Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Oricum,bateria originala e de 14 amperi ! Verifica-i si alternatorul,la mine e partial parlit,nu da chiar cat trebuie...Vezi sa n-aibe pe undeva vreun scurt...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@klaus. am tinut-o pornita cu farul stins, s-a incalzit, si nu a mai mers. de retinut ca are relantiul maricel, deci de incarcat ar trebui sa incarce(daca-i bun releul). nu stiu ce dreacu are. d-aia am cerut ajutorul aici. pana sa pice motorul, ea pornea super bine si cu bateria asta. si culmea ca dadeam la automate cand o murit, si tot mai mergea. acum ar porni ea, dar nu poate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci.

deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul.

 

Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci.

deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul.

 

Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci.

deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ulterior porneshte cand se raceshte, trebuie sa fie un fir oricum, care pierde contactul cand se dilata la cald. Cand se opreshte, luatzi un aparat de masura shi vedetzi unde e problema... nu cred ca e ceva major!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@klaus. am tinut-o pornita cu farul stins, s-a incalzit, si nu a mai mers. de retinut ca are relantiul maricel, deci de incarcat ar trebui sa incarce(daca-i bun releul). nu stiu ce dreacu are. d-aia am cerut ajutorul aici. pana sa pice motorul, ea pornea super bine si cu bateria asta. si culmea ca dadeam la automate cand o murit, si tot mai mergea. acum ar porni ea, dar nu poate....

 

daca nu ai verificato cu alta baterie incearca acum.

dupa ce se incalzeste motorul scoate bornele si punele la o baterie de masina dar sa le scoti de pe bateria veche ca am vazut multe motoare care daca nu scoteai de la baterie si doar trageai firele la alta nu pornea pentru ca avea bateria vreun scurt, in fine, cel mai bine scoti firele si le prelungesti la alta de masina,

daca se invarte bine motorul elimini motorul si electromotorul si te legi doar de incarcare(stiu ca ziceai ca incarca un 13,8 turat parca) si de baterie.

daca face la fel ca inainte scoti electromotorul sil duci la cineva sal desfaca sa caute scurturi sau ceo mai fi prin el, si elimini incarcarea si bateria.verifica si firele care ies di nalternator, care intra in mufe pe sub sea cauta contacte imperfecte.

bafta si sa ne mai ti la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vulcanistilor!

 

Poate cineva sa-mi fac un desen corect si precis al unui crush-bar de Vn800. Ma intereseaza mai ales dimensiunile barei metalice (diametru teava), cat si pozitia locurilor unde se prinde de cadru motocicletei ( diametrul gaurilor de prindere). Am vazut ca sunt mai multe modele de crush-bar dar important e sa am desenul unuia. Cel mai mult sunt interesat de unul cu protectie la radiator.

Astept oricefel de desene - pot fi si versiuni cad: Autocad - dwg, dxf etc.

 

Astept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca iti trimite unul care are crash-bar poze cu motorul, eventual crash-barul? Vrei tu neaparat autocad?

 

Sorineeeeeeeee, fa bre o poza la motoreta ta cu crash bar si pune la om. ALe lui sunt chiar frumoase, dau bine in poza.

 

Altfel, nu prea am vazut crash bar care sa intre pe sub radiator, sau sa nu protejeze si radiatorul.

 

 

 

N-am cerut special desen Autocad, insa cei care il folosesc stiu ca e mult mai usor si precis de desenat in el decat in mod normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai verificato cu alta baterie incearca acum.

dupa ce se incalzeste motorul scoate bornele si punele la o baterie de masina dar sa le scoti de pe bateria veche ca am vazut multe motoare care daca nu scoteai de la baterie si doar trageai firele la alta nu pornea pentru ca avea bateria vreun scurt, in fine, cel mai bine scoti firele si le prelungesti la alta de masina,

daca se invarte bine motorul elimini motorul si electromotorul si te legi doar de incarcare(stiu ca ziceai ca incarca un 13,8 turat parca) si de baterie.

daca face la fel ca inainte scoti electromotorul sil duci la cineva sal desfaca sa caute scurturi sau ceo mai fi prin el, si elimini incarcarea si bateria.verifica si firele care ies di nalternator, care intra in mufe pe sub sea cauta contacte imperfecte.

bafta si sa ne mai ti la curent.

deci motoreta nu-i a mea, ci a unui prieten care este plecat, si vreau sa gasesc buba, ca atunci cand vine sa fie buna(desi nu merita). bateria a fost dusa la verificat la un centru d-asta ptr service la acumulatori, si au zis ca este ok. o sa fac cum ai zis cu masuratul bateriei inainte, si dupa. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva de unde as putea achizitiona o sa solo pt VN 800 classic? vreau sa-l fac bobber

 

la americani sunt numai Corbin si Mustang si nu prea stiu cat m-ar ajunge cu taxe cu tot o sa de 300 de parai la pret de producator

 

iar cele de pe ebay de bobber par a necesita o seria de modificari pt instalarea ei

 

genul asta de crash-bar este facut de cei de la Fehling, dar nu cred ca aia de la Louis l-ar avea in oferta. Nice oricum!

