Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

Pentru tobe goale se recomanda 180, daca ai afi avut tobe aftermarket, atunci puteai folosi 170...

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

cum adica jicloare golite? pardon, am citit aiurea. tobele sunt golite.

cel mai bine e sa mergi la cineva care are si analizor de gaze ca sa poata sa-ti faca noxele sa vada cum merge motorul, prea sarac, prea bogat? si-abia apoi prin incercari vei vedea care se potriveste cel mai bine.

bafta!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea .....

Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ?

Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN.

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vreau sa schimb parbrizul la Vulcan, asta pe care il am acum este mic si foarte zgariat.

Cunoaste careva pe cineva, undeva, cumva,... care stie de unde sa iau unul mai mare (inalt), nu neaparat nou, dar mai ok la pret?

Am gasit pe ebay si alte site-uri, dar preturile sunt cam mari, undeva la 800-1100 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb parbrizul la Vulcan, asta pe care il am acum este mic si foarte zgariat.

Cunoaste careva pe cineva, undeva, cumva,... care stie de unde sa iau unul mai mare (inalt), nu neaparat nou, dar mai ok la pret?

Am gasit pe ebay si alte site-uri, dar preturile sunt cam mari, undeva la 800-1100 lei.

Cauta pe olx unul de scuter, astea sunt foarte mari si cu un pendular ,cu grija le tai cum vrei tu. Gasesti intre 40-100 lei unul bun.

Eu anul trecut, pe unul de piaggio parca, pentru ca in zona farului era zdrentuit mi l-a lasat la 40lei. Zdrentuiala oricum nu ma interesa si nici faptul ca era usor zgariat. L-am taiat sa dea bine pe mobra si a iesit asa (l-am si lustruit)

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1035058

Prinderile le-am bricolat singur el venise cu alt sistem de prindere.

Sper ca stii cum sa-l tai ca inaltime, in asa fel incat sa te uiti peste el dar aerul sa-ti treaca peste cap.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vinzare aripa fata pentru roata de 21"x100x80 , nu potriveste pe roata de 80 latime, doar daca se doreste un aspect mai grosolan ,detalii pm,pentru mai multe detalii sau imagini.

 

 


» Post actualizat in 07 Apr 2015 06:36
iar aceasta potriveste pe 80x90x21", se poate pe comanda, nu e de vinzare.

post-9005-0-22632500-1428057443_thumb.jpg

post-9005-0-05699200-1428057471_thumb.jpg

post-9005-0-41188600-1428388504_thumb.jpg

post-9005-0-67201300-1428388516_thumb.jpg

post-9005-0-31982200-1428388555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Si eu sunt proaspat posesor de VN 750 din ianuarie, predecesorul era tot un Vulcan, EN 500, cu care eram foarte foarte multumit, am facut in 2 ani 20000 km fara probleme, sper sa nu ma dezamageasca nici VN-ul. Din pacate trebuie facute ceva reglaje la carburator, l-am reglat dupa ureche dar consuma 6,5-7 la suta , i-am dat ulei Fuchs V-twin si am impresia ca schimba cam greu, dar am inteles ca asa e modelul . Avem 2000 de km deja impreuna si se pare ca e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente!

Din cate am mai citit pe vn750.com schimbatul mai greoi este influentat de caracteristicile uleiului, dar si de nivelul acestuia.

 

Din ce localitate esti? La profil nu e specificat...


» Post actualizat in 17 Apr 2015 12:27

Comenzile observ ca sunt foarte avansate, asa ai luat-o sau le-ai modificat ulterior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam reglat aerul la carburatoare pe o parte 5 ture, pe cealalta 6, nu tragea , dadea rateuri la pornire si consuma 7 litri. Acum i-am dat 3 ture , merge mai bine, porneste mai usor dar tot consuma cam 6, adevarul ca in oras. I-am mai refacut filtrele de aer cu burete imbibat in ulei SAE 30 cum scrie cartea tehnica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare baieti!

 

De ieri nu mai sunt posesor de Vulcan, ii urez noului posesor sa se bucure de motor cel putin atat de mult cat m-am bucurat si eu de el.

 

Asfalt uscat va doresc si drumuri lungi si placute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare baieti!

 

De ieri nu mai sunt posesor de Vulcan, ii urez noului posesor sa se bucure de motor cel putin atat de mult cat m-am bucurat si eu de el.

 

Asfalt uscat va doresc si drumuri lungi si placute!

Nu stiu daca sa te felicit ori ba, dar ce pot sa fac este sa-ti

urez sa ai inspiratie in alegerea viitoarei motocicelete(banuiesc ca nu te lasi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

 

Inspiratie am: vn2000 dar banii imi lipsesc momentan. Vor veni ei la un moment dat iar de lasat nici gand sa ma las.

Eee, asta da vis! Iti urez multa bafta in afaceri, ca sa poti achizitiona "monstrul" cat mai curand cu putinta! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...