luisispas Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra. salut. sunt si eu interesat pt un VN900 clasic, pentru pasager mi-ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Aveti amandoi PM . Paste fericit tuturor Vulcanistilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Dragi vulcanisti, Sfaturile de pe acest forum/topic m-au ajutat foarte mult cand imi prindeam urechile cu unele probleme, de-a lungul celor 2 luni de reparatii.Va multumesc!. Asadar,cu mandrie si recunostinta pentru ajutorul vostru ,va prezint transformarea vulcanului meu : Ce s-a montat/inlocuit pe el ,pe scurt: Roata fata avariata inlocuita cu una second hand in stare impecabila Rezervor avariat inlocuit cu unul second hand in stare buna. Anvelope noi fata/spate + camere noi. Ghidon Apehanger 16" + tras firele prin ghidon (a naibii pacoste a fost) Alungit/modificat cablurile de acceleratie si ambreiaj + montat furtun frana Venhill mai lung,comandat pe lungime. Oglinzi/manete/mansoane custom Diverse reparatii la racordul radiator-motor cu piese OEM noi de 300 lei. Toate consumabilele (ulei,filtre,baterie,bujii,placute,lichid frana) schimbate. Vopsit negru lucios aripile ,rezervorul,etc.. Genti laterale si geanta frontala noi . Dat cheie si facut proba -merge ceas Cand trag linie,m-am dus cu banii dublu fata decat estimasem ,dar recunosc ca o buna parte au fost si din mofturi proprii .Pentru ca odata ce m-am apucat de el dupa nefericitul eveniment rutier,vroiam sa iasa tipla,fara carpeli. Plus ca mi s-a pus pata pe ghidonul apehanger si nu m-am lasat pana cand nu l-am avut . (desi eu cumparasem deja initial ghidon dragbar) Si cateva poze din timpul reparatiilor (au durat aproximativ 2 luni,dar nu s-a muncit la el zilnic..) Pareri ?sfaturi?idei ? orice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Rezervor avariat inlocuit cu unul second hand in stare buna. Salut. Cat te-au costat rezervorul si guma spate? Guma parca e un Avon Venom X din ce vad eu... BTW: a iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salut! Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc. Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu. Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel. Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator? Multumesc anticipat pentru orice raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Se vand urmatoarele,merg si la kawasaki vulcan : Anvelopa Pirelli DOT 2012 second hand,stare buna,pret 120 lei,140/70-16 (atentie,la vn trebuie 140/90..asta este mai "scunda". Rezervor VN800 avariat -150 lei. Ghidon Dragbar 100-110 cm nou,nefolosit -100 lei. Oglinzi custom flame noi,120 lei . Sea originala VN800 in stare aproape impecabila -250 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Salut! Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc. Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu. Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel. Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator? Multumesc anticipat pentru orice raspuns! carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Merci de raspuns! Intre timp am ajuns la un mecanic cu ea. A zis ca de carburatoare nu poate fi vorba, benzina ajunge in cilindri, nu asta ar trebui sa fie problema. Dupa ce a scos bujiile si a ascultat-o, omul a facut urmatorul test: cu motorul pornit la relanti, a astupat una din tobe, apoi cealalta, dupa care m-a pus sa fac acelasi lucru: daca astup toba din cilindrul spate, celalalt cilindru merge normal, nu se opreste; in schimb, daca astup toba din cilindrul fata, cel pe spate merge neregulat si dupa scurt timp se si opreste. Mai mult, mi-a aratat cum toba din cilindru fata doar scuipa gaz, pe cand cealalta, scuipa si trage in acelasi timp. Asa ca problema mea se pare ca este in cilindrul spate. Omul mi-a explicat despre ce este vorba acolo, o supapa care nu mai inchide bine.....mai mult nu pot reproduce, nu ma pricep atat de bine Cert este ca are logica si din cate am inteles nu e ceva care sa-mi taie din scurt sezonul ci poate astepta pana in iarna. Mai mult, din cate am inteles, nu e nici foarte greu de reparat, partea mai dificila fiind demontarea motorului de pe cadru. Am postat treaba asta din 3 motive: 1. Poate ajuta pe altii.....testul cu astupatul tobelor mi s-a parut inedit, sau poate asa pare doar pentru necunoscatori ca mine 2. Vreau sa intreb daca a mai avut cineva problema asta, si cat de greu este de dat jos motorul de pe cadru? 