darian Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 (editat) Oricum,bateria originala e de 14 amperi ! Verifica-i si alternatorul,la mine e partial parlit,nu da chiar cat trebuie...Vezi sa n-aibe pe undeva vreun scurt... Editat Februarie 19, 2007 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 @klaus. am tinut-o pornita cu farul stins, s-a incalzit, si nu a mai mers. de retinut ca are relantiul maricel, deci de incarcat ar trebui sa incarce(daca-i bun releul). nu stiu ce dreacu are. d-aia am cerut ajutorul aici. pana sa pice motorul, ea pornea super bine si cu bateria asta. si culmea ca dadeam la automate cand o murit, si tot mai mergea. acum ar porni ea, dar nu poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul. Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul. Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Daca ulterior porneshte cand se raceshte, trebuie sa fie un fir oricum, care pierde contactul cand se dilata la cald. Cand se opreshte, luatzi un aparat de masura shi vedetzi unde e problema... nu cred ca e ceva major! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 @klaus. am tinut-o pornita cu farul stins, s-a incalzit, si nu a mai mers. de retinut ca are relantiul maricel, deci de incarcat ar trebui sa incarce(daca-i bun releul). nu stiu ce dreacu are. d-aia am cerut ajutorul aici. pana sa pice motorul, ea pornea super bine si cu bateria asta. si culmea ca dadeam la automate cand o murit, si tot mai mergea. acum ar porni ea, dar nu poate.... daca nu ai verificato cu alta baterie incearca acum. dupa ce se incalzeste motorul scoate bornele si punele la o baterie de masina dar sa le scoti de pe bateria veche ca am vazut multe motoare care daca nu scoteai de la baterie si doar trageai firele la alta nu pornea pentru ca avea bateria vreun scurt, in fine, cel mai bine scoti firele si le prelungesti la alta de masina, daca se invarte bine motorul elimini motorul si electromotorul si te legi doar de incarcare(stiu ca ziceai ca incarca un 13,8 turat parca) si de baterie. daca face la fel ca inainte scoti electromotorul sil duci la cineva sal desfaca sa caute scurturi sau ceo mai fi prin el, si elimini incarcarea si bateria.verifica si firele care ies di nalternator, care intra in mufe pe sub sea cauta contacte imperfecte. bafta si sa ne mai ti la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andariel Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Salut Vulcanistilor! Poate cineva sa-mi fac un desen corect si precis al unui crush-bar de Vn800. Ma intereseaza mai ales dimensiunile barei metalice (diametru teava), cat si pozitia locurilor unde se prinde de cadru motocicletei ( diametrul gaurilor de prindere). Am vazut ca sunt mai multe modele de crush-bar dar important e sa am desenul unuia. Cel mai mult sunt interesat de unul cu protectie la radiator. Astept oricefel de desene - pot fi si versiuni cad: Autocad - dwg, dxf etc. Astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andariel Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Dar daca iti trimite unul care are crash-bar poze cu motorul, eventual crash-barul? Vrei tu neaparat autocad? Sorineeeeeeeee, fa bre o poza la motoreta ta cu crash bar si pune la om. ALe lui sunt chiar frumoase, dau bine in poza. Altfel, nu prea am vazut crash bar care sa intre pe sub radiator, sau sa nu protejeze si radiatorul. N-am cerut special desen Autocad, insa cei care il folosesc stiu ca e mult mai usor si precis de desenat in el decat in mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Nu am timp acum sa fac poze, dar pana una alta uite o poza de pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 daca nu ai verificato cu alta baterie incearca acum. dupa ce se incalzeste motorul scoate bornele si punele la o baterie de masina dar sa le scoti de pe bateria veche ca am vazut multe motoare care daca nu scoteai de la baterie si doar trageai firele la alta nu pornea pentru ca avea bateria vreun scurt, in fine, cel mai bine scoti firele si le prelungesti la alta de masina, daca se invarte bine motorul elimini motorul si electromotorul si te legi doar de incarcare(stiu ca ziceai ca incarca un 13,8 turat parca) si de baterie. daca face la fel ca inainte scoti electromotorul sil duci la cineva sal desfaca sa caute scurturi sau ceo mai fi prin el, si elimini incarcarea si bateria.verifica si firele care ies di nalternator, care intra in mufe pe sub sea cauta contacte imperfecte. bafta si sa ne mai ti la curent. deci motoreta nu-i a mea, ci a unui prieten care este plecat, si vreau sa gasesc buba, ca atunci cand vine sa fie buna(desi nu merita). bateria a fost dusa la verificat la un centru d-asta ptr service la acumulatori, si au zis ca este ok. o sa fac cum ai zis cu masuratul bateriei inainte, si dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 (editat) stie careva de unde as putea achizitiona o sa solo pt VN 800 classic? vreau sa-l fac bobber la americani sunt numai Corbin si Mustang si nu prea stiu cat m-ar ajunge cu taxe cu tot o sa de 300 de parai la pret de producator iar cele de pe ebay de bobber par a necesita o seria de modificari pt instalarea ei genul asta de crash-bar este facut de cei de la Fehling, dar nu cred ca aia de la Louis l-ar avea in oferta. Nice oricum! Nu am timp acum sa fac poze, dar pana una alta uite o poza de pe louis. Editat