smaz Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 (editat) am rezolvat, era seonzorul, multumesc frumos, l-am dat cu putin sprei lubrifiant si functioneaza, mai am cateva intrebari referitor la model, ii lipseste turometru si nu as avea nevoie neaparat dar pentru confort as pune unu, stie cineva daca e posibil, daca e costisitor sau daca se merita ? adica e complicat? si inca ceva, in carte scrie maxim cauciuc spate 140, pana la cat pot fenta dupa ce ii fac rar? pot 180? sau trebe modificari majore? am vazut ca ar merge 160 dar pe urma da in tija ce merge la frana spate, iar in stanga poate da in lant sau in aparatoare de la lant. Editat Martie 9, 2019 de smaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 pe motoreta asta nu sunt turometre.eventual cumperi ceva si il montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 E destul de complicat si de costisitor, iar beneficiile sunt minime. Invata sa o conduci "dupa ureche", vei identifica rapid plaja de turatii in care motorul se simte bine la condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_vlad Postat Martie 17, 2019 Share Postat Martie 17, 2019 (editat) salutare, obiectul muncii: VN 800 B 1998 64000 km L am achizitionat anul trecut, am facut o revizie: bujii, ulei, filtre si antigel La antigel a intrat doar 1.6 litri. S-a golit folosind doar busonul de jos Ieri am completat cu antigel in rezervorul de sub sa, partea stanga jos. o perioada a curs prin zona respctiva acum s a oprit. Exista posibilitate sa aiba ceva overflow/supraplin rezervorul respectiv? Asfalt uscat! Editat Martie 17, 2019 de alex_vlad gramatica de doi lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 la rezervorul sub sa… ai furtunul cel transparent? furtun care deserveste pt verificare nivel antigel. daca o ai,sa fie la locul lui si etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_vlad Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 salut, am si e etans doar ca nu mai e transparent. Acesta e motivul pentru care cred ca am pus prea mult, neavand posibilitatea sa vad ceva prin el. ulterior am improvizat o joja si am observat ca e putin peste full. scurgerea are loc prin zona celui de al doilea furtun care duce spre radiator/termostat. oricum l am lasat ieri sa mearga pana s a pornit termocupla si nu a mai curs deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 e bine.in rest? carburatorul nu curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_vlad Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 Carburatorul e ok. ceva probleme mai sunt la senzorul de cric care nu opreste motorul cand bagi in viteza. de departe cea mai mare problema e sistemul de alarma care a fost montat si dupaia eliminat partial + ceva sunete de bataie si o vibratie dubioasa. am cumparat un manual de reparatie si voi aborda problemele strategic si treptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 cricul lateral nu are joc? si cand il ridici nu culca pe puta aia s-a inpinga ''sensorul'' intrerupatorul.si mai ai un intrerupator la maneta ambreaj.pe ghidon.si toate sunt inghesuite in junction box. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 Salutare! Las si eu aici o rugaminte - daca auziti cumva sau stiti pe cineva sa vanda vreo evacuare aftermarket SH de Vulcan VN2000, dati va rog un semn. In special Vance&Hines, Cobra Long Shots sau Freedoom Performance. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moh marius Postat Aprilie 26, 2019 Share Postat Aprilie 26, 2019 Buna ziua stimati colegi, sant proaspat proprietar de kawasaki vn 750 din 95' si am probleme cu linia.. trebuie refacuta si costa cam mult.. Am gasit un motor de la un model din 2001 acum intrebarea este daca se potriveste pe al meu sau nu? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 2, 2019 Share Postat Mai 2, 2019 Hello, am si eu o rugaminte mare la cei care au VN 900. Sambata trebuie sa imi duc saua la refacut in Ploiesti. Rugamintea este daca poate cineva sa imi imprumute saua pentru 2-3 ore, ca sa ma duc acolo cu tot cu motor sa vada cei de acolo exact ce si cum trebuie sa faca, las saua la facut si ma intorc. