Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dragi vulcanisti,

 

Sfaturile de pe acest forum/topic m-au ajutat foarte mult cand imi prindeam urechile cu unele probleme, de-a lungul celor 2 luni de reparatii.Va multumesc!.

 

Asadar,cu mandrie si recunostinta pentru ajutorul vostru ,va prezint transformarea vulcanului meu :

 

post-33813-0-94262400-1397972940_thumb.jpg post-33813-0-00470000-1397972942_thumb.jpg post-33813-0-48145400-1397973003_thumb.jpg post-33813-0-92910400-1397973004_thumb.jpg

 

post-33813-0-60757200-1397973006_thumb.jpg post-33813-0-84625800-1397973012_thumb.jpg

 

post-33813-0-08554500-1397973020_thumb.jpg post-33813-0-90743300-1397973026_thumb.jpg post-33813-0-39050900-1397973032_thumb.jpg post-33813-0-50969300-1397973038_thumb.jpg

 

Ce s-a montat/inlocuit pe el ,pe scurt:

 

Roata fata avariata inlocuita cu una second hand in stare impecabila

 

Rezervor avariat inlocuit cu unul second hand in stare buna.

 

Anvelope noi fata/spate + camere noi.

 

Ghidon Apehanger 16" + tras firele prin ghidon (a naibii pacoste a fost)

 

Alungit/modificat cablurile de acceleratie si ambreiaj + montat furtun frana Venhill mai lung,comandat pe lungime.

 

Oglinzi/manete/mansoane custom

 

Diverse reparatii la racordul radiator-motor cu piese OEM noi de 300 lei.

 

Toate consumabilele (ulei,filtre,baterie,bujii,placute,lichid frana) schimbate.

 

Vopsit negru lucios aripile ,rezervorul,etc..

 

Genti laterale si geanta frontala noi .

 

Dat cheie si facut proba -merge ceas :D

 

Cand trag linie,m-am dus cu banii dublu fata decat estimasem ,dar recunosc ca o buna parte au fost si din mofturi proprii .Pentru ca odata ce m-am apucat de el dupa nefericitul eveniment rutier,vroiam sa iasa tipla,fara carpeli.

Plus ca mi s-a pus pata pe ghidonul apehanger si nu m-am lasat pana cand nu l-am avut . (desi eu cumparasem deja initial ghidon dragbar)

 

 

Si cateva poze din timpul reparatiilor (au durat aproximativ 2 luni,dar nu s-a muncit la el zilnic..)

 

post-33813-0-96374900-1397973946_thumb.jpgpost-33813-0-21670600-1397973948_thumb.jpgpost-33813-0-14624400-1397973949_thumb.jpgpost-33813-0-76235300-1397973949_thumb.jpgpost-33813-0-55557800-1397973951_thumb.jpgpost-33813-0-57127500-1397973953_thumb.jpgpost-33813-0-31576400-1397973956_thumb.jpgpost-33813-0-65245500-1397973958_thumb.jpg

 

 

Pareri ?sfaturi?idei ? orice ? :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc.

 

Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu.

 

Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel.

 

Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator?

 

Multumesc anticipat pentru orice raspuns! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vand urmatoarele,merg si la kawasaki vulcan :

Anvelopa Pirelli DOT 2012 second hand,stare buna,pret 120 lei,140/70-16 (atentie,la vn trebuie 140/90..asta este mai "scunda".

Rezervor VN800 avariat -150 lei.

Ghidon Dragbar 100-110 cm nou,nefolosit -100 lei.

Oglinzi custom flame noi,120 lei .

Sea originala VN800 in stare aproape impecabila -250 lei.

post-33813-0-78235900-1398854505_thumb.jpg

post-33813-0-98435900-1398854506_thumb.jpg

post-33813-0-20539900-1398854508_thumb.jpg

post-33813-0-51580900-1398854509_thumb.jpg

post-33813-0-65262200-1398854510_thumb.jpg

post-33813-0-83123400-1398854511_thumb.jpg

post-33813-0-23530800-1398854513_thumb.jpg

post-33813-0-08917700-1398854521_thumb.jpg

post-33813-0-37755900-1398854522_thumb.jpg

post-33813-0-19401300-1398854524_thumb.jpg

post-33813-0-30135800-1398854525_thumb.jpg

post-33813-0-42839700-1398854526_thumb.jpg

post-33813-0-65365000-1398854527_thumb.jpg

post-33813-0-92539400-1398854528_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc.

 

Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu.

 

Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel.

 

Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator?

 

Multumesc anticipat pentru orice raspuns! :)

carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii

cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns!

 

Intre timp am ajuns la un mecanic cu ea. A zis ca de carburatoare nu poate fi vorba, benzina ajunge in cilindri, nu asta ar trebui sa fie problema.

 

Dupa ce a scos bujiile si a ascultat-o, omul a facut urmatorul test: cu motorul pornit la relanti, a astupat una din tobe, apoi cealalta, dupa care m-a pus sa fac acelasi lucru: daca astup toba din cilindrul spate, celalalt cilindru merge normal, nu se opreste; in schimb, daca astup toba din cilindrul fata, cel pe spate merge neregulat si dupa scurt timp se si opreste. Mai mult, mi-a aratat cum toba din cilindru fata doar scuipa gaz, pe cand cealalta, scuipa si trage in acelasi timp.

