livium90 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar) Pentru tobe goale se recomanda 180, daca ai afi avut tobe aftermarket, atunci puteai folosi 170... Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livium90 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 multumesc! respect & asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 multumesc! respect & asfalt uscat! Cu placere...,toate bune si tie si spor la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar) cum adica jicloare golite? pardon, am citit aiurea. tobele sunt golite. cel mai bine e sa mergi la cineva care are si analizor de gaze ca sa poata sa-ti faca noxele sa vada cum merge motorul, prea sarac, prea bogat? si-abia apoi prin incercari vei vedea care se potriveste cel mai bine. bafta! Editat Martie 18, 2015 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 (editat) salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea .....Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ? Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN. Editat Martie 19, 2015 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Vreau sa schimb parbrizul la Vulcan, asta pe care il am acum este mic si foarte zgariat. Cunoaste careva pe cineva, undeva, cumva,... care stie de unde sa iau unul mai mare (inalt), nu neaparat nou, dar mai ok la pret? Am gasit pe ebay si alte site-uri, dar preturile sunt cam mari, undeva la 800-1100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Vreau sa schimb parbrizul la Vulcan, asta pe care il am acum este mic si foarte zgariat. Cunoaste careva pe cineva, undeva, cumva,... care stie de unde sa iau unul mai mare (inalt), nu neaparat nou, dar mai ok la pret? Am gasit pe ebay si alte site-uri, dar preturile sunt cam mari, undeva la 800-1100 lei. Cauta pe olx unul de scuter, astea sunt foarte mari si cu un pendular ,cu grija le tai cum vrei tu. Gasesti intre 40-100 lei unul bun. Eu anul trecut, pe unul de piaggio parca, pentru ca in zona farului era zdrentuit mi l-a lasat la 40lei. Zdrentuiala oricum nu ma interesa si nici faptul ca era usor zgariat. L-am taiat sa dea bine pe mobra si a iesit asa (l-am si lustruit) /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1035058 Prinderile le-am bricolat singur el venise cu alt sistem de prindere. Sper ca stii cum sa-l tai ca inaltime, in asa fel incat sa te uiti peste el dar aerul sa-ti treaca peste cap. Editat Martie 31, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 de vinzare aripa fata pentru roata de 21"x100x80 , nu potriveste pe roata de 80 latime, doar daca se doreste un aspect mai grosolan ,detalii pm,pentru mai multe detalii sau imagini. » Post actualizat in 07 Apr 2015 06:36iar aceasta potriveste pe 80x90x21", se poate pe comanda, nu e de vinzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Salutare baieti, caut sa cumpar o sa pentru VN 800, nu conteaza daca este rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Salutare baieti, caut sa cumpar o sa pentru VN 800, nu conteaza daca este rupta. Asta e saua pe care as putea sa ti-o ofer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 multumesc,este ceea ce caut ,vorbim in privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut. Si eu sunt proaspat posesor de VN 750 din ianuarie, predecesorul era tot un Vulcan, EN 500, cu care eram foarte foarte multumit, am facut in 2 ani 20000 km fara probleme, sper sa nu ma dezamageasca nici VN-ul. Din pacate trebuie facute ceva reglaje la carburator, l-am reglat dupa ureche dar consuma 6,5-7 la suta , i-am dat ulei Fuchs V-twin si am impresia ca schimba cam greu, dar am inteles ca asa e modelul . Avem 2000 de km deja impreuna si se pare ca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Din cate am mai citit pe vn750.com schimbatul mai greoi este influentat de caracteristicile uleiului, dar si de nivelul acestuia. Din ce localitate esti? La profil nu e specificat... » Post actualizat in 17 Apr 2015 12:27Comenzile observ ca sunt foarte avansate, asa ai luat-o sau le-ai modificat ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salutare! Daca doriti o mobra impecabila: http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=601247 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut, sunt din Oradea si asa am cumparat-o. Pozitia este foarte comoda cu ghidonul drept si comenzile avansate. Apropo, ale voastre cam cat papa la suta ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Salut; ce reglaje i-ai facut? Al meu ia 4-5 la suta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Aveam reglat aerul la carburatoare pe o parte 5 ture, pe cealalta 6, nu tragea , dadea rateuri la pornire si consuma 7 litri. Acum i-am dat 3 ture , merge mai bine, porneste mai usor dar tot consuma cam 6, adevarul ca in oras. I-am mai refacut filtrele de aer cu burete imbibat in ulei SAE 30 cum scrie cartea tehnica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Si eu tot la 3 ture le-am reglat; pentru filtrele de aer folosesc spray pentru impregnat. Nu le-ai imbibat prea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 salutare intrebare capcana pt mine. cum as putea elimina -junction box- ul din instalatia electrica la VN800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 pentru Kawasaki Drifter care va fi usurat si transformat in stil bobber...aripa fata si tablia saua indiiduala. .vor urma si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Sal'tare baieti! De ieri nu mai sunt posesor de Vulcan, ii urez noului posesor sa se bucure de motor cel putin atat de mult cat m-am bucurat si eu de el. Asfalt uscat va doresc si drumuri lungi si placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Sal'tare baieti! De ieri nu mai sunt posesor de Vulcan, ii urez noului posesor sa se bucure de motor cel putin atat de mult cat m-am bucurat si eu de el. Asfalt uscat va doresc si drumuri lungi si placute! Nu stiu daca sa te felicit ori ba, dar ce pot sa fac este sa-ti urez sa ai inspiratie in alegerea viitoarei motocicelete(banuiesc ca nu te lasi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Merci! Inspiratie am: vn2000 dar banii imi lipsesc momentan. Vor veni ei la un moment dat iar de lasat nici gand sa ma las. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Merci! Inspiratie am: vn2000 dar banii imi lipsesc momentan. Vor veni ei la un moment dat iar de lasat nici gand sa ma las. Eee, asta da vis! Iti urez multa bafta in afaceri, ca sa poti achizitiona "monstrul" cat mai curand cu putinta! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.