dr_moleu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Salut. Rog ajutați cu informatii: suportul de prindere al oglinzii difera stanga/dreapta? Gasesc undeva autohton? Ca eventual sa ii duc si chitanta lu tac'su lu copchilu ala de o insistat sa imi rastoarne bestia peste masina de langa, tocmai acu cand e pusa la vanzare. Sfantu' eBay ramane varianta secundara, dar tot v-as ruga sa imi ziceti daca e diferita dreapta de stanga. A! Imi trebuie si oglinda. Nu are nimeni de dat? A! E de vanzare. Daca pana joi il vrea cineva, il dau cu 3000 de iepuroi, ca is nervos...fara oglinda. Pace! Editat Aprilie 14, 2014 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut. Am patit-o si io la fel: motorul rasturnat in parcare, oglinda dreapta rupta (surubul din nuca). Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o oglinda dreapta de VN800 (fabricat 2004, classic, dar nu stiu daca sunt diferente)? Repede in principiu, ca as vrea saptamana viitoare sa plec la un drum mai lung. Si cred ca ma intereseaza si maneta frana fata, e indoita destul de naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Stie cineva de und pot face rost de butonul de la blocul de lumini? Am un vulcan clasic 1500 si mi-au pierdut butonul la un service. Si daca ma puteti indruma catre un mecanic bun care sa se uite putin la cutia mea de viteze care e cam zgomotoasa la schimbarea vitezelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 La magazin? Salut. Am patit-o si io la fel: motorul rasturnat in parcare, oglinda dreapta rupta (surubul din nuca). Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o oglinda dreapta de VN800 (fabricat 2004, classic, dar nu stiu daca sunt diferente)? Repede in principiu, ca as vrea saptamana viitoare sa plec la un drum mai lung. Si cred ca ma intereseaza si maneta frana fata, e indoita destul de naspa. La magazin moto? Cred ca orice magazin iti poate aduce piesa originala dupa seria motorului. Daca nu, uite un exemplu: United Motors. Stie cineva de und pot face rost de butonul de la blocul de lumini? Am un vulcan clasic 1500 si mi-au pierdut butonul la un service. Si daca ma puteti indruma catre un mecanic bun care sa se uite putin la cutia mea de viteze care e cam zgomotoasa la schimbarea vitezelor. Ca mai sus Au si mecanic meserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 pfffff, la magazin nu imi aduc decat blocul de lumini complet.....adica aproape 600 lei. Nu este o solutie potrivita pentru mine. In ceea ce priveste mecanicul, multam de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 pfffff, la magazin nu imi aduc decat blocul de lumini complet.....adica aproape 600 lei. Nu este o solutie potrivita pentru mine. In ceea ce priveste mecanicul, multam de informatie. Pe ebay gasesti si la preturi decente, ......ma refer la buton Referitor la cutia de viteze, e mai problematic, nu o poti vedea decat daca deschizi motorul, il rupi in doua.Poti aerisi ambreiajul, poti incerca cu un alt ulei, poti schimba mai ferm vitezele, poti vedea daca nu ai joc la axul schimbatorului, is doua axuri pe acolo, vezi sa nu fie slabite suruburile la tije....asta pana la mecanic daca te poti baga si tu..... Salutari si spor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 tocmai pentru ca e o problema delicata, vreau sa ajung la un specialist. Eu nu ma pricep si la ce nu ma pricep, nu ma bag. Am sa incerc dupa Paste saiu legatura cu cineva de la cei recomandati de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 tocmai pentru ca e o problema delicata, vreau sa ajung la un specialist. Eu nu ma pricep si la ce nu ma pricep, nu ma bag. Am sa incerc dupa Paste saiu legatura cu cineva de la cei recomandati de tine. Din ce zona esti?La profil nu apare nimic. A, inca o intrebare, e zgomotoasa in toate treptele de viteza sau doar I si II.., de cand se manifesta,recent de mai demult, uite ca am pus mai multe intrebari pana la