Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

ce am observat : ambreiaju nu tine cum ar trebui, adik daca am motoru oprit si e in viteza si vreau sa o misc tinand ambreiajul cam intampin ceva rezistenta, adik o misc pana la urma dar nu la fel ca atunci daca nu ar fi in viteza. Trebuie strans ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...la maneta de ambreaj trebuie un joc de macar de 1-2mm.

Daca nu ai joc deloc insamna ca placile nu se string de tot si ambreajul patineaza.

Daca motorul e rece, este si uleiul rece si patinarea intre placila debreate este mai greu, dar este normal sa mearga ceva mai greu cind este in viteza cu ambreajul tras decit scos din viteza.

jocul este, chiar 2-3 milimetri. Faptu ca e rece am mai auzit si eu, oricum peste vreo ora o scot la plimbare si vad daca e la fel si dupa ce se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...diferenta intre scos din viteza si in viteza cu ambreajul tras, o simti bineinteles si cu motorul cald.

Daca o impingi cu motorul oprit, forta este egala cit inaint impins ori inapoi, daca motorul este pornit, inainte nu mai simti nimic dar cu atit mai mult simti cind o impingi inapoi.

 

Cum simti cind bagi in viteza cu motorul rece pornit? Da sa plece sau macar scutura odata sau inta fara probleme?

nici o problema de genu asta, intra fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu cand l-am luat avea doar 2700 km la bord, dar am facut Constanta-Bucuresti cu un singur plin, m-a lasat abia prin Salajan, deci nu cred ca e numai rodajul de vina aici. Doru a umblat si pe la carbelitoare? poate trage unul mai hais si altul mai cea

 

Vulcanul meu e cam prea flamand. Imi ia cca 8,5 litri la suta (autonomie de numai 130 de km!!!) si nu stiu ce sa-i mai fac. L-am dus la un doctor (Doru de la Tanga), i-a curatat ce era de curatat (mai avea si alte probleme, tushea pe la filtrul de aer si dadea in nas; astea s-au cam rezolvat, mai face doar cand e motorul rece) dar dupa aia tot asa mananca. Care ati mai avut asemenea probleme, cum le-ati rezolvat? Doru mi-a spus ca e posibil sa faca asa pt. ca are doar 3800 de km si motorul nu e "asezat" inca. Mai aveti si alte pareri? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu cand l-am luat avea doar 2700 km la bord, dar am facut Constanta-Bucuresti cu un singur plin, m-a lasat abia prin Salajan, deci nu cred ca e numai rodajul de vina aici. Doru a umblat si pe la carbelitoare? poate trage unul mai hais si altul mai cea

 

Doru a demontat si curatat carburatorul (este numai unul) si a constat ceva galbui depus pe pereti, el spune ca era benzina statuta, adica motorul nu fusese pornit perioade lungi.

 

Astazi am umblat si la bujii, erau cam negre, dar nu pe electrozi, ci imprejurul lor si pe la filet. Asta sa insemne ca primesc prea multa benzina? Precizez ca nu am mai mers cu socul tras, asa cum faceam pana sa o duc la Doru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sorin,

 

ca sa fi sigur, curata bujiile acum si dupa ~50km mai controlezi odata, dupa care poti face chiar tu reglajul fin. Bujie inchisa la culoare inseamna amestec prea gras deci deschizi surubul pentru aer cu o jumatate de tura si repeti totul inca odata (curata bujiile dupa ~50km controlezi).

Bujiile au fost curatate cand am dus-o la Doru (acum cca 250 de kilometri), deci e sigur ca ii vine prea multa benzina, pentru ca imi consuma si mult. Si atunci, daca amestecul e bogat si consuma mult, nu ar trebui mai degraba sa ii mai inchid benzina, decat sa ii dau mai mult aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu stiu unde ati umblat ultima data. La benzina poti lasa cuiul ponctor in jos, dar nu cred ca ati umblat la el, deci ramine numai surubul de aer.

Doru l-a desfacut complet pentru a-l curata. Cred ca totusi o sa-l duc la el sa-l regleze, sa nu fac eu vreo nazbatie.

 

Tot ce am mai facut eu, chiar azi, a fost sa-i cobor putin relentiul ca mi se parea cam prea turata. Sa vad acum cat imi consuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...atunci este OK.

Dar ca sa te convingi si sa fii linistit si impacat, incearca la alta motocicleta cum se manifesta si faci comparatie.

ideea e ca pana acum nu am observat asa ceva.

 

Oricum am mers acum cu ea si la cald e mult mai putin vizibila chestia asta, dar tot e un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sorin,

 

ca sa fi sigur, curata bujiile acum si dupa ~50km mai controlezi odata, dupa care poti face chiar tu reglajul fin. Bujie inchisa la culoare inseamna amestec prea gras deci deschizi surubul pentru aer cu o jumatate de tura si repeti totul inca odata (curata bujiile dupa ~50km controlezi).

Am mai facut 50 de km cu bujiile curatate si s-au innegrit la loc. Care stie unde e surubul de reglare a admisiei de aer? Trebuie pentru asta sa dau jos filtrul de aer si suportul aferent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culoarea bujiilor este diferita? Ma refer aia de la cilindru din fata e la fel ca cea de la cilindru din spate?

Bujiile arata amandoua identic: electrozii sunt in stare normala (maro, uscati), dar in jurul lor si pe filet este depusa negreala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu tin minte, ai schimbat filtrul de aer cu unul nou? Si asta poate sa fie o cauza.

Eu nu am schimbat nimic la ea, filtrul e cel cu care a venit din Germania. Poate ca nu-i prieste aerul de Romania :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris aici intr-un topic ceva de filtru de aer.

Deci cum procedez eu daca nu am o modificare speciala la carburator: Cumpar filtru normal de la Louis dar il schimb macar fiecare sezon (2x/an), sau la fiecare ~5000km. Depinde unde mergi cu motocicleta, in teren trebuie mai des schimbat (praf, viteza mica) ca cel care merge mai mult autostrada (aer mai curat, viteza mare). O alternativa mai scumpa este un filtru de la K&N care se poate curata cind este nevoie si filtreaza mai bine.

Care modalitate vrei tu sa o folosesti este aproape egal, principal este ca motorului trebuie aer suficent ca sa functioneze la parametrii normali.

Cred ca oa sa-i schimb si filtrul pana la urma, dar pana atunci:

 

FRATILOR, DE UNDE I SE DA MOTORULUI MAI MULT AER?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...