 

Asa ca problema mea se pare ca este in cilindrul spate. Omul mi-a explicat despre ce este vorba acolo, o supapa care nu mai inchide bine.....mai mult nu pot reproduce, nu ma pricep atat de bine :)

 

Cert este ca are logica si din cate am inteles nu e ceva care sa-mi taie din scurt sezonul ci poate astepta pana in iarna. Mai mult, din cate am inteles, nu e nici foarte greu de reparat, partea mai dificila fiind demontarea motorului de pe cadru.

 

Am postat treaba asta din 3 motive:

1. Poate ajuta pe altii.....testul cu astupatul tobelor mi s-a parut inedit, sau poate asa pare doar pentru necunoscatori ca mine :)

2. Vreau sa intreb daca a mai avut cineva problema asta, si cat de greu este de dat jos motorul de pe cadru?

3. Are cineva alta interpretare pentru problema descrisa mai sus?

 

Din nou, multumesc anticipat!

carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii

cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hello,

 

Vreau sa reglez jocul supapelor la VN800 si as avea o intrebare, pt cei care stiu : in timp, la VN800, jocul la supape tinde sa creasca sau sa scada ?

Intreb pt ca nu sunt hotarat unde sa reglez jocul, spre limita superioara sau spre cea inferioara a specificatiei (IN 0,1-0,15; EXT 0,2-0,25).

 

Multumesc

Marcel

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut problema asta. am scapat foarte ieftin. Am cumparat un lacat,am gaurit mansonul de acceleratie si gata. erau tot felul de curiosi care imi verificau acceleratia (daca merge usor,cat are cursa de lunga). Carburatorul de la Vulcan are pompa de spritz. tragi de acceleratie<scuipa benzina. 2-3 probe de acceleratie si la revedere bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma laud si eu un pic.Am reusit sa termin modificarea vulcanului, de la 15 SE, la 1500 classic, chiuloasele schimbate, un singur carburator si mai sunt de adaugat cateva lucruri, dar raman numai astea.

Am atasat doua filmulete, unul in care ma chinuie carburatorul cu filtru de aer si celalalt la o scurta plimbare.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YiXcA2RW734

 

https://www.youtube.com/watch?v=z8T_C8xAp2M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul filmulet se aude doar un cilindru la relanti sau mi se pare mie... ?

Posibil dar in reprize scurte, oricum m-a chinuit un pic carburatorul, inca nu sunt multumit in totalitate, maine o sa-l desfac iarasi, mi-au mai venit cateva idei.Filtrul de aer e prea permisiv, e un filtru pt pompa de ulei hidraulic de tractor U 650.Mai am doua filtre de IJ, "c.oa.ie de berbec", o sa vad daca le folosesc.

MAIN jet-ul - e de 140.Mi-am facut inca 2, unul de 150 si unul de 200.

O sa incerc varianta asta de setare.

Clip la acul de dozaj pe al doilea sant de sus in jos

Jet principal 150

Jet pilot 45

Surub de aer prezent, 1 cu 1/2

Inaltime plutitor la 19mm

 

post-14735-0-97481500-1400666391_thumb.jpg

post-14735-0-27058400-1400666711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat sa fie de la carburatie, poate de la jocul supapelor?

Da, poate fi de la jocul la supape, dar tinand cont ca tachetii sunt hidraulici, procentul ca defectiunea sa fie de la joc scade.

Jocul la supape l-am facut la montarea chiuloaselor, amorsarea s-a facut ca in manual....

Eu raman tot pe carburator, un amestec sarac care o sa-l imbogatesc zilele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma laud si eu zic, dupa ce am schimbat una alta la Vulcanul meu peste iarna.

Tare-s mandru de cum arata acum si tare-mi mai place :)

post-38696-0-54809200-1400745723_thumb.jpg

post-38696-0-25927500-1400745736_thumb.jpg

post-38696-0-49514500-1400745750_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma laud si eu zic, dupa ce am schimbat una alta la Vulcanul meu peste iarna.

 

Tare-s mandru de cum arata acum si tare-mi mai place :)

Trebuia sa pui o poza cu el inainte si dupa ce ai pus pe el....Oricum, a iesit frumos.La cat mai multi km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Scarite pentru colegul Luis .

@Nationalistul : Voi reveni in curand cu poze legate de modificarea franei spate de pe tambur la disc ( Vn800 ) .

post-17477-0-61882100-1402082849_thumb.jpg

post-17477-0-22016700-1402082861_thumb.jpg

post-17477-0-88673000-1402082868_thumb.jpg

post-17477-0-03484300-1402082876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vulcan 900- chopp in to a bobber!

executate in the houze-

aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit...

suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului.

 

post-9005-0-53468600-1402723672_thumb.jpg

post-9005-0-56719800-1402723689_thumb.jpg

post-9005-0-82029400-1402723729_thumb.jpg

post-9005-0-17879600-1402723761_thumb.jpg

post-9005-0-51186600-1402723806_thumb.jpg

post-9005-0-25577800-1402723855_thumb.jpg

post-9005-0-61009000-1402723876_thumb.jpg

post-9005-0-40909600-1402723907_thumb.jpg

post-9005-0-32755300-1402723931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare.........o realizare demna de respect !

Cred ca s-a inspirat de la modelul BMW folosit in timpul celui de-al doilea razboi(cel mai fiabil pentru aceea vreme)

post-43464-0-95054600-1402725503_thumb.jpg

post-43464-0-16341600-1402725513_thumb.jpg

Editat de mikail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...