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 2, 2019 Share Postat Mai 2, 2019 Multumesc, dar imi este un pic dificil sa ajung pana in Arad. Inca o data multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Gata am pus șaua cea noua. Am montat și suportul de bagaje și spătarul pentru rider. Cam asa arata produsul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.D. Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Salutare! Am un vn900 2008. Incepator cu aproape 4000 km facuti. Ma asteapta o calatorie de vreo 3000 km. Cam ce ar trebui sa verific la el sau sa schimb in afara de cauciucuri si placute? Probabil filtre ulei si aer . Anul trecut in toamna s a ars statorul si am schimbat si uleiul dar nu si filtrul pt ca nu am stiut. Curbele periculoase in U , prin serpentine,cu ce viteza le luati. Am impresia ca le iau cam incet ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Viteza ideala de luat curbele este cea la care te simți tu in siguranță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iunie 3, 2019 Share Postat Iunie 3, 2019 Va salut, Nu am gasit subiectul cu privire la presiunea rotilor, la VN 800 clasic. Cat bagati in roti, cand mergeti singuri, va rog? In carte am 2 cu 2 si mi se pare putin. Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 Uite aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.D. Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 On 04.06.2019 at 0:44, IoanCara said: Va salut, Nu am gasit subiectul cu privire la presiunea rotilor, la VN 800 clasic. Cat bagati in roti, cand mergeti singuri, va rog? In carte am 2 cu 2 si mi se pare putin. Multumesc frumos, La vn900 am lasat 2 pe fata si 2.5 spate. Pt 2 persoane. Initial pe fata imi facuse presiunea de 2.8 dar mi s a parut prea mult. Nu stiu cat e de ok.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 La 30.05.2019 la 12:30, M.D. a spus: Salutare! Am un vn900 2008. Incepator cu aproape 4000 km facuti. Ma asteapta o calatorie de vreo 3000 km. Cam ce ar trebui sa verific la el sau sa schimb in afara de cauciucuri si placute? Probabil filtre ulei si aer . Anul trecut in toamna s a ars statorul si am schimbat si uleiul dar nu si filtrul pt ca nu am stiut. Curbele periculoase in U , prin serpentine,cu ce viteza le luati. Am impresia ca le iau cam incet ... Cum e călătoria de 3k km? Sau încă nu ai apucat? Hello, o întrebare la voi am. Are cineva experienta cu Vulcanul 1700 Voyager? Am tot citit review uri, etc etc, dar as dori și părerea cuiva de aici care a experimentat asa ceva. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.D. Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Salut! Sunt in Italia- Taormina, stau 3 zile aici si o iau la drum din nou. Duce negresa, fara probleme. Se aseaza bine pe curbe. Coburile se cam destrama, mai sare cate un nit la ceva timp. Papa multa benzina pe la 130km/h. Sau o fi benzina din italia de proasta calitate Mai mult de 130 nu i am dat ca mi e mila :)) parca o turez prea tare....cu toate ca are 200 in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Hellaw, nici nu cred e prea confortabil sa dai mai mult de 130. Eu am revenit acum dintr-o plimbare prin Thasos si cam 120 am mers. Singurul lucru deranjant la a mea sunt tobele, la care nu m-am invrednicit sa instalez db killere. In afara de asta flawless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.D. Postat Iunie 25, 2019 Share Postat Iunie 25, 2019 Cam da...eu confortabil ma simt pe ea la 100. Cat despre tobe o prefer mai silentioasa. Uneori plec sau ajung noaptea, dimineata si nu e placut pt vecini :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 25, 2019 Share Postat Iunie 25, 2019 Acum 23 ore, M.D. a spus: Papa multa benzina pe la 130km/h. Sau o fi benzina din italia de proasta calitate Asa mananca VN-urile, mult si prost. Ce consum ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.D. Postat Iunie 25, 2019 Share Postat Iunie 25, 2019 Daca merg cu 100, 110 consuma 5. La 130 n am calculat dar am simtit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.