrea saptamana viitoare sa plec la un drum mai lung.

 

Si cred ca ma intereseaza si maneta frana fata, e indoita destul de naspa.

 

La magazin moto? Cred ca orice magazin iti poate aduce piesa originala dupa seria motorului. Daca nu, uite un exemplu: United Motors.

 

Stie cineva de und pot face rost de butonul de la blocul de lumini? Am un vulcan clasic 1500 si mi-au pierdut butonul la un service. Si daca ma puteti indruma catre un mecanic bun care sa se uite putin la cutia mea de viteze care e cam zgomotoasa la schimbarea vitezelor.

 

Ca mai sus ;) Au si mecanic meserie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfffff, la magazin nu imi aduc decat blocul de lumini complet.....adica aproape 600 lei. Nu este o solutie potrivita pentru mine. In ceea ce priveste mecanicul, multam de informatie.

Pe ebay gasesti si la preturi decente, ......ma refer la buton

Referitor la cutia de viteze, e mai problematic, nu o poti vedea decat daca deschizi motorul, il rupi in doua.Poti aerisi ambreiajul, poti incerca cu un alt ulei, poti schimba mai ferm vitezele, poti vedea daca nu ai joc la axul schimbatorului, is doua axuri pe acolo, vezi sa nu fie slabite suruburile la tije....asta pana la mecanic daca te poti baga si tu.....

Salutari si spor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai pentru ca e o problema delicata, vreau sa ajung la un specialist. Eu nu ma pricep si la ce nu ma pricep, nu ma bag. Am sa incerc dupa Paste saiu legatura cu cineva de la cei recomandati de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai pentru ca e o problema delicata, vreau sa ajung la un specialist. Eu nu ma pricep si la ce nu ma pricep, nu ma bag. Am sa incerc dupa Paste saiu legatura cu cineva de la cei recomandati de tine.

Din ce zona esti?La profil nu apare nimic.

A, inca o intrebare, e zgomotoasa in toate treptele de viteza sau doar I si II.., de cand se manifesta,recent de mai demult, uite ca am pus mai multe intrebari pana la urma.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zona esti?La profil nu apare nimic.

A, inca o intrebare, e zgomotoasa in toate treptele de viteza sau doar I si II.., de cand se manifesta,recent de mai demult, uite ca am pus mai multe intrebari pana la urma.... :D

Sunt din Bucuresti.

Face zgomot doar cand intra in a 1-a si a 2-a. Asa am achzitionat-o.... Inca nu am schimbat lichidele anul asta. Am dat doar 2-3 ture scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta, sfatul meu e sa deschizi un topic pe service si intretinere tot de pe acest forum si sa ceri cateva recomandari referitoare la service-urile din zona.

Ref la problema cu zgomotul, sigur e din treapta I in treapta doi si nu invers, nu are legatura cu cutia sau pana acolo mergi pe aerisirea ambreajului si verificarea axurilor schimbatorului......(suruburi slabite)

 

P.S.Salutari, spor si rabdare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La magazin?

 

 

La magazin moto? Cred ca orice magazin iti poate aduce piesa originala dupa seria motorului. Daca nu, uite un exemplu: United Motors.

 

 

Ca mai sus ;) Au si mecanic meserie ;)

ambreiaj hydraulic? aeriseste instalatia. Daca defectul persista ,schimba uleiul ,recomand 10w50 (cepsa,motorex sau metabond). Urmatorul pas ar fi verificarea uzurii discurilor de ambreiaj si inlocuirea arcurilor de la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra.

Salutare. Sunt tentat de oferta. Te rog sa imi dai mai multe detalii despre pret si materiale folosite (acoperitoare cauciuc, suport/sistem prindere, etc.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi vulcanisti,

 

Sfaturile de pe acest forum/topic m-au ajutat foarte mult cand imi prindeam urechile cu unele probleme, de-a lungul celor 2 luni de reparatii.Va multumesc!.