3. Are cineva alta interpretare pentru problema descrisa mai sus? Din nou, multumesc anticipat! carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 E foarte bun testul. Bine de stiut! Cred ca si eu am aceeasi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Hello, Vreau sa reglez jocul supapelor la VN800 si as avea o intrebare, pt cei care stiu : in timp, la VN800, jocul la supape tinde sa creasca sau sa scada ? Intreb pt ca nu sunt hotarat unde sa reglez jocul, spre limita superioara sau spre cea inferioara a specificatiei (IN 0,1-0,15; EXT 0,2-0,25). Multumesc Marcel Editat Mai 15, 2014 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 si eu am avut problema asta. am scapat foarte ieftin. Am cumparat un lacat,am gaurit mansonul de acceleratie si gata. erau tot felul de curiosi care imi verificau acceleratia (daca merge usor,cat are cursa de lunga). Carburatorul de la Vulcan are pompa de spritz. tragi de acceleratie<scuipa benzina. 2-3 probe de acceleratie si la revedere bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Sa ma laud si eu un pic.Am reusit sa termin modificarea vulcanului, de la 15 SE, la 1500 classic, chiuloasele schimbate, un singur carburator si mai sunt de adaugat cateva lucruri, dar raman numai astea. Am atasat doua filmulete, unul in care ma chinuie carburatorul cu filtru de aer si celalalt la o scurta plimbare. https://www.youtube.com/watch?v=YiXcA2RW734 https://www.youtube.com/watch?v=z8T_C8xAp2M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) in primul filmulet se aude doar un cilindru la relanti sau mi se pare mie... ? Editat Mai 21, 2014 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 in primul filmulet se aude doar un cilindru la relanti sau mi se pare mie... ? Posibil dar in reprize scurte, oricum m-a chinuit un pic carburatorul, inca nu sunt multumit in totalitate, maine o sa-l desfac iarasi, mi-au mai venit cateva idei.Filtrul de aer e prea permisiv, e un filtru pt pompa de ulei hidraulic de tractor U 650.Mai am doua filtre de IJ, "c.oa.ie de berbec", o sa vad daca le folosesc. MAIN jet-ul - e de 140.Mi-am facut inca 2, unul de 150 si unul de 200. O sa incerc varianta asta de setare. Clip la acul de dozaj pe al doilea sant de sus in jos Jet principal 150 Jet pilot 45 Surub de aer prezent, 1 cu 1/2 Inaltime plutitor la 19mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Nu neaparat sa fie de la carburatie, poate de la jocul supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Nu neaparat sa fie de la carburatie, poate de la jocul supapelor? Da, poate fi de la jocul la supape, dar tinand cont ca tachetii sunt hidraulici, procentul ca defectiunea sa fie de la joc scade. Jocul la supape l-am facut la montarea chiuloaselor, amorsarea s-a facut ca in manual.... Eu raman tot pe carburator, un amestec sarac care o sa-l imbogatesc zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Este posibil din moment ce tachetii sunt hidraulici Bafta si sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Sa ma laud si eu zic, dupa ce am schimbat una alta la Vulcanul meu peste iarna.Tare-s mandru de cum arata acum si tare-mi mai place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Sa ma laud si eu zic, dupa ce am schimbat una alta la Vulcanul meu peste iarna. Tare-s mandru de cum arata acum si tare-mi mai place Trebuia sa pui o poza cu el inainte si dupa ce ai pus pe el....Oricum, a iesit frumos.La cat mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Scarite pentru colegul Luis . @Nationalistul : Voi reveni in curand cu poze legate de modificarea franei spate de pe tambur la disc ( Vn800 ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Pentru cei care vor sa se mai joace la carburator...... http://www.vroc.org/faq/carb/carb-howto.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 vulcan 900- chopp in to a bobber! executate in the houze- aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit... suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 (editat) Super tare.........o realizare demna de respect ! Cred ca s-a inspirat de la modelul BMW folosit in timpul celui de-al doilea razboi(cel mai fiabil pentru aceea vreme) Editat Iunie 14, 2014 de mikail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Sensei Oyama, jos palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luisispas Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Scarite pentru colegul Luis . @Nationalistul : Voi reveni in curand cu poze legate de modificarea franei spate de pe tambur la disc ( Vn800 ) . Scaritele si grilele montate pe motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.