urma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Din ce zona esti?La profil nu apare nimic. A, inca o intrebare, e zgomotoasa in toate treptele de viteza sau doar I si II.., de cand se manifesta,recent de mai demult, uite ca am pus mai multe intrebari pana la urma.... Sunt din Bucuresti. Face zgomot doar cand intra in a 1-a si a 2-a. Asa am achzitionat-o.... Inca nu am schimbat lichidele anul asta. Am dat doar 2-3 ture scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 In cazul asta, sfatul meu e sa deschizi un topic pe service si intretinere tot de pe acest forum si sa ceri cateva recomandari referitoare la service-urile din zona. Ref la problema cu zgomotul, sigur e din treapta I in treapta doi si nu invers, nu are legatura cu cutia sau pana acolo mergi pe aerisirea ambreajului si verificarea axurilor schimbatorului......(suruburi slabite) P.S.Salutari, spor si rabdare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 La magazin? La magazin moto? Cred ca orice magazin iti poate aduce piesa originala dupa seria motorului. Daca nu, uite un exemplu: United Motors. Ca mai sus Au si mecanic meserie ambreiaj hydraulic? aeriseste instalatia. Daca defectul persista ,schimba uleiul ,recomand 10w50 (cepsa,motorex sau metabond). Urmatorul pas ar fi verificarea uzurii discurilor de ambreiaj si inlocuirea arcurilor de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra. Salutare. Sunt tentat de oferta. Te rog sa imi dai mai multe detalii despre pret si materiale folosite (acoperitoare cauciuc, suport/sistem prindere, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luisispas Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra. salut. sunt si eu interesat pt un VN900 clasic, pentru pasager mi-ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Aveti amandoi PM . Paste fericit tuturor Vulcanistilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Dragi vulcanisti, Sfaturile de pe acest forum/topic m-au ajutat foarte mult cand imi prindeam urechile cu unele probleme, de-a lungul celor 2 luni de reparatii.Va multumesc!. Asadar,cu mandrie si recunostinta pentru ajutorul vostru ,va prezint transformarea vulcanului meu : Ce s-a montat/inlocuit pe el ,pe scurt: Roata fata avariata inlocuita cu una second hand in stare impecabila Rezervor avariat inlocuit cu unul second hand in stare buna. Anvelope noi fata/spate + camere noi. Ghidon Apehanger 16" + tras firele prin ghidon (a naibii pacoste a fost) Alungit/modificat cablurile de acceleratie si ambreiaj + montat furtun frana Venhill mai lung,comandat pe lungime. Oglinzi/manete/mansoane custom Diverse reparatii la racordul radiator-motor cu piese OEM noi de 300 lei. Toate consumabilele (ulei,filtre,baterie,bujii,placute,lichid frana) schimbate. Vopsit negru lucios aripile ,rezervorul,etc.. Genti laterale si geanta frontala noi . Dat cheie si facut proba -merge ceas Cand trag linie,m-am dus cu banii dublu fata decat estimasem ,dar recunosc ca o buna parte au fost si din mofturi proprii .Pentru ca odata ce m-am apucat de el dupa nefericitul eveniment rutier,vroiam sa iasa tipla,fara carpeli. Plus ca mi s-a pus pata pe ghidonul apehanger si nu m-am lasat pana cand nu l-am avut . (desi eu cumparasem deja initial ghidon dragbar) Si cateva poze din timpul reparatiilor (au durat aproximativ 2 luni,dar nu s-a muncit la el zilnic..) Pareri ?sfaturi?idei ? orice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Rezervor avariat inlocuit cu unul second hand in stare buna. Salut. Cat te-au costat rezervorul si guma spate? Guma parca e un Avon Venom X din ce vad eu... BTW: a iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salut! Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc. Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu. Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel. Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator? Multumesc anticipat pentru orice raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Se vand urmatoarele,merg si la kawasaki vulcan : Anvelopa Pirelli DOT 2012 second hand,stare buna,pret 120 lei,140/70-16 (atentie,la vn trebuie 140/90..asta este mai "scunda". Rezervor VN800 avariat -150 lei. Ghidon Dragbar 100-110 cm nou,nefolosit -100 lei. Oglinzi custom flame noi,120 lei . Sea originala VN800 in stare aproape impecabila -250 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Salut! Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc. Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu. Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel. Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator? Multumesc anticipat pentru orice raspuns! carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Merci de raspuns! Intre timp am ajuns la un mecanic cu ea. A zis ca de carburatoare nu poate fi vorba, benzina ajunge in cilindri, nu asta ar trebui sa fie problema. Dupa ce a scos bujiile si a ascultat-o, omul a facut urmatorul test: cu motorul pornit la relanti, a astupat una din tobe, apoi cealalta, dupa care m-a pus sa fac acelasi lucru: daca astup toba din cilindrul spate, celalalt cilindru merge normal, nu se opreste; in schimb, daca astup toba din cilindrul fata, cel pe spate merge neregulat si dupa scurt timp se si opreste. Mai mult, mi-a aratat cum toba din cilindru fata doar scuipa gaz, pe cand cealalta, scuipa si trage in acelasi timp. Asa ca problema mea se pare ca este in cilindrul spate. Omul mi-a explicat despre ce este vorba acolo, o supapa care nu mai inchide bine.....mai mult nu pot reproduce, nu ma pricep atat de bine Cert este ca are logica si din cate am inteles nu e ceva care sa-mi taie din scurt sezonul ci poate astepta pana in iarna. Mai mult, din cate am inteles, nu e nici foarte greu de reparat, partea mai dificila fiind demontarea motorului de pe cadru. Am postat treaba asta din 3 motive: 1. Poate ajuta pe altii.....testul cu astupatul tobelor mi s-a parut inedit, sau poate asa pare doar pentru necunoscatori ca mine 2. Vreau sa intreb daca a mai avut cineva problema asta, si cat de greu este de dat jos motorul de pe cadru? 3. Are cineva alta interpretare pentru problema descrisa mai sus? Din nou, multumesc anticipat! carburator .ma gandesc amestec ..dozaj ..fise. intrerupte sau aproape ..contacte imperfecte....bujii cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 E foarte bun testul. Bine de stiut! Cred ca si eu am aceeasi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Hello, Vreau sa reglez jocul supapelor la VN800 si as avea o intrebare, pt cei care stiu : in timp, la VN800, jocul la supape tinde sa creasca sau sa scada ? Intreb pt ca nu sunt hotarat unde sa reglez jocul, spre limita superioara sau spre cea inferioara a specificatiei (IN 0,1-0,15; EXT 0,2-0,25). Multumesc Marcel Editat Mai 15, 2014 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 si eu am avut problema asta. am scapat foarte ieftin. Am cumparat un lacat,am gaurit mansonul de acceleratie si gata. erau tot felul de curiosi care imi verificau acceleratia (daca merge usor,cat are cursa de lunga). Carburatorul de la Vulcan are pompa de spritz. tragi de acceleratie<scuipa benzina. 2-3 probe de acceleratie si la revedere bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Sa ma laud si eu un pic.Am reusit sa termin modificarea vulcanului, de la 15 SE, la 1500 classic, chiuloasele schimbate, un singur carburator si mai sunt de adaugat cateva lucruri, dar raman numai astea. Am atasat doua filmulete, unul in care ma chinuie carburatorul cu filtru de aer si celalalt la o scurta plimbare. https://www.youtube.com/watch?v=YiXcA2RW734 https://www.youtube.com/watch?v=z8T_C8xAp2M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) in primul filmulet se aude doar un cilindru la relanti sau mi se pare mie... ? Editat Mai 21, 2014 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.