 

Asadar,cu mandrie si recunostinta pentru ajutorul vostru ,va prezint transformarea vulcanului meu :

 

post-33813-0-94262400-1397972940_thumb.jpg post-33813-0-00470000-1397972942_thumb.jpg post-33813-0-48145400-1397973003_thumb.jpg post-33813-0-92910400-1397973004_thumb.jpg

 

post-33813-0-60757200-1397973006_thumb.jpg post-33813-0-84625800-1397973012_thumb.jpg

 

post-33813-0-08554500-1397973020_thumb.jpg post-33813-0-90743300-1397973026_thumb.jpg post-33813-0-39050900-1397973032_thumb.jpg post-33813-0-50969300-1397973038_thumb.jpg

 

Ce s-a montat/inlocuit pe el ,pe scurt:

 

Roata fata avariata inlocuita cu una second hand in stare impecabila

 

Rezervor avariat inlocuit cu unul second hand in stare buna.

 

Anvelope noi fata/spate + camere noi.

 

Ghidon Apehanger 16" + tras firele prin ghidon (a naibii pacoste a fost)

 

Alungit/modificat cablurile de acceleratie si ambreiaj + montat furtun frana Venhill mai lung,comandat pe lungime.

 

Oglinzi/manete/mansoane custom

 

Diverse reparatii la racordul radiator-motor cu piese OEM noi de 300 lei.

 

Toate consumabilele (ulei,filtre,baterie,bujii,placute,lichid frana) schimbate.

 

Vopsit negru lucios aripile ,rezervorul,etc..

 

Genti laterale si geanta frontala noi .

 

Dat cheie si facut proba -merge ceas :D

 

Cand trag linie,m-am dus cu banii dublu fata decat estimasem ,dar recunosc ca o buna parte au fost si din mofturi proprii .Pentru ca odata ce m-am apucat de el dupa nefericitul eveniment rutier,vroiam sa iasa tipla,fara carpeli.

Plus ca mi s-a pus pata pe ghidonul apehanger si nu m-am lasat pana cand nu l-am avut . (desi eu cumparasem deja initial ghidon dragbar)

 

 

Si cateva poze din timpul reparatiilor (au durat aproximativ 2 luni,dar nu s-a muncit la el zilnic..)

 

post-33813-0-96374900-1397973946_thumb.jpgpost-33813-0-21670600-1397973948_thumb.jpgpost-33813-0-14624400-1397973949_thumb.jpgpost-33813-0-76235300-1397973949_thumb.jpgpost-33813-0-55557800-1397973951_thumb.jpgpost-33813-0-57127500-1397973953_thumb.jpgpost-33813-0-31576400-1397973956_thumb.jpgpost-33813-0-65245500-1397973958_thumb.jpg

 

 

Pareri ?sfaturi?idei ? orice ? :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc.

 

Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu.

 

Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel.

 

Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator?

 

Multumesc anticipat pentru orice raspuns! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vand urmatoarele,merg si la kawasaki vulcan :

Anvelopa Pirelli DOT 2012 second hand,stare buna,pret 120 lei,140/70-16 (atentie,la vn trebuie 140/90..asta este mai "scunda".

Rezervor VN800 avariat -150 lei.

Ghidon Dragbar 100-110 cm nou,nefolosit -100 lei.

Oglinzi custom flame noi,120 lei .

Sea originala VN800 in stare aproape impecabila -250 lei.

post-33813-0-78235900-1398854505_thumb.jpg

post-33813-0-98435900-1398854506_thumb.jpg

post-33813-0-20539900-1398854508_thumb.jpg

post-33813-0-51580900-1398854509_thumb.jpg

post-33813-0-65262200-1398854510_thumb.jpg

post-33813-0-83123400-1398854511_thumb.jpg

post-33813-0-23530800-1398854513_thumb.jpg

post-33813-0-08917700-1398854521_thumb.jpg

post-33813-0-37755900-1398854522_thumb.jpg

post-33813-0-19401300-1398854524_thumb.jpg

post-33813-0-30135800-1398854525_thumb.jpg

post-33813-0-42839700-1398854526_thumb.jpg

post-33813-0-65365000-1398854527_thumb.jpg

post-33813-0-92539400-1398854528_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc.