Februarie 21, 2007 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Deja m-ai intaratat. Mai bine pui poza cu tobele! Servus, Sunt proaspete de la plimbarea de azi! CE zi faina in Bucuresti de-un raid printre soferi exasperati de aglomeratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 stie careva de unde as putea achizitiona o sa solo pt VN 800 classic? vreau sa-l fac bobber la americani sunt numai Corbin si Mustang si nu prea stiu cat m-ar ajunge cu taxe cu tot o sa de 300 de parai la pret de producator iar cele de pe ebay de bobber par a necesita o seria de modificari pt instalarea ei Salut! Cand ai drum prin centru, da-mi un tel.Am un amic specializat in tuning diverse (auto,moto,etc.),i-a mai facut cuiva "seat pan"-ul din fibra de sticla.Daca aveai una originala,partea da dedesubt,din plastic, restu' se face,no problem...Tel. lui e 0723.248.200,Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 fox-ule....mai ai shaua veche?o sacrifici pe aia sau vrei alta? daca nu te grabesti prea tare,ia uite aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 (editat) frumoasa motz black-ule. e de maritat? ca i-as face niscava curte, la zestre ne intelegem noi. daca stii de unde si doua arcuri si un mecanism de prindere si fixare care sa se preteze la mustangul meu nunta-i gata. shaua originala cu doua locuri o am, dar nu-i de vanzare. o pastrez. ce am eu in cap e sa am permanent la dispozitie doua variante: pt orash VN ca bobber pt care se afla deja in lucru doua aripi luate la SH (aia pe fatza numai pe timp de ploaie), shaua solo, pe care sa le pot da jos cu usurinta cand vreau sa merg in calatoria la drum lung, cu fata, rucsac, cort, catel si purcel. E pasarica mea sau stolul care imi da tarcoale in jurul capului! pt ambele variante o sa strang tare din chishere si sa pun banutz pestee banutz pt thunderpipes. Al de Sus sa aiba mila de burtica mea, pt ca va trece prin grele incercari cu maica foame! ramane sa adaptez instalatia electrica spate (conexiuni) astfel incat sa-mi fie mai usor sa trec de la varianta city la cea de drum lung fara prea multe batai de cap fox-ule....mai ai shaua veche?o sacrifici pe aia sau vrei alta? daca nu te grabesti prea tare,ia uite aici: Editat Februarie 21, 2007 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 sorry,aceea am facut-o la comanda, e deja montata pe un chopper rigid. dar mai pot face,inclusiv suportul din aluminiu....acum insa am 2 in lucru.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Suuuper,Black-ule! Jos palaria! Asa imi place sa lucrez si eu,sa nu zici ca-i facuta artizanal...incepi sa-mi faci concurenta,ai ? Cu asta,deja mi-ai luat fatza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 asha cum bine ai intuit, nu ma grabesc, am tot timpul din lume. cu o mica rectificare, prefer shaua neagra negrutza. si da, jos palaria, nu am stiut ca tu ai mesterit-o! sorry,aceea am facut-o la comanda, e deja montata pe un chopper rigid. dar mai pot face,inclusiv suportul din aluminiu....acum insa am 2 in lucru.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Brici sunt. Vreau sa le aud. Koane, pai acum numai cand da frunza ca astia baga frig rau peste noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 @ foxdesert - poti sa incepi sa cauti o sa de ural, ij festival. io am una de festival, asa cum vrei si tu(arcuri, solo), si m-am apucat sa o fac frumoasa. adica sa ii dau cateva straturi de izoppren , si sa o imbrac in piele intoarsa, caci nu-mi place negru ala lucios. o sa ziceti ca-s nebun, dar sa vedeti ce "old" o sa arate piele aia in timp. cand o sa ma astepte motoreta sa o incalec, saua o sa fie acoperita cu o husa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 @ foxdesert - poti sa incepi sa cauti o sa de ural, ij festival. io am una de festival, asa cum vrei si tu(arcuri, solo), si m-am apucat sa o fac frumoasa. adica sa ii dau cateva straturi de izoppren , si sa o imbrac in piele intoarsa, caci nu-mi place negru ala lucios. o sa ziceti ca-s nebun, dar sa vedeti ce "old" o sa arate piele aia in timp. cand o sa ma astepte motoreta sa o incalec, saua o sa fie acoperita cu o husa. sheile de ij-ural vechi pot fi baza unei frumoase shei....numa ca mecanismul e invechit si greu de adaptat pe un vulcan.... se poate imbraca shaua cu orice fel de piele....daca e de show. daca vrei sa si reziste in timp si sa nu fi cu bucile ude de la ploaie,pune piele tratata cel putin(ceruita). B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) hehe, deocamdata am convenit cu cineva sa-si incerce talentul artistic si cel practic pt noua sha a calutzului meu, cand va termina el, vor fi si poze Editat Februarie 22, 2007 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Saua facuta de Cristi e beton. Una facuta artizanal se vinde afara pe bani multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Saua facuta de Cristi e beton. Una facuta artizanal se vinde afara pe bani multi. Toti constructorii "mari" din State si-i le fac la Danny Grey. nu vreau sa ma gandesc cat costa una...Probabil cat toata motocicleta mea...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 nu cred ca toti mer la DG,oricum sunt multi constructori de shei ,foarte priceputi.... pt mine Paul Cox e reprezentativ. suntem offtopic,mutati discutia la accesorii homemade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.