Nu am timp acum sa fac poze, dar pana una alta uite o poza de pe louis.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva de unde as putea achizitiona o sa solo pt VN 800 classic? vreau sa-l fac bobber

 

la americani sunt numai Corbin si Mustang si nu prea stiu cat m-ar ajunge cu taxe cu tot o sa de 300 de parai la pret de producator

 

iar cele de pe ebay de bobber par a necesita o seria de modificari pt instalarea ei

 

Salut! Cand ai drum prin centru, da-mi un tel.Am un amic specializat in tuning diverse (auto,moto,etc.),i-a mai facut cuiva "seat pan"-ul din fibra de sticla.Daca aveai una originala,partea da dedesubt,din plastic, restu' se face,no problem...Tel. lui e 0723.248.200,Bogdan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa motz black-ule. e de maritat? ca i-as face niscava curte, la zestre ne intelegem noi. daca stii de unde si doua arcuri si un mecanism de prindere si fixare care sa se preteze la mustangul meu nunta-i gata.

 

shaua originala cu doua locuri o am, dar nu-i de vanzare. o pastrez.

 

ce am eu in cap e sa am permanent la dispozitie doua variante: pt orash VN ca bobber pt care se afla deja in lucru doua aripi luate la SH (aia pe fatza numai pe timp de ploaie), shaua solo, pe care sa le pot da jos cu usurinta cand vreau sa merg in calatoria la drum lung, cu fata, rucsac, cort, catel si purcel. E pasarica mea sau stolul care imi da tarcoale in jurul capului!

 

pt ambele variante o sa strang tare din chishere si sa pun banutz pestee banutz pt thunderpipes. Al de Sus sa aiba mila de burtica mea, pt ca va trece prin grele incercari cu maica foame!

 

ramane sa adaptez instalatia electrica spate (conexiuni) astfel incat sa-mi fie mai usor sa trec de la varianta city la cea de drum lung fara prea multe batai de cap

 

fox-ule....mai ai shaua veche?o sacrifici pe aia sau vrei alta?

daca nu te grabesti prea tare,ia uite aici:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: Suuuper,Black-ule! Jos palaria! Asa imi place sa lucrez si eu,sa nu zici ca-i facuta artizanal...incepi sa-mi faci concurenta,ai :rose: ? Cu asta,deja mi-ai luat fatza...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asha cum bine ai intuit, nu ma grabesc, am tot timpul din lume. cu o mica rectificare, prefer shaua neagra negrutza.

si da, jos palaria, nu am stiut ca tu ai mesterit-o!

 

sorry,aceea am facut-o la comanda, e deja montata pe un chopper rigid.

dar mai pot face,inclusiv suportul din aluminiu....acum insa am 2 in lucru....

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ foxdesert - poti sa incepi sa cauti o sa de ural, ij festival. io am una de festival, asa cum vrei si tu(arcuri, solo), si m-am apucat sa o fac frumoasa. adica sa ii dau cateva straturi de izoppren , si sa o imbrac in piele intoarsa, caci nu-mi place negru ala lucios. o sa ziceti ca-s nebun, dar sa vedeti ce "old" o sa arate piele aia in timp. cand o sa ma astepte motoreta sa o incalec, saua o sa fie acoperita cu o husa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ foxdesert - poti sa incepi sa cauti o sa de ural, ij festival. io am una de festival, asa cum vrei si tu(arcuri, solo), si m-am apucat sa o fac frumoasa. adica sa ii dau cateva straturi de izoppren , si sa o imbrac in piele intoarsa, caci nu-mi place negru ala lucios. o sa ziceti ca-s nebun, dar sa vedeti ce "old" o sa arate piele aia in timp. cand o sa ma astepte motoreta sa o incalec, saua o sa fie acoperita cu o husa.

 

 

sheile de ij-ural vechi pot fi baza unei frumoase shei....numa ca mecanismul e invechit si greu de adaptat pe un vulcan....

se poate imbraca shaua cu orice fel de piele....daca e de show.

daca vrei sa si reziste in timp si sa nu fi cu bucile ude de la ploaie,pune piele tratata cel putin(ceruita).

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe,

deocamdata am convenit cu cineva sa-si incerce talentul artistic si cel practic pt noua sha a calutzului meu,

cand va termina el, vor fi si poze :nono:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua facuta de Cristi e beton. Una facuta artizanal se vinde afara pe bani multi.

 

Toti constructorii "mari" din State si-i le fac la Danny Grey. :nono: nu vreau sa ma gandesc cat costa una...Probabil cat toata motocicleta mea...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...