 

Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu.

 

Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel.

 

Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator?

 

Multumesc anticipat pentru orice raspuns! :)

carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii

cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns!

 

Intre timp am ajuns la un mecanic cu ea. A zis ca de carburatoare nu poate fi vorba, benzina ajunge in cilindri, nu asta ar trebui sa fie problema.

 

Dupa ce a scos bujiile si a ascultat-o, omul a facut urmatorul test: cu motorul pornit la relanti, a astupat una din tobe, apoi cealalta, dupa care m-a pus sa fac acelasi lucru: daca astup toba din cilindrul spate, celalalt cilindru merge normal, nu se opreste; in schimb, daca astup toba din cilindrul fata, cel pe spate merge neregulat si dupa scurt timp se si opreste. Mai mult, mi-a aratat cum toba din cilindru fata doar scuipa gaz, pe cand cealalta, scuipa si trage in acelasi timp.

 

Asa ca problema mea se pare ca este in cilindrul spate. Omul mi-a explicat despre ce este vorba acolo, o supapa care nu mai inchide bine.....mai mult nu pot reproduce, nu ma pricep atat de bine :)

 

Cert este ca are logica si din cate am inteles nu e ceva care sa-mi taie din scurt sezonul ci poate astepta pana in iarna. Mai mult, din cate am inteles, nu e nici foarte greu de reparat, partea mai dificila fiind demontarea motorului de pe cadru.

 

Am postat treaba asta din 3 motive:

1. Poate ajuta pe altii.....testul cu astupatul tobelor mi s-a parut inedit, sau poate asa pare doar pentru necunoscatori ca mine :)

2. Vreau sa intreb daca a mai avut cineva problema asta, si cat de greu este de dat jos motorul de pe cadru?

3. Are cineva alta interpretare pentru problema descrisa mai sus?

 

Din nou, multumesc anticipat!

carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii

cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hello,

 

Vreau sa reglez jocul supapelor la VN800 si as avea o intrebare, pt cei care stiu : in timp, la VN800, jocul la supape tinde sa creasca sau sa scada ?

Intreb pt ca nu sunt hotarat unde sa reglez jocul, spre limita superioara sau spre cea inferioara a specificatiei (IN 0,1-0,15; EXT 0,2-0,25).

 

Multumesc

Marcel

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut problema asta. am scapat foarte ieftin. Am cumparat un lacat,am gaurit mansonul de acceleratie si gata. erau tot felul de curiosi care imi verificau acceleratia (daca merge usor,cat are cursa de lunga). Carburatorul de la Vulcan are pompa de spritz. tragi de acceleratie<scuipa benzina. 2-3 probe de acceleratie si la revedere bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma laud si eu un pic.Am reusit sa termin modificarea vulcanului, de la 15 SE, la 1500 classic, chiuloasele schimbate, un singur carburator si mai sunt de adaugat cateva lucruri, dar raman numai astea.

Am atasat doua filmulete, unul in care ma chinuie carburatorul cu filtru de aer si celalalt la o scurta plimbare.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YiXcA2RW734

 

https://www.youtube.com/watch?v=z8T_C8xAp2M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul filmulet se aude doar un cilindru la relanti sau mi se pare mie... ?

Posibil dar in reprize scurte, oricum m-a chinuit un pic carburatorul, inca nu sunt multumit in totalitate, maine o sa-l desfac iarasi, mi-au mai venit cateva idei.Filtrul de aer e prea permisiv, e un filtru pt pompa de ulei hidraulic de tractor U 650.Mai am doua filtre de IJ, "c.oa.ie de berbec", o sa vad daca le folosesc.

MAIN jet-ul - e de 140.Mi-am facut inca 2, unul de 150 si unul de 200.

O sa incerc varianta asta de setare.

Clip la acul de dozaj pe al doilea sant de sus in jos

Jet principal 150

Jet pilot 45

Surub de aer prezent, 1 cu 1/2

Inaltime plutitor la 19mm

 

post-14735-0-97481500-1400666391_thumb.jpg

post-14735-0-27058400-1400666711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...